abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:59:07 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56541528
Mijn Golden eet niet meer sinds gisteren. Als hij wel iets eet, kotst meneer het uit (like koekjes, want die vreet ie wel ) gisteren at ie zn eigen kots op. En vandaag gaf hij weer over.

Net met hem wezen lopen en hij heeft een vlies over zn ontlasting. Wat betekend die vlies?

En nog even aankijken of toch maar naar de DA? Baloe is overigens vorige maand ontwormt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 10:06:35 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56541629
Je kunt de dierenarts ook even bellen misschien?

Een dag niet eten en niet lekker zijn is op zich niet verontrustend, maar een vlies over de ontlasting ken ik niet, misschien dat zij je daar wat meer over kan vertellen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 5 februari 2008 @ 10:08:55 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56541666
Ja, dat heb ik net gedaan. Die zei kom vanaaf maar even langs.

Maar ik zie er tegen op om Baloe dat hele drukke inloopspreekuur in te slepen. Hij kan zich nooit gedragen en ik wilde even van jullie horen

Als dikzak echt naar de DA moet dan moet ik toch eens zien of ik een afspraak voor overdag kan krijgen.
pi_56546449
Klinkt erg vreemd, ergo: DIERENARTS!
pi_56546943
Niet twijfelen, naar de DA. Goldens zijn over het algemeen vrolijke honden die snel hun eten op maken.
Als dat niet het geval is voelen ze zich vaak echt broerd, dus ik denk dat je beter even in actie kunt komen voor je beesie.

Succes
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:07:26 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56547014
kipfilet eet ie wel. Dat moest ik geven van de DA

Ik kon kiezen. Of langskomen strax of kijken hoe hij het vandaag op kipfilet zou doen. Als hij de kip niet at of uit ging kotsen moest ik langs komen.

Beide is nog niet het geval Al vraag ik me af wat dat vliesje over zn poep is
  dinsdag 5 februari 2008 @ 18:31:26 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56547241
Dikke darm diarree

Er bestaat ook nog een ander soort diarree, de zg. dikke darm diarree, die we meestal bij andere oorzaken vinden, zoals bijvoorbeeld overgevoeligheidsreacties voor bepaalde voeders, waarbij dan het slijmvlies van de dikke darm gevoelig reageert op bepaalde eiwitten, kleurstoffen of antioxidanten.

Hierbij is het opvallend, dat de hond heel vaak ontlasting produceert en hierbij ook last heeft: de hond moet meestal duidelijk persen om het eruit te krijgen.

Vanwege ontstekingsreacties van het slijmvlies van de dikke darm, is er hierbij vaak sprake van slijm en/of bloed in de ontlasting.

Ik ga denk toch maar heen
Edit : MM vind dat ik morgen zn keutel moet checken. Als het morgen nog zo is moek naar de DA

[ Bericht 6% gewijzigd door Qwea op 05-02-2008 18:40:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')