Ben er al weerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:50 schreef Morretje het volgende:
Oeh vast weer te laat, maar werkze Nok!
Je bedoelt n.a.v het topic? Nou ja, meneer eet wel kipfilet maar ik wil weten wat die vlies isquote:
Ja week veelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:31 schreef Morretje het volgende:
Qwea: is het echt een vlies, of is het gewoon een immense hoeveelheid slijm die mooi rond de keutel zit?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:12 schreef Morretje het volgende:
Nok, wat heb je gekocht? Ben je bij de Christine le Duc geweest?
stomme smileys werken niet..
Nou, nee. Gewoon zn brokken. Hij heeft al eerder/vaker slijm/vlies om zn poep gehad. Toen dacht ik dat het niks was. Maar vanmorgen wilde die helemaal niet eten.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:57 schreef Morretje het volgende:
Klinkt vreemd.. Geen kans dattie iets raars gegeten heeft?
Ik zou morgen z'n keutel opvangen of oprapen denk ik, alstie nog zo raar is. En dan meenemen naar de DA..
Ik ben er niet. Ik zit met dikzak en MM in Den Helder. Papa gaat toch niet met ze zwemmen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Ja dat is kut, Q. Maar ga er niet een familievete om lopen houden, je kunt dat soort mensen bijna niet veranderen ben ik bangDan maar extra op de hondjes letten. Ze misschien af en toe zelf meenemen om even te zwemmen als het mooi weer is, of dat je vader dat doet.
Dat is jullie táák wel niet, dat weet ik. Maar hoe hard het ook klinkt, meer zal niet uithalen denk ik.
Nok, was jou vriendin de dumper of de dumpee?
Ik had dat al gepost, maar Fok loopt zo ontzettend te kloten dat ik af en toe gewoon hele posts kwijt ben
Mijn reply ;quote:Geachte,
Wij hier in het zuiden van het land helpen ook zwerfkatten en ook boerderijkatten.
Diverse groepjes gecastreerde katten krijgen volle buikjes door een dagelijkse ronde die wij doen langs de plekken waar ze zitten.
En we vangen schuwe boerderijkatten en de ongewenste kittens pogen we te plaatsen. Kunt u ook iets voor ons betekenen?
Wij passen en meten om dit alles te kunnen doen want voeding en de dierenarts betalen is een grote zorg.
Graag hoor ik dat van u en dan kunnen wij u meer informatie sturen.
Bij voorbaat hartelijk dank,
Willy
SFS
quote:Geachte Heer/Mevrouw,
Allereerst excuus voor de ontzettend late reactie. Per toeval keek ik in dit account (aangezien de actie van Makatsi afgelopen is).
Helaas kan ik u hier niet bij helpen. Ik heb mij ingezet voor Makatsi, en zal mij daar ook voor blijven inzetten. Dit vergt erg veel tijd en energie, die ik maar 1x kan besteden. Laat ik nog even onder de aandacht brengen dat ik het geweldig vind wat u voor de katten doet. Het doet me deugt dat er mensen zijn die om deze dieren geven.
Indien u wenst kan ik wel wat tips verstrekken over het opzetten van een actie.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Denise ********
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:46 schreef Greys het volgende:
Ja dat is kut, Q.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Morretje het volgende:
Hihi Nok.. Irritant he, zulke kerels..
Qwea: geen wonder dat ze anders de gordijnen mollen.. Ik zou ook gillend gek worden, en dan heb je het nu over 2 jack russells..
Oh shit ja, daar moet ik nu op gaan lettenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken!
Al ga ik er een vete over houden, luisteren zal ze toch niequote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:43 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik dit wel bijna dierenmishandeling vindJe kan toch niet honden 2 weken lang in een bench opsluiten?? Serieus, dat kan gewoon niet! Ik persoonlijk zou er de vete voor over hebben. Ik klink nu hard: maar als je zus geld heeft om 2 weken op vakantie te gaan, dan moet ze misschien wat korter gaan en dan het geld wat overblijft aan een pension besteden, als ze niemand heeft om de honden te laten logeren. Die beesten worden echt gek, al die tijd in een kooitje. (vooral die zenuwachtige russels).
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Morretje het volgende:
Hihi Nok.. Irritant he, zulke kerels..
Qwea: geen wonder dat ze anders de gordijnen mollen.. Ik zou ook gillend gek worden, en dan heb je het nu over 2 jack russells..
Dierenbescherming bellen op de dag dat ze weg gaat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Al ga ik er een vete over houden, luisteren zal ze toch nie
Arme beesten
Dat laatste zei MM ook al. Maar als ze weet dat ik heb gebeld, nou, dan isser een 3de wereld oorlogquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dierenbescherming bellen op de dag dat ze weg gaat?
Samen met je vader gaan dreigen dat je de dierenbescherming gaat bellen?
Dat ze niet spoort. Maar ook dat hij die honden niet in de steek kan laten. Ik opperde bij MM al of de honden niet naar zijn ouders konden. MM had echt zoiets van "Heb je je verstand niet? Het zijn haar honden, niet de onze of die van mn ouders"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:14 schreef senesta het volgende:
Je vader hoeft het toch niet te doen, Qwea?
Die honden zijn hun verantwoordelijkheid.
Wat vind je vader er eigenlijk van?
Mijn pa dreigt nooit. Mn pa is een pussyquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
Dreigen eerst. Niet meteen dóen
Misschien dat als je het samen met je vader doet dat ze zich er dan wel iets van aantrekt?
Of loop je dan het gevaar dat ze ruzie met je vader krijgt? Want die mag dan niet meer de honden uitlaten natuurlijk en dan moet je nog maar afwachten wie het wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |