Hij heeft wel gelijk vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ze niet spoort. Maar ook dat hij die honden niet in de steek kan laten. Ik opperde bij MM al of de honden niet naar zijn ouders konden. MM had echt zoiets van "Heb je je verstand niet? Het zijn haar honden, niet de onze of die van mn ouders"
ja, dat weet ik dus niet. Maar het pension was GEEN optie, thuisblijven ook niet en meenemen ook nie.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk vind ik persoonlijk.
Wat doet ze nu als je vader zou weigeren?
Wat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat weet ik dus niet. Maar het pension was GEEN optie, thuisblijven ook niet en meenemen ook nie.
Blijft er weinig over
Mja maar wat moettie dan? Strax laat ze die honden dagen wat zeg ik, weken zonder water en voer zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat dan?
Dat anderen het probleem voor ze op gaan lossen![]()
Ik denk dat je vader zich aardig laat manipuleren op deze manier.
Omdat mijn moeder zoiets heeft van "Ja dikke doei. JIJ wou honden." En het zijn op zn zachts gezegd etterbakken. Ze zeiken heel de kamer onder, vreten alles stuk, doen niks anders dan blaffen en zijn ONTZETTEND druk. En mama vindt honden niet zo tofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom nemen zulke mensen in godsnaam dieren![]()
Wij hebben gelukkig altijd oppas voor de katten die meer doen als alleen eten en drinken verzorgen.
Maar als Baloe niet thuis is, waarom mogen de honden dan niet 2 weken naar je ouders?
Mwah denk je echt dat ze dat doet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja maar wat moettie dan? Strax laat ze die honden dagen wat zeg ik, weken zonder water en voer zitten
Mhaw, ik zei een paar weken terug zo van "Ja wat als die beesten nou iets ergs krijgen en naar de DA moeten met spoed?" Ja dan gingen ze maar doodquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah denk je echt dat ze dat doet?
Dat denk ik niet hoor![]()
Dit is gewoon manipuleren, ze weten dat jullie instappen en leggen nu feitelijk ook het hele probleem bij jullie neer.
Persoonlijk zou ik deze situatie echt op de spits laten lopen
ooh had ik dat verhaal hier verteld? Ja, das dezelfde. En kitten isch nog steeds spoorloos.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:50 schreef senesta het volgende:
Hmm, het is inderdaad erg zielig zo![]()
Is dit dezelfde persoon als van dat kitten een tijd terug?
Wat waardeloos joh zoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh had ik dat verhaal hier verteld? Ja, das dezelfde. En kitten isch nog steeds spoorloos.
Ook Makatsi heeft hem niet toevallig gevonden
Ja, weet jij het? ik zei al van ik wil wel op fok vragen of iemand een goed plekje voor ze heeft. Nee, dat wilde ze nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat waardeloos joh zo![]()
Waarom brengen ze de honden niet gewoon naar een asiel als ze het zo'n last vinden?
Je avatar!quote:
ik moet van 11 tot 14:45quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:01 schreef Morretje het volgende:
Hm, klinkt best ernstig Qwea.. Jammer dat je in zo'n situatie niet wat meer handvaten hebt. Ik bedoel, als het om kinderen zou gaan, kon je zo het AMK bellen.. Met dieren is er net iets meer nodig denk ik?
* Morretje gaat slapen![]()
Morgen weer een lekker dagje: eerst van 7 tot half 9 werken, daarna van 12 tot half 7...![]()
Welterusten en beterschap voor Baloequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:13 schreef Qwea het volgende:
neemaar dan zegt ze ws "ooooh dat gebeurt toch niet"
Ik zal het haar morgen zeggen.
Papa kwam net aan, Baloe heeft spetterpoepjesDit lijkt een beetje op een darmaandoening volgens google. Morgenvroeg eens zien wat er dan is, anders maar morgen aaf nach shirley.
Voor nu ; ik ga![]()
trusten allemaal
Oeh zijn er al foto's?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Rotsituatie Q.
Kan me voorstellen dat je daar druk over maakt, dat zouden meer mensen moeten doen![]()
Het toekomstige pupje van m'n zusje is vandaag geboren
Hoi Non, het gaat hard he?quote:
Ik heb hem ooit wel gezien en het einde verschilt helemaal met het origineel (Spoorloos) dus ik geloof dat z'n nieuwe vrouw hem redt en dat het dus wel een goed einde heeft......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:50 schreef Greys het volgende:
Hm, mijn hele post weer weg, dammit
Ik zei dus:
Hoi Non!
Heeft iemand toevallig vanavond op tv The Vanishing zitten kijken, die film?
Ik heb de hele tijd gekeken, maar heb net de laatste 2 minuten gekeken dus nu weet ik nog niet hoe het is afgelopen![]()
Ik was op zoek naar een foto van zo'n soort aapje om aan te geven waar Bijoux op lijktquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:50 schreef tonja het volgende:
Ik kom hier even binnen vallen omdat ik een grappig filmpje heb gevonden. http://www.liveleak.com/view?i=8ae_1201730415
Ha ha, ja kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt wel, eerder konden we wel maaaaaaaaaanden met een topic
![]()
Vanochtend geen diaree, maar ook heen harde keutel. Er tussen in. En geen slijmquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:46 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen!
Qwea: ik hoop dat het beter is met Baloe?
Omdat die van Baloe breiig wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:54 schreef Morretje het volgende:Hoe weet je met 4 katten dan dat je de juiste keutel te pakken hebt??
Ik ben ook op dieet, maar niet qua sporten. En dat topic, trust me, dat helpt niet. Ik ging er alleen maar van stressen omdat iedereen afviel en ik vrijwel niet, en dus ging ik eten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Greys het volgende:
Hai meisjes en jongens![]()
Waar haal ik even een portie doorzettingsvermorgen vandaan zo gauw mogelijk?
Ik lees steeds in het 'Slank de lente in'-topic en Conleche is gewoon al bijna 10 kilo afgevallen!
Dat wil ik ookHeb al braaf die hardloop-mp3tjes gedownload en maaaaaanden geleden al hardloopschoentjes en een outfit gekocht enzo, maar ik kan mezelf er niet toe zetten als ik uit mijn werk kom
Lekker zeg, al die poepverhalen hier
Misschien moet ik voor het eten maar gewoon hier gaan lezen, dan vergaat de eetlust... hihi!
Euh... nee!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:16 schreef nokwanda het volgende:
doe het voor je naar je werk gaat. Iets eerder opstaan, hardlopen en daarna douchen.Have fun
Ik heb dat een tijdje op www.valtaf.nl gedaan! Werkte prima, tot ik er na een week of twee geen zin meer in had om bij elk dingetje dat ik at de computer aan te moeten zetten en de boel in te voerenquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook op dieet, maar niet qua sporten. En dat topic, trust me, dat helpt niet. Ik ging er alleen maar van stressen omdat iedereen afviel en ik vrijwel niet, en dus ging ik eten.
Ik heb nu de caloriechecker van het voeding centrum erbij gepakt, en voer alles in wat ik eet per dag. Een vrouw mag 2000 kcal, maar omdat ik op dieet ben mag ik 1400. Dat betekend gewoon normaal eten 's morgens, 's middags en 's avonds maar geen zoete tussendoor troep. Als tussendoortje soms een eierkoek, of een knackerbrot met kaas of fruit
ben nu 3 dagen bezig en het gaat best goedheb nog geen zoete of vette troep gehad en zit nooit boven de 1400, meestal op 1200
en ik voel me fitter
Maar dat ding van voedingscentrum hoef je dus geen grammen in te vullen. Bij kipfilet staat er bv "stukje, plakje voor op brood"quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een tijdje op www.valtaf.nl gedaan! Werkte prima, tot ik er na een week of twee geen zin meer in had om bij elk dingetje dat ik at de computer aan te moeten zetten en de boel in te voeren
Daarbij wist ik ook vaak het correcte gewicht niet. Bv 1 plakje kipfilet op brood, hoeveel gram? En de cruesli die ik in mijn magere kwark mikte op het werk, hoeveel gram was dat in godsnaam?
Vanavond komen er twee vriendinnen op visite. Dat wordt dus weer snaaien
Maar ik denk dat ik maandag maar eens ECHT weer een tijdje mijn best ga doen. Kan er nog net 2 kilo af voordat ik ga gettogetheren met jullie
Dat heeft de hond van m'n mams ook een tijd lang gehad, die reageerde met dat soort dingen op spannende situaties.. Kreeg ie een dag of 2 rijst en was het zo weer over..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:59 schreef Qwea het volgende:
Maar Baloe heeft hier wel vaker last van. Eerst dik, dan dun, dan middel en dan weer normaal
kon volgens Miranda van Makatsi zijn dat meneer toch een tussendoortje heeft gehad waar hij niet over zou kunnen. Ik dacht aan dikke darm diaree maar volgens haar zou hij het dan nu nog moeten hebben. En vanmorgen zat er geen vlies over. Niet keutel, wel zacht, geen spetterpoep. Hij is sinds gisteren aan de kipfilet en sinds vanochtend aan de rijst met kipfilet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat heeft de hond van m'n mams ook een tijd lang gehad, die reageerde met dat soort dingen op spannende situaties.. Kreeg ie een dag of 2 rijst en was het zo weer over..
Alleen dat vlies dat jij beschrijft vinnik zo raar..
Hoi trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |