Mij ook zoiets..quote:
Dudequote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij ook zoiets..
Voor 2 cilinders.
je brom is verkocht toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij ook zoiets..
Voor 2 cilinders.
Nikzan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 02:37 schreef PallominnoX het volgende:
M'n auto is duurder goffedomme
Baggersloep rijdt 1 op 10 ofzo![]()
Laat me raden, een 200 Slurpt Xtreem?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:03 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik vind dat je een pijnlijke dood moet sterven
Het is Nissan, ja!
Jezus. Dat was even schrikken, gelijk de andere kant op gereden, stond zo'n politiemotor daar, gelukkig werd die even niet beredenquote:Hoi,
Rollerbank controle in Haarlem om 16:12 ter hoogte van
Slaperdijk naast de sportvelden langs het fietspad
Blijf uit de buurt en waarschuw direct je vrienden!
Zie je een politiecontrole, geef die dan door aan Rollerbank.nl.
Pas op: nepmeldingen leiden tot een ban.
...
Rij veilig,
Rollerbank.nl Team
Dan ben je wel erg makkelijk te identificeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:04 schreef Bas91 het volgende:
geen helm en wel een (scheef gemonteerd) blauw kenteken ftw
Hehe. Bij mij kun je niet eens mijn huidskleur zienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:37 schreef Bas91 het volgende:
Dat wel.. maar ik blijk nogal geluk te hebben met rollerbank.. word nooit gepakt of zoop die ene keer na.. kuch :p
Ja. Goffedomme.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, een 200 Slurpt Xtreem?
Heeft jaaaaaren in de schuur gelegen. Vies misschien, maar niet rot.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dat spul is viessssss!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef Hijacking het volgende:
wil je er echt wat voor gaan vangen moet je het aanbieden op een 4 takt forum .
Schoolstallingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Godverdomme. Ik liet vandaag mijn brommer op een scooter vallen bij school. Scooter heeft lakschade, ik heb niets.
En uitgerekend ik moet dat weer bij een scooter doenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schoolstalling
Je moet eens weten hoeveel fietsen mijn brommer verneukt heeft.
mompelt iets over een gescheiden fiets-en bromfietsstalling*quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schoolstalling
Je moet eens weten hoeveel fietsen mijn brommer verneukt heeft.
Dat hebben wij ook, alleen moet je dus wel door het fietsgedeelte heen. En dat is zo krap dat ik soms wel eens een fiets tegen de grond beuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef gateh het volgende:
[..]
mompelt iets over een gescheiden fiets-en bromfietsstalling*
Dan meet je je boring en zoek je de slag op van een Honda CB.. en dan (boring2 x pi) / (4 x slag)..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik weet alleen niet precies wat het is allemaal. Bij Bing carburateurs stond netjes een code aan de zijkant waar vanaf te lezen viel hoeveel mm hij is (of origineel was), maar bij Keihin ontbreekt dat.
De cylinder bijv. is het cc-gehalte weggeslepen en ik zou echt niet weten hoe ik dat moet opmeten. Het is iig. geen 49cc.
Heldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Scooter heeft lakschade, ik heb niets.
Ja, het is overgebleven na verkoop mijn ouwe c50. (http://forum.fok.nl/topic/697486)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef arnold-d het volgende:
HONDAAAAA!!!! ED,... heb je het over?
blijft mooi, dat 4takt...
rijd zelf CB en PC, me broertje Dax en SS, en een vriend van me C50..![]()
noobquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:36 schreef Bas91 het volgende:
[..]
Jezus. Dat was even schrikken, gelijk de andere kant op gereden, stond zo'n politiemotor daar, gelukkig werd die even niet beredenVerders geen politie gezien gelukkig.
quote:Op zondag 10 februari 2008 04:26 schreef no1uknow het volgende:
HOEERRE
EBR FTW.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef dikkekaas het volgende:
Zo daar ben ik ook weer eensHeeft iemand nog een mooie zwarte voorvork origineel puch maxi s liggen? :p
Tipje,.. www.4takt.netquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, het is overgebleven na verkoop mijn ouwe c50. (http://forum.fok.nl/topic/697486)
Ik ben nu aan het uitvogelen wat het is en wat ik ervoor kan vangen.
Dude, daar ben ik jarenlang aanwezig geweest, voordat ik Fok ontdekte.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:26 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Tipje,.. www.4takt.net
Ik zit er ook op. veel 4takt rijders zitten er op.
Misschien kan je het daar aanbieden!! (aanmelden kan ff duren, word niet vaan geactiveerd.. maar word wel redelijk snel gedaan dacht ik.
koop gewoon van een puch lekker beun ;d jmpb.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Kenker. Chroom achterspatbord heeft 4 weken levertijd.
En is ook nog eens stervensduur....
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Hijacking het volgende:
Achter schijfremklauw gefixt . Remmen ging al kut en hij schraapte maar daar was niks mee gedaan door de vorige eigennaar . Dus de klauw uit elkaar gehaalt ) zo mooi de mensen op internet die zeggen dat die dan niet meer in elkaar te krijgen isff gereviceert de plaatjes waren weg tot op het ijzer en 1 remzuiger zat er schuin vast in . En nu remt die weer goed . Morgen ff alles aansluiten kappen er op. En dan een beetje touren voor een tijdje . En verkoop hem halverwege de zomer denk ik
Past niet. En dan heb ik gaten voor de verlichting, is ook niet al te mooi. Tis kut dat deze dingen zo schaars zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef Bas91 het volgende:
[..]
koop gewoon van een puch lekker beun ;d jmpb.nl
Ja euh als je de zuigers eruit haalt wordt het ook vervelender.. 2 helften uit elkaar gaat nog hendig.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Hijacking het volgende:
Achter schijfremklauw gefixt . Remmen ging al kut en hij schraapte maar daar was niks mee gedaan door de vorige eigennaar . Dus de klauw uit elkaar gehaalt ) zo mooi de mensen op internet die zeggen dat die dan niet meer in elkaar te krijgen isff gereviceert de plaatjes waren weg tot op het ijzer en 1 remzuiger zat er schuin vast in . En nu remt die weer goed . Morgen ff alles aansluiten kappen er op. En dan een beetje touren voor een tijdje . En verkoop hem halverwege de zomer denk ik
zuigers zijn er ook gehaaltquote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja euh als je de zuigers eruit haalt wordt het ook vervelender.. 2 helften uit elkaar gaat nog hendig.
Als ej die rubbers eruit hebt gehad en weer terugstopt die achter de zuigers zitten zullen ze waarschijnlijk binnenkort wel gaan lekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:32 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zuigers zijn er ook gehaaltmaarja zodra mn scooter gefixt is ga ik weer aan de gang met de mt5 miss dat ik daar een ander blokje voor fix en deze helemaal reviceer
nou.. ik hoop het toch wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Zeg, een standaard RS125, dat trekt toch zo'n beetje alle opgefokte 80cc'ers eruit?
Nog nooit een standaard scooter gezien? Die rijden niet veel harder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:58 schreef Hijacking het volgende:
haha ik zou dat wel eens willen zien 40 km per uur ;p en dan een helm op
maar dan kan jij nog5x opschakelen ( of je moet een oude mito nemen )quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Vroeg ik mij gewoon af. Als je zo eens ziet wat ze qua vario-sprintertjes met 50cc al voor elkaar krijgen.
waarschijnlijk ja.. depends wat voor voor watquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Noshiba het volgende:
Een pakking kost toch 2 euro ofzo?
kutpuberquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef no1uknow het volgende:
puberen
De ergste zijn nog die het ontkennen
Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een puber ben ()
Kan nog knap irritant zijn af en toe
Foto's merken specificaties de hele rambam hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:31 schreef nieuws. het volgende:
Ik heb een brommer![]()
*ziet mensen boeien*
Schakelbrommer
ja dat zeg ik, beetje opstandig enzo, scheit aan de overheid idee, net weer geblowedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Geqxon het volgende:
Woei. In plaats van plank gas gewoon rustig rijden: Mijn verbruik schoot van een whopping 1 op 40 naar 1 op 45. Nou, dat beetje benzine heb ik er wel voor over.
Inderdaad ja, voor 2-tact echt verbazingwekkend. Dit gaat zo onderhand richting de Honda 4-tacts die 1 op 50 doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef fs180 het volgende:
het verbruik bedoel ik dus
maar die doen 1 op 50 als je als een gek rijdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, voor 2-tact echt verbazingwekkend. Dit gaat zo onderhand richting de Honda 4-tacts die 1 op 50 doen
voorlopig nietquote:
LBS, Local Brommer Shop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:31 schreef fs180 het volgende:
?
Neee joh gek, dis zo'n Rieju MH ding metquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:43 schreef fs180 het volgende:
das zon dimi ding he?
wat gebeurd er dan? als ie breektquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
LBS, Local Brommer Shop.
En de vraagtekenveer is dit onderdeel. Zorgt voor het soepel wegrijden, en is nu kaput.
Nou, normaal is het zo van, gas geven, brommer komt op toeren, koppeling komt in en je rijdt soepel weg. En nu is het zo van... toeren... toeren... toeren... BAM KOPPELING en je schiet in eens weg.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neee joh gek, dis zo'n Rieju MH ding metAM
6
Ik had tenminste SM.
All the way from Slovenië.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef Geqxon het volgende:
Mijn achterspatbord in 't chroom komt over een paar weekjes binnen.
Dan heb je dus 1 om weg te rijden, 2 om rond te komen, 3 als overdrive en 4 als siermiddel?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, die dingen kunnen niet eens door de 2 komen volgens mij, zelfde als een begrenste schakel, veel mensen denken dat je 6 keer moet schakelen tot je 50 rijdt, maar in werkelijkheid kom je niet eens door de 4 heen
Eh.... begrensd moest ik toch echt (veel) schakelen, omdat alle 6 de versnellingen gewoon benut werdenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, die dingen kunnen niet eens door de 2 komen volgens mij, zelfde als een begrenste schakel, veel mensen denken dat je 6 keer moet schakelen tot je 50 rijdt, maar in werkelijkheid kom je niet eens door de 4 heen
Bij mij doet mijn brommer dat voor me.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef fs180 het volgende:
ik hoef nooit te schakelen
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn brommer dat voor me.
Honda Zoomers. Iemand in deze slowchat heeft er eentje.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef Hijacking het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PALDv_B7YT0
hoe heten die scooters die je ziet bij 0:58 ?
Die scooter heeft ook een achteruitquote:
Nou je hebt zeg maar de rechter trapper, en waar de trapper het blok in gaat stak hij ongeveer een centimeter naar buiten. Dit liep aan, en zorgde ervoor dat mijn vermogen niet alles was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke ik heb geen verstand van Tomosjes, maar wat moet ik mij voorstellen bij een krukas die wat te ver buiten het blok stak? Bij je koppeling of ontsteking ofzo dan?
Dat en ook nog het afstellen van het blok. Ja, jij doet het vast in 5 minuten Hijacking, maar ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef Hijacking het volgende:
-Vraagtekenveertje vervangen = gewoon los halen volgens de afbeelding + vervangen
-Krukas rechts teruggeschoven = lijkt mij gewoon terug schuiven + klemmetje oid er op
-Nieuwe blokolie = losdraaien , vullen dichtdraaien
-Nieuwe carterpakking = denk niet dat ze jouw blok gespits hebben maar dat je de pakking voor de kick of koppeling kant bedoelt
-Blok vastgezet = schroef aangedraait
Prima te doen lijkt mij zelf hoeveel vroeger ze er voor ?
in mijn tijdquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja, het is en blijft een ouwe puch. In mijn tijd kocht je dat voor een kratje bier..
ja maar nu niet meer, met kentekenplicht en zoquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja, het is en blijft een ouwe puch. In mijn tijd kocht je dat voor een kratje bier..
In jouw tijd kon je ze nog niet kopen met kentekenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja, het is en blijft een ouwe puch. In mijn tijd kocht je dat voor een kratje bier..
Toen sloeg je er gewoon even een geldig framenummer in.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef Gibeon het volgende:
[..]
In jouw tijd kon je ze nog niet kopen met kenteken
Nu ook nogquote:Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen sloeg je er gewoon even een geldig framenummer in.
haha zeker geen 5 minquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat en ook nog het afstellen van het blok. Ja, jij doet het vast in 5 minuten Hijacking, maar ik niet.
Totaalkosten lagen op 45 euro, das niks.
Als ik geluk heb krijg ik er een nieuw cilindertje en/of zuiger onder. Dus moet alles in orde zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef PallominnoX het volgende:
Morgen 19mm erop..
En dat wat er gebeurt is bij jou, Sjibble is echt een strontstreek, daarom alles zelf doen..
Ik moest dus 20 kilometer verderop, omdat hier alleen maar noobs zijn, maar zelfs daar is verstand van brommers ver te zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben toch wel heel blij met mijn brommerboer. Ik heb wel eens een dag na de reparatie van een lekke band opnieuw een lekke band gehad, en die heeft hij toen waar ik bij stond voor mij geplakt.
Engine Air cooled. four-stroke, single cylinder SOHC, 4 valve,quote:
Scootyquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:02 schreef Gibeon het volgende:
Hoofddop, bromfietshuis of scooty ofzo?
¨quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
En fucking hotmail is dood!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg ik eens een keer belangrijke mail doet ie het niet!
oh ok. Dus ik kan ze wel vertrouwenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:47 schreef Gibeon het volgende:
Ik heb er 14 jaar gewoont en de scoot van me zus komt er weg. Was niet duur, nooit problemen gehad (gelukkig)
ziet toch geen kip die me mattiej niet is.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:17 schreef no1uknow het volgende:
http://ipho.hyves.nl/albu(...)os/192542671/0/e4f7/
Ivo bij z'n sjonnie vriendjes
Was 2x in me leven dankzei jou dat ik hard op achter de pc lachtequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef no1uknow het volgende:
Ivo (so) zegt:
mijn andere ex
Ivo (so) zegt:
was ook 14
Ivo (so) zegt:
paste prima
Sander zegt:
zeau
Sander zegt:
Sander zegt:
kleine piem0l of wat
32094390 x 0 is nog steeds 0 hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:31 schreef Ipho het volgende:
maar wij hebben allebei 32094390 keer zoveel vermogen als sjibb0l
Dat is hetzelfde als zeggen dat je je BMW M3 voor een Opel Astra in gaat ruilen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:44 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik ga mijn Rieju RS2 verkopen en een Yamaha Aerox kopen [ afbeelding ].
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat je je BMW M3 voor een Opel Astra in gaat ruilen.
nu ik een gat in mn zuiger heb wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:34 schreef fs180 het volgende:
ik heb paar pk meer als sjibble
Door het gras, over stoepjes klappen, trapjes af, kankerhard door blinde bochten. Suicidaal ten top.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef Geqxon het volgende:
Je brommer trashen is echt zo heerlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Door het gras, over stoepjes klappen, trapjes af, kankerhard door blinde bochten. Suicidaal ten top.
taxiquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Door het gras, over stoepjes klappen, trapjes af, kankerhard door blinde bochten. Suicidaal ten top.
Hehe. Dit was dan ook deels een race. Eerst pinnen bij pinautomaat nummer 1, door de halve stad scheuren, pinnen bij pinautomaat nummer 2, naar huis, en met internet bankieren kijken hoe snel je was.quote:
Dat is niet boeiend. Uit een steegje komen met 50 en gelijk blind een 90 graden bocht, dat is pas leuk!quote:
Held. ik rij hier ook wel eens vol gas de poort uit, maar dan komt er wel eens net iemand aanlopenquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is niet boeiend. Uit een steegje komen met 50 en gelijk blind een 90 graden bocht, dat is pas leuk!
of gewoon 80cc metrakit en extra lichte vertanding, gegarandeerd lolquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:02 schreef Bas91 het volgende:
denk dat ik er maar een 70cc onder knalzo vertanden dat ie niet zoveel toeren maakt, nog lekker optrekt, best wel keihard gaat, quasi-standaard uitlaatje eronder
toppie! heb nog een half gaar blokje liggen als slachtoffer
t word echt een wolf in schaapskleren
![]()
gegarandeerd een vastnaaierquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
of gewoon 80cc metrakit en extra lichte vertanding, gegarandeerd lol
quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hehe. Dit was dan ook deels een race. Eerst pinnen bij pinautomaat nummer 1, door de halve stad scheuren, pinnen bij pinautomaat nummer 2, naar huis, en met internet bankieren kijken hoe snel je was.
Van zo'n figuur moet je ook niet verwachten dat ie verstand heeft van die dingenquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:17 schreef Bas91 het volgende:
[..]
gegarandeerd een vastnaaiercollega van me vandaag met zn suzuki RM, 125cc.. vastloper/warmloper.. niet fijn :l hij ging ff stukje vol gas
Gat in de zuiger duidt toch meestal op een ontsteking die te vroeg of te laat staat. Of een geknapte bougie..quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:56 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Van zo'n figuur moet je ook niet verwachten dat ie verstand heeft van die dingen.
Oh, en mn scooter..
Ik kreeg dus een gozer aan de lijn die er wel verstand van heeft.
"Het lag niet aan de ontsteking, maar aan de smering.. hij had te weinig smering, dat kan ik je zo laten zien op de zuiger"
Hoe dan? Ik rij met brommix
"Het punt is met brommix dat ze er altijd de goedkoopste troep in gooien en het dus gewoon niet goed werkt, in principe ben je genaaid door dat tankmannetje"
Kunnen jullie dan niet iets uitschrijven of wat dan ook dat ik naar die gast stap en hij maar dokt?
"Misschien valt er wel wat te regelen, maar hangt helemaal van hem af of ie het wilt dokken of niet"
Dus ja, niks ontsteking.. te weinig smering..
Les: Gewoon de olietank erin..
En mn std stuur gaat er weer op, TNT stuur is te lelijkVerkauf ik wel weer door.. scheelt centen
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Te weinig smering met de brommix van een gewoon tankstation?!!!!
Wat een bullshit.
Ik heb in mijn leven heul wat brommerts gehad; vooral viertakt Honda's, maar ook wat oldtimer 2takts; Tomos 4TL, Vespa PK50XL aut, Zundapp KS50, en een Sparta Sport!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)
Je kunt de eerste 10 dagen in de beginners selectie postenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb me net op brommerforum aangemeld, maar volgens mij moet ik eerst tien dagen wachter voor ik mag posten
Alleen antwoorden, geen topic openenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Je kunt de eerste 10 dagen in de beginners selectie posten
cares.. heb ook snelle cillinder, ding warmrijden, kun je ook gewoon met 95 rijdenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)
buiten beginners jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb me net op brommerforum aangemeld, maar volgens mij moet ik eerst tien dagen wachter voor ik mag posten
neuh,, gewoon zelfdequote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe zo'n oude Kreidler rijdt. Rijdt dat heel anders dan mijn Riejutje?
Klopt, ik zet op mn Dappie (GT50 uit '74) ook gewoon elk jaar een nieuwe uitlaat, is in totaal 20-25 eu voor een verchroomde jammarcolquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik tankte altijd bij den ambachtelijcke rijwielspeciaalzaak, maar daar deden ze volgens mij veel te veel olie door de benzine. Flinke blauwe walmen uit de pijp en de uitlaat was ook best vaak verstopt. Heb dat ding wel een aantal keer moeten laten ontkolenLater kwam ik erachter die imitatie Zundapp-uitlaatjes ('fluisterpiipjes') ook op die bocht van de Sparta paste en dat het goedkoper was gewoon een nieuw uitlaatje erop te zetten.
heb je dr een over?quote:Op zondag 2 maart 2008 23:02 schreef Bas91 het volgende:
gewoon kreidler teller en toerenteller erop batsen 14.gif
Koppel is toch wel op gevoel te doen? Even als top, gewoon naar het toerental luisteren.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
kijken bij welke lengte mn uitlaat meeste koppel en top geeft
Helaas :p die van mij lag in de schuur weg te rotten, dus ik zei zo van: heuj pap ik zet 'm op de puch ja? zelf had ie een nieuw oud cockpitjequote:
ik weet nieteens wat je me probeerd te verkopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Ok
fs180: kopen? Welke diameter heb je nodig dan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:45 schreef Jorjan het volgende:
Stervende hoeren brommert! Die mogool voor me had verkeerde lagers in t achterwiel gepleurd ofzo.. En daardoor is het hele achterwiel uitgeslepen.Moet ik dus een nieuw wiel!
Ook moet er nog steeds een nieuwe gaskabel op.. Nieuwe remblokjes! En dan doet ie t hopelijk is een keer langer dan 1 week naar behoren.
Zoeen kut mt5 die altijd stuk is. Maarja heb nu al een ander wiel bestelt. Wel een mooie trouwens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef Bas91 het volgende:
wavoor brom heb je? je kan ook gewoon nieuwe ouwe naaf erin gooien he :p
dan handiog bij scholen, hoef je niet te stoppen, kun je eroverheen zonder dat het ze pijn doetquote:
Dan handiog bij scholen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan handiog bij scholen, hoef je niet te stoppen, kun je eroverheen zonder dat het ze pijn doet
besteltquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:04 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Zoeen kut mt5 die altijd stuk is. Maarja heb nu al een ander wiel bestelt. Wel een mooie trouwens.
t zijn altijd van die kleine kut dingen. Blok is opzich goed. Maar bijv. een koppelingskabel die breekt. Koppelingshevelhouder is nu al 2x gebroken. remhevel die breekt. Achterlicht dat het opeens niet meer doet. Nu dus ook gaskabel gebroken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Geqxon het volgende:
Als een MT5 altijd kapot is, dan is er volgens mij hard mee geragd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |