Mij ook zoiets..quote:
Dudequote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij ook zoiets..
Voor 2 cilinders.
je brom is verkocht toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mij ook zoiets..
Voor 2 cilinders.
Nikzan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 02:37 schreef PallominnoX het volgende:
M'n auto is duurder goffedomme
Baggersloep rijdt 1 op 10 ofzo![]()
Laat me raden, een 200 Slurpt Xtreem?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:03 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik vind dat je een pijnlijke dood moet sterven
Het is Nissan, ja!
Jezus. Dat was even schrikken, gelijk de andere kant op gereden, stond zo'n politiemotor daar, gelukkig werd die even niet beredenquote:Hoi,
Rollerbank controle in Haarlem om 16:12 ter hoogte van
Slaperdijk naast de sportvelden langs het fietspad
Blijf uit de buurt en waarschuw direct je vrienden!
Zie je een politiecontrole, geef die dan door aan Rollerbank.nl.
Pas op: nepmeldingen leiden tot een ban.
...
Rij veilig,
Rollerbank.nl Team
Dan ben je wel erg makkelijk te identificeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:04 schreef Bas91 het volgende:
geen helm en wel een (scheef gemonteerd) blauw kenteken ftw
Hehe. Bij mij kun je niet eens mijn huidskleur zienquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:37 schreef Bas91 het volgende:
Dat wel.. maar ik blijk nogal geluk te hebben met rollerbank.. word nooit gepakt of zoop die ene keer na.. kuch :p
Ja. Goffedomme.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, een 200 Slurpt Xtreem?
Heeft jaaaaaren in de schuur gelegen. Vies misschien, maar niet rot.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Dat spul is viessssss!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef Hijacking het volgende:
wil je er echt wat voor gaan vangen moet je het aanbieden op een 4 takt forum .
Schoolstallingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Godverdomme. Ik liet vandaag mijn brommer op een scooter vallen bij school. Scooter heeft lakschade, ik heb niets.
En uitgerekend ik moet dat weer bij een scooter doenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schoolstalling
Je moet eens weten hoeveel fietsen mijn brommer verneukt heeft.
mompelt iets over een gescheiden fiets-en bromfietsstalling*quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Schoolstalling
Je moet eens weten hoeveel fietsen mijn brommer verneukt heeft.
Dat hebben wij ook, alleen moet je dus wel door het fietsgedeelte heen. En dat is zo krap dat ik soms wel eens een fiets tegen de grond beuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:34 schreef gateh het volgende:
[..]
mompelt iets over een gescheiden fiets-en bromfietsstalling*
Dan meet je je boring en zoek je de slag op van een Honda CB.. en dan (boring2 x pi) / (4 x slag)..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik weet alleen niet precies wat het is allemaal. Bij Bing carburateurs stond netjes een code aan de zijkant waar vanaf te lezen viel hoeveel mm hij is (of origineel was), maar bij Keihin ontbreekt dat.
De cylinder bijv. is het cc-gehalte weggeslepen en ik zou echt niet weten hoe ik dat moet opmeten. Het is iig. geen 49cc.
Heldquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Xenwolfie het volgende:
Scooter heeft lakschade, ik heb niets.
Ja, het is overgebleven na verkoop mijn ouwe c50. (http://forum.fok.nl/topic/697486)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef arnold-d het volgende:
HONDAAAAA!!!! ED,... heb je het over?
blijft mooi, dat 4takt...
rijd zelf CB en PC, me broertje Dax en SS, en een vriend van me C50..![]()
noobquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:36 schreef Bas91 het volgende:
[..]
Jezus. Dat was even schrikken, gelijk de andere kant op gereden, stond zo'n politiemotor daar, gelukkig werd die even niet beredenVerders geen politie gezien gelukkig.
quote:Op zondag 10 februari 2008 04:26 schreef no1uknow het volgende:
HOEERRE
EBR FTW.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:03 schreef dikkekaas het volgende:
Zo daar ben ik ook weer eensHeeft iemand nog een mooie zwarte voorvork origineel puch maxi s liggen? :p
Tipje,.. www.4takt.netquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, het is overgebleven na verkoop mijn ouwe c50. (http://forum.fok.nl/topic/697486)
Ik ben nu aan het uitvogelen wat het is en wat ik ervoor kan vangen.
Dude, daar ben ik jarenlang aanwezig geweest, voordat ik Fok ontdekte.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:26 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Tipje,.. www.4takt.net
Ik zit er ook op. veel 4takt rijders zitten er op.
Misschien kan je het daar aanbieden!! (aanmelden kan ff duren, word niet vaan geactiveerd.. maar word wel redelijk snel gedaan dacht ik.
koop gewoon van een puch lekker beun ;d jmpb.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Kenker. Chroom achterspatbord heeft 4 weken levertijd.
En is ook nog eens stervensduur....
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Hijacking het volgende:
Achter schijfremklauw gefixt . Remmen ging al kut en hij schraapte maar daar was niks mee gedaan door de vorige eigennaar . Dus de klauw uit elkaar gehaalt ) zo mooi de mensen op internet die zeggen dat die dan niet meer in elkaar te krijgen isff gereviceert de plaatjes waren weg tot op het ijzer en 1 remzuiger zat er schuin vast in . En nu remt die weer goed . Morgen ff alles aansluiten kappen er op. En dan een beetje touren voor een tijdje . En verkoop hem halverwege de zomer denk ik
Past niet. En dan heb ik gaten voor de verlichting, is ook niet al te mooi. Tis kut dat deze dingen zo schaars zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:37 schreef Bas91 het volgende:
[..]
koop gewoon van een puch lekker beun ;d jmpb.nl
Ja euh als je de zuigers eruit haalt wordt het ook vervelender.. 2 helften uit elkaar gaat nog hendig.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Hijacking het volgende:
Achter schijfremklauw gefixt . Remmen ging al kut en hij schraapte maar daar was niks mee gedaan door de vorige eigennaar . Dus de klauw uit elkaar gehaalt ) zo mooi de mensen op internet die zeggen dat die dan niet meer in elkaar te krijgen isff gereviceert de plaatjes waren weg tot op het ijzer en 1 remzuiger zat er schuin vast in . En nu remt die weer goed . Morgen ff alles aansluiten kappen er op. En dan een beetje touren voor een tijdje . En verkoop hem halverwege de zomer denk ik
zuigers zijn er ook gehaaltquote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja euh als je de zuigers eruit haalt wordt het ook vervelender.. 2 helften uit elkaar gaat nog hendig.
Als ej die rubbers eruit hebt gehad en weer terugstopt die achter de zuigers zitten zullen ze waarschijnlijk binnenkort wel gaan lekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:32 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zuigers zijn er ook gehaaltmaarja zodra mn scooter gefixt is ga ik weer aan de gang met de mt5 miss dat ik daar een ander blokje voor fix en deze helemaal reviceer
nou.. ik hoop het toch wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:44 schreef Geqxon het volgende:
Zeg, een standaard RS125, dat trekt toch zo'n beetje alle opgefokte 80cc'ers eruit?
Nog nooit een standaard scooter gezien? Die rijden niet veel harder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:58 schreef Hijacking het volgende:
haha ik zou dat wel eens willen zien 40 km per uur ;p en dan een helm op
maar dan kan jij nog5x opschakelen ( of je moet een oude mito nemen )quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Vroeg ik mij gewoon af. Als je zo eens ziet wat ze qua vario-sprintertjes met 50cc al voor elkaar krijgen.
waarschijnlijk ja.. depends wat voor voor watquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Noshiba het volgende:
Een pakking kost toch 2 euro ofzo?
kutpuberquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef no1uknow het volgende:
puberen
De ergste zijn nog die het ontkennen
Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik een puber ben ()
Kan nog knap irritant zijn af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |