abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56709955
2007 was een prachttijd voor mij, maar ook een slechte.
In 2006 zomer ging het allemaal nog goed. Dit ging langzaam slechter en kreeg ook langzaam een winterdip. Dit werd erger zodra mn overgrootoom overleed. (12 december).
Ik voelde me soms zo beroerd dat ik wel in bed kon janken (mentaal).
In die tijd, zomer 2006 en winter 2007 had ik eigenlijk ook de tijd van mn leven, letterlijk.
Ik had echt geen zorgen aan mijn hoofd en kon doen waar ik zin in had. Niemand moest iets van me, ik kon in de zomer gerust om 7 uur in de avond lekker indutten en de volgende ochtend wakker worden, net als in de winter een dut te nemen van 5 tot 8 op een vrijdag. Niemand verlangde of verwachtte iets van me.
Het rooster voor mij was: Thuis komen, lekker liggen en tv kijken in mn kamer. Beetje slapen. Wakker worden. RC auto pakken en buiten er mee spelen (nitro RC, coole dingen ).

Nu, winter 2008 en ik hou het niet meer
Maandag: 7:30 wakker worden
8:00 huis uit en op bus wachten
9:00 op school komen (telaat).
16:30 ben ik uit school, en pak ik de bus terug
17:30 Ben ik thuis, snacken, beetje tv kijken en weer aan de slag
18:00 Scooter rijdend proberen te krijgen
20:00 Ben ik weer in huis.
20:30 Eten
20:45 Eindelijk mn rust pakken in mn kamer

En telkens komen ze mn kamer in vliegen, altijd vragen en maar geblaat.
Ik heb serieus sinds de kerstvakantie geen rustige dag gehad waar ik geen fuck op te doen had en niemand maar dan ook niemand van me wou. Om weer bij te komen heb ik ook meer als 1 dag per week rust nodig van gezeik en domme problemen.

Zoals het er vandaag aan toe ging:
7:30 wakker worden
8:00 huis uit en op bus wachten
9:00 op school komen (telaat).
15:45 ben ik uit school, en pak ik de bus terug
17:00 ben ik thuis.. Ik ben helemaal kapot en zeg tegen iedereen in huis dat ik geen gezeik hoef en gewoon RUST wil, zoals ik elke dag zei.
17:10 komt buurvrouw met een probleem met dr mobiel.

Ik ben kapot.. Dus ik weiger. Uiteindelijk toch geprobeert te helpen omdat het 3 minuten in beslag nam. Oke dan. Lukt dus niet Sorry, maar beter bel je je provider, die weet alles. Buurvrouw weer naar huis, en dan krijg ik gelijk ruzie met mn moeder dat ik onbeleefd was omdat ik weigerde te helpen.
Ik heb het al gezegd.. hoeft niet nog eens.
Ondertussen heeft mn moeder dus een laptop binnen, hij moet worden geinstalleerd en omdat Sjibble er is, is mama zogezegd analfabeet en begrijpt ze geen fuck wat er op het scherm staat. Dus moet Sjibble het natuurlijk weer regelen (zoals? Alsmaar Enter toets drukken en voor de hand liggende vragen beantwoorden, de tijd, datum, etc ).

Oh, inmiddels is het 17:40 en word je onderbroken door je broertje en je moeder.
"Morgen moet broertje naar amsterdam fietsen met school"
"En dat kon je niet eerder vertellen? " (fiets is namelijk stuk door afgebroken ventiel.)
"Nee, we kregen het vandaag pas te horen"

Dus als de sodemieter naar de fietsenzaak voor een nieuwe binnenband en in de auto ruzie met mn moeder dat ik gewoon echt rust wil en ze het maar uit mogen zoeken, die binnenband betalen ze ook maar lekker zelf. Van de afgelopen weken onrust ben ik redelijk snel over de zeik inderdaad
Snel gehaald, 5¤. Viel mee.
Komen we thuis, ik sleep die fiets het huis in en maak em lekker in mn kamer, muziek enz. Ik WIL ontspannen $(#$(*#&($

Om 18:10 dus terug. Oh ja. ik moet maar die laptop afmaken.
Ik kreeg weer een preek van mn moeder over antivirussen. Mam snapt de ballen van ICT en vraag of ze me met rust wilt laten.
*Knijpt zn oren dicht*
Mam, stil
Ik wil niks horen
Je snapt er niks van ik regel het wel
Mahaaam...
Stil?!?

Ze bleef maar doortatteren

Dus ik verbind de laptop met internet en ga googlen naar AVG, om maar van het gezeik af te zijn.

"Ik heb er al een!"
Net zei je van niet

Weer een hele preek.
Ze maakte zich ook zo ontzettend druk over virussen, stel je voor je krijgt een virus!!!

Dat ze de laptop uitpakte en ik hem net heb aangezet was het gelijk zodra ze het scherm zag ENORM ZORGEN MAKEN of het beeld wel goed is. De install draaide op een primitief lage resolutie en mn moeder helemaal bang dat ie stuk was. Ze heeft een laptop van 600 ¤ ( ik van 1000, en maar met de mijne vergelijken).

Mam, alles doet het goed, zoniet stuur je hem terug, simpel, klaar. Wil niks meer horen.
*gaat kamer in

5 minuten later
"De laptop maakt een raar krakend geluid, wat is dit, hoe komt dit, hoe kom ik er van af, hij is toch niet stuk he, waarom doet de jouwe dit niet?"
Dit is normaal, jij hebt een goedkoop ding en ik niet. Ik heb meer kwaliteit.
"Ja maar het is irritant en en.."
Luister, ik heb een laptop van 1000 euro, dus die HDD mag ook wel wat meer kosten en meer kwaliteit hebben. Ik kan er niks aan doen, leef ermee, maar laat me aub met rust

Uiteindelijk was ik gewoon echt over de zeik.
"Mam! Ik ben er mee bezig! Die virussen kunnen me geen ruk schelen. De scanner moet je toch updaten en moet ik hoe dan ook verbinding maken met het fucking internet! Dus kans op een virus zal je toch hebben! En ga mij nou niet uitleggen hoe alles moet en wat de gevaren zijn want jij weet nog net hoe internet werkt!!! Jullie geven me nooit eens rust!!! Al 6 weken blijf ik dingen doen, ik heb helemaal geen vrije dag gehad, elke dag iets elke dag gezeik en vooral van jullie!! Ik krijg echt het gevoel dingen en mensen te mollen (natuurlijk zou ik het nooit doen, maar zo gaat mn gedachte de afgelopen tijd, dat iedereen maar weg moet rotten). Ik word hier helemaal gek. Dus ik moet maar beleefd zijn en alles te pikken, geen vrije tijd te hebben om te laten zien dat ik een goeie jongen ben he?! Wacht maar tot ze me zien als ik doordraai!!!
Alsjeblieft, ik SMEEK je. DOE ALSOF IK GODVERDOMME NIET BESTA, IK BEN ER NIET EN NOOIT GEWEEST!! VRAAG ME NIKS, IK BESTA NIET EN VERGEET ME GEWOON!!!

Moeder: ...... ....... NOU FIJN DAN!!
Ik: GOED ZO!!!

Al een uur lang niks gehoord, kijk dat scheelt weer.

Maar zo gaat het dus hier in huis.
Hoe ik het zie vanaf mijn standpunt is dat ze helemaal niks kunnen.
Mijn broertje doet schijtirritant, altijd maar zeiken dat zn pc traag is die hij zelf naar de tering helpt (in 1 maand zat ie vol met spyware, voor hij hem kreeg had ik em een jaar en hij draaide absoluut perfect).
Mijn moeder heeft altijd iets te melden, en ze kan niks alleen doen. Ze kan het wel maar wil het niet.
De God Sjibble weet alles, die weet het te maken. Ik vertel het door aan mn vriendinnen zodat hij die verder kan helpen, hij heeft tijd zat, voor hem is het een makkie. Maar luisteren naar me, NOOIT! Als ik iets de 2de keer zeg, na 2 dagen staat ze helemaal verbaasd te kijken en weet ze er niks meer van. Weer een heel drama. Het is puur mijn probleem dat ik had en begint zich er echt hard mee te bemoeien en wilt zoveel details weten dat het onmenselijk is!

Ik kan het niet meer aan, heb zin om te spijbelen van school (ICT) (gewoon lekker thuisblijven om mn rust te pakken). Op school doe ik ook geen flikker meer, daar neem ik mn rust maar dat lukt ook niet optimaal. Want je moet er wat doen, je mag niks . Scooter moet worden weggebracht en dat kan alleen 's avonds en alleen ik, maar ik heb geen 1 avond de tijd, pas maandag, en zo gaat het sinds dinsdag maar door! Vanavond heb ik waterpolo en daar wil ik graag naartoe. Dus of waterpolo of brommer laten maken, anders kost het me 5 euro per dag met de bus!

Zo begon mn moeder te klagen hoe dom ik ben met mijn vmbo-tl diploma. Toen plaatste ik een opmerking en was ik natuurlijk de klootzak van het gezin (die word beledigd door zn moeder).

Samenvatting: Ik heb helemaal mn rust niet en mn familie begrijpt me niet! Doe dit doe dat, dan weer mensen die wat van me willen. Ik heb hier geen vrijheid! Telkens is er iets en nooit heb ik mijn rust!! Minimaal 1x in het uur vliegt er iemand mn kamer in voor iets of als ze me WEER nodig hebben. Zelf proberen ze nooit iets!
Ik blijf gespannen. Nu heb ik dus ruzie met mn moeder en over een half uur moet ik het zwembad zijn en die tyfusband zit er nog niet in.

In dat geval laat ik waterpolo schieten en laat ik de scooter ophalen. Ben ik daar weer van af.

Maar omdat ik niet meer aankan ben ik een KLOOTZAK van het gezin en moet ik naar de psychiater (advies van oma, maar die begrijpt me.. ik ga er ook heen..).
Voor ik er heen ga wil ik toch dit topic openen.

Wat vinden jullie?
Ben ik nou de grote kankerlijer van het gezin geworden zoals vaderlief was?!?

Mijn enige motivatie dat ik op school blijf is dat ik dat stomme briefje krijg met het woord dipoma erop en hem uit huis kan smeren
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_56710056
Puber.
Scheren is voor schapen!
pi_56710068
Zo is het nou eenmaal. Soms moet je dingen doen voor andere mensen ja. Wil je dan een of andere egoist zijn?
En niemand wil nou eenmaal op school blijven. Maar het MOET nou eenmaal. Over een paar jaar ben je er vanaf.
pi_56710095
huillie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56710104
Jij bent inderdaad de klootzak in huis!
pi_56710224
Klootzak is een groot woord, je lijkt me wel een aansteller/niksnut.
pi_56710305
Pubers

Wacht maar tot je aan het echte leven begint.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56710321
Wat een verhaal
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:49:36 #9
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56710330
Stel je niet zo aan man
pi_56710339
Kutpubers

zei de 15-jarige jongen
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:50:54 #11
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_56710378
moeders, soms kun je die best schieten
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_56710428
volgens mij zit je tegen een overspannen periode aan of je zit er al in.

het beste medicijn: RUST....
pi_56710595
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef RacerDKB het volgende:
Zo is het nou eenmaal. Soms moet je dingen doen voor andere mensen ja. Wil je dan een of andere egoist zijn?
En niemand wil nou eenmaal op school blijven. Maar het MOET nou eenmaal. Over een paar jaar ben je er vanaf.
Zit die jongen nou geen valse hoop te geven. Over een paar issie getrouwd, en mijn god dan begint het geëmmer pas echt
Big dick.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:00:33 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56710710
quote:

7.30 wakker worden
15:45 ben ik uit school
En dan ben je kapot? Heb je 521 keer gedoubleerd, ik kan me nml. niet voorstellen dat je onder de 80 bent .

OT: Ik denk dat je frontale cortex nog niet helemaal ontwikkeld is .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:01:44 #15
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_56710745
Wat nou als je huis plotseling in de hens staat, met je moeder en broertje erin? That will solve all your problems!
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:02:31 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56710766
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:57 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Zit die jongen nou geen valse hoop te geven. Over een paar issie getrouwd, en mijn god dan begint het geëmmer pas echt
Of heeft ie kinderen .
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:12:42 #17
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56711068
Ga uit huis
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56711088
Hoe oud ben je ?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:17:28 #19
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_56711227
huilie...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_56711258
Als het buurmeisje haar mobieltje wilde laten nakijken had je waarschijnlijk wel interesse, MILF hater
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:18:33 #21
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_56711272
Je moet zo'n shirt kopen met 'No, I won't fix your computer'..! Of doe maar gelijk een dozijn, kan je net als Donald Duck altijd hetzelfde pakje aan. 14.gif
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_56711314
Jezus wat een jankerd ben jij
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:21:13 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56711361
En je hebt wel tijd om zo'n lange OP te tikken? .
KuikenGuppy
pi_56711377
Je hebt ook niet veel rust genomen door zo'n lap tekst op fok te schrijven.
pi_56711671
Hulde voor de reacties
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef Burdie het volgende:
En je hebt wel tijd om zo'n lange OP te tikken? .
Nou, nu ik vertelde dat ze maar moest doen of ik niet bestond heb ik eindelijk de tijd ja.
Band gerepareert, maar voor zwemmen ben ik toch al telaat, en die josti van een monteur heeft geen 06 dus kan hem ook vandaag niet ophalen. Allebei gemist dus. Heb ik toch een topic kunnen openen maar vertelt ook weer over jullie kansloosheid.

Ik vraag hier hulp en het enige wat hier word geroepen is huillie
Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaard Dan moet ik nog 1 uur in die klotebus zitten, normaal ben ik ook binnen een half uur thuis met de brommert.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:33:45 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56711723
Agossie .
pi_56711765
Wat een OP, samenvatting?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:35:34 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56711772
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef Sjibble het volgende:
Hulde voor de reacties
[..]

Nou, nu ik vertelde dat ze maar moest doen of ik niet bestond heb ik eindelijk de tijd ja.
Band gerepareert, maar voor zwemmen ben ik toch al telaat, en die josti van een monteur heeft geen 06 dus kan hem ook vandaag niet ophalen. Allebei gemist dus. Heb ik toch een topic kunnen openen maar vertelt ook weer over jullie kansloosheid.

Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaard Dan moet ik nog 1 uur in die klotebus zitten, normaal ben ik ook binnen een half uur thuis met de brommert.
Wat wil je dat wij voor je doen dan?
Over je bol aaien en 'agossie' roepen?
Agossie .

Ga op jezelf wonen ofzo, stel je niet zo aan. !
KuikenGuppy
pi_56711896
quote:
Die dagen waren idd een slecht voorbeeld, maar hoe zou jij je voelen na uren in een scherm te hebben gestaard
Jij kiest er toch voor een ICT-opleiding te gaan volgen?

En half acht opstaan en dan tot kwart voor vier naar school... je dat is wel verschrikkelijk zwaar
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:40:52 #30
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56711932
quote:
Hulde voor de reacties
[..]

Ok, serieuze reactie dan.

Je zwemt in het zelfmedelijden terwijl daar geen enkele reden voor is. Kijk eens voor de gein naar wat andere R&P topics en vergelijk dat met je eigen problemen. De dingen die jij beschrijft zijn typerend voor het puber-bestaan en iedereen heeft daar last van gehad in zijn eigen puberteit of adolescentie. Niemand hier neemt je serieus omdat je problemen niets voorstellen.
pi_56711954
quote:
Hulde voor de reacties
Dank je
quote:
Das niet waar. Er staat een scala aan reacties en maar een keer huilie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56711995
quote:
Hulde voor de reacties
[..]

Welkom in de echte wereld.
Als je straks klaar bent met je opleiding en op jezelf zit mag je nog meer uren per dag naar een scherm kijken en daarnaast nog je eigen huishouden doen, boodschappen halen, eten koken, sociale contacten onderhouden, hobby's bijhouden en waarschijnlijk ook nog steeds computers van bekenden maken etc.
Krijg je een vriendin dan komen er daarnaast ook nog bezoekjes aan je schoonfamilie en het maken van hun computers bij.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56712100
Goeie OP. Dat heb ik nou ook, alleen moet ik om 6 uur 's ochtends m'n bed uit, en dat 'al' 3,5 jaar lang ipv 6 weken lang. En ik doe mbo ( _! ), schijnt nog moeilijker te zijn ofzo.

Niet huilen, het leven moet nog beginnen.
quote:
Hulde voor de reacties
[..]

Dus? Ik staar 9 uur per dag naar een scherm voor m'n werk, 's avond 2 uur per dag voor m'n gameverslaving, en ik moet anderhalf uur (per keer, 3u per dag dus) in een arriva koekblik zitten.

Serieus kerel, er zijn mensen die het 'slechter' hebben. En het leven begint pas. Met zo'n instelling kun je beter gelijk ophouden.
pi_56712149
Hahaha!
Inderdaad, welkom in de echte wereld!
Als je echt gaat werken...
Want vroeg op, werken, boodschappen doen, koken, opruimen, schoonmaken, zorgen dat je rekeningen betaald zijn, socializen,familieverplichtingen

En dan als er kinderen komen, dan gaat je nachtrust er ook nog eens aan!!
pi_56712423
Wat een aansteltopic get a life, zeg!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_56712589
Wat een jankerd ben je zeg niet normaal meer. Boehoe ik moet 5 min een laptop instaleren
Daarnaast zal je moeder ook wel meer dan genoeg voor jouw doen dus is het logische dat jij ook eens wat terug doet.

En anders ga je toch gewoon op jezelf wonen. Als je denkt dat je dan minder te doen hebt
No bitch to me
pi_56713504
Je zou eigenlijk in een praatgroep moeten voor de minder bedeelden, tussen de Afrikaanse aidskinderen enzo, waar jullie over de problemen kunnen praten die jullie pad kruizen in het dagelijkse leven.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_56713921
quote:
Hulde voor de reacties
Whaha jij wilde toch weten of jij de klootzak in huis bent?
Ja dus. Je doet het vmbo en ik hoor je nergens over een bijbaan. Hoe moe kun je daar nu van worden?
Ik denk dat de meeste mensen aanzienlijk minder vrije tijd hebben dan jij, die moeten bijvoorbeeld ook nog een huishouden draaiende houden ook al komen zij ook kapot thuis het eten staat niet vanzelf op tafel
  Moderator woensdag 13 februari 2008 @ 21:54:33 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_56714007
Dus je wilt je moeder niet helpen met haar laptop en je broertje niet helpen met zijn fiets, wat een lapzwans ben jij.

Je moeder doet zeker ook helemaal nooit iets voor jou? En je moeder inwrijven dat jij lekker een laptop hebt van 1000 euro en zij eentje van 600 euro, is ook wel een beetje sneu.

Ga lekker uit huis, werken en voor je zelf zorgen, DAN heb je pas wat te zeiken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_56714112
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whaha jij wilde toch weten of jij de klootzak in huis bent?
Ja dus. Je doet het vmbo en ik hoor je nergens over een bijbaan. Hoe moe kun je daar nu van worden?
Ik denk dat de meeste mensen aanzienlijk minder vrije tijd hebben dan jij, die moeten bijvoorbeeld ook nog een huishouden draaiende houden ook al komen zij ook kapot thuis het eten staat niet vanzelf op tafel
Ik heb degelijk wel een bijbaan, pizzacourier.
Betaalt wel goed, werk je wel van 4 tot 11

Donderdag is mijn vrije dag, maar omdat ik in een praatgroep zat kon ik tot 1 uur uitslapen en gelijk weg, om vervolgens te werken en om 11 uur thuis te komen...
Zaterdag werk ik ook van 5 tot 10 en Zondag 5 tot 10 (spitsdag )

Maandag Waterpolo-training
Dinsdag De vrije dag
Woensdag waterpolotraining
Donderdag werken
Vrijdag Waterpolotraining
ZAterdag Werken
Zondag werken

Zo zit mijn week in elkaar.

Toen we nog bij mn pa http://forum.fok.nl/rde/edit_message/56714112/1/50
Wijzig bericht in: R&P / En nou ben ik de klootzak in huis!?!?woonden was het trouwens elke dag raak, en ik zou en moest van hem Havo halen en goed frans en duits kunnen om later met hem touristen door allerlei landen te lijdden, ik mocht alleen op de pc om html te leren en anders niet. Ik haat het om dingen te moeten en ben ik er mee gekapt, ik wou ICT, maar hij Havo en dan als touristbegeleider werken?
GIng niet goed nee, dus werd ik in VMBO getrapt. Hoefde geen flikker uit te voeren dus dat scheelde weer.
Toen verhuisd en uit elkaar gegaan omdat hij gewoon een egoistische psychopaat was.

Als ik deze opleiding heb afgerond ga ik ook HBO doen. Maar mocht ik dat niet redden heb ik iig deze diploma. Havo was op mijn school ook een regelrechte drama, van de 60 gingen er maar 5 over uit de 2 klassen... De helft dreigt al naar vmbo-tl te gaan. Mja, dat is weer wat anders.

@Karina
Maar dit gaat dus al gewoon weken zo.
Doe dit, doe dat. Omdat ik met ICT begon kreeg ik van familieleden bijbetaald en legde ik zelf bij en kocht ik dus een prachtlaptop. Mijn broertje heeft dus ook mijn pc gekregen.
Ik wil best wat voor ze doen, dan mogen ze het ook wel een beetje zelf proberen of wil ik het desnoods samen doen. Enige waar ik voor zover om vroeg was vervoer naar en van mn werk, omdat die scooter het verdomme niet meer doet. Morgen laat ik hem ophalen.

Het gaat mij er om dat ze het niet snappen.. zeggen ze.
Dat ik nog een koter was dat niet eens wist hoe een pc er uit zag liet mn vader me zien hoe ik een PCI-kaart moest installeren, met drivers en al die bende. 5 jaar later zegt ie dat ie het niet kan en ook nooit heeft gekund, en dan mag ik het weer doen.
En dan hier nemen ze niet eens de moeite te lezen en het proberen te begrijpen.
Ik ben eigenwijs (volgens hun) en doe altijd dingen op mn eigen manier.

Ik heb uren in de search gezeten om een goede laptop te vinden. HDD hoor je draaien maarja, t is een laptop om films op te kijken en een beetje te internetten, maar qua specs kan ie makkelijk 5 jaar door. Ik doe ook klusjes uit mezelf, zoals een volle schuur leeggooien, als die stof en bende opvegen, alles sorteren, dingen weggooien die niet meer nodig zijn en alles netjes opruimen. Was ik 3 uurtjes aan het zwoegen in een plekje van 1,5 bij 4,5 meter. Als ze me nodig hebben op mn werk ga ik er ook heen als ik kan, jammer dat de rest van de 7 couriers NOOIT kan . Mocht ik ook fijn met -1 2 auto's gaan wassen, in december. Pretklusje joh . Maar dat van die laptop, dat de mijne 1000 euro is en die van haar 600 wil ik niet mee opscheppen, ik wil er mee zeggen dat je dan niet al te veel moet verwachten. Dat is als een McLaren te vergelijken met een Fiat Panda zogezegd

[ Bericht 29% gewijzigd door Sjibble op 13-02-2008 22:14:07 ]
[/quote]
pi_56714310
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik heb degelijk wel een bijbaan, pizzacourier.
Betaalt wel goed, werk je wel van 4 tot 11

Donderdag is mijn vrije dag, maar omdat ik in een praatgroep zat kon ik tot 1 uur uitslapen en gelijk weg, om vervolgens te werken en om 11 uur thuis te komen...
Zaterdag werk ik ook van 5 tot 10 en Zondag 5 tot 10 (spitsdag )

Maandag Waterpolo-training
Dinsdag De vrije dag
Woensdag waterpolotraining
Donderdag werken
Vrijdag Waterpolotraining
ZAterdag Werken
Zondag werken

Zo zit mijn week in elkaar.
Ach ja, ik heb vorige week 60 uur gewerkt, ben 2 keer naar de sportschool geweest, 1 keer wezen joggen, met een vriendin naar de kroeg geweest en heb 4 dagen gekookt en afgewassen, gestofzuigd, boodschappen gedaan en bij mijn opa in het verzorgingshuis geweest
pi_56714426
Het antwoord is ja.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_56714874
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb vorige week 60 uur gewerkt, ben 2 keer naar de sportschool geweest, 1 keer wezen joggen, met een vriendin naar de kroeg geweest en heb 4 dagen gekookt en afgewassen, gestofzuigd, boodschappen gedaan en bij mijn opa in het verzorgingshuis geweest
De meeste is hier van eigen keuze, zoals overwerk.
Ik zou graag met vrienden uitgaan en ook mijn grootouders bezoeken, maar die wonen honderden kilometers verder!
En koken + huishouden. Noem je toch niet moeilijk?
Ik moest wel eens stofzuigen, ging lekker mn gangetje en deed er amper een half uur over. Het zag er ook goed uit . Koken, lekker zelf bepalen wat je eet
Afwassen hoort er gewoon bij. Maar als je het goed doet heb je naast een wasmachine ook een droger, en anders kost dat ophangen ook niet zo enorm veel tijd, en als je goed ophangt scheelt het nog eens tijd met strijken, of is het zelfs niet nodig .

Ik zie niet wat er zo moeilijk aan is. Zolang je baan leuk is zou ik het prima weten te redden.
Hoeveel ben ik nou kwijt aan huishouden qua tijd?

Blijkbaar mis ik iets .

[ Bericht 30% gewijzigd door Sjibble op 13-02-2008 22:38:49 ]
[/quote]
pi_56715095
Van die vorige post kan ik echt geen chocolade maken maar ik hoop dat je je ei kwijt bent
pi_56715318
Misschien moet je er wat aan gaan doen in plaats van er weken tot maandenlang over door te zeuren.

Grow the fuck up.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2008 22:37:43 ]
pi_56715612
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:21 schreef Sjibble het volgende:

[..]

De meeste is hier van eigen keuze, zoals overwerk.
Ik zou graag met vrienden uitgaan en ook mijn grootouders bezoeken, maar die wonen honderden kilometers verder!
En koken + huishouden. Noem je toch niet moeilijk?
Ik moest wel eens stofzuigen, ging lekker mn gangetje en deed er amper een half uur over. Het zag er ook goed uit . Koken, lekker zelf bepalen wat je eet
Afwassen hoort er gewoon bij. Maar als je het goed doet heb je naast een wasmachine ook een droger, en anders kost dat ophangen ook niet zo enorm veel tijd, en als je goed ophangt scheelt het nog eens tijd met strijken, of is het zelfs niet nodig .

Ik zie niet wat er zo moeilijk aan is. Zolang je baan leuk is zou ik het prima weten te redden.
Hoeveel ben ik nou kwijt aan huishouden qua tijd?

Blijkbaar mis ik iets .
Overwerk is beslist geen keuze maar er was een crisis op het werk. Huishouden is niet moeilijk nee, maar wel een noodzakelijk kwaad en er gaat behoorlijk wat tijd in zitten iedere dag weer opnieuw. Koken, afwassen en er is al een uur van je dag weg en boodschappen doen is ook tijdrovend. Sporten is eigen keuze ja, maar dat geldt ook voor jouw waterpolo. Mijn opa is ook eigen keuze ja, maar wordt ook wel sociaal van me verwacht. Naar de kroeg is ook eigen keuze en natuurlijk ook leuk, maar mijn week is een stuk gevulder dan de jouwe en ik klaag niet.

Hoeveel tijd jij kwijt bent met huishouden? Geen drol want je moeder doet alles voor je
pi_56715876
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef Friek_ het volgende:
Misschien moet je er wat aan gaan doen in plaats van er weken tot maandenlang over door te zeuren.

Grow the fuck up.
Ik probeer gewoon rust te hebben.
Mijn scooter (tevens vervoer naar school en werk) gaat van de week naar de dealer om hem weer rijdend te krijgen (al voor ik dit topic opende).
Mja, als ze om elk dingetje mn rust verstoren en dus mn kamer in vliegen kan ik ook weinig doen.

Ik heb wel mn broertje uitgelegd dat ie gewoon moet kappen met zijn peutergedoe (mijn hele team vind hem ook reteirritant, dus het ligt niet aan mij). Dus nu zal ie niet telkens om flauwe grappen uit te halen mijn kamer binnen stormen of een youtube filmpje te laten zien die ik al jaren ken. Dat is dus opgelost, sinds 2 uur kwam ie eindelijk met 1 gewone vraag

Ik wil ook best dingen voor mijn moeder doen. Ze maakt van 1 zin een heel verhaal, een uitleg van 1 zin wat er moet gebeuren snap ik prima. Soms komt ze ook dingen vragen waarbij ik echt denk dat ze het toch wel even kan opzoeken?

De klusjes zijn niet erg... Vandaag was een rotdag maar het gaat er hoofdzakelijk om dat ze telkens mijn kamer binnen stormen en anders naar me toe komen om dingen te vragen waar ze ook zelf makkelijk op het antwoord kunnen komen.

Ik zou echt blij zijn als ze het eerst probeerden en dan pas om hulp vroegen, want dan krijg ik gewoon het gevoel dat het gewoon niet lukt en wil ik best helpen. Maar om direct te vragen aan de Bron..
[/quote]
pi_56716012
Dan regel je een slot op je deur. Opgelost.
pi_56716103
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef Sjibble het volgende:

Ze maakt van 1 zin een heel verhaal
Je hebt het dus niet van een vreemde

pi_56716129
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Overwerk is beslist geen keuze maar er was een crisis op het werk. Huishouden is niet moeilijk nee, maar wel een noodzakelijk kwaad en er gaat behoorlijk wat tijd in zitten iedere dag weer opnieuw. Koken, afwassen en er is al een uur van je dag weg en boodschappen doen is ook tijdrovend. Sporten is eigen keuze ja, maar dat geldt ook voor jouw waterpolo. Mijn opa is ook eigen keuze ja, maar wordt ook wel sociaal van me verwacht. Naar de kroeg is ook eigen keuze en natuurlijk ook leuk, maar mijn week is een stuk gevulder dan de jouwe en ik klaag niet.

Hoeveel tijd jij kwijt bent met huishouden? Geen drol want je moeder doet alles voor je
heb je nou nog geen vriend
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')