Foto's merken specificaties de hele rambam hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:31 schreef nieuws. het volgende:
Ik heb een brommer![]()
*ziet mensen boeien*
Schakelbrommer
ja dat zeg ik, beetje opstandig enzo, scheit aan de overheid idee, net weer geblowedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:35 schreef Geqxon het volgende:
Woei. In plaats van plank gas gewoon rustig rijden: Mijn verbruik schoot van een whopping 1 op 40 naar 1 op 45. Nou, dat beetje benzine heb ik er wel voor over.
Inderdaad ja, voor 2-tact echt verbazingwekkend. Dit gaat zo onderhand richting de Honda 4-tacts die 1 op 50 doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef fs180 het volgende:
het verbruik bedoel ik dus
maar die doen 1 op 50 als je als een gek rijdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad ja, voor 2-tact echt verbazingwekkend. Dit gaat zo onderhand richting de Honda 4-tacts die 1 op 50 doen
voorlopig nietquote:
LBS, Local Brommer Shop.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:31 schreef fs180 het volgende:
?
Neee joh gek, dis zo'n Rieju MH ding metquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:43 schreef fs180 het volgende:
das zon dimi ding he?
wat gebeurd er dan? als ie breektquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
LBS, Local Brommer Shop.
En de vraagtekenveer is dit onderdeel. Zorgt voor het soepel wegrijden, en is nu kaput.
Nou, normaal is het zo van, gas geven, brommer komt op toeren, koppeling komt in en je rijdt soepel weg. En nu is het zo van... toeren... toeren... toeren... BAM KOPPELING en je schiet in eens weg.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Neee joh gek, dis zo'n Rieju MH ding metAM
6
Ik had tenminste SM.
All the way from Slovenië.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef Geqxon het volgende:
Mijn achterspatbord in 't chroom komt over een paar weekjes binnen.
Dan heb je dus 1 om weg te rijden, 2 om rond te komen, 3 als overdrive en 4 als siermiddel?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, die dingen kunnen niet eens door de 2 komen volgens mij, zelfde als een begrenste schakel, veel mensen denken dat je 6 keer moet schakelen tot je 50 rijdt, maar in werkelijkheid kom je niet eens door de 4 heen
Eh.... begrensd moest ik toch echt (veel) schakelen, omdat alle 6 de versnellingen gewoon benut werdenquote:Op maandag 18 februari 2008 10:29 schreef PallominnoX het volgende:
Nee, die dingen kunnen niet eens door de 2 komen volgens mij, zelfde als een begrenste schakel, veel mensen denken dat je 6 keer moet schakelen tot je 50 rijdt, maar in werkelijkheid kom je niet eens door de 4 heen
Bij mij doet mijn brommer dat voor me.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:08 schreef fs180 het volgende:
ik hoef nooit te schakelen
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij mij doet mijn brommer dat voor me.
Honda Zoomers. Iemand in deze slowchat heeft er eentje.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:14 schreef Hijacking het volgende:
http://youtube.com/watch?v=PALDv_B7YT0
hoe heten die scooters die je ziet bij 0:58 ?
Die scooter heeft ook een achteruitquote:
Nou je hebt zeg maar de rechter trapper, en waar de trapper het blok in gaat stak hij ongeveer een centimeter naar buiten. Dit liep aan, en zorgde ervoor dat mijn vermogen niet alles was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oke ik heb geen verstand van Tomosjes, maar wat moet ik mij voorstellen bij een krukas die wat te ver buiten het blok stak? Bij je koppeling of ontsteking ofzo dan?
Dat en ook nog het afstellen van het blok. Ja, jij doet het vast in 5 minuten Hijacking, maar ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:03 schreef Hijacking het volgende:
-Vraagtekenveertje vervangen = gewoon los halen volgens de afbeelding + vervangen
-Krukas rechts teruggeschoven = lijkt mij gewoon terug schuiven + klemmetje oid er op
-Nieuwe blokolie = losdraaien , vullen dichtdraaien
-Nieuwe carterpakking = denk niet dat ze jouw blok gespits hebben maar dat je de pakking voor de kick of koppeling kant bedoelt
-Blok vastgezet = schroef aangedraait
Prima te doen lijkt mij zelf hoeveel vroeger ze er voor ?
in mijn tijdquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja, het is en blijft een ouwe puch. In mijn tijd kocht je dat voor een kratje bier..
ja maar nu niet meer, met kentekenplicht en zoquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Mja, het is en blijft een ouwe puch. In mijn tijd kocht je dat voor een kratje bier..
In jouw tijd kon je ze nog niet kopen met kentekenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef Geqxon het volgende:
Toen sloeg je er gewoon even een geldig framenummer in.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef Gibeon het volgende:
[..]
In jouw tijd kon je ze nog niet kopen met kenteken
Nu ook nogquote:Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Toen sloeg je er gewoon even een geldig framenummer in.
haha zeker geen 5 minquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat en ook nog het afstellen van het blok. Ja, jij doet het vast in 5 minuten Hijacking, maar ik niet.
Totaalkosten lagen op 45 euro, das niks.
Als ik geluk heb krijg ik er een nieuw cilindertje en/of zuiger onder. Dus moet alles in orde zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:36 schreef PallominnoX het volgende:
Morgen 19mm erop..
En dat wat er gebeurt is bij jou, Sjibble is echt een strontstreek, daarom alles zelf doen..
Ik moest dus 20 kilometer verderop, omdat hier alleen maar noobs zijn, maar zelfs daar is verstand van brommers ver te zoekenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben toch wel heel blij met mijn brommerboer. Ik heb wel eens een dag na de reparatie van een lekke band opnieuw een lekke band gehad, en die heeft hij toen waar ik bij stond voor mij geplakt.
Engine Air cooled. four-stroke, single cylinder SOHC, 4 valve,quote:
Scootyquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:02 schreef Gibeon het volgende:
Hoofddop, bromfietshuis of scooty ofzo?
¨quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
En fucking hotmail is dood!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg ik eens een keer belangrijke mail doet ie het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |