quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:[..]
Gelukkig dat het goed gaat ! (naar omstandigheden; dat dan weer wel) moet hij verder nog een behandeling ondergaan ? En wat is precies de oorzaak van dit alles geweest; of was het "gewoon" een ernstig hartinfarct kort na elkaar ?
nou we krijgen zoveel info op ons af dat we zelf ook niet precies meer weten hoe of wat,
maar wat we vanuit het ziekenhuis uit Genk begrepen, was mn vader gewoon een wandelende tijdbom.
hij heeft teveel vocht op zn hart, en volgens hun waren er oude verstoppingen in de vaten om zn hart heen die het bloed doorpompen?
12 jaar geleden heeft hij dit ook al een keer gehad, en of het nog een gevolg daarvan is, of dat ze bij de na-controles niet goed opgelet hebben....dat is me nog even niet helemaal duidelijk.
in ieder geval zat het er al heel lang aan te komen.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef AnneX het volgende:[..]
Goed om te lezen TB.
Bedoel je met apparaat : een pacemaker? en gelukkig geen operatie.
nee het is een of ander defribileerdingetje ofzo.
als er wat aan zit te komen dan krijgt hij een heftige stroomstoot.
volgens mij komt het wel zo`n beetje op t zelfde neer, maar dat was het niet.
in Genk hadden ze wel gezegd dat hij in de toekomst misschien een harttransplantatie moest krijgen, maar of dat nu weer helemaal van de baan is, of dat ze het nog even aankijken, geen idee.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:Jeetje Truttebosje, wat een eng verhaal. Kreeg er koude rillingen van. Gelukkig gaat t naar omstandigheden weer wat beter met m.
Ben je zelf alweer een beetje van de schrik bekomen?
tja...ik denk dat ik het nog niet helemaal besef ofzo.
ik weet dat mn vader een taaie vent is...ik kan me nog niet echt voorstellen dat het echt ECHT over kan zijn ineens.
Misschien maak ik me niet zo druk omdat mn vader er niet als een zielig hoopje bij ligt.
ik weet het niet, het lijkt wel of de omgeving (familie en vrienden) die er niet bij geweest zijn er heftiger op reageren als ik , mn moeder en Vriendje.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat mn kinderen hem hebben gezien zo.
ik heb ze dan wel heel snel mee naar buiten getrokken, zodat ze hem niet zwart aan hebben zien lopen en ook niet zo heel veel van het reanimeren meegemaakt hebben, maar ik merk wel dat ze allemaal een beetje van slag zijn.
wat dan ook wel weer logisch is.
ik was wel blij dat ze hem in eerste instantie in het ziekenhuis toch even mochten zien, ook al was het eigenlijk verboden voor kinderen, dat heeft ze wel gerust gesteld.
ik heb ook maar niet verteld dat hij daarna nog 2 keer een infarct eroverheen heeft gekregen.