Net als in Amerikaanse films als cops aan t eind hun badge in zee gooienquote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Cassius het volgende:
Hij gooit 't in het zand ... de symboliek!
Ik vind ook dat er hier erg weinig respect is voor de moeder van Natalee. Kijk natuurlijk overdrijft ze met haar reactie, maar ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in haar plaats zou zitten en al die bekentenissen zou zien en gefilmd zou worden. Ik vind dat men hier erg makkelijk praat over dingen als 'toneelstukje' enzo. Triest eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef onderscheid het volgende:
[..]
toneelstukje? jij kijkt alleen maar films zeker?
ze krijgt ineens een film van de dader met de bekentenis, dat is een schok wat hard aankomt, wat denk jij dan nerdga wiekse op joran zijn pics
Waarom, omdat ze de reactie van de moeder lieten zien?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt ik heb toch zo een schurftehekel aan SBS vanaf nu![]()
![]()
![]()
![]()
Bel je moeder even dan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Natalee_Holloway het volgende:
I'm still alive, don't believe the hype...
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joran wil dus handelspartner worden van die Patrick?
Nou Joran, ik denk niet dat er later nog veel mensen met jou in zee gaan
hmmm, aparte woordkeuzequote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joran wil dus handelspartner worden van die Patrick?
Nou Joran, ik denk niet dat er later nog veel mensen met jou in zee gaan
Want je hebt 2 uur van je leven verspilt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Justinn het volgende:
Ik zit hier gewoon te trillen van woede.
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef Rikketik het volgende:
Geweldige televisie, lachverwekkend gewoon. Behalve dat stukje met die moeder, dat was walgelijk.
*zapt*quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
NOS doet nu verslag op Ned1
dat zou dan iig 1 feit zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Peter is vanavond miljonair geworden.
Daar wil ik wel een Avatar van.quote:
Gelukkig zijn alle mensen open en eerlijk tegen de buitenwereld.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef roburt het volgende:
hier staat dat hij in nederland was.
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
Jij bent joran!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op Aruba en heb dus niet kunnen kijken, carnaval gaat hier voor alles...
Maar heb ik nou iets gemist of niet?
Dat idee had ik ook al de hele ttijd. Zou een hoop schelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die moeder.
En er is dus niks. Ze hebben niks. Alles wat we zagen was al bekend. Wat een kutuitzending.
Joran liegt zeker een deel (over Daury), er mist nog steeds een antwoord op de simpele, doch niet gestelde vraag: "Waarom niet even 112 bellen?"...
kijk maar naar joranquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef pekel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle mensen open en eerlijk tegen de buitenwereld.
Idd! Geen Daury, geen schoenen...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef roburt het volgende:
waarom zoeken ze niet eerst wie die daury is omfg
Nee swa, het was echt biggie monster conho. :pquote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Idd!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef agter het volgende:
"Sorry to dissapoint you all but just confirmed with high position people at the marriot, they never had payphones at the pool, back in 2005 there were Setar's payphone in the lobby and the lobby alone has 20 cameras. There is one phone on the beach, but from De Palm and needs credit card.
"
http://www.refugeesunleashed.net/viewtopic.php?t=13122&start=300
vaag......
Ja! Ik had daarbij ook zoiets van hmm die Patrick wilde maanden lang niks weten en nu vraagt ie hem het hemd van het lijf. Dat moet Joran toch opgevallen zijn. Vanaf dat moment vond ik hem ook niet meer zo oprecht overkomen als eerder. Want eerder was hij gewoon heel eerlijk in mijn ogen en was het gewoon een last van zijn schouders. Misschien heeft hij later thuis gedacht van fuck wat heb ik nu gedaan en heeft ie er een beetje een vaag verhaal van gemaakt tegen die Patrick daarna.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die moeder.
En er is dus niks. Ze hebben niks. Alles wat we zagen was al bekend. Wat een kutuitzending.
Joran liegt zeker een deel (over Daury), er mist nog steeds een antwoord op de simpele, doch niet gestelde vraag: "Waarom niet even 112 bellen?"...
Ik kreeg in de tweede helft van de auto-opnames zeker het idee dat ie maar wat lulde. Hij werd overduidelijk ondervraagd ("en hoe laat was dat?" "hoe heette die jongen?") en hij gaf ook heel anders antwoord.
Ik geloof er allemaal geen zak van.
Tientallen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens HvN heeft Joran ook 10x bekent.
Says who?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Joran liegt zeker een deel (over Daury)
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens HvN heeft Joran ook 10x bekent.
Ja precies! Vanaf daar is het zeker weten een lulverhaal van Joran.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het tweede deel ook minder overtuigend. Hij keek vaak bedenkelijk en ik zat ook hardop te zeggen, informeer niet zo opvallend! Je vraagt toch uit jezelf niet naar dat soort details.
de FOK! joranploegquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef zomer86 het volgende:
Ongelovelijk dat dit soort mensen nog bestaan, misschien kunnen we een groepje vormen op hem met een bootje mee te nemen alleen dan in wat kouder water dumpen kijken hoelang die het uit houd.
?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
volgens mij heb ik een blindedarm ontsteking ofzo, hoe voelt dat?
Dat vond ik dus ook al ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef L0t.. het volgende:
Die foto's van die crew, alsof ze overleden zijn ofzo
Dan kan je niet meer lopen van de pijnquote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
IMO bestaat die Daury helemaal niet, eerst was ie ook ouder, toen 25, later volgens Peter 22... Ik denk dat hij een persoon bij elkaar heeft verzonnen van meerdere personen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?![]()
Wie zegt dat die Daury niet liegt?
Misselijk en pijn in je buik rond je navel, koorts etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef SunChaser het volgende:
Voice Over: Aruba kijkt reikhalzend uit...
Echt niet, ze vieren er carnaval
zie een andere topic, deze beste jongen bestaat maar was tijdens die periode hier in nederland op school... dus dat valt erg gemakkelijk te controleren...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
IMO bestaat die Daury helemaal niet, eerst was ie ook ouder, toen 25, later volgens Peter 22... Ik denk dat hij een persoon bij elkaar heeft verzonnen van meerdere personen.
Ze was niet moeders mooiste imhoquote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Natalee ziet er een beetje uit als een draak valt me op.. anderen ook?
Ja daarom. Hij was het niet. Joran moest een naam hebben, en leende er eentje. Er was vast íemand, maar die heette niet Daury.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zie een andere topic, deze beste jongen bestaat maar was tijdens die periode hier in nederland op school... dus dat valt erg gemakkelijk te controleren...
blijft papa toch nog in beeld...
Ja oke, in jouw ogen. Kan ook best. Maar je zei dat hij daar over gelogen had, dat weten we dus niet zeker.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
IMO bestaat die Daury helemaal niet, eerst was ie ook ouder, toen 25, later volgens Peter 22... Ik denk dat hij een persoon bij elkaar heeft verzonnen van meerdere personen.
Elke willekeurige zender zou er zo'n hype er om heen hebben gebouwd zoals het keurige publieke omroep, hoe je het ook wendt of keert, dit is groot nieuws en groot nieuws trekt veel kijkers. En als je veel kijkers trekt, moet je daar ook wat meer gebruik van maken. Het is en blijft een commercieël bedrijf.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef detulp050 het volgende:
IEDEREEN KEEK SBS6
WE ZIJN GEWELDIG !
WOW!
Als ie nog 5x een ander verhaal vertelt, zit ie geramd. Dan weet toch niemand meer wat waar is, dus dat is dan hetzelfde als zwijgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef RemcoW85 het volgende:
maar Joran naait alsnog zichzelf ook al zijn dit allemaal leugens.
waar in je buik?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
over tot de orde van de dag toch?
Ik heb serieus flinke steken in mn buik.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef SunChaser het volgende:
Zometeen in Shownieuws: wat vinden Gerard Joling en Dries Roelvink van de onthullingen
Ja en het is volkomen achterlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Elke willekeurige zender zou er zo'n hype er om heen hebben gebouwd zoals het keurige publieke omroep, hoe je het ook wendt of keert, dit is groot nieuws en groot nieuws trekt veel kijkers. En als je veel kijkers trekt, moet je daar ook wat meer gebruik van maken. Het is en blijft een commercieël bedrijf.
Zo hee. Jij bent een stoere basher. Wat een respect heb ik voor jou zeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:58 schreef detulp050 het volgende:
DOKTOREN VERLIETEN HUN PATIENTEN, BEATRIX TRAD AF OM HET TE KUNNEN KIJKEN EN OPRAH WIL EEN SHOW BIJ SBS6! [afbeelding]
SBS [afbeelding] SBS [afbeelding]
[afbeelding]
NFL Superbowl Sunday op NASN!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Eigenlijk moet iedereen nu de tv uitzetten of op iets anders zetten
Zou het niet gewoon kramp zijn?quote:
Ik hoor net dat jullie op Aruba allemaal overstuur zijn heurquote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort een of andere piep inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:59 schreef detulp050 het volgende:
Niemand wil het weten, je hoort het carnaval op de achtergrond
heb je d'r ook een met "Natalie doet WieBeluh"quote:
Dat geeft wel aan dat ie geestelijk niet helemaal OK isquote:Op zondag 3 februari 2008 23:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Als ie nog 5x een ander verhaal vertelt, zit ie geramd. Dan weet toch niemand meer wat waar is, dus dat is dan hetzelfde als zwijgen.
Heel goed, laten we voor (zelf-)censuur gaan. Dat werkt .quote:Op zondag 3 februari 2008 23:56 schreef the_undertaker het volgende:
Zo snel mogelijk dit uit het nieuws.. ben er zo moe van
quote:
goeie tipquote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ga schijten dan, Peterr is afgelopen
hmm, niet per definitie, pijn zou vnl. rechts moeten zitten.quote:
Laten we idiote hoeveel mediatijd spenderen aan een 17-jarige doos die sterft. Dat is interessant ja.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef huhggh het volgende:
[..]
Heel goed, laten we voor (zelf-)censuur gaan. Dat werkt .
het lijkt wel pasenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:De jacht op Joran in Drachten, met ouderen, jongeren, iedereen wil Joran vinden.
![]()
Since when?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:01 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat geeft wel aan dat ie geestelijk niet helemaal OK is. Kun je ook voor zitten.
quote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Laten we idiote hoeveel mediatijd spenderen aan een 17-jarige doos die sterft. Dat is interessant ja.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 4 februari 2008 00:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Zo hee. Jij bent een stoere basher. Wat een respect heb ik voor jou zeg..
Fucking retard
In P&W zei hij dat hij die man inderdaad nog gesproken heeft. Hem niets verwijt, nog steeds vrienden zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef sbientje het volgende:
wat ik me wel afvrag, die undercover swa, patrick ofzo? Zou ie op zijn laatste date met joran gezegd hebben: jongen, ik werk voor peter r en deze shit gaat je je kop kosten? of zou ie er helemaal niets over gezegd hebben? Zou joran hem nog gesproken hebben tussen de aankondiging en vanaaf? Blijven ze vrienden?
bij P&W wist hij toch nog niks van deze beeldenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In P&W zei hij dat hij die man inderdaad nog gesproken heeft. Hem niets verwijt, nog steeds vrienden zijn.
Hij heeft in het interview met P&W gezegd dat ze elkaar nog zien en dat hij hem niet zoveel kwalijk neemt. Joran liet ook een klein beetje doorschemeren dat hij vermoedde waar die man mee bezig was.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef sbientje het volgende:
wat ik me wel afvrag, die undercover swa, patrick ofzo? Zou ie op zijn laatste date met joran gezegd hebben: jongen, ik werk voor peter r en deze shit gaat je je kop kosten? of zou ie er helemaal niets over gezegd hebben? Zou joran hem nog gesproken hebben tussen de aankondiging en vanaaf? Blijven ze vrienden?
Of zou ie vooraf gezegd hebben "he swa, als conjo's onder elkaar he ik moet je afluisteren door peter de freeze en ik krijg er vette doekoe voor als je iets moois opbiecht. Dus verzin een mooi verhaal en we zijn rijk BRADA"quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef sbientje het volgende:
Hij zei in het telefoontje met P&W dat hij hem gewoon nog gesproken had en hem niet zoveel kwalijk neemt.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef sbientje het volgende:
En jij kan het weten, want jij was erbijquote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef henkway het volgende:
[ afbeelding ]
ja ze was in coma joran, niet dood hoor
Morgen komt er nog een uitzendingquote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Wiehoe het volgende:
Ik vond het wel vaag dat ze bij hart van nederland niets vertelden over die hulp van joran. Ging alleen maar over Joran zelf.
De show vond ik trouwens geen anti climax. Het is meer dan duidelijk en er zijn volgens mij genoeg duidelijke beelden. Ben benieuwd hoe joran zich hier uit redt.
Niet de P&W uitzending met die wijn inderdaad. Maar ze hebben na Peter zijn aankondiging Joran nog aan de lijn gehad in P&W.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
bij P&W wist hij toch nog niks van deze beelden
Ja, die 25.000 euro die splitten we en dan kan jij een mooie scooter kopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Of zou ie vooraf gezegd hebben "he swa, als conjo's onder elkaar he ik moet je afluisteren door peter de freeze en ik krijg er vette doekoe voor als je iets moois opbiecht. Dus verzin een mooi verhaal en we zijn rijk BRADA"
Dan moet hij wel heeeel veel geld hebben gekregen, aangezien Joran een schadevergoeding dacht te gaan krijgen en de zaak gesloten was. Dus geld kreeg hij toch al en nu wordt het onderzoek ook weer heropend.. Denk wel dat veel wat hij verteld heeft de waarheid is. Hopelijk kunnen ze er iets mee, maarja die Joran is nu toch sowieso de lul, kan zich nergens meer vertonen.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Of zou ie vooraf gezegd hebben "he swa, als conjo's onder elkaar he ik moet je afluisteren door peter de freeze en ik krijg er vette doekoe voor als je iets moois opbiecht. Dus verzin een mooi verhaal en we zijn rijk BRADA"
Zou me niet v erbazen als hij vanavond van een brug jumpt. De enige 2 vrienden die hij had, die undercover clown en meneentje Daury, zijn plotseling vijanden.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Wiehoe het volgende:
Ben benieuwd hoe joran zich hier uit redt.
Dat had hij inderdaad moeten doen. Als hij dat had gedaan was er verder vrij weinig aan de hand geweest. Misschien een onderzoek oid.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Marcio87 het volgende:
Joran.. dom dat je gelogen hebt man.. was gewoon anar de politie gegaan en een amulance geregeld. klaar.
Whaha hebben die moslims tog hun zin... iedereen die tv keek keek naar Joran.. Niemand heb die film gezienquote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Dragonwizard het volgende:
Trouwens die wilders film is net nog geweest!
Ik vond het een walgelijke vent.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Kadaster het volgende:
[..]
Hulde aan die Patrick, dat er nog zulke mensen bestaan zeg. Voor mij is hij echt een held! Hier zie je dat er toch nog mensen zijn die voor de waarheid gaan en echt goed zijn. Die gast is echt een HELD!
das waar.. maarja.. we wachten het onderzoek maar af.. ben benieuwd hoeveel jaar die krijgt.. ws niet veel omdat hij alleen gelogen heeft en alle info heeft achter gehouden. Door die Daury ligt ze nu in de grote vijver.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat had hij inderdaad moeten doen. Als hij dat had gedaan was er verder vrij weinig aan de hand geweest. Misschien een onderzoek oid.
Maar goed, je weet natuurlijk ook niet of dit ook de waarheid was.
ja een dikke scahdevergoeding kan hij wel op zijn buik schrijvenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:24 schreef _FrEEzEr_ het volgende:
[..]
Dan moet hij wel heeeel veel geld hebben gekregen, aangezien Joran een schadevergoeding dacht te gaan krijgen en de zaak gesloten was. Dus geld kreeg hij toch al en nu wordt het onderzoek ook weer heropend.. Denk wel dat veel wat hij verteld heeft de waarheid is. Hopelijk kunnen ze er iets mee, maarja die Joran is nu toch sowieso de lul, kan zich nergens meer vertonen.
of vermoord wordt...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:24 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Zou me niet v erbazen als hij vanavond van een brug jumpt. De enige 2 vrienden die hij had, die undercover clown en meneentje Daury, zijn plotseling vijanden.
Ik zou in willen zetten op een jump.
Pierre
Snap ik idd ook geen reet van. Als je met een meisje ergens gaan vunzen en ze wordt onwel pluer je ze toch niet in zeequote:Op maandag 4 februari 2008 00:26 schreef Zotheid het volgende:
Dat had hij inderdaad moeten doen. Als hij dat had gedaan was er verder vrij weinig aan de hand geweest. Misschien een onderzoek oid.
Maar goed, je weet natuurlijk ook niet of dit ook de waarheid was.
Mee Eenschquote:Op maandag 4 februari 2008 00:29 schreef dronkeykong het volgende:
Patrick is een zakkenvuller en een nsb'er man
quote:
Valt er eindelijk eens iets te beleven hier...quote:Joran-toerisme bereikt hoogtepunt
maandag 04 februari 2008 Drachten
Na de tv-uitzending van Peter R. de Vries over de oplossing van de vermissing van Natalee Holloway op Aruba hebben zich minimaal honderd mensen verzameld op de Markt in Drachten. Het parkeerterrein staat voor driekwart vol met auto's. De politie was rond 24.00 uur hierbij niet aanwezig.
En anders die van Joran, Daury, Deepack en Kalpoe wel.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
Ik zou zó graag de kop van Pa van der Sloot zien nadat hij deze beelden heeft gezien!
Hij liegt dat ie barst. Ik snap niet dat mensen dat verhaal van hem nog kunnen geloven. Even een kleine quote van het gesprek met Paul: "Maar Joran het is dan dat toch ongeloofelijk dom. Om dit te zeggen als dat niet waar is" Joran:"ja, het is zo dom, het is zo dom.... Het is echt dom"quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zei in het telefoontje met P&W dat hij hem gewoon nog gesproken had en hem niet zoveel kwalijk neemt.
Snap ik dus echt geen reet van.
deepak en satishquote:Op maandag 4 februari 2008 00:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
En anders die van Joran, Daury, Deepack en Kalpoe wel.
De schoenen kunnen 100% zeker niet als bewijs worden aangevoerd als Peter R ze aandraagt en heel misschien wel als de politie ze vindt.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:37 schreef Kadaster het volgende:
Tot slot ben ik nog wel benieuwd of ze ooit die schoenen nog gaan vinden, vindt het jammer dat Peter R. niet even de tijd heeft genomen om die schoenen nog effe te zoeken. Wellicht heeft hij dat ook nog wel effe gedaan maar goed, vind dat hij het allemaal wel snel heeft uitgezonden. Maar goed toch verdacht om een paar WITTE gympen te gaan verdoezelen, terwijl dat helemaal niet nodig is. Of zouden die witte gympen niet meer wit zijn?? Eerder rood... Maarja weinig kans dat die nog worden gevonden.
Joran reageerde net zo tijdens de undercover gesprekken, denk dat ie het eerder sarcastisch bedoelde.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:37 schreef Kadaster het volgende:
[..]
Hij liegt dat ie barst. Ik snap niet dat mensen dat verhaal van hem nog kunnen geloven. Even een kleine quote van het gesprek met Paul: "Maar Joran het is dan dat toch ongeloofelijk dom. Om dit te zeggen als dat niet waar is" Joran:"ja, het is zo dom, het is zo dom.... Het is echt dom"
http://www.youtube.com/watch?v=ik5an-r3LmI
Met die trillingen in zijn stem, dat hij dat verteld dan hoor je toch gewoon meteen dat die jongen in zen broek schijt. Hij heeft toen ook net als ons nog geen beelden gezien hij kan alleen maar denken aan wat hij allemaal niet verteld heeft toen hij zen jointjes aan het roken was. En geloof mij als je stooned bent ben je nog zeer goed bij je positieven en juist eerder geneigd om zulk soort dingen te vertellen.
Hij weet gewoon dat hij er bij is. Het is alleen nog maar wachten op het moment dat ie echt gaat breken.
bronquote:ABC News has obtained exclusive U.S. rights to this stunning new information caught on tape and will air a 90-minute special edition of "20/20: The Final Hours of Natalee Holloway" Monday at 9:30 p.m. ET, as well as special coverage of the case on "Good Morning America" on Monday.
Waar? Bron?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef agter het volgende:
persconferentie op aruba kan ieder moment beginnen!
Als je echt onschuldig zou zijn, dan zou je je ook echt klote voelen, waardoor je ook een zeker recht hebt op genoegdoening. Als je je zit te verkneukelen om dat geld, terwijl je onschuldig bent, en al 2,5 jaar door de mangel bent gehaald, voel je naast de genoegdoening nog wel wat anders. Dan zul je het constant hebben over hoe onschuldig je bent en over hoe klote je bent behandeld. En wat voor een klootzakken dat zijn, de politie, de rechterlijke macht, de media. Niet over hoe dom ze zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk om te zien is ook dat Peter vragen stelt bij zaken die hem niet zo goed uitkomen (zoals bij het verhaal dat hij in een kwartier naar huis is gelopen) - dan gaat Peter wijsneuserig verklaren dat dat onaannemelijk is, het moet volgens hem toch écht zus en zo gegaan zijn, maar bij andere zaken neemt hij alles voor zoete koek aan.
Ook het eisen van schadevergoeding werd door Peter in het begin van de uitzending schandalig betiteld als 'gewetenloos over de rug van iemands dood geld proberen te eisen, zie je wel dat hij een gestoorde maniak is!' terwijl het hartstikke logisch zou zijn als hij echt onschuldig is, al geloof ik ook niet dat hij helemaal onschuldig is maar van een journalist verwacht je toch een meer objectieve houding dat komt de kwaliteit ten goede, anders loop je het risico dat je door tunnelvisie zaken over het hoofd ziet of je op de verkeerde zaken gaat richten.
Dat viel mij ook op, alleen is het volgens mij niet waar. Ik zei tegen mijn vriendin dat ze volgens mij in een andere auto zaten ivm de kleur van de stoelen maar door er op te letten bleek dat niet zo te zijn. Zal wel door de lichtinval komen..quote:Op maandag 4 februari 2008 01:38 schreef W00fer het volgende:
Is het iemand opgevallen dat ze eerst een Range Rover hebben met ZWARTE stoelen, en daarna eentje met Blanke stoelen ?
Weten wij veel wat hij echt voelt? Misschien zat ie zich wel te verkneukelen omdat ie precies door had waar da Freeze mee bezig was. Ik bedoel, hij is niet achterlijk. Een oude vent die 'spontaan' allemaal rondjes gaat rijden met een jonge gozer. Joran zal heus wel geweten hebben dat er iets niet in de haak was. En dan is dit toch prachtig?quote:Op maandag 4 februari 2008 02:03 schreef djenneke het volgende:
Als je je zit te verkneukelen om dat geld, terwijl je onschuldig bent, en al 2,5 jaar door de mangel bent gehaald, voel je naast de genoegdoening nog wel wat anders.
nee dat is ziek... niet prachtigquote:Op maandag 4 februari 2008 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weten wij veel wat hij echt voelt? Misschien zat ie zich wel te verkneukelen omdat ie precies door had waar da Freeze mee bezig was. Ik bedoel, hij is niet achterlijk. Een oude vent die 'spontaan' allemaal rondjes gaat rijden met een jonge gozer. Joran zal heus wel geweten hebben dat er iets niet in de haak was. En dan is dit toch prachtig?
Ik heb zo'n idee dat Miss op Joran geilt.quote:
ze gingen vaak samen vaak naar het casino nijmegen of Den Haag, dat was zoo geregeld om veel te kunnen praten, heb je niet opgeletquote:Op maandag 4 februari 2008 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weten wij veel wat hij echt voelt? Misschien zat ie zich wel te verkneukelen omdat ie precies door had waar da Freeze mee bezig was. Ik bedoel, hij is niet achterlijk. Een oude vent die 'spontaan' allemaal rondjes gaat rijden met een jonge gozer. Joran zal heus wel geweten hebben dat er iets niet in de haak was. En dan is dit toch prachtig?
Neuh, miss_d is al jaren gelukkig samen met mister_d. Maar ik hoor inderdaad niet bij de massa die hem al veroordeeld heeft voor er een proces is. Dit is wat mij betreft wel het bewijs dat juryrechtspraak echt een heel slecht idee is. Vanuit van der Sloot gezien is de Vries naaien op deze manier wel heel prachtig. Want wat de Vries ook wilde bewijzen, het is hem niet gelukt. Ik kan me best voorstellen dat Joran daar lol om heeft, ja. Heel menselijk. En nee, ik ben ook geen fan van de Vries die dit vooral doet ter eigen eer en glorie en er een spektakel van maakt. 'Joran kan zeker worden veroordeeld op basis van mijn bewijs! Ik heb wel tien bekentenissen'. Uhuh.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef axis303 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Miss op Joran geilt.
Wat dat betreft passen ze dan wel goed bij elkaar, beiden hebben niet zo'n moeite met een verdwijning.
Ik heb prima opgelet, maar een jonge gozer weet ook wel dat zo'n oude vent wat van hem wil. Hetzij zijn papagevoelens botvieren, hetzij het doen met een jong blaadje, hetzij informatie. Ik neem toch echt aan dat de familie van der Sloot dat laatste van mijlenver heeft zien aankomen.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:33 schreef henkway het volgende:
[..]
ze gingen vaak samen vaak naar het casino nijmegen of Den Haag, dat was zoo geregeld om veel te kunnen praten, heb je niet opgelet
Het kwam dus door de kleur-calibratie van de videocamera's.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, alleen is het volgens mij niet waar. Ik zei tegen mijn vriendin dat ze volgens mij in een andere auto zaten ivm de kleur van de stoelen maar door er op te letten bleek dat niet zo te zijn. Zal wel door de lichtinval komen..
Ah, nog zo'n internetheld, aandoenlijk!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:31 schreef henkway het volgende:
Die joran kan beter weer op aruba gaan wonen want als ik hem tegenkom gaat ie een mes voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |