Net als in Amerikaanse films als cops aan t eind hun badge in zee gooienquote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Cassius het volgende:
Hij gooit 't in het zand ... de symboliek!
Ik vind ook dat er hier erg weinig respect is voor de moeder van Natalee. Kijk natuurlijk overdrijft ze met haar reactie, maar ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in haar plaats zou zitten en al die bekentenissen zou zien en gefilmd zou worden. Ik vind dat men hier erg makkelijk praat over dingen als 'toneelstukje' enzo. Triest eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef onderscheid het volgende:
[..]
toneelstukje? jij kijkt alleen maar films zeker?
ze krijgt ineens een film van de dader met de bekentenis, dat is een schok wat hard aankomt, wat denk jij dan nerdga wiekse op joran zijn pics
Waarom, omdat ze de reactie van de moeder lieten zien?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt ik heb toch zo een schurftehekel aan SBS vanaf nu![]()
![]()
![]()
![]()
Bel je moeder even dan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Natalee_Holloway het volgende:
I'm still alive, don't believe the hype...
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joran wil dus handelspartner worden van die Patrick?
Nou Joran, ik denk niet dat er later nog veel mensen met jou in zee gaan
hmmm, aparte woordkeuzequote:Op zondag 3 februari 2008 23:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Joran wil dus handelspartner worden van die Patrick?
Nou Joran, ik denk niet dat er later nog veel mensen met jou in zee gaan
Want je hebt 2 uur van je leven verspilt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Justinn het volgende:
Ik zit hier gewoon te trillen van woede.
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef Rikketik het volgende:
Geweldige televisie, lachverwekkend gewoon. Behalve dat stukje met die moeder, dat was walgelijk.
*zapt*quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
NOS doet nu verslag op Ned1
dat zou dan iig 1 feit zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Peter is vanavond miljonair geworden.
Daar wil ik wel een Avatar van.quote:
Gelukkig zijn alle mensen open en eerlijk tegen de buitenwereld.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef roburt het volgende:
hier staat dat hij in nederland was.
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
Jij bent joran!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op Aruba en heb dus niet kunnen kijken, carnaval gaat hier voor alles...
Maar heb ik nou iets gemist of niet?
Dat idee had ik ook al de hele ttijd. Zou een hoop schelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die moeder.
En er is dus niks. Ze hebben niks. Alles wat we zagen was al bekend. Wat een kutuitzending.
Joran liegt zeker een deel (over Daury), er mist nog steeds een antwoord op de simpele, doch niet gestelde vraag: "Waarom niet even 112 bellen?"...
kijk maar naar joranquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef pekel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn alle mensen open en eerlijk tegen de buitenwereld.
Idd! Geen Daury, geen schoenen...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:47 schreef roburt het volgende:
waarom zoeken ze niet eerst wie die daury is omfg
Nee swa, het was echt biggie monster conho. :pquote:Op zondag 3 februari 2008 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit op Aruba en heb dus niet kunnen kijken, carnaval gaat hier voor alles...
Maar heb ik nou iets gemist of niet?
Idd!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef agter het volgende:
"Sorry to dissapoint you all but just confirmed with high position people at the marriot, they never had payphones at the pool, back in 2005 there were Setar's payphone in the lobby and the lobby alone has 20 cameras. There is one phone on the beach, but from De Palm and needs credit card.
"
http://www.refugeesunleashed.net/viewtopic.php?t=13122&start=300
vaag......
Ja! Ik had daarbij ook zoiets van hmm die Patrick wilde maanden lang niks weten en nu vraagt ie hem het hemd van het lijf. Dat moet Joran toch opgevallen zijn. Vanaf dat moment vond ik hem ook niet meer zo oprecht overkomen als eerder. Want eerder was hij gewoon heel eerlijk in mijn ogen en was het gewoon een last van zijn schouders. Misschien heeft hij later thuis gedacht van fuck wat heb ik nu gedaan en heeft ie er een beetje een vaag verhaal van gemaakt tegen die Patrick daarna.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die moeder.
En er is dus niks. Ze hebben niks. Alles wat we zagen was al bekend. Wat een kutuitzending.
Joran liegt zeker een deel (over Daury), er mist nog steeds een antwoord op de simpele, doch niet gestelde vraag: "Waarom niet even 112 bellen?"...
Ik kreeg in de tweede helft van de auto-opnames zeker het idee dat ie maar wat lulde. Hij werd overduidelijk ondervraagd ("en hoe laat was dat?" "hoe heette die jongen?") en hij gaf ook heel anders antwoord.
Ik geloof er allemaal geen zak van.
Tientallen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens HvN heeft Joran ook 10x bekent.
Says who?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:48 schreef Toeps het volgende:
Joran liegt zeker een deel (over Daury)
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens HvN heeft Joran ook 10x bekent.
Ja precies! Vanaf daar is het zeker weten een lulverhaal van Joran.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het tweede deel ook minder overtuigend. Hij keek vaak bedenkelijk en ik zat ook hardop te zeggen, informeer niet zo opvallend! Je vraagt toch uit jezelf niet naar dat soort details.
de FOK! joranploegquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef zomer86 het volgende:
Ongelovelijk dat dit soort mensen nog bestaan, misschien kunnen we een groepje vormen op hem met een bootje mee te nemen alleen dan in wat kouder water dumpen kijken hoelang die het uit houd.
?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
volgens mij heb ik een blindedarm ontsteking ofzo, hoe voelt dat?
Dat vond ik dus ook al ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef L0t.. het volgende:
Die foto's van die crew, alsof ze overleden zijn ofzo
Dan kan je niet meer lopen van de pijnquote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
IMO bestaat die Daury helemaal niet, eerst was ie ook ouder, toen 25, later volgens Peter 22... Ik denk dat hij een persoon bij elkaar heeft verzonnen van meerdere personen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?![]()
Wie zegt dat die Daury niet liegt?
Misselijk en pijn in je buik rond je navel, koorts etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef amaranta het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |