Grapjas. Moet je hier in Nederland eens door bepaalde wijken lopen en niet reageren op 'psssstt', dan ben je ook de grootste kankerhoer met een kankermoeder hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je piept wel anders als hij het toevallig over jou zou hebben..
Ik zou het iig niet leuk vinden
Dat is gewoon het typische amerikaanse vrouwen hoofd..quote:
idd jaquote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef amaranta het volgende:
maar zij krijgt gewoon te horen dat dr dochter een hoer is
Ik lach me echt slap als die er zometeen de gevoelige scene komt verstoren. Maar goed, wishful thinking.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef dronkeykong het volgende:
Ik miste Piet Paulusma....
Mjaquote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef Taurus het volgende:
Oooh dit is zooo genant, ik durf bijna niet te kijken. Hij die het enorm probeert te dramatiseren en zij die dit gewoon kan aanzien, vre-se-lijk
nee heurquote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
waarbij ik nog steeds wil weten of het geluid bij jullie ook achterloopt ten opzichte van het beeld..?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef parselmouth het volgende:
OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH OH MY GOSSSSSSSSSH
Ja nouja na zo lang.. ik zou ook niet echt tranen meer hebben hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Ze huilt wel erg nep, misschien deed ze t achteraf zelf
wat denk je dat het met je doet als je kind vermist is????quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef dubidub het volgende:
Hoe oud is die heks? Die handen zien er zo oud uit.
Wat zou jij doen als jouw zoon / dochter dood is.. mjah.. opzich is het misschien wel dramatisch, maar alle respect voor die vrouw hoor..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Lente_ninja het volgende:
Oh my gosh... he didn't even know... *repeat times 50*
Nope.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
waarbij ik nog steeds wil weten of het geluid bij jullie ook achterloopt ten opzichte van het beeld..?
Dat mens heeft het al lang verwerkt, alleen dat harteloze gedoe raakt je dan denk ik nog...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
ze was niet gechoqueerd van het gevinger en pik zuigen..... dat snapt ze ook wel
maar dat hij er inderdaad zo harteloos over sprak, ja... dat moet pijn dioen.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Samsonneke het volgende:
Ben ik soms de enige die er echt tranen in de ogen van krijgt? Moet je je voorstellen...
Zij moet de nieuwe stem worden die filmtrailers inspreektquote:
ja nerd, het is haar dochter man die vermoord is, dat ineens in een paar minuten wordt verteld hoe alles is gelopen. jij vind die joran zeker een relaxe gast met zijn swa enzquote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Lente_ninja het volgende:
Oh my gosh... he didn't even know... *repeat times 50*
Ik zou niet naar Peter de Freez gaan, dus daar houd de vergelijking al opquote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als jouw zoon / dochter dood is.. mjah.. opzich is het misschien wel dramatisch, maar alle respect voor die vrouw hoor..
denkt het ookquote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef SunChaser het volgende:
Dat wordt een hitman inhuren Beth
Ik mis Karel Crayenhof met de Bandeonquote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn god, sluiten ze zo af met een orkest trieste vioolspelers?
Da's nogal een makkelijke aanname. Voor hetzelfde geld was ze inderdaad in coma of bewusteloos.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje was/is gewoon dood, waarom moet peter nu suggereren dat ze nog levend was? WHY?
Ja moet ie zeker z'n schoenen opetenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja nerd, het is haar dochter man die vermoord is, dat ineens in een paar minuten wordt verteld hoe alles is gelopen. jij vind die joran zeker een relaxe gast met zijn swa enz
hoop dat die moeder een straf mag verzinnen voor hem
Idd zeg, zoom nog even extra in op de tranen van Beth. Gatverdamme.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
*plaatsvervangende schaamte
ZE KOMEN ONS HALENquote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Snien het volgende:
WAT?! What they have done to the country?? Jezus, dit was te voorspellen. Rellen in Amerika.
Yup, ze haden haar naar het ziekenhuis moeten brengen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nogal een makkelijke aanname. Voor hetzelfde geld was ze inderdaad in coma of bewusteloos.
In elk geval misschien nog te redden als ze de hulpdiensten hadden gebeld.
That covers it zo'n beetjequote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef detulp050 het volgende:
1. Peter R. de Vries
2. SBS6
3. Joran
4. Patrick
5. Moeder Holloway
6. Reclametijd
7. Moeder Holloway, graag zonder parachute het vliegtuig uit"Look at what they have done with a country" :RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Wie heeft gezegd dat ze dood was?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef Liquidootje het volgende:
Dat meisje was/is gewoon dood, waarom moet peter nu suggereren dat ze nog levend was? WHY?
Zeg alleen dat ze die uitzending wel hadden kunnen inkorten... meer tijd voor Hart van Nederlandquote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ja nerd, het is haar dochter man die vermoord is, dat ineens in een paar minuten wordt verteld hoe alles is gelopen. jij vind die joran zeker een relaxe gast met zijn swa enz
hoop dat die moeder een straf mag verzinnen voor hem
Precies. Dit hoort achter de schermen. Maar nee; alles voor de kijkcijfers. Peter is whoring Beth out voor zijn eigen succes. Wat een eigengeiler ben je dan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
*plaatsvervangende schaamte
En dat ze dan ook de hele tijd haar zinnen 20 keer herhaalt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zij moet de nieuwe stem worden die filmtrailers inspreekt
Ja, nu.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef GGMM het volgende:
Mijn god, sluiten ze zo af met een orkest trieste vioolspelers?
Ik vind het walgelijk dat ze dit zo uitzenden. Wat een walgelijke hufter zeg. Ik mocht Peter al niet maar nu al helemaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef Rikketik het volgende:
Hier mogen ze Da Freeze toch wel flink op pakken zeg. Dat ze dit uitzenden...
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef detulp050 het volgende:
VIOLEN!
Daarom zei vroeg peter steeds door. Anders was het 10 minuten geleden al gestopt.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Nudie het volgende:
Oh ze gaat eindelijk huilen.
Behoorlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef Ringo het volgende:
Christus wat een vernederende televisie is dit.
Tja ze wilde toch haaien zien?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef StarGazer het volgende:
Wel heel letterlijk gevalletje van : she is sleeping with the fishes.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef detulp050 het volgende:
1. Peter R. de Vries![]()
2. SBS6
3. Joran
4. Patrick
5. Moeder Holloway
6. Reclametijd
7. Moeder Holloway, graag zonder parachute het vliegtuig uit"Look at what they have done with a country" :RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Dadelijk komt Natasja Froger opeens binnenrennen en Beth aaien.
zat er dik in,. zeg het maar: wie zat er mee te janken net?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef detulp050 het volgende:
VIOLEN!
Eerste keer dat ik sbs kijk in een lange tijd. Meteen weer genoeg gehadquote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt ik heb toch zo een schurftehekel aan SBS vanaf nu![]()
![]()
![]()
![]()
Dan nog. Peter en SBS zijn degene die hier op verdienen. En dan zit hij Joren te verwijten dat hij er een slaatje uit wil slaan. Flikker toch op. De pot verwijd de ketel.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef amaranta het volgende:
ja die moeder is er zelf bij toch? Als zij niet wilt dat ze dit uitzenden doen ze dat niet hoorr.
Zou jij?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Timmai het volgende:
zou Joran zelf ook gekeken hebben?
zou je met haar willen ruilen ??? ik denk het nietquote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit haar echte moeder? Het lijkt net een actrise, ik vind die tranen niet echt gemeend. Ze doet laxeerpogingen om te kunnen huilen.
En dan dat Hollywood melodietje.²
Ik vond Pauw& Witteman ook bijster triest hoor, met dat telefoongesprek.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh god, Peter gaat nog even amateur psycholoogje spelen hoor.
En nog even schoppen naar Pauw&Witteman.
Te triest gewoon.
Hier nog 1.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik sbs kijk in een lange tijd. Meteen weer genoeg gehad
toneelstukje? jij kijkt alleen maar films zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:39 schreef L0t.. het volgende:
Oh my gosh, moet echt bijna kotsen van dit toneelstukje
Wat is voorgevallen is pas triest, niet dit programma.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh god, Peter gaat nog even amateur psycholoogje spelen hoor.
En nog even schoppen naar Pauw&Witteman.
Te triest gewoon.
Muil dicht, ik had kunnen neuken die hele tijdquote:
alleen jammer dat Joran het niet zelf vasthoudtquote:Op zondag 3 februari 2008 23:43 schreef Noshiba het volgende:
walgelijk dat boek in de zee laten drijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |