Nathan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:47 schreef Cairon het volgende:
waar slaat deze topic titel nou weer op?
Als ik het topic had gemaakt dan zou het heten: "There's an evil monkey in my closet" ter ere van Family Guy.
Maar neeeeeeeeeeee...
Nee sorry, ik val niet zo op verwijfde dikkertjes.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:48 schreef SayNext het volgende:
Nathen gebeuren. Ben je nog steeds bitter over dat ik je niks vond irl.
Jij toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Soms vraag ik me toch wel af of hier überhaupt normale figuren in het [HOMO] topic posten...
ghe ghequote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Cairon het volgende:
mijn internet is bagger traag hier, ik zou 'em hebben gehad, als Sam er niet was geweest!
*zwaait met vuist in de lucht*
Hehe dat is een mooie trouwens sinds wanneer is iemand die volgens jou zeggen 68 weegt zo slank als jij en onverstaanbaar gemompel uit jouw mond mwa is ook niet bepaald wat je noemt aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee sorry, ik val niet zo op verwijfde dikkertjes.
Ik ben al bezig met het verzamelen van een groep wilde schotten.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe
Vervloek deesch heere die mij mijne laatste post mogelijkheid thans heeft afgenomen!
Kun je die zin vertalen naar het Nederlands?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef SayNext het volgende:
[..]
Hehe dat is een mooie trouwens sinds wanneer is iemand die volgens jou zeggen 68 weegt zo slank als jij en onverstaanbaar gemompel uit jouw mond mwa is ook niet bepaald wat je noemt aantrekkelijk.
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?quote:Ben trouwens wel al 7 kilo slanker sinds vorige keer Pann.
haha, rapporteer ze, get their info, pics, en mail mequote:Op zondag 3 februari 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het verzamelen van een groep wilde schotten.
Schotse homo's zijn denk ik helemaal jouw ding.
Crack... Meth....quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?
Ik zal een poging wagen :quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je die zin vertalen naar het Nederlands?
[..]
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?
Dat maak ik ervan tenminstequote:Wat een grap. Volgens mij is het helemaal niet waar dat je 68 kilo weegt, je ziet er namelijk nogal kwabbig uit. Onverstaanbaar gebrabbel? Dat Brabantse accent van jou is ook niet bepaald aantrekkelijk.
het is net die drag-queen van Tokio Hotelquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
Waarschijnlijk is ie beter met cijfers.
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het is net die drag-queen van Tokio Hotel
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:38 schreef Zakje het volgende:
Die vind ik stiekem ook best leuk op sommige foto's![]()
Zoek het verschil!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem ook best leuk op sommige foto's![]()
moest er net aan denkenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:44 schreef Cahir het volgende:
Zoek het verschil!
Was jij vroegah ook zo?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef hierissieweer het volgende:
Stagiaires zijn leuk, vooral als ze niet helemaal door hebben hoe de cliënt werkt en als klapper van de dag, dan gaan we gewoon een uur aandacht voor hem alleen geven, (terwijl er dan op de achtergrond nog 5 anderen lopen die op dat moment elkaar de hersens inslaan....)
Maar het is weer klaar!
Trouwens, Zakje, heb jij je haar laten groeien? Vind het wel lang hoor :S
Nou vroeger was vorig jaar nogquote:
Oow ok... dat vertelde je er in eerste instantie niet bij inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2008 20:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou vroeger was vorig jaar nogMaar van een laatste jaars mag ik iets meer inzicht verwachten, ik moet erg veel moeite doen om een hoop uit haar te trekken. Maar het zit wel in haar, maar ze heeft wat dat betreft een hoop te leren dat je breed moet kijken(dan heb ik het over oplossingen en de haalbaarheid) en zelf soms net iets meer nadenken (ik lees zo af een toe een collega van mij terug)
... en daar kom je nu pas achter?!?!?!quote:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?quote:
No shit sherlockquote:
Ban op andere account ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?
bijvoorbeeld.quote:
sam veranderd van gedachten vaker dan ik van kleding, maar hij is een schatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
al vraag ik me af of ie die nog gaat gebruiken... misschien wil hij deze wel aanhouden na zijn gedaanteverwisseling?
die ban was inmiddels al opgeheven. En dan nog mag hij niet posten met een ander account, dat betekend een week extra huisarrest!quote:
So he says.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
over wie hebben we het?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
Joran natuurlijk. Wereldnieuws enzo.quote:
Ik woon in Ede he, het is verboden om een tv te hebben hier!quote:
Daarom belt ie jou ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook, ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
. Een lijk dumpen, dat doe je toch niet zomaar ?
dat jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook,ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
ja das ook zo'n dubieus verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat je een half jaar met iemand voor de lol gaat optrekken en dan hem daarna verraden.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:07 schreef Cybart het volgende:
Peter is a Media Whore ...
maar Joran wist toch iets van die Daury, hij kon het toch chanteren volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook, ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
Joran vingerde nathjalie, dat deed hij blijbaar niet goed genoeg. Ze ging schudden en was toen dood. Joeran belt vriend op zdie zegt, he doe eens gek we gooien haar de zee in. Joran naar huis lekker rukken en alles was weer koek en ei.quote:
Vergeet de uitzending van HArt van Nederland tussen de uitzending door niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Cybart het volgende:
er stonden wel tissuis in die kamer...
ik miste meer een glas water voor d'r
ik miste trouwens een paar dingen in de uitzending...
een belspelletje...
gerard joling...
een blik opengetrokken C celebs..
Katie Melua die het eerste bandje mocht starten...
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheidquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Stroekie het volgende:
daarom is die moeder volgens mij ook gescheiden, ze werd ook niet meer Mevr Holloway genoemd
er doen over de familie holloway ook allemaal nasty roddels de ronde op de antillen
ja SBS bleek zelfs over een verslaggeefster op Aruba te beschikken, ze hebber er echt budget voor vrij gemaaktquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet de uitzending van HArt van Nederland tussen de uitzending door niet.
net alsof ze nog dacht dat ze zou leven...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheid.
Ik denk dat als het je bloedeigen kind is je misschien nog een sprankje hoop blijft houden, wat moet je anders?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
net alsof ze nog dacht dat ze zou leven...
ze heet geen kampush
Ik denk dat ze de hoop op leven al lang had opgegeven, maar dit is natuurlijk wel een heftige bevestiging.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheid.
dat was inderdaad wel heel sneu....quote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja SBS bleek zelfs over een verslaggeefster op Aruba te beschikken, ze hebber er echt budget voor vrij gemaakt![]()
en dan dat item in HvN over dat het na 21.30 uur stil in "Nederland was en dat er geen hond op straat te vinden was "
ja ze is bijna 3 jaar lang aan het leven geweest tussen hoop en vreesquote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
verder met je leven.... het zal toch moetenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het je bloedeigen kind is je misschien nog een sprankje hoop blijft houden, wat moet je anders?
de geest is wel sterk, maar het vlees is zwakquote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel heel sneu....
maar ben wel benieuwd naar de kijkcijfers, stiekem
want we walgen van die opgeklopte hype van ze, en toch kijken we !
a denk ik dat het niet zo fijn is om je kind op deze manier te moeten verliezenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
verder met je leven.... het zal toch moeten
dat je vragen hebt, logisch...
maar na 3 jaar ga je er niet meer van uit dat ze nog komt opdagen lijkt me
Kan je posts vrijwel altijd waarderen, je bent lachen!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Joran vingerde nathjalie, dat deed hij blijbaar niet goed genoeg. Ze ging schudden en was toen dood. Joeran belt vriend op zdie zegt, he doe eens gek we gooien haar de zee in. Joran naar huis lekker rukken en alles was weer koek en ei.
maar uit commercieel oogpunt was het dus waardeloosquote:Op maandag 4 februari 2008 00:28 schreef SayNext het volgende:
[..]
Kan je posts vrijwel altijd waarderen, je bent lachen!
er klopt wel meer niet aan die familiequote:Op maandag 4 februari 2008 00:27 schreef Zakje het volgende:
Wat me nog vervelender lijkt, die moeder heeft altijd maar volgehouden dat Natalee zo'n engeltje was....nu krijgt zij met de rest van de mensen die die show kijken te horen dat ze zich eigenlijk gewoon als een normale losgeslagen tiener gedroeg.ouch!
ja jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
En waar blijven Error en/of Fulcu
die waten vast nog veel meer details die we vandaag niet te zien kregen
een trieste klootzak maakt nog geen moordenaarquote:Op maandag 4 februari 2008 00:38 schreef Zakje het volgende:
Maar die show heeft in ieder geval al mijn sympathie voor die Joran weggenomen , wat een triest figuur.
Je was er bij?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry maar wat er vandaag getoond is is niet eens dicht bij de waarheid
nee je hebt mijn foto gezien lijk ik op hem danquote:
Daury is alleen besproken in de auto maar is nog niet on camera gesignaleerdquote:Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee je hebt mijn foto gezien lijk ik op hem dan
Ahem! Als wat hij verteld heeft waar is, kan doodslag door nalatigheid in zijn schoenen geschoven worden! Het is hartstikke strafbaar om iemand die in levensgevaar is niet zo goed mogelijk te helpenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een trieste klootzak maakt nog geen moordenaar
er zijn nog genoeg andere onderdelen aan zo'n lichaam om wel plezier aan te belevenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[sam]Ugh. Mannen. Soms snap ik er de ballen van. [/sam
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel meequote:Op maandag 4 februari 2008 00:57 schreef Zakje het volgende:
Zeg Stroekie, zomaar een vraagje, maar zag de scene er eigenlijk anders uit in je jeugd dan vandaag de dag?
Heb je daar nu achteraf geen spijt van ?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel mee
maar ik ben nooit echt fanatiek bezig geweest in de scene
ik heb geen wilde periiode in mijn (prille) jeugd gehad dat ik mij in b.v. Amsterdam moest bewijzen
wel ik heet geen Daury in ieder gvalquote:Op maandag 4 februari 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daury is alleen besproken in de auto maar is nog niet on camera gesignaleerd
daar wordt nu door alle media op gejaagd
Al heeft hij wel telefonisch bij SBS alle betrokkenheid ontkend beweert hij op het betreffende tijdstip niet op Aruba geweest te zijn
wat is wild en wat heb je wel gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel mee
maar ik ben nooit echt fanatiek bezig geweest in de scene
ik heb geen wilde periiode in mijn (prille) jeugd gehad dat ik mij in b.v. Amsterdam moest bewijzen
geen momentquote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heb je daar nu achteraf geen spijt van ?
ik heb over het algemeen dingen gedaan waar ik achteraf geen spijt van hoef te hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is wild en wat heb je wel gedaan
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mijquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb over het algemeen dingen gedaan waar ik achteraf geen spijt van hoef te hebben![]()
Je riep moiquote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[sam]Ugh. Mannen. Soms snap ik er de ballen van. [/sam
bij jouw heet dat voorschrijdend inzichtquote:Op maandag 4 februari 2008 01:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mij
Omdat ze met jou het bed in zijn gedoken. Bitch mode aanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mij
Moet je wel eerst die jongen zien te 'krijgen'.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef Stroekie het volgende:
er zijn nog genoeg andere onderdelen aan zo'n lichaam om wel plezier aan te beleven
Ja! Waarom was je gister nou chago? Toch niet omdat ik op je schoenen ging staan he? *nogmaals excuseert*quote:
Nee gekkerd niet door jou. Ik was chagerijnig door een jongen had dag daarvoor een op zich dacht ik geslaagde date. Maar vond je wel tof irlquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja! Waarom was je gister nou chago? Toch niet omdat ik op je schoenen ging staan he? *nogmaals excuseert*
Haha dan is t goed.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:25 schreef SayNext het volgende:
Nee gekkerd niet door jou. Ik was chagerijnig door een jongen had dag daarvoor een op zich dacht ik geslaagde date. Maar vond je wel tof irlen je excuses aanvaard ik ben zelf best wel klunzig irl.
Er is altijd wel ergens een andere. En je had je verplichtingen nogquote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haha dan is t goed.
*slaat zichzelf nog even om de oren vanwege gister* Ik had echt actiever achter die jongen aangemoeten ofzo.
Ach, shoulda woulda coulda are the last words of a fool.
True. Maar ik krijg nog een herkansing.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef SayNext het volgende:
Er is altijd wel ergens een andere. En je had je verplichtingen nog.
Dank je voor de koffie! Mag ik ook een kopje erwtensoep pakken?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:13 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/warme chocolade melk/verse jus/water en voor de carnavalsvierders erwtensoep roggebrood met spek en een fles Schrobbelaer klaar
volgens mij is Schrobbelaer minder goed voor je, straks ga je weer gekke dingen doen zoals zaterdagquote:Op maandag 4 februari 2008 10:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank je voor de koffie! Mag ik ook een kopje erwtensoep pakken?
Zometeen sinds 3 weken weer eens naar schoiol toe. Kijken ogf het nog eens interessant wordt
dik 7 miljoen kijkers dusquote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Cybart het volgende:
maar ben wel benieuwd naar de kijkcijfers, stiekem
want we walgen van die opgeklopte hype van ze, en toch kijken we !
Ok die pakl ik dan maar nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is Schrobbelaer minder goed voor je, straks ga je weer gekke dingen doen zoals zaterdag
WTF is Schrobbelaerquote:Op maandag 4 februari 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is Schrobbelaer minder goed voor je, straks ga je weer gekke dingen doen zoals zaterdag
Ok doe mij maar een glaasje dan, kan het wel gebruiken na een weekend als ditquote:Op maandag 4 februari 2008 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van regionale kruidenbitter
"Reikt Nuno het nog halfvolle kruikje aan"quote:Op maandag 4 februari 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok doe mij maar een glaasje dan, kan het wel gebruiken na een weekend als dit
Maandafsluiting? Ach welneee, ik heb toch ook gewoon vrij!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
lalaaaaaaaaaaalalalalalala.. lalaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalala..![]()
carnaval...
oh.. en .. ik moet morgen om 7 uur beginnen van mezelf![]()
iemand tips om zo snel mogelijk te ontnuchteren? na 6 roseetjes ben ik het stadium aangeschoten ver voorbij.. en we hebben iets van een maandafsluiting...
arme jijquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
En ik heb dat opgeklopte Peter de Vries-mediacircus lekker geboycot.
'k Vind het immoreel om zo te willen profiteren van een drama, en ik weiger daaraan mee te werken. 'k Heb er zo maar mooi voor gezorgd dat het aantal kijkers 7.000.000 was ipv 7.000.001.
arme jij, slachtoffer van carnavalsellendequote:Op maandag 4 februari 2008 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandafsluiting? Ach welneee, ik heb toch ook gewoon vrij!
Maar goed ook... want ik werd vanochtend wakker in een of ander studentenhuis in Woensel i.p.v. mijn eigen appartementMoest helemaal met de bus terug, op stratum mijn fiets gaan zoeken en door de regen naar huis!
en wat hij er allemaal gedaan heeft in Woenselquote:Op maandag 4 februari 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, slachtoffer van carnavalsellende![]()
Maar weet je dan nog wel hoe je afgelopen nacht in hemelsnaam helemaal in Woensel terecht bent gekomen
Nou daar kan ik mij dan weer WEL een beeld bij vormenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat hij er allemaal gedaan heeft in Woensel
Niet zo zeiken dude. Tuurlijk is het een mediacircus geworden en is de Vries daar heel slim mee omgegaan, maar het blijft een zeer interessante zaak en hoe Peter dit heeft aangepakt is gewoon briljant! Het zet de OM echt voor schut.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind het immoreel om zo te willen profiteren van een drama, en ik weiger daaraan mee te werken. 'k Heb er zo maar mooi voor gezorgd dat het aantal kijkers 7.000.000 was ipv 7.000.001.
Tuurlijk wel, er was namelijk een dringende behoefte aan traantjes, Juist daardoor zou Joran nog onmenselijker worden afgeschilderd omdat hij er zo onbewogen onder bleefquote:Op maandag 4 februari 2008 13:24 schreef MisterO het volgende:
Het enige wat ik gisteren immoreel vond, was het feit dat ze de moeder ook nog gefilmd hebben, dat vond ik gewoon niet kunnen.
Uhu, well, ik snap niet hoe ze de moeder zo ver hebben gekregen om dit te gaan doen. Maar ik weet wel zeker dat ze die filmpjes eerder gezien heeft voordat zij gefilmd werd... Anders had ze heel anders gereageerd..Ik kan me niet voorstellen dat zo'n typische Amerikaanse moeder zo rustig en kalm zou blijven bij het zien van zo'n filmpje.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er was namelijk een dringende behoefte aan traantjes, Juist daardoor zou Joran nog onmenselijker worden afgeschilderd omdat hij er zo onbewogen onder bleef
Even denken of ik 't belangrijk vind dat jij mijn mening 'zeiken' noemt... Ehm. Neequote:
Niet zo zeiken dude, dat hoort er gewoon bij.quote:Tuurlijk is het een mediacircus geworden en is de Vries daar heel slim mee omgegaan, maar het blijft een zeer interessante zaak en hoe Peter dit heeft aangepakt is gewoon briljant! Het zet de OM echt voor schut.
Het enige wat ik gisteren immoreel vond, was het feit dat ze de moeder ook nog gefilmd hebben, dat vond ik gewoon niet kunnen.
Wat ik erger vind is al die aandacht in de media voor 1 verdwenen meisje terwijl er zoveel andere meer belanngrijker dingen gebeuren. (zoals carnaval)quote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Even denken of ik 't belangrijk vind dat jij mijn mening 'zeiken' noemt... Ehm. Nee.
[..]
Niet zo zeiken dude, dat hoort er gewoon bij.
Even denken: vind ik het belangrijk dat jij niet om mijn mening geeft: neequote:Op maandag 4 februari 2008 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Even denken of ik 't belangrijk vind dat jij mijn mening 'zeiken' noemt... Ehm. Nee.
[..]
Niet zo zeiken dude, dat hoort er gewoon bij.
Jammer he? best wel saai eigenlijk...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
-3 voorspelbaar
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandafsluiting? Ach welneee, ik heb toch ook gewoon vrij!
Maar goed ook... want ik werd vanochtend wakker in een of ander studentenhuis in Woensel i.p.v. mijn eigen appartementMoest helemaal met de bus terug, op stratum mijn fiets gaan zoeken en door de regen naar huis!
maar in Woensel wonen en dan bij CS op plattegrond moeten kijken om te weten waar de Pecheur zitquote:Op maandag 4 februari 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is zo'n schattig verhaal.
Ik loop gisterenavond vanuit het station in Eindhoven de stad in om carnaval te gaan vieren, zie ik twee jongens bij een plattegrond staan.
Ik zeg, kunnen jullie het vinden jongens.
Nou bekend die ene, we zijn op zoek naar le pechuer, dat is toch sterk he, ik bedoel hoe groot zijn die kansen nou.
Maar goed ik zeg loop maar mee, schattige jongens, 19 jaar.
Goed gezellig gesprek gehad met ze aan de bar, helaas bleek de leukste hetero te zijn.
Maar die andere was ook erg schattig, vooral toen die zei dat ie een vriendje zocht om voor te zorgen, mijn hart smolt.
En toen....
EN TOEN!!!
Kwam ang3l bij Le pecheur binnen, en wat doe ik met mijn stomme kop, ik koppel ze aan elkaar, het matchte ook onmiddelijk en terwijl ik het stel heftig zoenend achter liet verdween ik in de koude donkere nacht, een bus halen vol dronken carnavalsgangers.
Vriendschap kan soms zo hartverwarmend zijn
Ja, met de taxi van 2 studenten mee. Waarbij de hetero netjes op de bank ging liggen en de ander... uuh... nou gewoon in zijn bedquote:Op maandag 4 februari 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
arme jij, slachtoffer van carnavalsellende![]()
Maar weet je dan nog wel hoe je afgelopen nacht in hemelsnaam helemaal in Woensel terecht bent gekomen
Nou, ik denk dat er voor de eerste zoen zo'n 10 woorden zijn gezegdquote:Op maandag 4 februari 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het matchte ook onmiddelijk
Zorgen. Nou we hebben wel een beetje voor elkaar gezorgd hoor. In de taxi hield hij me de hele tijd vast om m;'n middel en hield hij m'n hand continu vast. Erg schattig. Maar op de bank bij hem lag hij toch echt in mijn (kei brede stoere) armen lag als een klein hondje. Aww. Best sctattig.quote:Maar die andere was ook erg schattig, vooral toen die zei dat ie een vriendje zocht om voor te zorgen, mijn hart smolt.
sowieso in Woensel wonen, wat is dat dan voor een gat ? Maar goed ik zou de pecheur of hoe het ook mag heten ook niet weten te vinden (en dat terwijl ik wel 1 keer in Eindhoven uit geweest ben)quote:Op maandag 4 februari 2008 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in Woensel wonen en dan bij CS op plattegrond moeten kijken om te weten waar de Pecheur zit
Woensel is geen plaats hoor, da's gewoon een wijk van Eindhoven. Net als Strijp, Gestel, Stratum etc. En de pecheur... ach volgens mij woonden ze beide nog niet echt lang in Eindhoven en was dit de eerste keer gay uitgaan voor ze daar.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sowieso in Woensel wonen, wat is dat dan voor een gat ? Maar goed ik zou de pecheur of hoe het ook mag heten ook niet weten te vinden (en dat terwijl ik wel 1 keer in Eindhoven uit geweest ben)
En gelijk komen ze de ervaren Ang3l tegenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woensel is geen plaats hoor, da's gewoon een wijk van Eindhoven. Net als Strijp, Gestel, Stratum etc. En de pecheur... ach volgens mij woonden ze beide nog niet echt lang in Eindhoven en was dit de eerste keer gay uitgaan voor ze daar.
*scherp nagels* Ze vielen recht in de valquote:Op maandag 4 februari 2008 16:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En gelijk komen ze de ervaren Ang3l tegenMaar goed actie in ieder geval
Verrek! Ge het gelijk! BEDANKT HE!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:13 schreef Cybart het volgende:
DAMN
ik open een flesje Miller...
ik zet een latin cd op
AND THE SUN IS SHINING !!!!!!!!!!!!!
u zijt wellekome....quote:
Ga je naar afrika op vakantie ofzo?quote:Op maandag 4 februari 2008 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fijn dat je gewoon online een afspraak kan maken voor je 2e hepatitis-B vaccinatie.
Zaterdag bij Pann de eerste gehad..toch wel makkelijk
www.homohep.nlquote:Op maandag 4 februari 2008 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ga je naar afrika op vakantie ofzo?
is toch een klein verschil tussen in Woensel wonen of 1 keer in Eindhoven op stap geweest zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sowieso in Woensel wonen, wat is dat dan voor een gat ? Maar goed ik zou de pecheur of hoe het ook mag heten ook niet weten te vinden (en dat terwijl ik wel 1 keer in Eindhoven uit geweest ben)
lekker blijven twijfelen dan hequote:Op maandag 4 februari 2008 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
No offence, maar als hij voor Ang3l valt betwijfel ik of hij ook voor jou was gegaan.
die 3 hoek met u bevindt zich hier krijgt dan wel een hele nieuwe dimensiequote:Op maandag 4 februari 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker blijven twijfelen dan he![]()
@ stroekie: die jongen was al eerder in le pecheur geweest, maar met een taxi, maar het is toch naief om te denken dat je een homokroeg op een stadsplattegrond zoekt
Ik heb mijn avond gelukkig ook nuttig besteed en contact gekekenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:04 schreef DennisMoore het volgende:
Weer wat geleerd vandaag, had van die andere 2 ook nog nooit gehoord. En ja ik beken het, ben in Nederland niet zovaak beneden de rivieren geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch een klein verschil tussen in Woensel wonen of 1 keer in Eindhoven op stap geweest zijn
Woensel is trouwens 1 van de dorpen die aan de basis van Eindhoven liggen net als Tongelre en Strijp
Ik heb mijn avond ook nuttig besteed en wijn gedronken met vrienden en hele leuke discussies gehad (niet over de TV of zo)quote:Op maandag 4 februari 2008 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn avond gelukkig ook nuttig besteed en contact gekeken
maar er zijn nog veel meer van die namen voor buurtschappen/dorpjes die veel grappiger zijn zoals doodstil en boerenholquote:Op maandag 4 februari 2008 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Weer wat geleerd vandaag, had van die andere 2 ook nog nooit gehoord. En ja ik beken het, ben in Nederland niet zovaak beneden de rivieren geweest
quote:
Over Boerenhol kun je dan wel zeggen dat je er geweest ben, zonder der echt geweest te zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar er zijn nog veel meer van die namen voor buurtschappen/dorpjes die veel grappiger zijn zoals doodstil en boerenhol
of dat ik het bezitquote:Op maandag 4 februari 2008 17:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Over Boerenhol kun je dan wel zeggen dat je er geweest ben, zonder der echt geweest te zijn
Had ze daar niet even bij kunnen zetten dat ook hetero's het kunnen krijgen?quote:
Hoi medeprikkerquote:Op maandag 4 februari 2008 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fijn dat je gewoon online een afspraak kan maken voor je 2e hepatitis-B vaccinatie.
Zaterdag bij Pann de eerste gehad..toch wel makkelijk
Omdat homo's gewoon vies en onveilig zijn?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had ze daar niet even bij kunnen zetten dat ook hetero's het kunnen krijgen?Vind dit toch wel een beetje kwalijk eigenlijk. Waarom zijn homo's mannen die het met mannen doen eigenlijk een risicogroep?
Je kan maar 3 keer laten prikken daarna houdt het opquote:Op maandag 4 februari 2008 17:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoi medeprikkerOh waar kan je dat doen dan?
Excuse moi?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:00 schreef SayNext het volgende:
[..]
Je kan maar 3 keer laten prikken daarna houdt het op.
Is dat Amy's nieuwe liefde?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef Jerruh het volgende:
ik zit net project runway cycle 1 te kijken en damnit, ik blijf robert echt een enorm lekker ding vinden!
[ afbeelding ]
Toch wel weer typisch he. Jij weet veel meer van hem dan ik, terwijl ik er mee naar bed ben geweest. Ik moet zelfs bekennen dat ik z'n naam niet meer weetquote:Op maandag 4 februari 2008 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lekker blijven twijfelen dan he![]()
@ stroekie: die jongen was al eerder in le pecheur geweest, maar met een taxi, maar het is toch naief om te denken dat je een homokroeg op een stadsplattegrond zoekt
daarbij komt dat hij pas kort in eindhoven woont en studeert
hij kwam uit Briele en zijn vriend uit oost voorne
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch he. Jij weet veel meer van hem dan ik, terwijl ik er mee naar bed ben geweest. Ik moet zelfs bekennen dat ik z'n naam niet meer weet
www.homohep.nlquote:Op maandag 4 februari 2008 17:49 schreef MisterO het volgende:
Hoi medeprikkerOh waar kan je dat doen dan?
Geen idee, maar Schorer en GGD zullen vast wel subsidie krijgen voor de risicogroep alleen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:43 schreef wonderer het volgende:
Had ze daar niet even bij kunnen zetten dat ook hetero's het kunnen krijgen?Vind dit toch wel een beetje kwalijk eigenlijk. Waarom zijn homo's mannen die het met mannen doen eigenlijk een risicogroep?
Assen staat er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 4 februari 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
www.homohep.nlVet relaxed!
Naja de GGD Twente ook niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Assen staat er natuurlijk niet bij
Ja, doe ik welquote:Op maandag 4 februari 2008 19:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja de GGD Twente ook niet...
Maar je kunt wel gewoon telefonisch een afspraak maken toch?
Heej en je pilotenpak dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat niemand zag hoe wij verkleed waren gister
De Daltons, wat leukquote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik de eerste 2x aan en vanavond denk ik weer.quote:
De rechtse, nr 167-671quote:welke zware jongen was jij?
Ik wel. Jullie zijn gewoon te schattigquote:Op maandag 4 februari 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Who gives a shit about names je hebt met hem het bed gedeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch he. Jij weet veel meer van hem dan ik, terwijl ik er mee naar bed ben geweest. Ik moet zelfs bekennen dat ik z'n naam niet meer weet
Neequote:Op maandag 4 februari 2008 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan ik er op vertrouwen dat er alleen mensen van boven de rivieren in het topic zitten momenteel.
dan wens ik je nu alvast een paar toffe dromen toequote:Op maandag 4 februari 2008 21:01 schreef hierissieweer het volgende:
Pff. Net uit school. Weer productief bezig geweest. Kreeg nog een dikke vette compliment voor mijn leiderschapsstijl tijdens onze eerste echte PGO-les (heb een PGO voorgezeten met 14 mensen, op was ik even niet zo aan het leiden en reargeerde ik meer uit mijn emotie: Dus ik stond op na de opmerking van iemand om pauze te gaan houden, toen bedacht ik mij dat ik eerst het gene waar we mee bezig waren moesten afronden dus ik ging weer zitten. Maar de hele groep ging tegelijkertijd samen met mij staan en zitten. Echt een grappig moment, wist niet dat ik zo'n natuurlijk overwicht had
) Maar goed dus, vond het wel leuk om te doen en zoals gezegd alleen maar positieve feedback, geen enkele negatieve opmerking
Ik ben blij. Maar nu wel moe en moet morgen om 5:30 weer mijn nest uit dus het is denk maar verstandig dat ik mijn bedje nu in stap om morgen fris en fruitig weer op mijn werk aanwezig kan zijn
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:38 schreef MrBrightside het volgende:
Catechisatie
Stroekie!!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wens ik je nu alvast een paar toffe dromen toe
dat gaat zonder mij ook wel doorquote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stroekie!!
Maar moet jij niet onzedig bezig zijn op(of is het met) de carnaval?
wij op de Veluwe vinden dat maar een overdreven gedoe! daar houden wij niet zo vanquote:Op maandag 4 februari 2008 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat gaat zonder mij ook wel door
al was ik wel vergeten welk een feest het elk jaar in de stoptrein uit Den Bosch is
ook dit jaar was er weer een hoempa orkest aan boord dat de meute muzikaal bijstond in de polonaise door de rijtuigen
maar dat verslag van je zaterdagavondavonturen kon ook gewoon op een carnavalsfeest hebben plaatsgevondenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wij op de Veluwe vinden dat maar een overdreven gedoe! daar houden wij niet zo van
Je hebt hem diep genomen?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef SayNext het volgende:
Wat een openbaring afgelopen dagen ben op iemands innerlijkheid gevallen hehe.
OMG fabolousquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whehe. Weer wat gewonnenDeze trui
[ afbeelding ]
Hij heeft een lekker kontje maar daar ging het niet omquote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt hem diep genomen?
Volgens mij heb ik het al een keer eerder gezegd, maar jij word echt een burgelijk huisvrouwtje, met een golden retriever en sex met maar 1 partner tegelijkertijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef SayNext het volgende:
Wat een openbaring afgelopen dagen ben op iemands innerlijkheid gevallen hehe.
dat was dus niet op een doordeweekse dag! En ik zat zondag gewoon weer in de kerk, dus...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat verslag van je zaterdagavondavonturen kon ook gewoon op een carnavalsfeest hebben plaatsgevonden
Misschien komt het door de leeftijd en ik word geen huisvrouw maar een werkende husbandquote:Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al een keer eerder gezegd, maar jij word echt een burgelijk huisvrouwtje, met een golden retriever en sex met maar 1 partner tegelijkertijd.
Want je wil graag veroordeeld worden of je de rest van je leven onthouden?quote:Ik heb mijzelf voorgenomen voortaan alleen maar op christelijke wat-wil-je-drinken jongens te vallen. Misschien word ik zelf ook nog christelijk, zit alleen te bedenken bij welke gemeente ik mij aan wil sluiten... Moet denk Hanna maar eens vragen of ik een keer met haar mee mag naar de kerk
Ik zeg altijd dat het mijn grootste angst is. Maar stiekem zou ik dolgraag burgerlijk willen zijn. Een heel romantisch plaatje willen hebben van een gozer die van mij houd en waarvan ik houd, echte liefde, steun, genegenheid. Elkaar in het diepste kunnen raken (op een goede manier)quote:Op maandag 4 februari 2008 21:40 schreef SayNext het volgende:
[..]
Misschien komt het door de leeftijd en ik word geen huisvrouw maar een werkende husband.
God oordeelt! en ik wil niet onthouden, ik denk dat homoseksualiteit niets met het spirituele gedeelte van het geloof te maken heeft, maar eerder met de antropologische kant van het geloof. Maar vind het jammer dat mensen die 2 niet altijd weten te scheiden, of op z'n minst respect hebben voor iemand die de bijbel anders interpreteert.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Want je wil graag veroordeeld worden of je de rest van je leven onthouden?Bah, de Veluwe.
Ik ben al een maand niet in palace geweest en je weet niet hoe ik ben als ik thuis benquote:Op maandag 4 februari 2008 21:48 schreef Zakje het volgende:
Sam? Burgerlijk? Neeeeeeh, dat zie ik echt niet gebeuren.
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik ben al een maand niet in palace geweest en je weet niet hoe ik ben als ik thuis ben.
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzo, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
is dit nog wel Sam die post?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.
Uiteindelijk heb je niks nada aan aandacht in de scene, inhoudsloze erkenning.
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategiequote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.
Uiteindelijk heb je niks nada aan aandacht in de scene, inhoudsloze erkenning.
ga zo door mijn bestequote:Op maandag 4 februari 2008 21:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat was dus niet op een doordeweekse dag! En ik zat zondag gewoon weer in de kerk, dus...
Nou, nee.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategie.
Zo slim ben ik nou ook weer niet had het bij jou vrij snel door. Bijna iedereen geilt op aandacht me too, maar je bent nog jong je kan nog mee wegkomenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategie.
Je was ook bij me op een zwak momentquote:Op maandag 4 februari 2008 22:10 schreef SayNext het volgende:
[..]
Zo slim ben ik nou ook weer niet had het bij jou vrij snel door. Bijna iedereen geilt op aandacht me too, maar je bent nog jong je kan nog mee wegkomen.
laat die muffins maar zitten, ik krijg eerder het beeld van 2 knullen die met een bak thee onder hand bereik sokken aan het stoppen zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzo, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
volgens mij dekt dit de lading meerquote:Op maandag 4 februari 2008 22:05 schreef Ang3l het volgende:
Goddamn, heb het einde van de film echt 6x terug moeten spoelen.Niet omdat ik 'm niet snapte
maar omdat ik steeds in slaap viel. En 't is echt wel een leuke film, maar sodeju wat ben ik moe. Erg slecht WEINIG geslapen.
*red bull pak*
Laatste avond carnaval voor mij zometeen.
ja soms is het echt heerlijk om te voldoen aan het beeld dat mensen van je hebben en wil ik ze graag een handje extra wel helpen om hun vooroordeel in stand te houdenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Op oud en nieuw zag ik door je je nichterig gemaakte houding dat je eigenlijk ook vrij gewoon kan zijn. Is nergens voor nodig, zonde van je tijd en en energie! Je moet mee doen wat je wilt.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je was ook bij me op een zwak moment.
Zo laat nog?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:05 schreef Ang3l het volgende:
Goddamn, heb het einde van de film echt 6x terug moeten spoelen.Niet omdat ik 'm niet snapte
maar omdat ik steeds in slaap viel. En 't is echt wel een leuke film, maar sodeju wat ben ik moe. Erg slecht geslapen.
*red bull pak*
Laatste avond carnaval voor mij zometeen.
Precies! De voordelen die daar ook aan kleven zijn prettigquote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja soms is het echt heerlijk om te voldoen aan het beeld dat mensen van je hebben en wil ik ze graag een handje extra wel helpen om hun vooroordeel in stand te houden
Daar heb ik een hele goede verklaring voor, die ik je niet ga gevenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:16 schreef SayNext het volgende:
[..]
Op oud en nieuw zag ik door je je nichterig gemaakte houding dat je eigenlijk ook vrij gewoon kan zijn. Is nergens voor nodig, zonde van je tijd en en energie! Je moet mee doen wat je wilt.
vanavond is natuurlijk alles nog tot 04.00 uur openquote:
een van de eerste dingen die ik kocht toen ik op mezelf ging wonenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:18 schreef Cahir het volgende:
Stomme ouders die geen waatvasser willen aanschaffen
Alleen omdat we laat gingen slapen, ik geen kussen had (auw, nek) en de buurman van hen vond dat ie om 10:00 wel kon gaan boren.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij dekt dit de lading meer
Eerste wat ik ga kopen, zeker wetenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een van de eerste dingen die ik kocht toen ik op mezelf ging wonen
Doe niet zo dom, ik geloof best wel dat je hersens hebt. Vaak doe je ook inhoudsloze opmerkingen op fok die nergens op slaan, schei uit met toneel lieverd.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Precies! De voordelen die daar ook aan kleven zijn prettig.
Ben jij nou SJM?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:23 schreef SayNext het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, ik geloof best wel dat je hersens hebt. Vaak doe je ook inhoudsloze opmerkingen op fok die nergens op slaan, schei uit met toneel lieverd.
Maar ja ik heb een aantal dagen over bepaalde zaken gewoon lopen nadenken, soms ben ik een arrogante bitch tijdens uitgaan en mwa dat katst op een gegeven moment terug je krijgt een bad name. Maar ja arrogantie is ook deels onzekerheid, wordt aan gewerkt.
Je hoeft het ook niet te geven maar ben je dat toneelstukje niet zatquote:Op maandag 4 februari 2008 22:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Daar heb ik een hele goede verklaring voor, die ik je niet ga geven![]()
, maar laten we het erop houden dat ik op oud & nieuw niet geheel mezelf was
![]()
.
Is reeds door een ander user verklaartquote:
hierop terugkomend je bent eigenlijk een acteur die voorspiegelt wat iedereen zogenaamd wil zien en zo houd je eigenlijk al het oppervlakkige in stand. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
En dat zeg jij?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:35 schreef SayNext het volgende:
hierop terugkomend je bent eigenlijk een acteur die voorspiegelt wat iedereen zogenaamd wil zien en zo houd je eigenlijk al het oppervlakkige in stand. Het is een vicieuze cirkel.
Het wordt een automatisme en dan ben je niet meer je ware ik. Wees gewoon trouw aan jezelf.
Ben jij dan wel altijd je ware ik? Gedraag jij je hetzelfde op je werk als wanneer je onder vrienden bent? Gedraag jij je hetzelfde wanneer je bij je grootouders bent als wanneer je aan de bar zit? Verschillende situaties vereisen gewoon verschillend gedrag.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:35 schreef SayNext het volgende:
[..]
hierop terugkomend je bent eigenlijk een acteur die voorspiegelt wat iedereen zogenaamd wil zien en zo houd je eigenlijk al het oppervlakkige in stand. Het is een vicieuze cirkel.
Het wordt een automatisme en dan ben je niet meer je ware ik. Wees gewoon trouw aan jezelf.
Je gedrag aanpassen aan je omgeving is wat anders dan laten zien wat mensen willen zien. Ik ga me bij mijn familie niet hetzelfe gedragen als bij mijn vrienden, maar het is beide wel gewoon zoals ik ben.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ben jij dan wel altijd je ware ik? Gedraag jij je hetzelfde op je werk als wanneer je onder vrienden bent? Gedraag jij je hetzelfde wanneer je bij je grootouders bent als wanneer je aan de bar zit? Verschillende situaties vereisen gewoon verschillend gedrag.
Wat the_erik zeiquote:Op maandag 4 februari 2008 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ben jij dan wel altijd je ware ik? Gedraag jij je hetzelfde op je werk als wanneer je onder vrienden bent? Gedraag jij je hetzelfde wanneer je bij je grootouders bent als wanneer je aan de bar zit? Verschillende situaties vereisen gewoon verschillend gedrag.
Maar waarom gedraag je je dan niet hetzelfde bij familie als bij je vrienden? Omdat ze je niet graag zo zien of omdat jij niet graag wilt dat ze jou zo zien? En zijn die 2 niet met elkaar verbonden? Wil jij niet graag dat ze jou zo zien omdat ze jou niet graag zo zien?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gedrag aanpassen aan je omgeving is wat anders dan laten zien wat mensen willen zien. Ik ga me bij mijn familie niet hetzelfe gedragen als bij mijn vrienden, maar het is beide wel gewoon zoals ik ben.
ik weet meestal de namen niet meer van diegene me wie ik naar bed ga (sorry ging) dat is toch normaalquote:Op maandag 4 februari 2008 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat de omgangsvormen tussen ouderen/volwassenen nogal verschilt met die tussen mijn vrienden. Wat niet betekent dat mijn ideeën of meningen anders worden, maar de manier waarop ik ze presenteer.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar waarom gedraag je je dan niet hetzelfde bij familie als bij je vrienden? Omdat ze je niet graag zo zien of omdat jij niet graag wilt dat ze jou zo zien? En zijn die 2 niet met elkaar verbonden? Wil jij niet graag dat ze jou zo zien omdat ze jou niet graag zo zien?
iemand pijpen op het toilet is niet burgelijkquote:Op maandag 4 februari 2008 21:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat het mijn grootste angst is. Maar stiekem zou ik dolgraag burgerlijk willen zijn. Een heel romantisch plaatje willen hebben van een gozer die van mij houd en waarvan ik houd, echte liefde, steun, genegenheid. Elkaar in het diepste kunnen raken (op een goede manier)
Dat is echt wel wat ik wil.
Maar weet dat dus nooit bij mij zal gebeuren, dus zeg ik maar dat ik het niet wil en het verwerp. Soms gedraag ik mij zelfs zo dat ik gewoon iedereen afstoot en juist de geen die ik het leukst vind. Want geef eerlijk toe heb is makkelijker om het zelf te verpesten dan dat ik een blauwtje loop.
Laat je die staan t/m woensdag? Die wil ik irl ook wel eens zienquote:Op maandag 4 februari 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik heb echt geen pettenhoofd. Maar ach ja,. carnaval!
[ afbeelding ]
En op de foto zie je het niet zo goed vanwege de K-kwaliteit, maar mijn 3 dagen "baardje" is best wel geinig eigenlijk. Wist niet dat ik zo'n donkere baardgroei had zeg
*LOL* 11 jaar jonger dan ik ben? Zo erg heeft iemand me nog nooit geschat!quote:
Dus je presenteert je meningen/ideeën op een andere manier, omdat dat volgens de omgangsvormen op die manier moet, maar zijn de omgangsvormen niet eigenlijk een verzameling manieren om iets te doen op een manier die anderen graag zien?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat de omgangsvormen tussen ouderen/volwassenen nogal verschilt met die tussen mijn vrienden. Wat niet betekent dat mijn ideeën of meningen anders worden, maar de manier waarop ik ze presenteer.
Zou ik dat kunnen maken ja?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat je die staan t/m woensdag? Die wil ik irl ook wel eens zien
Ja en nee. Ik pas me misschien aan aan hoe het hoort, maar daarin ga ik nooit zo ver dat ik dingen doe die mij niet eigen zijn. Een rustige kalme beleefde kant heb ik ook, naast een ietwat drukkere en uitbundigere kant. Natuurlijk pas je je aan, en tot op een zekere hoogte is dat ook wel wat men wil zien, maar het is vooral doe ik mij wil laten zien aan anderen. En daarin blijf ik altijd mijzelf, hoewel ik in verschillende situaties toch anders kan gedragen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dus je presenteert je meningen/ideeën op een andere manier, omdat dat volgens de omgangsvormen op die manier moet, maar zijn de omgangsvormen niet eigenlijk een verzameling manieren om iets te doen op een manier die anderen graag zien?
ehmmm... zou het niet doen. De nieuwe CFO is vandaag begonnen...quote:
Is 't iets?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehmmm... zou het niet doen. De nieuwe CFO is vandaag begonnen...
Ja we krijgen wel vaker de schuld dat we die 1 te veel vermengenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, jullie verwarren prive met werk.
Niet jouw typequote:
Naja op een oude fiets ...quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja we krijgen wel vaker de schuld dat we die 1 te veel vermengen
Financieel directeurquote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Is een CFO gewoon een afdelingsmanager trouwens?
Oow ok...quote:
Hoofd Boekhouding.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
Is een CFO gewoon een afdelingsmanager trouwens?
Spuit 11...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |