Je hebt hem diep genomen?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef SayNext het volgende:
Wat een openbaring afgelopen dagen ben op iemands innerlijkheid gevallen hehe.
OMG fabolousquote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whehe. Weer wat gewonnenDeze trui
[ afbeelding ]
Hij heeft een lekker kontje maar daar ging het niet omquote:Op maandag 4 februari 2008 21:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt hem diep genomen?
Volgens mij heb ik het al een keer eerder gezegd, maar jij word echt een burgelijk huisvrouwtje, met een golden retriever en sex met maar 1 partner tegelijkertijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:25 schreef SayNext het volgende:
Wat een openbaring afgelopen dagen ben op iemands innerlijkheid gevallen hehe.
dat was dus niet op een doordeweekse dag! En ik zat zondag gewoon weer in de kerk, dus...quote:Op maandag 4 februari 2008 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat verslag van je zaterdagavondavonturen kon ook gewoon op een carnavalsfeest hebben plaatsgevonden
Misschien komt het door de leeftijd en ik word geen huisvrouw maar een werkende husbandquote:Op maandag 4 februari 2008 21:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al een keer eerder gezegd, maar jij word echt een burgelijk huisvrouwtje, met een golden retriever en sex met maar 1 partner tegelijkertijd.
Want je wil graag veroordeeld worden of je de rest van je leven onthouden?quote:Ik heb mijzelf voorgenomen voortaan alleen maar op christelijke wat-wil-je-drinken jongens te vallen. Misschien word ik zelf ook nog christelijk, zit alleen te bedenken bij welke gemeente ik mij aan wil sluiten... Moet denk Hanna maar eens vragen of ik een keer met haar mee mag naar de kerk
Ik zeg altijd dat het mijn grootste angst is. Maar stiekem zou ik dolgraag burgerlijk willen zijn. Een heel romantisch plaatje willen hebben van een gozer die van mij houd en waarvan ik houd, echte liefde, steun, genegenheid. Elkaar in het diepste kunnen raken (op een goede manier)quote:Op maandag 4 februari 2008 21:40 schreef SayNext het volgende:
[..]
Misschien komt het door de leeftijd en ik word geen huisvrouw maar een werkende husband.
God oordeelt! en ik wil niet onthouden, ik denk dat homoseksualiteit niets met het spirituele gedeelte van het geloof te maken heeft, maar eerder met de antropologische kant van het geloof. Maar vind het jammer dat mensen die 2 niet altijd weten te scheiden, of op z'n minst respect hebben voor iemand die de bijbel anders interpreteert.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:40 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Want je wil graag veroordeeld worden of je de rest van je leven onthouden?Bah, de Veluwe.
Ik ben al een maand niet in palace geweest en je weet niet hoe ik ben als ik thuis benquote:Op maandag 4 februari 2008 21:48 schreef Zakje het volgende:
Sam? Burgerlijk? Neeeeeeh, dat zie ik echt niet gebeuren.
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:51 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik ben al een maand niet in palace geweest en je weet niet hoe ik ben als ik thuis ben.
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzo, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
is dit nog wel Sam die post?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.
Uiteindelijk heb je niks nada aan aandacht in de scene, inhoudsloze erkenning.
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategiequote:Op maandag 4 februari 2008 21:58 schreef SayNext het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zakje jou een beetje door, door je gemaakte nichterigheid zie ik toch een jongen die op zich vrij normaal kan gedragen en hoeft al die puf paf niet gebruiken om aandacht te krijgen.
Uiteindelijk heb je niks nada aan aandacht in de scene, inhoudsloze erkenning.
ga zo door mijn bestequote:Op maandag 4 februari 2008 21:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat was dus niet op een doordeweekse dag! En ik zat zondag gewoon weer in de kerk, dus...
Nou, nee.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategie.
Zo slim ben ik nou ook weer niet had het bij jou vrij snel door. Bijna iedereen geilt op aandacht me too, maar je bent nog jong je kan nog mee wegkomenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam , je moet de mensen altijd laten zien wat ze willen zien, dat is volgens mij de beste strategie.
Je was ook bij me op een zwak momentquote:Op maandag 4 februari 2008 22:10 schreef SayNext het volgende:
[..]
Zo slim ben ik nou ook weer niet had het bij jou vrij snel door. Bijna iedereen geilt op aandacht me too, maar je bent nog jong je kan nog mee wegkomen.
laat die muffins maar zitten, ik krijg eerder het beeld van 2 knullen die met een bak thee onder hand bereik sokken aan het stoppen zijnquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik kan me jou, de doorgewinterde gay-palace jongen moeilijk voorstellen als de rustlievende huis-tuin-en-keukenhomo die op zondag muffins bakt voor de braderie ofzo, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |