Nathan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:47 schreef Cairon het volgende:
waar slaat deze topic titel nou weer op?
Als ik het topic had gemaakt dan zou het heten: "There's an evil monkey in my closet" ter ere van Family Guy.
Maar neeeeeeeeeeee...
Nee sorry, ik val niet zo op verwijfde dikkertjes.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:48 schreef SayNext het volgende:
Nathen gebeuren. Ben je nog steeds bitter over dat ik je niks vond irl.
Jij toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Soms vraag ik me toch wel af of hier überhaupt normale figuren in het [HOMO] topic posten...
ghe ghequote:Op zondag 3 februari 2008 18:50 schreef Cairon het volgende:
mijn internet is bagger traag hier, ik zou 'em hebben gehad, als Sam er niet was geweest!
*zwaait met vuist in de lucht*
Hehe dat is een mooie trouwens sinds wanneer is iemand die volgens jou zeggen 68 weegt zo slank als jij en onverstaanbaar gemompel uit jouw mond mwa is ook niet bepaald wat je noemt aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee sorry, ik val niet zo op verwijfde dikkertjes.
Ik ben al bezig met het verzamelen van een groep wilde schotten.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef Cybart het volgende:
ghe ghe
Vervloek deesch heere die mij mijne laatste post mogelijkheid thans heeft afgenomen!
Kun je die zin vertalen naar het Nederlands?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef SayNext het volgende:
[..]
Hehe dat is een mooie trouwens sinds wanneer is iemand die volgens jou zeggen 68 weegt zo slank als jij en onverstaanbaar gemompel uit jouw mond mwa is ook niet bepaald wat je noemt aantrekkelijk.
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?quote:Ben trouwens wel al 7 kilo slanker sinds vorige keer Pann.
haha, rapporteer ze, get their info, pics, en mail mequote:Op zondag 3 februari 2008 18:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het verzamelen van een groep wilde schotten.
Schotse homo's zijn denk ik helemaal jouw ding.
Crack... Meth....quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?
Ik zal een poging wagen :quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kun je die zin vertalen naar het Nederlands?
[..]
En wat doe je daar voor? Crackers eten, kotsen en water drinken?
Dat maak ik ervan tenminstequote:Wat een grap. Volgens mij is het helemaal niet waar dat je 68 kilo weegt, je ziet er namelijk nogal kwabbig uit. Onverstaanbaar gebrabbel? Dat Brabantse accent van jou is ook niet bepaald aantrekkelijk.
het is net die drag-queen van Tokio Hotelquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
Waarschijnlijk is ie beter met cijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |