... en daar kom je nu pas achter?!?!?!quote:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?quote:
No shit sherlockquote:
Ban op andere account ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?
bijvoorbeeld.quote:
sam veranderd van gedachten vaker dan ik van kleding, maar hij is een schatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
al vraag ik me af of ie die nog gaat gebruiken... misschien wil hij deze wel aanhouden na zijn gedaanteverwisseling?
die ban was inmiddels al opgeheven. En dan nog mag hij niet posten met een ander account, dat betekend een week extra huisarrest!quote:
So he says.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
over wie hebben we het?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
Joran natuurlijk. Wereldnieuws enzo.quote:
Ik woon in Ede he, het is verboden om een tv te hebben hier!quote:
Daarom belt ie jou ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook, ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
. Een lijk dumpen, dat doe je toch niet zomaar ?
dat jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook,ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
. Een lijk dumpen, dat doe je toch niet zomaar ?
ja das ook zo'n dubieus verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat je een half jaar met iemand voor de lol gaat optrekken en dan hem daarna verraden.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:07 schreef Cybart het volgende:
Peter is a Media Whore ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |