... en daar kom je nu pas achter?!?!?!quote:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?quote:
No shit sherlockquote:
Ban op andere account ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
maar vanwaar de gedaanteverwisseling?
bijvoorbeeld.quote:
sam veranderd van gedachten vaker dan ik van kleding, maar hij is een schatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
bijvoorbeeld.
al vraag ik me af of ie die nog gaat gebruiken... misschien wil hij deze wel aanhouden na zijn gedaanteverwisseling?
die ban was inmiddels al opgeheven. En dan nog mag hij niet posten met een ander account, dat betekend een week extra huisarrest!quote:
So he says.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
over wie hebben we het?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Cybart het volgende:
duuuuuuuuuuuuuuuuus
well, at leat he didn't kill her.....
Joran natuurlijk. Wereldnieuws enzo.quote:
Ik woon in Ede he, het is verboden om een tv te hebben hier!quote:
Daarom belt ie jou ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook, ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
. Een lijk dumpen, dat doe je toch niet zomaar ?
dat jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook,ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
ja das ook zo'n dubieus verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat je een half jaar met iemand voor de lol gaat optrekken en dan hem daarna verraden.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:07 schreef Cybart het volgende:
Peter is a Media Whore ...
maar Joran wist toch iets van die Daury, hij kon het toch chanteren volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2008 00:04 schreef Zakje het volgende:
Trouwens, wat een rare vrienden heeft die Joran ook, ik zou hysterisch gillen en de politie bellen als een vriend(in) me opbelt midden in de nacht, naar het strand roept en met een lijk op de proppen komt
Joran vingerde nathjalie, dat deed hij blijbaar niet goed genoeg. Ze ging schudden en was toen dood. Joeran belt vriend op zdie zegt, he doe eens gek we gooien haar de zee in. Joran naar huis lekker rukken en alles was weer koek en ei.quote:
Vergeet de uitzending van HArt van Nederland tussen de uitzending door niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:14 schreef Cybart het volgende:
er stonden wel tissuis in die kamer...
ik miste meer een glas water voor d'r
ik miste trouwens een paar dingen in de uitzending...
een belspelletje...
gerard joling...
een blik opengetrokken C celebs..
Katie Melua die het eerste bandje mocht starten...
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheidquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Stroekie het volgende:
daarom is die moeder volgens mij ook gescheiden, ze werd ook niet meer Mevr Holloway genoemd
er doen over de familie holloway ook allemaal nasty roddels de ronde op de antillen
ja SBS bleek zelfs over een verslaggeefster op Aruba te beschikken, ze hebber er echt budget voor vrij gemaaktquote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet de uitzending van HArt van Nederland tussen de uitzending door niet.
net alsof ze nog dacht dat ze zou leven...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheid.
Ik denk dat als het je bloedeigen kind is je misschien nog een sprankje hoop blijft houden, wat moet je anders?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
net alsof ze nog dacht dat ze zou leven...
ze heet geen kampush
Ik denk dat ze de hoop op leven al lang had opgegeven, maar dit is natuurlijk wel een heftige bevestiging.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met dat mens, ik bedoel, haar kindje is gewoon al tijden dood, en al die tijd zat ze in onzekerheid.
dat was inderdaad wel heel sneu....quote:Op maandag 4 februari 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja SBS bleek zelfs over een verslaggeefster op Aruba te beschikken, ze hebber er echt budget voor vrij gemaakt![]()
en dan dat item in HvN over dat het na 21.30 uur stil in "Nederland was en dat er geen hond op straat te vinden was "
ja ze is bijna 3 jaar lang aan het leven geweest tussen hoop en vreesquote:Op maandag 4 februari 2008 00:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
verder met je leven.... het zal toch moetenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk dat als het je bloedeigen kind is je misschien nog een sprankje hoop blijft houden, wat moet je anders?
de geest is wel sterk, maar het vlees is zwakquote:Op maandag 4 februari 2008 00:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat was inderdaad wel heel sneu....
maar ben wel benieuwd naar de kijkcijfers, stiekem
want we walgen van die opgeklopte hype van ze, en toch kijken we !
a denk ik dat het niet zo fijn is om je kind op deze manier te moeten verliezenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
verder met je leven.... het zal toch moeten
dat je vragen hebt, logisch...
maar na 3 jaar ga je er niet meer van uit dat ze nog komt opdagen lijkt me
Kan je posts vrijwel altijd waarderen, je bent lachen!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Joran vingerde nathjalie, dat deed hij blijbaar niet goed genoeg. Ze ging schudden en was toen dood. Joeran belt vriend op zdie zegt, he doe eens gek we gooien haar de zee in. Joran naar huis lekker rukken en alles was weer koek en ei.
maar uit commercieel oogpunt was het dus waardeloosquote:Op maandag 4 februari 2008 00:28 schreef SayNext het volgende:
[..]
Kan je posts vrijwel altijd waarderen, je bent lachen!
er klopt wel meer niet aan die familiequote:Op maandag 4 februari 2008 00:27 schreef Zakje het volgende:
Wat me nog vervelender lijkt, die moeder heeft altijd maar volgehouden dat Natalee zo'n engeltje was....nu krijgt zij met de rest van de mensen die die show kijken te horen dat ze zich eigenlijk gewoon als een normale losgeslagen tiener gedroeg.ouch!
ja jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:34 schreef Stroekie het volgende:
En waar blijven Error en/of Fulcu
die waten vast nog veel meer details die we vandaag niet te zien kregen
een trieste klootzak maakt nog geen moordenaarquote:Op maandag 4 februari 2008 00:38 schreef Zakje het volgende:
Maar die show heeft in ieder geval al mijn sympathie voor die Joran weggenomen , wat een triest figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |