hoe tofquote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef Houniet het volgende:
Speciaal voor mij gemaakt door toma!!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij een hekel hebt aan voetbalquote:Op zondag 3 februari 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ajax
Voetbal
ok, alleen om te kijken dan en dan soms.
Mjaquote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Muck het volgende:
maarre, FOK! is me te traag....
ik ga een spelletje doen
quote:
quote:
Maar dat zal het abonnement niets boeien. Ik weet ook niet of de opties worden overgenomen voor andere layouts.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kiezen we gewoon een andere layout, toch?
Oh doh, bij mij is het meestal de router die de geest geeft...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja
En ik modem resetten enzo. Kakzooi.
Nee?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel hebt aan voetbal
Naja, ik heb nog 1 reservemodem hier, dus ik kan altijd nog wel internetten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Oh doh, bij mij is het meestal de router die de geest geeft...![]()
Mjaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Thank god for drank bij familiebezoek.
Beter dan Peter DaFreeze.quote:
big timequote:Op zondag 3 februari 2008 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beter dan Peter DaFreeze.
Finale? Nee toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga straks de Superbowl kijken (of zolang als ik het vol hou)
Is dat er weer?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Uh, ja toch, anders had het geen superbowl gehetenquote:
De finale van het American Football seizoenquote:
Tof, dat vind ik een stuk leuker dan Peter Rukker de Vriesquote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Oké dat wist ik nietquote:Op zondag 3 februari 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, ja toch, anders had het geen superbowl geheten
Oke, de superbowl is dus echt de finalequote:
Welke zender, en hoelaatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de superbowl is dus echt de finale
ARD van middennacht, tot een uur of 4quote:
Ik wist het welquote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:die hele holloway-joran bekentenis is een grote hoax
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:die hele holloway-joran bekentenis is een grote hoax
nee, zei ik niet al dagen geleden in dit topic dat hij haar waarschijnlijk niet eens vermoord heeft?quote:
Zo te horen en lezen heb je niets gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, zei ik niet al dagen geleden in dit topic dat hij haar waarschijnlijk niet eens vermoord heeft?
Of in ieder geval niet bewust?
Ben echt zo fucking blij dat ik lekker filmpje heb zitten kijken
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met of zonder JOR in je AT?
En heb ik veel gemist?
Volgens mij waren 3 afleveringen van Jericho dan toch een betere tijdsbesteding vanavond...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]helemaal niets
en met JOR, ik had hem nog aanstaan
Is het allemaal bullshitquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
Ok ik heb wel gekeken en in het kort samengevat: bullshit....en je krijgt vanzelf een enorme hekel aan die Joran..
Trustequote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef BrandX het volgende:
Ik ga maar eens wat doen aan mijn nachtrust![]()
Een ding staat als een paal boven water; die Joran is een eng ventje..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het allemaal bullshit? Niet dat ik per se een joran wel niet discussie op wil laaien, maar die beelden liegen er toch niet om (of juist wel
?
Miljoenen, waarschijnlijk. Maar het is volgens mij toch best een onthullend iets. Een bekentenis en een verslag van die bewuste nacht uit de mond van Joran, dat is toch best belangrijk in de zaak.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel die Amerikanen voor deze aflevering betaald hebben... grote miskoop, als ik het zo lees.
Trap die gast dan uit je AT...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
Zullen we het niet over dat hebben?
Ik word ook al leip van die 99% JOR topics in de AT
Het Nederlands van die kerel is niet bepaald goed neequote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok. Alleen nog dat ik 'm alleen al niet betrouwbaar vindt omdat ie "gezwogen" zei.
Hoequote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trap die gast dan uit je AT...
Maar ik las net op nu.nl wat er is gezegd en zo... je zal maar 2 uur voor de tv hebben zitten kijken, om te zien en horen wat van de week al in 2 minuten op het journaal is geweest![]()
.
Dat kan nietquote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trap die gast dan uit je AT...
Maar ik las net op nu.nl wat er is gezegd en zo... je zal maar 2 uur voor de tv hebben zitten kijken, om te zien en horen wat van de week al in 2 minuten op het journaal is geweest![]()
.
Sinds vanmiddag gaat dat welquote:Op maandag 4 februari 2008 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Die kunnen toch helemaal niet uit de AT?
uotequote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag gaat dat wel![]()
staat in de lijst boven GC
Maar ben je Judas gooi-hem-in-een-Sloot nu wel kwijt?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef eer-ik het volgende:
Zo, dat laden duurde een partij lang :p
Jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben je Judas gooi-hem-in-een-Sloot nu wel kwijt?
Misschien dat we hem nog wel kunnen aanklagen voor poging tot moord op FOK!...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef PeZu het volgende:
door die tering joran is fok ook nog traag
ik dacht eerder an een heel sub forumquote:
suits mequote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht eerder an een heel sub forum_!
mijn orangina is net op gegaanquote:
Thx, hij is meteen weg dusquote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag gaat dat wel![]()
staat in de lijst boven GC
ja en overal die slootquote:Op maandag 4 februari 2008 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bummer
Kan natuurlijk ook geen nieuwe halen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |