Een ding staat als een paal boven water; die Joran is een eng ventje..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het allemaal bullshit? Niet dat ik per se een joran wel niet discussie op wil laaien, maar die beelden liegen er toch niet om (of juist wel
?
Miljoenen, waarschijnlijk. Maar het is volgens mij toch best een onthullend iets. Een bekentenis en een verslag van die bewuste nacht uit de mond van Joran, dat is toch best belangrijk in de zaak.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel die Amerikanen voor deze aflevering betaald hebben... grote miskoop, als ik het zo lees.
Trap die gast dan uit je AT...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
Zullen we het niet over dat hebben?
Ik word ook al leip van die 99% JOR topics in de AT
Het Nederlands van die kerel is niet bepaald goed neequote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok. Alleen nog dat ik 'm alleen al niet betrouwbaar vindt omdat ie "gezwogen" zei.
Hoequote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trap die gast dan uit je AT...
Maar ik las net op nu.nl wat er is gezegd en zo... je zal maar 2 uur voor de tv hebben zitten kijken, om te zien en horen wat van de week al in 2 minuten op het journaal is geweest![]()
.
Dat kan nietquote:Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trap die gast dan uit je AT...
Maar ik las net op nu.nl wat er is gezegd en zo... je zal maar 2 uur voor de tv hebben zitten kijken, om te zien en horen wat van de week al in 2 minuten op het journaal is geweest![]()
.
Sinds vanmiddag gaat dat welquote:Op maandag 4 februari 2008 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Die kunnen toch helemaal niet uit de AT?
uotequote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag gaat dat wel![]()
staat in de lijst boven GC
Maar ben je Judas gooi-hem-in-een-Sloot nu wel kwijt?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:12 schreef eer-ik het volgende:
Zo, dat laden duurde een partij lang :p
Jaquote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ben je Judas gooi-hem-in-een-Sloot nu wel kwijt?
Misschien dat we hem nog wel kunnen aanklagen voor poging tot moord op FOK!...quote:Op maandag 4 februari 2008 00:13 schreef PeZu het volgende:
door die tering joran is fok ook nog traag
ik dacht eerder an een heel sub forumquote:
suits mequote:Op maandag 4 februari 2008 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht eerder an een heel sub forum_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |