Uh, ja toch, anders had het geen superbowl gehetenquote:
De finale van het American Football seizoenquote:
Tof, dat vind ik een stuk leuker dan Peter Rukker de Vriesquote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga straks de Superbowl kijken (of zolang als ik het vol hou)
Oké dat wist ik nietquote:Op zondag 3 februari 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, ja toch, anders had het geen superbowl geheten
Oke, de superbowl is dus echt de finalequote:
Welke zender, en hoelaatquote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, de superbowl is dus echt de finale
ARD van middennacht, tot een uur of 4quote:
Ik wist het welquote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:die hele holloway-joran bekentenis is een grote hoax
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:die hele holloway-joran bekentenis is een grote hoax
nee, zei ik niet al dagen geleden in dit topic dat hij haar waarschijnlijk niet eens vermoord heeft?quote:
Zo te horen en lezen heb je niets gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 23:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, zei ik niet al dagen geleden in dit topic dat hij haar waarschijnlijk niet eens vermoord heeft?
Of in ieder geval niet bewust?
Ben echt zo fucking blij dat ik lekker filmpje heb zitten kijken
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met of zonder JOR in je AT?
En heb ik veel gemist?
Volgens mij waren 3 afleveringen van Jericho dan toch een betere tijdsbesteding vanavond...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef BrandX het volgende:
[..]helemaal niets
en met JOR, ik had hem nog aanstaan
Is het allemaal bullshitquote:Op zondag 3 februari 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
Ok ik heb wel gekeken en in het kort samengevat: bullshit....en je krijgt vanzelf een enorme hekel aan die Joran..
Trustequote:Op zondag 3 februari 2008 23:53 schreef BrandX het volgende:
Ik ga maar eens wat doen aan mijn nachtrust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |