quote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik moet altijd vreselijk lachen om die halve garen in die rolstoelen die dan naar voren komen rijden in de Arena![]()
Met zo'n salaris wil ik best wel een beetje extra trainen op dat soort ballen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Morendo het volgende:
Toch zijn dat lastige ballen.
Daar ben ik bang voor ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ie aan de ene kant niet valt dan .......................
Met zo'n veld moet je lang oefenen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Met zo'n salaris wil ik best wel een beetje extra trainen op dat soort ballen hoor.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ie aan de ene kant niet valt dan .......................
Of Luquequote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez moet gewoon direct gewisseld worden voor Leo, dit kan zo echt niet meer verder met al die 100% kansen en klote balletjes van Suarez!
Hoor je het ajaxpubliek weer niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Prosac het volgende:
Driessen wordt echt met de minuut pessimistischer over Ajax.
Wissels voor Suarez en Lindgren lijkt me logisch.
Owh ja, wat is er met DE klassieker aan de hand als je alleen maar Feyenoord publiek hoort?
Was Lindgren goed bij groningen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Prosac het volgende:
Driessen wordt echt met de minuut pessimistischer over Ajax.
Wissels voor Suarez en Lindgren lijkt me logisch.
Owh ja, wat is er met DE klassieker aan de hand als je alleen maar Feyenoord publiek hoort?
Ja, echt met overtuiging en klinkt als een volle bak...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoor je het ajaxpubliek weer niet?
Die speelt toch in Engeland?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik zie nu pas dat Landzaat ook mee doet
Hij loopt er een beetje verdwaald bij..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Wat is Hofland toch ongelofelijk slecht
Zelden zo'n slechte voetballer gezien
Is het weer zo ernstig ja?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef borisz het volgende:
Leo Driessen ga weer de leukste thuis opnemen ofzo.
voor wie issie dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef djstoffel het volgende:
ben heel erg neutraal maar erger me kapot aan het gekleurde commentaar van leo driessen
Urby en Hofland aan de Djogo denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef Cheiron het volgende:
Wie de neuk staat Hofland in hemelsnaam te denken? Is hij bij Urby op visite geweest ofzo? Mooie actie van Gabri ook!
Go Ahead volgens mij.quote:
jouw mening is ook psv/vitesse gekleurd dus dat scheeltquote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef djstoffel het volgende:
ben heel erg neutraal maar erger me kapot aan het gekleurde commentaar van leo driessen
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was Lindgren goed bij groningen?
Ik vind wa meevallen.quote:
die reacties van jou altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef DANILXL het volgende:
5 euro verneukt gvd
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef Messenga het volgende:
Overigens had het echt allang 5-0 mogen staan..
Welk geld?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Makaay. Had godverdomme dat geld aan N'Kufo of Koevermans besteed
.
Ik ben voor Ajax hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
en nog vinden sommigen mensen het commentaar gekleurd![]()
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is
Slory is ook nog wel een zesje waard...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fer en Landzaat zijn de enige Feyenoorders die nog een beetje ok zijn.
Kijk je de wedstrijd? Waar speelde hij eerst qua positie en hoe verschilt hij nu met zijn groningen tijd?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.
Maar vind hem nu echt matig, terwijl hij bij Groningen echt in topvorm was.
Dat is ook zeker zo maar daar zit wel nuance in en om nou te doen alsof Ajax de sterren van de hemel speelt. En die 5-0 is ook wat overdreven, dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
ik luister Rijnmond en zelfs daar zijn ze duidelijk dat feyenoord slecht speelt en Ajax beter is
Debuteren in de klassieker, mja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zekers, de belangrijkste man op het middenveld, schakel tussen verdediging en middenveld. Mocht ook graag op de juiste momenten opkomen. Pakte altijd wel veel onnodige gele kaarten.
digitale tv, kost je 5-10 euro in de maand, ik bedoel komop zeg dat is toch niks?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben toch blij dat ik nooit heb gekozen om te betalen voor het betaalde voetbal.
Krijg je van die draak-wedstrijden als deze
Heb jij iemand ook maar 1 goede bal op Makaay zien geven? Grappig, zo snel je spelers kraken.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef De.Kromme het volgende:
Makaay. Had godverdomme dat geld aan N'Kufo of Koevermans besteed
.
ja, maar daar is ook geen enkele twijfel over!!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ja, toen die ene keer met Obikuquote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef Imperatore het volgende:
Wint Feyenoord eigenlijk wel eens van Ajax?
Nja, 2 kansen voor Huntelaar, die 100% kans van Suarez..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo maar daar zit wel nuance in en om nou te doen alsof Ajax de sterren van de hemel speelt. En die 5-0 is ook wat overdreven, dat snap je zelf ook wel.
Het is een nogal matige partij tot nu toe, altijd jammer bij zo'n beladen wedstrijd.
Hij speelt nu ook op een andere positie. Daar heeft ie moeite mee tot nu toe.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooi gedaan gastquote:
Nee, maar dan is de kwaliteit belabberd en de het voetbal zo slecht als dezequote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
digitale tv, kost je 5-10 euro in de maand, ik bedoel komop zeg dat is toch niks?
Beetje enthousiasme is niet erg bij een goal ofzo, maar niet de hele tijd lopen te veer-in-de-reten...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ja, maar daar is ook geen enkele twijfel over!!
Maar leo klinkt me iets te blij en opgetogen. ..hij zit daar niet als supporter maar als verslaggever, dat vergeet hij te vaak
Dat gejank over Driessen de hele tijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:22 schreef the_undertaker het volgende:
Bij rust statistieken
Leo: dit zijn de feiten en die spreken UITERAARD in het voordeel van Ajax
Leo![]()
![]()
Heb je nou nog steeds die 1-5 staan.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:23 schreef Adidah het volgende:
Gelukkig zijn er meestal minimaal twee wedstrijden in een seizoen die al in de pocket zitten voordat ze gespeeld zijn.
Ja, idd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Leo Droeftoeter is inderdaad weer enorm irritant. Altijd voor de winnende partij die gast
Tis wel Feyenoord héquote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
We kunnen nu wel euforisch doen over het ozo geweldig spelende Ajax maar we moeten niet vergeten dat dit een vlaag van klasse is die volgende week weer gewoon weg is. Suarez mag gewisseld worden, totaal géén rendement.
Vorige week moestten we winnen maar dat verzuimde we en nu ineens als de druk van de ketel eraf is kan het wel, stelletje lamzakken
Dan moet ie mee gaan voetballen. Maar hij voert geen flikker uit.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb jij iemand ook maar 1 goede bal op Makaay zien geven? Grappig, zo snel je spelers kraken.
Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, 2 kansen voor Huntelaar, die 100% kans van Suarez..
Yep.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
We kunnen nu wel euforisch doen over het ozo geweldig spelende Ajax maar we moeten niet vergeten dat dit een vlaag van klasse is die volgende week weer gewoon weg is. Suarez mag gewisseld worden, totaal géén rendement.
Vorige week moestten we winnen maar dat verzuimde we en nu ineens als de druk van de ketel eraf is kan het wel, stelletje lamzakken
Het is ook nauwelijks de klasse van Ajax dat ze zoveel beter zijn hoor. Eerder de zwakte van Feyenoord waar ze goed gebruik van maken...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was het maar waarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
als dit Heerenveen was geweest stonden beiden ploegen met 6-0 achter.
De Friezen worden arrogantquote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Ludacriss het volgende:
als dit Heerenveen was geweest stonden beiden ploegen met 6-0 achter.
"Zelfs"? Rijnmond is niet bepaald objectief, maar de waarheid verdraaien doen ze daar nooit hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef BigFire het volgende:
[..]
Wat een gelul. Compleet veldoverwicht van Ajax heeft er ook wel wat mee te maken natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paar![]()
Een kans is nou eenmaal geen goal. Het had ook 0-0 kunnen staan of 8-3.
Kennedy?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met een beetje meer scherpte sta je gewoon 4-0 voor.
Opvallend trouwens het grote verschil tussen de verdediging van Ajax en Feyenoord. Bij Ajax lopen er altijd twee verdedigers vrij voor de keeper, bij Feyenoord maar 1. Stekelenburg pakt een terugspeelbal het liefst rond de 11 meter al, terwijl Timmer het liefst wacht tot de bal op de achterlijn is.
Kennedy speelt ook eindelijk een goede wedstrijd, terwijl Fer bij Feyenoord de beste verdediger is.
Ja joh, als spits afzakken naar het middenveld in de hoop dat je de bal een keertje krijgt, da's altijd slim!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dan moet ie mee gaan voetballen. Maar hij voert geen flikker uit.
Ja want als hij op het middenveld gaat staan scoort hij wel hequote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 1 kans gehad.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, er hadden ook 3 ballen van Feyenoord in kunnen vliegen, zo lust ik er nog wel een paar![]()
Die van Suarez is 99,99999999999% een goal hoor. Feyenoord heeft geen enkele 100% kans gehad. Die ballen van Huntelaar zijn kansen en mogelijkheden inderdaad, maar die van Suarez moet altijd zitten.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Makaay wel eens op de middellijn gezien om een bal te halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
1 kans? Enlighten me.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 1 kans gehad.
Die van Suarez moet er gewoon in. Die 2 kansen die Huntelaar kreeg hadden er ook in gemoeten, maar daar werd net op tijd ingegrepen.
Waarom dacht je dat de Duitsers hem 'das Phantom' noemden? Makaay prikt er tegen kleine clubs altijd wel een paar in, waardoor hij een leuk gemiddelde heeft, maar in topwedstrijden staat hij er niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
rommedahl komtquote:Op zondag 3 februari 2008 13:30 schreef toma het volgende:
Laat Luque nou eens spelen ipv Suarez !
Luque kiezen boven Suarez?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:30 schreef toma het volgende:
Laat Luque nou eens spelen ipv Suarez !
Idd. Toen ie tegen Ajax 3 keer scoorde bedoel je? Of toen ie bij Deportivo ook wel eens 3 maal scoorde in de CL?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat de Duitsers hem 'das Phantom' noemden? Makaay prikt er tegen kleine clubs altijd wel een paar in, waardoor hij een leuk gemiddelde heeft, maar in topwedstrijden staat hij er niet.
Dit is een wedstrijd waarin je Suarez moet laten staan voor zijn vertrouwen. Ook al mist ie er 1000quote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geniaal bedacht natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
Wéér Amstellovic
Win je skybox jongens, bij Ajax-Feyenoord
Nou, ik vind het niet meer dan een afstandsschot eigenlijk. Feyenoord creëert geen kansenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schot van Landzaat, die moet minimaal tenminste tussen de palen.
Jazeker, maar nu een beetje laat om nog reclame te makenquote:
Nee absoluut niet mee eens, als je Suarez nu laat staan ook na de gigantische missers tegen PSV geef je hem het signaal onvervangbaar te zijn, zet maar mooi Leo erin en laat hem vlammem zodat Suarez gretiger wordt!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd waarin je Suarez moet laten staan voor zijn vertrouwen. Ook al mist ie er 1000
Die loopt op de training te lanterfanten.quote:
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het niet meer dan een afstandsschot eigenlijk. Feyenoord creëert geen kansen. Ik mis Dirk Kuyt, die kwam persoonlijk de bal halen in zulk soort wedstrijden en rende zich helemaal de tyfus, het enige wat Makaay doet is botsingen met z'n hoofd maken
.
Al 10x gezegd dat Suarez eruit gaat voor Rommedahl.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Suarez wisselen aub. Lindgren lijkt zich niet echt thuis te voelen op zn huidige positie.
Lindgren is net nieuw, geef hem wat tijdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Suarez wisselen aub. Lindgren lijkt zich niet echt thuis te voelen op zn huidige positie.
Nee inderdaad, hij scoorde ook nooit in de CLquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat de Duitsers hem 'das Phantom' noemden? Makaay prikt er tegen kleine clubs altijd wel een paar in, waardoor hij een leuk gemiddelde heeft, maar in topwedstrijden staat hij er niet.
Dat was wel een kans inderdaad. Heb Landzaat hem van die afstand ook een paar keer de kruizing in zien jassen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schot van Landzaat, die moet minimaal tenminste tussen de palen.
Idd, slechtste Ajacied vond ik hem. Lindgren trouwens ook niet al te best.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:32 schreef Zwansen het volgende:
En Kennedy goed? Eerste half uur was ie dramatisch. Vooral die hoekschoppen van die gast.
Och ja, in een carriere van 13 jaar kun jij wel 2! hoogtepunten noemenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Toen ie tegen Ajax 3 keer scoorde bedoel je? Of toen ie bij Deportivo ook wel eens 3 maal scoorde in de CL?
suarez eruit, rommedahl erinquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Hij wordt gewisseld maar ik zou hem laten staan. Want als hij het vertrouwen krijgt dat ie gewoon mag missen kan die makkelijke rscoren en is die druk eraf . Wel jammer dat ie eraf is.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee absoluut niet mee eens, als je Suarez nu laat staan ook na de gigantische missers tegen PSV geef je hem het signaal onvervangbaar te zijn, zet maar mooi Leo erin en laat hem vlammem zodat Suarez gretiger wordt!!!
idd. Heb Davids nog geen seconde gemist.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef Fides het volgende:
Nee in de CL heeft ie ook nooit gescoordquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Morendo het volgende:
Vind ik ook. Als je achter staat is het een ander verhaal. Nu moet je hem voor d etoekomst laten staan. Maar ja typisch Ajax weer die de druk op zo'n jongen onnodig opvoert.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Cheiron het volgende:
Suarez laten staan. Je staat met 2-0 voor, en als het doorgaat als in de eerste helft win je makkelijk. Dan is het zonde om hem onzeker te maken door te wisselen.
Ach kom op, hij creert zelf nooit kansen en als de aanvoer ontbreekt dan scoort hij ook niet. Een erg overschatte voetballer wat mij betreft.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij scoorde ook nooit in de CL
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Brand in stadion. Wedstrijd staken en reglementaire overwinning Feyenoord...
Moet ik iemand die "Goeiemoggel" onder zn username heeft staan, serieus nemen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Och ja, in een carriere van 13 jaar kun jij wel 2! hoogtepunten noemen
kankersletje, ben je paranoide ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Leo Droeftoeter is inderdaad weer enorm irritant. Altijd voor de winnende partij die gast
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Imperatore het volgende:
Als ze het dak nou open en dichtdoen, kunnen ze rooksignalen maken.![]()
Stel je voor dat hij misschien Ajax supporter is, mag die dan niet kijken?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.
Zomaar een gok hoor...Maar hij is de burgemeester van Amsterdamquote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.
Dan moet ie zich ook beter gaan opstellen richting supporters, hij heeft de afgelopen jaren totaal debiele dingen gedaan qua supporters beleid.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij misschien Ajax supporter is, mag die dan niet kijken?
Bijgewerkt: 25-01-2008 Totaal 464 232quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach kom op, hij creert zelf nooit kansen en als de aanvoer ontbreekt dan scoort hij ook niet. Een erg overschatte voetballer wat mij betreft.
Cohen is een Jood.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoe zat dat vorig jaar ook alweer met Jorien en 010 supporters?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef De.Kromme het volgende:
Joden steken hun eigen stadion in de fik.
Huiliequote:Op zondag 3 februari 2008 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan moet ie zich ook beter gaan opstellen richting supporters, hij heeft de afgelopen jaren totaal debiele dingen gedaan qua supporters beleid.
Met andere groepen ging ie thee drinken.
Mooi gelopen van Huntelaarquote:Op zondag 3 februari 2008 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
Perez wacht te lang...
Haal de Ajax brandblussers maar tevoorschijnquote:Op zondag 3 februari 2008 13:41 schreef Fides het volgende:
Volgens mij gaan er wat brandalarmen af!
in vak 410 zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:40 schreef BigFire het volgende:
Urby en Siem de Jong lopen warm
De echter vraag is: moet ik iemand die niets onder zijn username heeft staan, serieus nemen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Moet ik iemand die "Goeiemoggel" onder zn username heeft staan, serieus nemen?![]()
Valt allemaal wel mee heurquote:
Met dat soort kreten ben je geen voetbal-watcher waardig.quote:
Is het weer zover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |