Ja, echt met overtuiging en klinkt als een volle bak...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoor je het ajaxpubliek weer niet?
Die speelt toch in Engeland?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik zie nu pas dat Landzaat ook mee doet
Hij loopt er een beetje verdwaald bij..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Wat is Hofland toch ongelofelijk slecht
Zelden zo'n slechte voetballer gezien
Is het weer zo ernstig ja?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef borisz het volgende:
Leo Driessen ga weer de leukste thuis opnemen ofzo.
voor wie issie dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef djstoffel het volgende:
ben heel erg neutraal maar erger me kapot aan het gekleurde commentaar van leo driessen
Urby en Hofland aan de Djogo denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 13:19 schreef Cheiron het volgende:
Wie de neuk staat Hofland in hemelsnaam te denken? Is hij bij Urby op visite geweest ofzo? Mooie actie van Gabri ook!
Go Ahead volgens mij.quote:
jouw mening is ook psv/vitesse gekleurd dus dat scheeltquote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef djstoffel het volgende:
ben heel erg neutraal maar erger me kapot aan het gekleurde commentaar van leo driessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |