quote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ik moet altijd vreselijk lachen om die halve garen in die rolstoelen die dan naar voren komen rijden in de Arena![]()
Met zo'n salaris wil ik best wel een beetje extra trainen op dat soort ballen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Morendo het volgende:
Toch zijn dat lastige ballen.
Daar ben ik bang voor ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ie aan de ene kant niet valt dan .......................
Met zo'n veld moet je lang oefenen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Met zo'n salaris wil ik best wel een beetje extra trainen op dat soort ballen hoor.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ie aan de ene kant niet valt dan .......................
Of Luquequote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Suarez moet gewoon direct gewisseld worden voor Leo, dit kan zo echt niet meer verder met al die 100% kansen en klote balletjes van Suarez!
Hoor je het ajaxpubliek weer niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Prosac het volgende:
Driessen wordt echt met de minuut pessimistischer over Ajax.
Wissels voor Suarez en Lindgren lijkt me logisch.
Owh ja, wat is er met DE klassieker aan de hand als je alleen maar Feyenoord publiek hoort?
Was Lindgren goed bij groningen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:14 schreef Prosac het volgende:
Driessen wordt echt met de minuut pessimistischer over Ajax.
Wissels voor Suarez en Lindgren lijkt me logisch.
Owh ja, wat is er met DE klassieker aan de hand als je alleen maar Feyenoord publiek hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |