Vind ik ook. Als je achter staat is het een ander verhaal. Nu moet je hem voor d etoekomst laten staan. Maar ja typisch Ajax weer die de druk op zo'n jongen onnodig opvoert.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Cheiron het volgende:
Suarez laten staan. Je staat met 2-0 voor, en als het doorgaat als in de eerste helft win je makkelijk. Dan is het zonde om hem onzeker te maken door te wisselen.
Ach kom op, hij creert zelf nooit kansen en als de aanvoer ontbreekt dan scoort hij ook niet. Een erg overschatte voetballer wat mij betreft.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij scoorde ook nooit in de CL
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Brand in stadion. Wedstrijd staken en reglementaire overwinning Feyenoord...
Moet ik iemand die "Goeiemoggel" onder zn username heeft staan, serieus nemen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Och ja, in een carriere van 13 jaar kun jij wel 2! hoogtepunten noemen
kankersletje, ben je paranoide ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
Leo Droeftoeter is inderdaad weer enorm irritant. Altijd voor de winnende partij die gast
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef Imperatore het volgende:
Als ze het dak nou open en dichtdoen, kunnen ze rooksignalen maken.![]()
Stel je voor dat hij misschien Ajax supporter is, mag die dan niet kijken?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.
Zomaar een gok hoor...Maar hij is de burgemeester van Amsterdamquote:Op zondag 3 februari 2008 13:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
WTF doet Cohen in het stadion... Die heeft totaal geen band met de club, blijf verdomme thuis dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |