Dat sowieso. Maar ik ben niet zo weg van verwijderen van posts en daar volgens niets over zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is eigenlijk dubbel en overbodig he
Ik ga het meenemen naar achterquote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef Caesu het volgende:
sub-forums kan je toch opdelen in subsub-forums?
een subsub-forum met grappige topics
een subsub-forum met serieuzere topics
want, hoe grappig de format van de tapes ook was.
het blijft een afschuwelijke zaak.
misschien handig voor het onderscheid.
Totdat wij uitgepraat zijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:05 schreef Tim21 het volgende:
Tot wanneer blijft dit subforum actief?
Als je linkjes hebt, graag!quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef BwennieBren het volgende:
Hoi,
Er is een dubbel topic deze Natalee Holloway (in the rebound) #11
Kan hij gesloten worden?
BVD
Overigens stoort het mij ontzettend wanneer mensen te term," je bent als een kanker op dit forum|" gebruiken en dat vervolgens een andere poster ook wordt uitgelachen wanneer deze zegt dat het hem/haar kwetst. Ik kan slechts hopen dat jullie dat ook zo zien en die post waarin diegene uit wordt gelachen door een poster -die zich schijnbaar daar speciaal daarvoor heeft aangemeld vandaag-, dan ook weggehaald kan worden. Nogmaals bedankt.
quote:
Op dit moment... Petre en ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Ok tnxsquote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op dit moment... Petre en ikZoals je weet zijn we bezig met vervanging.
Ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
Wie zijn eigelijk de mods? ik heb de 2 mods die in die anderen tt staat nog nooit gezien?
Hoi, ik Tmaatje ben het tweede modjequote:Op woensdag 9 april 2008 18:40 schreef mash_ het volgende:
dat is correctquote:Op maandag 28 april 2008 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Was dit vroeger het Joran subforum?
Love your iconquote:Op maandag 28 april 2008 15:46 schreef NoCigar het volgende:
Ah, ok. Niet dat het er verder toe doe, maar je kunt het maar even weten.
Ik ging toevallig vorige week naar de kapper met die foto: zo wil ik het!quote:
even gekickt..quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:53 schreef Bommenlegger het volgende:
Waar is het topic over Jack the Ripper gebleven?
Zie het nergens meer staan.
Nogal beperkte OP; leek meer op een linkdump en de reacties waren dan ook ONZ waardig.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
waarom het topic over domme boeven naar onz? leg uit.
ik denk dat de op niet veel langer hoefde te zijn, gezien het onderwerp. en ts is nog begonnen ook. ik dacht, kom laat ik eens een topic openen in een nieuw subforum dat best nog wel wat topics kan gebruiken gezien de matige populairiteit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nogal beperkte OP; leek meer op een linkdump en de reacties waren dan ook ONZ waardig.
quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
Even voor een herkansing teruggehaald
En ja ik heb een zwak voor zahi, bite me
ja, er zijn meer mislukte dan gelukte overvallen denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:33 schreef yvonne het volgende:
Er waren toch ook echt goed voorbereidde misdaden uitgekomen door iets knulligs?
Bankovervallers, maanden planning en toen was de bank dicht enzo.
Van die tunnelgravers met een verkeerde plattegrond?
*bijt yvonne*quote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef yvonne het volgende:
Even voor een herkansing teruggehaald
En ja ik heb een zwak voor zahi, bite me
je waardeert mijn topics of aanwezigheid in mis niet?quote:
Ik vind je een prima user, ik vind het alleen fijn om Yvonne te bijtenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je waardeert mijn topics of aanwezigheid in mis niet?
Ik ben zo vrij geweestquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
Tmaatje en Roooosje, zou 1 van jullie aub deze in de OP van dit topic willen bijvoegen?
Maddie McCann: Occams razor (12).
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |