He, je username is weer normaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
FiPO
Met bruikbare /mad-smiley:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Goeie smilies.
magnificentquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met bruikbare /mad-smiley: [ afbeelding ]
Heb je mijn kloon al gezien?quote:
nog orangina gescoord?quote:
kutkloon, echtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je mijn kloon al gezien?
Nee?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heb je mijn kloon al gezien?
hehe hier staan ook gewoon weer lekker 2 flessen in de koelkastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker.
En opgezopen
Heldenspul is dat idd, ben het direct gaan halen toen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met bruikbare /mad-smiley: [ afbeelding ]
kernafval?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Deze smiley geeft eigenlijk best een goede impressie van carnaval: [ afbeelding ]
Dus....quote:want smilies die zonder mijn uitdrukkelijke toestemming elders worden gebruikt, schenden mijn auteursrechten!
Bij mij nu effe niet meer, want geen geldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe hier staan ook gewoon weer lekker 2 flessen in de koelkast
Krijg je niet per maand betaald?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij nu effe niet meer, want geen geld
Eind volgende week weer denk
wtf wat kost zon flesje, 1,50 ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij nu effe niet meer, want geen geld
Eind volgende week weer denk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hierbij verleen ik jullie toestemming om ze in de KSC te gebruiken.
gooit 2 euro die kant opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan je niet kopen als je 0,40 hebt.
Verkeerde smilie.. wilde eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, heb gekozen voor per week.
Vooral omdat ik echt geen cent te makken heb,...
True, maar het is wel verleidelijk om dat gewoon uit te geven, 'want het is toch niet zoveel'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerde smilie.. wilde eigenlijkdoen.
Misschien wist je dat nog niet ofzo.. wel dus.
Per week is in principe wel beter, kan je ook niet teveel in één keer uitgeven!
Je hoiquote:
Omdat bierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Waarom hebben de wiki masters nog niet hun werk gedaan
Geld uitgeven is ook veel eenvoudiger!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True, maar het is wel verleidelijk om dat gewoon uit te geven, 'want het is toch niet zoveel'
Ik ben een held in geld uitgeven, sparen ben ik wat minder heldhaftig in
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:14 schreef DaMart het volgende:
Deze smiley geeft eigenlijk best een goede impressie van carnaval: [ afbeelding ]
Gezelligquote:
Welke kloonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
hehehe wat een leuke smilies...![]()
en Deox, die kloon van jou....![]()
quote:
Hup! Terug je mand in jijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Wonderlijck dat ghij allen immer oover de eedele kunscht der klooneeren bijft praeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |