Net alsof het Olympisch stadion zo'n goed stadion was. Sintelbaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:48 schreef Adidah het volgende:
Gewoon de ArenA feestelijk opblazen (kunnen ze gelijk het Olympisch stadion tijdelijk weer in gebruik nemen) en een nieuw stadion op dezelfde plek uit de grond stampen. Iedereen tevreden, probleem opgelost.
Alleen omdat de Cler niet meespeelt?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff, De Cler was niet op de training
Jullie gaan winnen![]()
Ja, want die is super in de verdediging, maar nu zit die vol met kneuzenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alleen omdat de Cler niet meespeelt?
Ag die van ons is ook niet al te bestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want die is super in de verdediging, maar nu zit die vol met kneuzen
Ze hebben tenminste wel een boodschap van de fans gekregen vandaag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ag die van ons is ook niet al te besten het is al een wedstrijd opzich
.
Breezaaahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste wel een boodschap van de fans gekregen vandaag.
[ afbeelding ]
Ja alleenheeft dat gas een andere betekening bij hun hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Dat spandoek had net zogoed bij Ajax kunnen hangen, wij beginnen de wedstrijd standaard met 0-1
Wat een boefjes zijn het ook hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja alleenheeft dat gas een andere betekening bij hun he
aah schattig ga zo door je kleurt al binnen de lijntjesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Feyenoord Hooligansquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carnaval wtf in Hoorn?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:50 schreef Noshiba het volgende:
hoe triest![]()
Nu eerst even naar az-psv
dan carnavallen
en dan morgen weer tering vroeg naar t stadion
succes morgen jongens!
JODEN!!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga morgen na de wedstrijd ook direct door hoor. Wat de uitslag ook is, ik ga helemaal kapot.
Hahaha, dat had ik eigenlijk wel kunnen doen. Ajaxshirt aan, pijpenkrulletjes en een keppeltje op.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga je jezelf ook verkleden, joden keppeltje op jewaited
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik eigenlijk wel kunnen doen. Ajaxshirt aan, pijpenkrulletjes en een keppeltje op.
Dat kan best in een dorp waarin de enige neger nog gewoon als chocoladereep verkleed gaat.
Bij ons in het dorp vieren ze het ook. Zometeen lekker naar Amsterdam. Vind het niets dat carnaval. Maar morgen na de wedstrijd ga ik ook (ongeacht de uitslag) helemaal naar de tering ja. Winnen we dan loop ik waarschijnlijk nog voorop in de polonaise ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:08 schreef Silenus het volgende:
Ik ga morgen na de wedstrijd ook direct door hoor. Wat de uitslag ook is, ik ga helemaal kapot.
Als ik 1 keer bel....quote:
. Anders wordt het een kut verjaardag
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik eigenlijk wel kunnen doen. Ajaxshirt aan, pijpenkrulletjes en een keppeltje op.
Dat kan best in een dorp waarin de enige neger nog gewoon als chocoladereep verkleed gaat.
Carnaval is voor schlemielige brab0's en wordt volledig overschaduwd door Vasteloavend!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef denthemen het volgende:
Het vorige topic was toch al 900?
We winnenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
De spanning voor morgen begint nu toch langzaam te komen..
Haha ik pak morgen om half 8 al de treinquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen![]()
Morgen rond half 10 al richting ArenA![]()
![]()
Misschien zo nog ff de stad in
Het is elk jaar een soort roes, voor een uitwedstrijd slaap ik moeilijk etc. Maar dit jaar valt het meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
De spanning voor morgen begint nu toch langzaam te komen..
Jij slaapt ook voor een uitwedstrijd tegen heracles kut?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is elk jaar een soort roes, voor een uitwedstrijd slaap ik moeilijk etc. Maar dit jaar valt het mee
De winnaar ook wel hoor. PSV is niet meer te pakken. Ik heb die hoop afgelopen 3 jaar ook nog gehad, maar ik weet nu wel dat dat niet gebeurd. PSV is ongelofelijk effectief, zeer gelukkig in belangrijke wedstrijden en kunnen wedstrijden die ze slecht spelen toch nog winnend afsluiten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:08 schreef Ego8 het volgende:
Ik zie Ajax wel winnen morgen. Maar hoop doet leven...
De verliezer kan de titel vergeten.
PSV kan niet eens tegen de tien man van VVV winnen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De winnaar ook wel hoor. PSV is niet meer te pakken. Ik heb die hoop afgelopen 3 jaar ook nog gehad, maar ik weet nu wel dat dat niet gebeurd. PSV is ongelofelijk effectief, zeer gelukkig in belangrijke wedstrijden en kunnen wedstrijden die ze slecht spelen toch nog winnend afsluiten.
Als Ajax de kampioensreeks van PSV wilde breken hadden ze vorig seizoen de titel moeten pakken, nu zijn we te laat, te wisselvallig en hebben we al te veel punten verspeeld. Dus PSV flinkt het hem weer...voor de tweede keer in de geschiedenis van de Nederlandse competitie 4 keer achter elkaar de landstitel pakken
Volgens mij spelen ze gewoon alle2 hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff, De Cler was niet op de training
Jullie gaan winnen![]()
Theo Lucius en Tim de Cler ontbreken op de laatste training voor het duel met ajax. De inzetbaarheid van beide spelers blijft zeer twijfelachtig. Luigi Bruins, Chun-Soo Lee en Andwelé Slory trainen wel met de groep mee. Aanvaller Michael Mols traint apart van de groep.
De jeugdspelers Sefanja Davids, Micheal The en Michel Poldervaart trainde mee.
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze gewoon alle2 hoor
Ik bedoelde Feyenoord-Ajaxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij slaapt ook voor een uitwedstrijd tegen heracles kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |