quote:
Zwart-wit-tijdperk-plaatjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
Dat winnen we wel he Dennis ?
[ afbeelding ]
Je vergeet wedstrijd 1?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
[ afbeelding ]
quote:Jeanneke (15)
gisteren, 15:37
Halloa lieverd, hoe is ie daar na de dag van gisteren :devil: wat een shit zeg.
We zullen allemaal maar even afwachten wat er nu gaat gebeuren :shrug:
Je kunt me natuurlijk altijd bellen :typing: of een berichtje achter laten op mijn hyves.
Ik hoor je nog wel dikke kus :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: je zus
Wees blij dat je weinig gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kloteseizoen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
[ afbeelding ]
Jasza krabbel eens...quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kloteseizoen.
Wow wat een verlept mens is dat zegquote:
Weten die kakkies iets wat wij niet weten?quote:Ajax: Stekelenburg; Silva, Kuffour, Heitinga, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Rommedahl (Bakircioglu), Huntelaar en Suarez.
quote:Als Buijs en Lucius beiden ontbreken, is Van Marwijk door zijn verdedigers heen.
Green - Bahia - Hofland - Bronkhorstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Erg domme zet om twee van je verdedigers te verhuren.
Buijs is gayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Maar die kakkerlakken zetten ook Buijs in hun vermoedelijke opstelling terwijl ze even ervoor zeggen dat hij iets met zijn reet heeft
AZ thuis?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tegen wie scoorde hij dat vet lekkere goal ook alweer?
quote:
Patrick die zijn plasje komt inleveren. Big deal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat bier is waarschijnlijk ook niet te zuipen.
Volkomen begrijpelijk.quote:Van der Sar: niet meer terug naar Ajax
BRON: FOXsports
Edwin van der Sar liet weten te verwachten dat hij zijn carrière bij Manchester United zal afsluiten en niet meer zal terugkeren bij Ajax. Hij heeft zijn contract verlengd tot medio 2009. 'Het is steeds waarschijnlijker dat ik niet meer voor een ander team zal uitkomen. Toen ik bij Ajax vertrok heb ik de supporters verteld dat ik mijn carrière bij Ajax wilde beëindigen. Dat was ook heel lang mijn plan. Maar op 37-jarige leeftijd krijg ik nog de kans om op Old Trafford te spelen, mee te doen voor de grote prijzen en onderdeel uit te maken van een fantastisch elftal. Dat geef je niet zomaar op.'
quote:Stage Scheimann met een week verlengd
Omroep Brabant meldt dat Samuel Scheimann, linksback van Kozakken Boys volgende week terugkeert bij Ajax voor een extra week. Hij liep de afgelopen week stage in de hoop een contract af te dwingen. Het weer was echter zo slecht dat de technische staf van Ajax nog geen duidelijk beeld kon krijgen van Scheimann. Zaterdag speelt hij mee met Kozakken Boys in de competitie, waarna hij zal terugkeren bij Ajax.
eens, en repect dat hij er zelf nog op terugkomtquote:
dat welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet zo lulle ouwe![]()
Flappie is een held!![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het er moeilijk mee maar accepteren zijn geaardheid. Ook vind zijn vrouw het handig dat ze nu jurken kunnen delen, en kindlief speelt graag met zijn oorbellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weten ze vrouw en kind dat al
quote:Jaakke: "Liever uitbreiding dan nieuw stadion"
Ajax-voorzitter John Jaakke heeft in het weekblad 'Ajax Life' aangegeven een uitbreiding van de Amsterdam Arena te preferen boven de bouw van een nieuw stadion. De preses spreekt hiermee de gemeente Amsterdam tegen. Sportwethouder Carolien Gehrels gaf onlangs aan dat de gemeente bezig is met de bouw van een nieuw metropool tussen de hoofdstad en Almere.
"Ik heb naar voren gebracht dat wij liever hebben dat de Arena wordt aangepakt dan dat we naar een nieuw stadion moeten verhuizen. Als er dan toch een nieuw stadion zou komen, dan zou dat in ieder geval in Amsterdam moeten staan. De A van AFC Ajax staat voor Amsterdam, en niet voor Almere, Abcoude, Aalsmeer of Amstelveen", aldus een duidelijke Jaakke.
quote:
Hij heeft natuurlijk groot gelijk dat het stadion in Amsterdam hoort te staan.quote:
Groot stadion heeft ook watquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:35 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met je uitbreiding investeer dat geld maar in spelers zodat we een keer kampioen worden.
Wat moet dat dan voor een beleid opleveren?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:17 schreef Noshiba het volgende:
ik las net in het nhd dat van basten had gezegd op milan tv misschien wel te stoppen als trainer en td te worden bij een club
Ja veel lege plekken als ze zo doorgaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Groot stadion heeft ook wat
iig krijgen we 3/4 van AZ weer terugquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ja veel lege plekken als ze zo doorgaan
quote:beste toma,
kan je zo tekening maken over iets met feyenoord ofzo ?
dat ik hem als layout mag gebruiken op me site
mvg
Jorientje, wat doe je...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
de vijand doet pogingen mij om te kopen heren!
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
Whahahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggen
quote:Op 1 februari 2008 17:26 schreef toma het volgende:
Whahaha over Feynoord
zet dat maar uit je hoofd!
quote:Fri 1 February 2008 17:27u door jorienvdherik
zet je principe eens aan de kant :d
quote:Op 1 February 2008 17:31 schreef toma het volgende:
ik wil best tekeningen over feyenoord maken, maar dat zullen alleen denigrerende zijn.
denk niet dat dat de bedoeling zal zijn.
quote:vr 1 februari 2008 17:32u door jorienvdherik
voor geld is alles te koop he '_'
quote:vr 1 februari 2008 17:35u door toma
ik mag dan wel een jood zijn. Maar ik heb wel principes
Dan krijgen we spelers als Denneboom en Dave van der Berghquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
V basten als TD zou ik iig een stuk eerder rust mee kunnen krijgen, met zijn naam kun je veel goede spelers aantrekken en als je dan een stabiele trainer hebt die de jongens goed in het gareel krijgt dan ben ik best wel hoopvol...
hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
goede speler!quote:
Een TD heeft een goed netwerk nodig. Qua uitstraling zal MvB prima zijn maar liever een ervaren man op die plek.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
V basten als TD zou ik iig een stuk eerder rust mee kunnen krijgen, met zijn naam kun je veel goede spelers aantrekken en als je dan een stabiele trainer hebt die de jongens goed in het gareel krijgt dan ben ik best wel hoopvol...
Mooi man, die DVD.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Net ook nog ajax-feyenoord 1-2 gekeken van 2005, de dvd
Zet die van de play-offs erna ook even op dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Net ook nog ajax-feyenoord 1-2 gekeken van 2005, de dvd
Ik ga heel de nacht bier drinken en gamenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:51 schreef Jasza het volgende:
Jorien kan je wel slapen straks?
Gelukkig klinkt dit in het geheel niet kansloos.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga heel de nacht bier drinken en gamen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt dit in het geheel niet kansloos.
Alle drie blijven ze!quote:
Boys komt vanavond bij hem slapenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig klinkt dit in het geheel niet kansloos.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Boys komt vanavond bij hem slapen
Moet hij niet naar Psv en/of carnaval Marcel?
Nee, Tele 2 hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Boys komt vanavond bij hem slapen
Moet hij niet naar Psv en/of carnaval Marcel?
bijtekenen?quote:2/2/2008 - Huntelaar: geen onderhandelingen
(Gepost door RvN)
Klaas Jan Huntelaar ontkende in het Algemeen Dagblad dat hij met wie dan ook heeft gesproken over een nieuw contract, ook met Ajax niet. "Er wordt zoveel geschreven, ik reageer nergens meer op." Zijn zaakwaarnemer meldt hetzelfde. "We zijn met niemand in gesprek geweest. Klaas Jan concentreert zich helemaal op Ajax." Oosterveer ontkende ook dat Ajax Huntelaar een nieuw, verbeterd contract heeft voorgelegd. "Er valt gewoon heel weinig te zeggen."
Ajax Netwerk
Huntelaar blijft kalm onder alle interesse. "Het zegt iets over zijn mentale instelling," aldus Koster. "Hij gaat er goed mee om. Hij blijft kalm onder die geruchtenstroom. Klaas Jan is een speler die zich goed kan focussen en probeert zo goed mogelijk te presteren. Dan komt de rest vanzelf. [...] Klaas Jan is onverstoorbaar, dat is het mooie van hem. Hij kan een kans missen, maar daar staat hij niet te lang bij stil. Dan gaat de volgende er gewoon in, denkt hij dan. En het mooie is, dat lukt meestal ook. [... ] Ik zal hem nooit wisselen. Je weet dat hij maar één moment nodig heeft om toe te kunnen slaan."
Dat zou wat zijn !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |