quote:
Zwart-wit-tijdperk-plaatjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
Dat winnen we wel he Dennis ?
[ afbeelding ]
Je vergeet wedstrijd 1?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
[ afbeelding ]
quote:Jeanneke (15)
gisteren, 15:37
Halloa lieverd, hoe is ie daar na de dag van gisteren :devil: wat een shit zeg.
We zullen allemaal maar even afwachten wat er nu gaat gebeuren :shrug:
Je kunt me natuurlijk altijd bellen :typing: of een berichtje achter laten op mijn hyves.
Ik hoor je nog wel dikke kus :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: :lips: je zus
Wees blij dat je weinig gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kloteseizoen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag ?
[ afbeelding ]
Jasza krabbel eens...quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kloteseizoen.
Wow wat een verlept mens is dat zegquote:
Weten die kakkies iets wat wij niet weten?quote:Ajax: Stekelenburg; Silva, Kuffour, Heitinga, Emanuelson; Gabri, Perez, Lindgren; Rommedahl (Bakircioglu), Huntelaar en Suarez.
quote:Als Buijs en Lucius beiden ontbreken, is Van Marwijk door zijn verdedigers heen.
Green - Bahia - Hofland - Bronkhorstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Erg domme zet om twee van je verdedigers te verhuren.
Buijs is gayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:59 schreef denthemen het volgende:
Maar die kakkerlakken zetten ook Buijs in hun vermoedelijke opstelling terwijl ze even ervoor zeggen dat hij iets met zijn reet heeft
AZ thuis?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tegen wie scoorde hij dat vet lekkere goal ook alweer?
quote:
Patrick die zijn plasje komt inleveren. Big deal.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat bier is waarschijnlijk ook niet te zuipen.
Volkomen begrijpelijk.quote:Van der Sar: niet meer terug naar Ajax
BRON: FOXsports
Edwin van der Sar liet weten te verwachten dat hij zijn carrière bij Manchester United zal afsluiten en niet meer zal terugkeren bij Ajax. Hij heeft zijn contract verlengd tot medio 2009. 'Het is steeds waarschijnlijker dat ik niet meer voor een ander team zal uitkomen. Toen ik bij Ajax vertrok heb ik de supporters verteld dat ik mijn carrière bij Ajax wilde beëindigen. Dat was ook heel lang mijn plan. Maar op 37-jarige leeftijd krijg ik nog de kans om op Old Trafford te spelen, mee te doen voor de grote prijzen en onderdeel uit te maken van een fantastisch elftal. Dat geef je niet zomaar op.'
quote:Stage Scheimann met een week verlengd
Omroep Brabant meldt dat Samuel Scheimann, linksback van Kozakken Boys volgende week terugkeert bij Ajax voor een extra week. Hij liep de afgelopen week stage in de hoop een contract af te dwingen. Het weer was echter zo slecht dat de technische staf van Ajax nog geen duidelijk beeld kon krijgen van Scheimann. Zaterdag speelt hij mee met Kozakken Boys in de competitie, waarna hij zal terugkeren bij Ajax.
eens, en repect dat hij er zelf nog op terugkomtquote:
dat welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Niet zo lulle ouwe![]()
Flappie is een held!![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het er moeilijk mee maar accepteren zijn geaardheid. Ook vind zijn vrouw het handig dat ze nu jurken kunnen delen, en kindlief speelt graag met zijn oorbellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weten ze vrouw en kind dat al
quote:Jaakke: "Liever uitbreiding dan nieuw stadion"
Ajax-voorzitter John Jaakke heeft in het weekblad 'Ajax Life' aangegeven een uitbreiding van de Amsterdam Arena te preferen boven de bouw van een nieuw stadion. De preses spreekt hiermee de gemeente Amsterdam tegen. Sportwethouder Carolien Gehrels gaf onlangs aan dat de gemeente bezig is met de bouw van een nieuw metropool tussen de hoofdstad en Almere.
"Ik heb naar voren gebracht dat wij liever hebben dat de Arena wordt aangepakt dan dat we naar een nieuw stadion moeten verhuizen. Als er dan toch een nieuw stadion zou komen, dan zou dat in ieder geval in Amsterdam moeten staan. De A van AFC Ajax staat voor Amsterdam, en niet voor Almere, Abcoude, Aalsmeer of Amstelveen", aldus een duidelijke Jaakke.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |