Groot stadion heeft ook watquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:35 schreef BonJovi het volgende:
Pleur op met je uitbreiding investeer dat geld maar in spelers zodat we een keer kampioen worden.
Wat moet dat dan voor een beleid opleveren?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:17 schreef Noshiba het volgende:
ik las net in het nhd dat van basten had gezegd op milan tv misschien wel te stoppen als trainer en td te worden bij een club
Ja veel lege plekken als ze zo doorgaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Groot stadion heeft ook wat
iig krijgen we 3/4 van AZ weer terugquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ja veel lege plekken als ze zo doorgaan
quote:beste toma,
kan je zo tekening maken over iets met feyenoord ofzo ?
dat ik hem als layout mag gebruiken op me site
mvg
Jorientje, wat doe je...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
de vijand doet pogingen mij om te kopen heren!
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
Whahahquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggen
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood moet je terugzeggen
quote:Op 1 februari 2008 17:26 schreef toma het volgende:
Whahaha over Feynoord
zet dat maar uit je hoofd!
quote:Fri 1 February 2008 17:27u door jorienvdherik
zet je principe eens aan de kant :d
quote:Op 1 February 2008 17:31 schreef toma het volgende:
ik wil best tekeningen over feyenoord maken, maar dat zullen alleen denigrerende zijn.
denk niet dat dat de bedoeling zal zijn.
quote:vr 1 februari 2008 17:32u door jorienvdherik
voor geld is alles te koop he '_'
quote:vr 1 februari 2008 17:35u door toma
ik mag dan wel een jood zijn. Maar ik heb wel principes
Dan krijgen we spelers als Denneboom en Dave van der Berghquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
V basten als TD zou ik iig een stuk eerder rust mee kunnen krijgen, met zijn naam kun je veel goede spelers aantrekken en als je dan een stabiele trainer hebt die de jongens goed in het gareel krijgt dan ben ik best wel hoopvol...
hehequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:49 schreef toma het volgende:
[..]
goede speler!quote:
Een TD heeft een goed netwerk nodig. Qua uitstraling zal MvB prima zijn maar liever een ervaren man op die plek.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
V basten als TD zou ik iig een stuk eerder rust mee kunnen krijgen, met zijn naam kun je veel goede spelers aantrekken en als je dan een stabiele trainer hebt die de jongens goed in het gareel krijgt dan ben ik best wel hoopvol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |