Daarna thuis NAC en de finale tegen die rotterdammersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En op naar de halve finale.
Bril kopen en morgen naar de wedstrijd komenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef Sjechov het volgende:
Ik las op weg naar de eerste divisie .....
Zou heel mooi zijn.. .NAC in de halve finale... weten we zeker dat we een feestje hebben in Breda met nog een overwinning erbij! COME ON NAC!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daarna thuis NAC en de finale tegen die rotterdammers
Euhm, volgens mij is het NAC topic een deurtje verderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:56 schreef E.L.Emmer het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn.. .NAC in de halve finale... weten we zeker dat we een feestje hebben in Breda met nog een overwinning erbij! COME ON NAC!!!
Jullie komen nog naar Almelo hé?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef E.L.Emmer het volgende:
Ik weet het, ik weet het... maar kon het niet laten
elke club heeft zijn eigen verslaggeverquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
True, kon ook zijn dat je een deel ervan kon terugverdienen met hetgeen je doet/ deed voor die ene site.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
elke club heeft zijn eigen verslaggever
soms kan er iemand niet, dan kan ik een wedstrijd overnemen ja
heb vorige week nog de vrouwen eredivisie gedaan, FC Twente tegen SC Heerenveen, wat een gepruts zeg van die dames
Als ik iemand zie zwaaien weet ik dat jij het bent... ik zwaai terugquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jullie komen nog naar Almelo hé?
Dan zwaaien we wel terug
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Binnenkort kaart voor heracles-feyenoord maar eens regelen.
Ik zeg 4-2 en 2-0. De laatste 2 thuiswedstrijden tegen NAC werd gewonnen met die cijfers.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:56 schreef E.L.Emmer het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn.. .NAC in de halve finale... weten we zeker dat we een feestje hebben in Breda met nog een overwinning erbij! COME ON NAC!!!
Hoop dat we er nog wat voor gevangen hebben, al schijnt de besparing op zijn salaris al een redelijk bedrag te zijn.quote:Bosnar definitief naar Japan
Voetballer Eddy Bosnar speelt volgend seizoen voor de Japanse club JEF United. De transfer is voor 99 procent zeker. Bosnar stond de afgelopen anderhalf onder contract bij Heracles Almelo, waar hij de laatste maanden geen basisplaats had.
De verdediger was de afgelopen dagen op proef in Japan en is daar ook medisch gekeurd. Hij krijgt een contract voor drie jaar. Bosnar speelde eerder bij Dinamo Zagreb, Everton en Sturm Graz
www.rtvoost.nl
nou hij gaat voor 3 jaar weg, neem aan dat je daar wel veel voor krijgtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoop dat we er nog wat voor gevangen hebben, al schijnt de besparing op zijn salaris al een redelijk bedrag te zijn.
Zou mooi zijn om voor een speler met een uitzichtloze situatie toch nog wat geld te vangen, meestal liepen ze transfervrij weg bij Heracles.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou hij gaat voor 3 jaar weg, neem aan dat je daar wel veel voor krijgt
Jammer dat het een Rotterdamse krant is, daarom neem ik het niet zo serieus. Dat hij niet blij is dat Heracles wil wachten met verlenging dat is duidelijk, maar ik heb niet de indruk dat hij echt boos is als ik RTV Oost zie en als ik hem gisteren gewoon zag lachen op de training.quote:Boze Gluscevic: "Heracles is stijlloos"
Igor Gluscevic heeft geen begrip voor het standpunt van Heracles Almelo in de onderhandelingen met Sparta. De Rotterdammers wilden de spits overnemen, maar Heracles werkte daar niet aan mee.
De Almeloërs beargumenteerde dat met het feit dat 'Gluscevic te belangrijk is'. "Ze laten me niet naar Sparta gaan omdat ik belangrijk ben, maar willen mijn contract niet verlengen tot 2009. Dat vind ik stijlloos", aldus de geirriteerde Serviër in het AD.
Ik hoop dat het mij voor de 3x op rij ook luktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:37 schreef sjerren het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al verzekerd van een kaart
Zeker weten, 2 counters is alles wat NEC heeft laten zien. Verder beetje lopen tijdrekken, laffe overtredingen maken, ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Apoc2003 het volgende:
Erg jammer, vooral omdat het tegen de verhouding in geweest schijnt te zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in, itt vorig seizoen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij vrijdag
Topquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
Op verzoek van Damzkieee, alle doelpunten en assists van Heracles Almelo.
Doelpunten Heracles Almelo 2007/2008:
quote:Het is dus een reële optie om het Polman Stadion te verlaten?
Hoogma: ,,Voor ons is het eigenlijk de enige oplossing. Anders kunnen we niet verder groeien. We hebben drie locaties op het oog, die worden onderzocht. Twee plekken bij de snelweg en een stuk grond vlakbij de brug bij Wierden. Dat onderzoek kost tijd."
Zeker toen de lange zijdes werden doorgetrokken ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel jammer. Ik vind het een leuk en gezellig stadion.
Niet gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zit ik toch redelijk goed met mijn kaartje van Almelo op HAFC
Nog niet echt, voor de wedstrijden tegen de directe concurrenten voelde ik meer spanning. Enige waar ik nu wakker van lig is of mijn keel morgen hersteld is van carnaval.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al zenuwachtig voor morgen?
Breemz en ik sowieso, verder geen idee.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:42 schreef Dos37 het volgende:
Wie van jullie gaan er allemaal heen?
Dank je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef venomsnake het volgende:
Succes vanavond!
All zal het loodzwaar worden.
Ik heb erg veel sympathie voor Heracles ja. Leuke clubquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo is dit jouwe 2e club heineken?
Maar waarom vroeg ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb erg veel sympathie voor Heracles ja. Leuke club
Ah, ik las er een komma tussen. Ik ken een aantal meiden die in Almelo wonen en die fanatiek voor Heracles zijn. Ik ben een paar keer met ze meegeweest (toen Heracles nog eerste divisie speelde) en sindsdien heb ik veel sympathiek voor de club.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:22 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme wat een hoerenzooi
Kutmazzel
Ik blijf het optimistisch inzien, vorig jaar hadden we ook een loodzwaar programma. Nu hebben we mijn inziens een team dat zowel kan voetballen als strijden, genoeg ploegen zullen zich er in gaan verslikken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Maar als we doorgaan met het verliezen van wedstrijden die we kunnen/konden winnen, dan wordt het nog lastig.
Volgende thuiswedstrijden en Graafschap en Willem II uit. 7 punten is minstens nodig.
Twee uitwedstrijden bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat we gisteren niet wonnen, zou wat zijn als er na Broods ontslag opeens 2 wedstrijden op rij gewonnen zouden worden.
Uitwedstrijden bedoel ik ja. Rahim vind ik sowieso niet echt een topper itt velen, hij heeft een paar wedstrijden lekker gebald, maar ik vind het maar een onzekere en matige verdediger.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee uitwedstrijden bedoel je?
Beide fouten waren trouwens fouten van Rahim? Stiekem toch nog een rooie?![]()
Hoewel de 1-1 ook een fout was van Boakye die Elia voor zich liet komen. Boakye was sowieso niet erg gelukkig gisteren.
En dan word je zo 'goed' gefouilleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:15 schreef Zwoerd het volgende:
Mooi hoor die fakkels, kan ik altijd wel waarderen
iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:19 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij had Rahim er sowieso al naar 2 minuten afgekund met rood, de bal speelde hij in ieder geval niet.
[ afbeelding ]
Hij heeft in ieder geval wel de goede aangepakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:12 schreef CAZZO het volgende:
[..]
idd
Heubach was na die actie de rest van de wedstrijd de weg volledig kwijt
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Niet gezien.Ik zal even kijken.
Edit: Ik kan maar 1 plaatje vinden in het nieuwe stadion-topic, dat lijkt er idd op.
toevallig Marloes en Tanja?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, ik las er een komma tussen. Ik ken een aantal meiden die in Almelo wonen en die fanatiek voor Heracles zijn. Ik ben een paar keer met ze meegeweest (toen Heracles nog eerste divisie speelde) en sindsdien heb ik veel sympathiek voor de club.
quote:Op zondag 10 februari 2008 09:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Damzkieee: Voor 99% zeker ben ik volgende week zaterdag in Enschede. Voor de wedstrijd tegen Heerenveen ben ik te laat, maar ik kom denk ik na de wedstrijd wel ff een biertje drinken in het home.
D'r is in principe weinig verandert in vergelijking met z'n Twente-tijd. Toen was het al een speler die je zo af en toe de enkels probeerde te breken, en fout na fout maakte. Maar mag hem op de een of andere manier toch wel graag zien voetballen. Jaren op de bank gezeten bij ons en nooit gezeurd, wou volgens mij ook niet weg, maar moest op een gegeven moment wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uitwedstrijden bedoel ik ja. Rahim vind ik sowieso niet echt een topper itt velen, hij heeft een paar wedstrijden lekker gebald, maar ik vind het maar een onzekere en matige verdediger.
Volgens mij had Rahim er sowieso al naar 2 minuten afgekund met rood, de bal speelde hij in ieder geval niet.
[ afbeelding ]
Een vriend van mij zit in Enschede op kamers. En ik ga met nog een maatje bij hem pitten. En hun hebben niet zoveel met voetbal dus we drinken eerst even een biertje bij hem thuis en daarna gaan we richting Almelo.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoezo kun je er niet op tijd zijn dan?
quote:Heracles investeert fors in nieuwe kunstgrasmat
Uitgegeven: 12 februari 2008 12:13
ALMELO - Heracles Almelo investeert vier ton in een nieuwe kunstgrasmat. Het veld wordt tijdens de zomerstop aangelegd en voor het nieuwe seizoen in gebruik genomen.
ANP
Volgens leverancier Koninklijke Ten Cate blijven de grasvezels in deze mat beter rechtop staan, waardoor voetballers nog beter hun voetbalschoen onder de bal kunnen krijgen. Volgens een woordvoerder was de huidige kunstgrasmat niet aan vervanging toe.
De selectie van Heracles Almelo heeft een actieve inbreng gehad in de ontwikkeling van de nieuwe mat.
Ten Cate betaalt alles, don't worry. Ten Cate ziet zoals ze zeggen ons stadion als showroom, zij willen het nieuwste product er hebben liggen en dus zullen zij er ook voor betalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/143(...)we_kunstgrasmat.html
Ik hoop dat Ten Cate ook nog wat betaald
Ook al ben ik een voorstander van echt gras, jullie mat is inderdaad prima. Zeker als je het met andere clubs vergelijkt. Het heeft ons (Ajax) al genoeg punten gekost denk ik. Roda uit, Excelsior uit, NEC uit.. Uiteraard ligt dat niet alleen aan de mat, maar die clubs zijn absoluut in het voordeel bij een slechte grasmat, aangezien zij het niet van combinatiespel moeten hebben, maar van werklust.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Aan onze mat kunnen heel wat clubs (straks) een puntje zuigen. Roda van de week ook weer, wat een dramat.
Ach, dat is gewoon altijd dat slappe gelul. Het is altijd het makkelijkst om de schuld niet bij jezelf te zoeken en het af te geven op andere zaken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
En volgend jaar is dat veld dus nog beter. Met als bijkomend voordeel dat hoe meer het voetbalt als echt (perfect) gras, hoe minder de tegenstanders het veld als excuus kunnen gebruiken als ze in Almelo verliezen.
Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon altijd dat slappe gelul. Het is altijd het makkelijkst om de schuld niet bij jezelf te zoeken en het af te geven op andere zaken.
Ja, zo'n knollentuin is een excuus natuurlijk. Maar ik bedoel te zeggen dat als wij thuis winnen het bijna altijd aan het kunstgrasveld ligt volgens de trainers. Als ze winnen dan hoor je er geen woord over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter () en vooral Ajax zelf schuldig aan de zoveelste nederlaag dit seizoen.
Nu wil ik overigens niet beweren dat jullie veld slecht is. In tegendeel, jullie veld hoort juist in ons voordeel te werken. Aangezien dat geen hobbelige knollentuin is
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef MaxPower het volgende:
wat vertrouwen in zaterdag?
Mwah, ik zie liever Schilder liever niet als verdedigende middenvelder, stel de Vries maar op om Bradley in de gaten te houden. Het was volgens mij Schilder die zijn mannetje 2x (bij de 1-1 sowieso) liet lopen vrijdag, dat zie ik bij de Vries niet gebeuren. Ik zie Schilder dan liever in een wat vrijere rol hangend aan de linkerkant.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik niet
Ik heb er wel vertrouwen in, hopelijk speelt Schilder op Maas z'n plek.
Maar de kans dat er van feyenoord gewonnen wordt, schat ik een stuk groter in.
Maas en Wuytens zijn geschorst.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Apoc2003 het volgende:
Inderdaad een keertje zonder Maas spelen en kijken wat er gebeurt lijkt met niet verkeerd, maar om dat tegen Heerenveen te doen weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
En waar is Wuytens? Die doet het m.i. toch best aardig de laatste tijd?
Klavan centraal ja, heeft hij onder Bosz een wedstrijd of 5 erg goed gedaan toen Hoogma geblesseerd was en ook tegen VVV bleef hij volgens mij aardig op de been het laatste half uur centraal achterin, al is dat natuurlijk wel andere koek dan Heerenveen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Klavan centraal Blawh?ik weet t niet hoor. Smit leeft toch ook nog?
Klavan dan op de plek van de Vries.
Eddy was wel op zijn best tegen spitsen als Sibon, N'Kufo, etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh ik weet het ook niet. Vroeger hadden we Eddy nog
Nu dus 100% zeker.quote:Eddy Bosnar definitief overgenomen door JEF United
HERACLES.NL - Eddy Bosnar is officieel overgenomen door het Japanse JEF United. De verdediger werkte twee weken geleden een stage af bij de club uit Japan. Eddy Bosnar had nog een contract bij Heracles Almelo tot medio 2009. De Australiër speelde in totaal 42 wedstrijden voor Heracles Almelo. Dit seizoen kwam hij veertien keer in actie waarin hij één keer scoorde.
Oei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
Roorda er niet bij, Pranjic en Sulejmani geblesseerd van de training vandaag.
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Punten blijven in Almelo hoor, ook als Pranjic en Sulejmani meedoen. Maak je niet teveel illusiesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Jullie hebben nog steeds een betere selectie dan ons ondanks die blessures, niet alvast gaan indekken he.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Poulsen er ook al niet bij, moet niet veel gekker worden.
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.quote:
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen nieuws over volgende week, beetje jammer
Soms is het niet eens zo gek om iemand te hebben die de bal het stadion uitroeit, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
wisten ze toen ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinen
Ik vind de foto gewoon lachwekkend, heb zelfs niks tegen Bosnar. Vond het een sympathieke kerel en had hem er ook graag bij gehad. Ik vond hem ook een tikkeltje onderschat, niemand vond hem goed maar statistisch gezien hebben we tot afgelopen november meer punten gepakt met Bosnar dan zonder Bosnar. Volgens mij hadden we met Bosnar zelfs 80% van de punten gehaald tot afgelopen november.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
Breukers.quote:Bij Heracles zijn verdediger Jan Wuytens en middenvelder Rob Maas geschorst. Karim Bridji is nog niet wedstrijdfit. Het lijkt erop dat Ragnar Klavan en Tim Breukers het geschorste tweetal in de basis zal vervangen.
quote:Heracles meldt zich voor Verbeek
Heracles Almelo hoopt Gertjan Verbeek te strikken als nieuwe coach voor volgend seizoen, zo meldt Omrop Fryslân. De oefenmeester heeft reeds bevestigd dat Heracles zich officieel bij hem heeft gemeld.
Tevens gaf Verbeek aan een overstap naar zijn oude werkgever, hij werkte ookal in Almelo voor zijn huidige periode in Friesland, niet uit te sluiten. Officiële gesprekken hebben echter nog niet plaatsgevonden, maar Verbeek is wel content met de interesse.
Ook twee clubs uit het buitenland hebben geïnformeerd naar de diensten van Verbeek, die aan het eind van het seizoen moet vertrekken bij Heerenveen. De trainer blijft echter het liefst in Nederland werken. Eerder werden NAC en Feyenoord al aan hem gelinkt.
Als dat meisje een kaart voor me heeft, laat ik het je weten. Dan komt het wel goed. Hoor het denk ik morgenavond, omdat zij diegene die een kaart over heeft morgenavond spreekt.quote:
Ja, maar dan baal ik weer van zo'n Excelsior. Die had je op 4 punten kunnen zetten, nu staat nog steeds iedereen binnen 3 punten. Het is gewoon TE spannend onderin.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes jongens. En Blawh, 2-2 tegen Heerenveen in deze vorm is een heel erg goed resultaat.
Tjah, hij kan zeker goed voetballen. Vorig jaar scoorde hij toch 1 op 2 ondanks dat hij lange tijd de enige spits was in een dramatisch draaiend Heracles. Dit seizoen scoorde hij in het begin veel en met name tegen AZ speelde hij goed. Ook tegen Sparta viel hij goed in. In de winterstop raakte hij geblesseerd en omdat het team goed draaide moest hij het doen met invalbeurten. De laatste weken viel hij goed in en vandaag mocht hij als rechtsbuiten starten, was gewoon een ongelukkige wedstrijd van zijn kant.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoor niks hier over Everton, maar als ik die samenvattingen bekijk, valt die echt tegen scoort nauwelijks.
Volgende week doe maar nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, hij kan zeker goed voetballen. Vorig jaar scoorde hij toch 1 op 2 ondanks dat hij lange tijd de enige spits was in een dramatisch draaiend Heracles. Dit seizoen scoorde hij in het begin veel en met name tegen AZ speelde hij goed. Ook tegen Sparta viel hij goed in. In de winterstop raakte hij geblesseerd en omdat het team goed draaide moest hij het doen met invalbeurten. De laatste weken viel hij goed in en vandaag mocht hij als rechtsbuiten starten, was gewoon een ongelukkige wedstrijd van zijn kant.
Voetballen kan hij wel, hij laat het alleen lang niet altijd zien. Hopelijk laat hij je volgende week zien wat hij kan.
Nou, dat denk ik niet hoor. Hij is al wel 24, geen 20 ofzo. Subtoppertje misschien ooit nog wel, maar dan mag hij eerst meer laten zien. Alhoewel je het nooit weet, hij heeft wel een neusje voor de goal en een actie. Hij mist wel wat snelheid (in zijn acties). Maar het is moeilijk om te voorspellen hoe een spits het bij een topclub zou doen, dat is heel anders voetballen natuurlijk. Een Lazovic, Farfan, ... zou ook niet uitblinken. Ik denk alleen niet dat hij de top haalt, hoop dat hij een tijdje constant goed gaat presteren bij ons, dat zou een goed begin zijn. Hij kan voor ons in ieder geval wel een hele goede zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week doe maar niet![]()
Maar denk je dat die nog naar een topclub in NL kan , over 2 jaar ofzo
Soms krijg je hem, soms niet. 2 weken geleden had Lakic een penalty verdiend en kregen we hem niet, nu hebben we een keer geluk dat de tegenstander hem niet krijgt.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef SCH het volgende:
Jeetje, die niet geven pingel aan het eind, kwamen jullie wel goed weg
Ik had al niet het gevoel dat de beste speler er af gingquote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wees er vooral niet te blij mee, Rahim is toch wel onste zwakste schakel vind ik.
2 linkspoten centraal achterin, ik denk dat het moet kunnen. Zeker tegen 1 spits, maar betwijfel of de staff er ook zo over denkt.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wuytens komt weer terug
Maas mag van mij wissel blijven, gewoon deze opstelling en Wuytens op de plek van Rahim.
Breukers was dramatisch.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
2 linkspoten centraal achterin, ik denk dat het moet kunnen. Zeker tegen 1 spits, maar betwijfel of de staff er ook zo over denkt.
Maas staat er toch gegarandeerd in.Slechter dan Breukers kan het in ieder geval toch niet, die komt veel tekort.
Schilder volgende keer in de basis ten koste van Michalke lijkt me.
Breukers kan gewoon niet beter, dat had ik al gezien tijdens Utrecht uit. Alleen toen beweerde Brood ook nog dat hij goed gespeeld had.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Breukers was dramatisch.
Schilder idd in de basis, hoewel Michalke gisteren niet eens zo héul slecht was.
De beleving bij Schilder op de bank bij de 1-1 ook mooi om te zien, in de samenvatting.
quote:"Wel jammer voor Heerenveen. Spelen het mooiste voetbal van Nederland. Maarja, dat kunstgras he, stelletjes valsspelers daar in Almelo "
"Ik verwijt dit puntenverlies aan dat veld van heracles. Als je niet oppast breek je daar zo je benen. "
"Ja als Verbeek tegen één club punten wil verliezen, dan is het Heracles Alemlo wel. Daarom moet ie dan lekker heen gaan volgend seizoen. [...] Lang leven het aflopende contract van Gert Jan Verbeek! "
Voetbalzone?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Even een paar reacties op internet over de wedstrijd van gisteren:
[..]
Bij ons spelen Rahim en Looms niet.quote:Feyenoord moet het zaterdag tegen Heracles doen zonder Tim de Cler, die tegen Vitesse in de slotfase een gele kaart pakte.
De schorsing van De Cler stelt trainer Bert van Marwijk voor een probleem, aangezien Tim de Cler feitelijk de enige linksback is in de Rotterdamse selectie.
,,Giovanni van Bronckhorst hebben we in deze fase hard nodig op het middenveld,’’ aldus Van Marwijk, die Fer en Bahia als alternatieven ziet.
Ik denk ook niet dat Quansah van het middenveld gehaald gaat worden. Misschien met 3 (Boakye, Wuytens en Klavan)verdedigers spelen? Feyenoord speelt namelijk maar met 1 spits, waarom zou je dan 4 verdedigers opstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hmm, moeten maar even afwachten wat het gaat worden. Quansah rechtsback kan ik me nauwelijks voorstellen ...
Maar het maakt niet zoveel uit, Feyenoord pakken we wel
quote:Is er een bepaalde wedstrijd waarin iets is gebeurd. Is er iets dat je bijgebleven is?
De wedstrijd uit bij Eindhoven waarbij ik een rode kaart kreeg. Terwijl ik naar de kleedkamer liep werd ik al bespuugd door de spelers. Eenmaal aangekomen in de spelerstunnel werd ik opgewacht door onze leider (Henny) en de gehele bank met spelers en materiaalman /verzorger van Eindhoven. Ze\wilden mij aanvliegen. Samen met Henny durfde ik het gevecht wel aan. De eerste de beste die op mij af kwam gaf ik een kopstoot. Het was mij een leuke toestand daar, tien tegen twee. Ik zag Henny nog iemand een stomp geven. Werd uiteindelijk een groot gevecht met als resultaat een aantal blauwe plakken en een schorsing van drie wedstrijden. Ik weet het, het hoort niet maar ik zal het nooit vergeten.
Is er tijdens je verblijf wel eens iets ludieks gebeurd en wil je dat met ons delen?
Tijdens mijn eerste trainingskamp vroeg Folkert Velten of ik nog mee ging wat drinken, want het was immers de laatste nacht van het kamp. En het was zaterdag ! Dus ik en wat anderen gaan mee. We zetten het op een zuipen en straalbezopen komen we om een uur of zes op de kamer terug.
Om 08:00 uur moesten we eten waarna er om 09:00 uur een training op het programma stond. Maar van dhr Velten was niets te bekennen Helemaal kapot van de bosloop en met een kater van vanjewelste, zie ik Folkert op het terras zitten. Ik loop dus naar hem toe en vraag hem waarom hij daar zit. Hij reageerde heel droog en met een lachend gezicht; “ Roy je weet toch dat ik niet op zondag train en voetbal vanwege mijn geloof.” Hierop begonnen hij en de andere spelers te gieren van het lachen. Ik was er met beide benen ingetuind
Wat vind je van Heracles op dit moment?
Het elftal vind ik redelijk. Het publiek zo als altijd top. Maar als ik die kop van die Jan Smit weer op tv zie springen, krijg ik de kriebels over me lijf. Wat een stuk verdriet is dat zeg.
Ik vind het niet erg, heb het nooit in Rahim zien zitten en snapte ook niet waarom uitgerekend hij aangetrokken werd.quote:Rahim twee duels geschorst
HERACLES.NL - Rahim heeft naar aanleiding van zijn directe rode kaart die hij kreeg in de thuiswedstrijd Heracles Almelo – SC Heerenveen van afgelopen zaterdag een schorsing gekregen van drie duels waarvan één voorwaardelijk.
Rahim mist dus de competitiewedstrijd tegen Feyenoord en de KNVB-bekerwedstrijd tegen HFC Haarlem.
Omdat er dan altijd wel eentje gedold kan wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Quansah van het middenveld gehaald gaat worden. Misschien met 3 (Boakye, Wuytens en Klavan)verdedigers spelen? Feyenoord speelt namelijk maar met 1 spits, waarom zou je dan 4 verdedigers opstellen?
1 tegen 3 moet voldoende zijn lijkt me, ik zie dan liever een versterkt middenveld eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Omdat er dan altijd wel eentje gedold kan worden
Zuur voor je.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen uitsluitsel over zaterdag![]()
Wat is er zo bijzonder aan die mac?quote:Hoop dat door gaat, die mac vlak bij het stadion is
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zuur voor je.
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die mac?
Edwin van Lenthe? Die is denk ik te druk met bellen, heb hem de laatste maand wel 3x aan de lijn gehad of ik loten oid wou kopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijn![]()
Die man die er over gaat, heeft de mails nog niet beantwoord, maar gaat dat komende week doen
Dan moet je je mailtjes ook maar niet ondertekenen met Jorien van den Herikquote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijn![]()
Die man die er over gaat, heeft de mails nog niet beantwoord, maar gaat dat komende week doen
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loopquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hehe
En over het veld lopen.
10 jaar stadionverbod.
zwaai ook effe naar mij wil jequote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loop
Ik zal een halve liter over je heengooien vanaf rij 2 in P.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loop
Vak-D toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zwaai ook effe naar mij wil je
ik sta precies in het midden naast het Heracles bord
lol. achter doel zeker ?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal een halve liter over je heengooien vanaf rij 2 in P.
P,Q,R zijn achter de goal ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lol. achter doel zeker ?
maar niet voor gaan staan dan
staks herken je me en ga je gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meestal zijn de fotografen ervoor wel veilig hoor, het is geen Feyenoordpubliek.
Ik gooi nooit, schreeuw alleen beetje naar scheidsrechters... that's all. Brave jongen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staks herken je me en ga je gooien
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vak-D toch?
Grappig opmerkingen van voetbalzone trouwens haha. Kunstgras is juist goed voor een ploeg als Heerenveen, dus daar kunnen ze zich niet achter verschuilen.
En Verbeek zal vast wel gebaald hebben, dat Heerenveen in de thuiswedstrijd Heracles vernederde. Wat een droeftoeters daar
In de JL heeft sowieso de helft van de spelers al geen moeite met kunstgras. Tenminste, dacht dat ik dat ooit ergens had gelezen.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:28 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja
en Beerens verklaarde zelfs dat ie het fijn spelen vond op kunstgras, eindelijk 1 die er wel positief tegen staat...
Slimquote:Heracles mist Christensen tegen Feyenoord
Martin Christensen is niet van de partij als Heracles Almelo het zaterdag opneemt tegen Feyenoord. De aanvaller zit een schorsing uit na een rode kaart in het reserveteam van de Tukkers.
Het jonge talent kreeg maandagavond de rode kaart tegen BV Veendam wegens natrappen. Daardoor kwam zijn team al na een dik kwartier spelen met tien man te staan. Overigens wonnen de Heraclieden wel met 4-1.
Naast Christensen mist Heracles ook Rahim Ouedraogo tegen Feyenoord. De verdediger kreeg eerder vandaag een schorsing van drie duels aan zijn broek vanwege
quote:Scheidsrechter Pol van Boekel had Ouedraogo zaterdag in de slotfase voor een charge op Sulejmani van het veld gestuurd. De tuchtcommissie van de KNVB achtte een straf op zijn plaats vanwege 'ernstig gemeen spel'.
ook weer achter het doel zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Jorien kom je ook nog even provoceren voor vakkie R? Wij hebben Zippo's
ik niet, want ik rook niet![]()
P, Q en R zitten allemaal achter het doel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook weer achter het doel zeker
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand die toevallig iemand kent die een kaartje over heeft voor zaterdag?
Ja het is al een tijd uitverkocht helaas. Ben nu wel via via in contact gekomen met een meisje die ook in het home achter de bar staat en die geloof ik lid is van de supportersvereniging ofzo. Dus die zou het donderdag op de club nog even navragen. En anders heb ik pech..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:05 schreef Incolumis het volgende:
is het al uitverkocht eigenlijk? zo nee, dan wil ik wel effe met mijn seizoenskaart een kaartje voor je voorschieten hoor
edit: uitverkocht dus al...
en ik moet nog antwoord krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja het is al een tijd uitverkocht helaas. Ben nu wel via via in contact gekomen met een meisje die ook in het home achter de bar staat en die geloof ik lid is van de supportersvereniging ofzo. Dus die zou het donderdag op de club nog even navragen. En anders heb ik pech..
Je kunt toch even een belletje plegen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en ik moet nog antwoord krijgen
Zeer zeker, als ik morgen nog geen antwoord heb, zal ik gaan bellen, had gister gebeld maar kreeg de persoon niet aan de lijn. maar heb nu directe nummerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je kunt toch even een belletje plegen?
Ben benieuwd, baat het niet dat schaadt het niet. Wel al 23 jaar, denk dat het niet veel gaat worden dan.quote:Heracles Almelo heeft Davids op proef
Heracles Almelo heeft deze week Jaap Davids op proef. De jonge verdediger staat onder contract bij Vitesse en zal deze week met het beloftenelftal meetrainen.
Davids komt in Arnhem niet aan spelen toe. Hij werd eerder al verhuurd aan de eerstedivisionisten FC Den Bosch en AGOVV en kreeg al in een vroeg stadium te horen dat hij mag uitkijken naar een andere club. Davids wordt begeleid door René Eijkelkamp. "We hopen dat deze stage voor hem iets oplevert", aldus Eijkelkamp.
hafc.nl
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niemand die toevallig iemand kent die een kaartje over heeft voor zaterdag?
Nee ben dr ook bang voor. Maar ja, op proef is niet zo erg natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd, baat het niet dat schaadt het niet. Wel al 23 jaar, denk dat het niet veel gaat worden dan.
Of iemand overvallenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan nog proberen bij de poort te smeken, of met Jorien mee gaan natuurlijk.
Er staan maar weinig meisjes op R, staat ze onderin/bovenin/links/rechts?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of iemand overvallen
Naja, ik wacht morgenavond even af. Dat meisje zou het voor me proberen te regelen. Ze staat ook op R trouwens
Geen idee waar ze staat. Ik hoor het vanavond / morgen of ik zaterdag kan of niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er staan maar weinig meisjes op R, staat ze onderin/bovenin/links/rechts?
voor mijn eigen website,quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
Oei das lullig. Misschien was je er wat te laat bij?
Op welke krant/tijdschrift/website wilde je een perskaart aanvragen dan?
oh god nee hequote:Komende zaterdag, rond de wedstrijd Heracles Almelo – Feyenoord, zal er een bekende stem door het Polman Stadion klinken. Lenie Huizinga neemt de microfoon ter hand, zoals velen weten was ze maar liefst 40 jaar actief als stadionspeaker van Heracles Almelo. “Ik neem het eenmalig van Gerard Kruizinga over vanwege zijn vakantie. Ik doe het graag, omdat ik Heracles Almelo nog altijd een zeer warm hart toedraag”, aldus Lenie Huizinga.
onopvallend is niet per definitie slechtquote:De beloften van Heracles Almelo hebben in het Polman Stadion een oefenwedstrijd tegen de hoofdmacht van HHC Hardenberg gelijk gespeeld. Na negentig minuten was de einduitslag 2-2.
René Kolmschot was na afloop tevreden over het resultaat en het vertoonde spel. Hij zag Stef van der Velden de eerste kans krijgen en daarna kwam de gedreven spelende ploeg in moeilijkheden. HHC Hardenberg kwam op 0-2 door treffers van treffers van Stefan Buitenhuis en Tom IJzerman. Vlak voor de rust bracht Serdar Gökkaya zijn ploeg weer terug in de wedstrijd. In de tweede helft kwam Heracles Almelo beter in het spelen en zou de ploeg loon naar werken krijgen met een doelpunt dat werd gescoord door Silas Prijs. Proefspeler Jaap Davids mocht zich negentig minuten lang bewijzen en maakte een onopvallende indruk.
whehe serieus, hij heeft een kop van 35quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
Die Gerard Kruizinga mag van mij sowieso wel wegblijven. Wat een drama. Als je je eigen spelers niet eens bij naam kent
Tubantia vandaag een stuk over Kwame Quansah. Ik dacht dat die gast al 30 was ofzo, maar hij is pas 25(al betwijfel ik nog of dat wel echt waar is
)
Thanksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Succes tegen feyenoord.. Proberen de goede lijn door te trekken. Want ik vond dat er bij vlagen goed gespeeld werd tegen Heerenveen. (in die wedstrijd had Heracles meer verdiend)
Ben benieuwd of garcia garcia het weer op zijn heupen krijgt. Geweldige spelertje.
quote:Feyenoord kan 1000e Eredivisiezege boeken in Almelo
Mocht Feyenoord zaterdag een overwinning boeken op het kunstgras van Heracles Almelo, dan viert de club een jubileum. De Rotterdammers hebben momenteel 999 wedstrijden gewonnen in de eredivisie. Een zege brengt de Stadionclub dus op 1000 zeges.
Feyenoord acteerde sinds de start van de Eredivisie in het seizoen 1956/57 speelde 1743 keer op het hoogste niveau. Van de overige duels eindigden er 410 in een gelijkspel en Feyenoord leed 334 nederlagen.
Ajax en PSV bereikten al eerder de magische grens. De Amsterdammers staan al op 1147 overwinningen en de Eindhovenaren zegevierden 1042 maal. FC Twente staat op de vierde plaats en kwam 603 keer als winnaar van het veld.
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot johquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets gehoord, of ik een kaartje voor morgen heb of niet. Zal dus wel niet
Dan maar lekker tele2 kijken morgenavond.
Ik denk serieus dat Heracles gaat winnen. Die draaien de laatste weken behoorlijk en laten heel leuk voetbal zien. Jullie daarentegenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot joh
Teleurstelling om winst voor Heracles? Ik volg je nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan is de teleurstelling ook niet zo groot joh
Jammer, kans was natuurlijk ook niet al te groot. Zijn weinig mensen denk ik die de wedstrijd willen missen, zeker niet nu Heracles goed draait. Bovendien denk ik dat kaarten die over zijn gaan meestal naar bekenden gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog steeds niets gehoord, of ik een kaartje voor morgen heb of niet. Zal dus wel niet
Dan maar lekker tele2 kijken morgenavond.
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat Heracles gaat winnen. Die draaien de laatste weken behoorlijk en laten heel leuk voetbal zien. Jullie daarentegen
Wel grappig, 2 weken geleden waren Twente supporters gewoon bang voor Heracles en nu zie ik dat jij er ook totaal niet gerust op bent. Als we dit team hadden vanaf het begin van het seizoen dan hadden we gewoon op een plaats 9-13 kunnen eindigen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnen
ik ben er niet gerust op, omdat wij al sinds 2 dec geen goede wedstrijd hebben gespeeld. weet je tegen we toen speelden ??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wel grappig, 2 weken geleden waren Twente supporters gewoon bang voor Heracles en nu zie ik dat jij er ook totaal niet gerust op bent. Als we dit team hadden vanaf het begin van het seizoen dan hadden we gewoon op een plaats 9-13 kunnen eindigen.
6-0, tijdperk Brood.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ben er niet gerust op, omdat wij al sinds 2 dec geen goede wedstrijd hebben gespeeld. weet je tegen we toen speelden ??
dat was onze laatste goede wedstrijd.
juist ja feyenoord - heracles 6-1, ik herhaal 6-1
Heracles speelt er al eventjes hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal lastig worden, maar bizar dat je bij een nieuwe club in de eredivisie bang moet zijn om te winnen
We moeten inderdaad punten pakken, zou toch niet te geloven zijn als we met zulk spel degraderen? Het probleem is dat we gewoon veel teveel kansen missen. Lakic bij Twente, Lakic 2x tegen Heerenveen, Lakic tegen NEC. Hij speelt goed, maar afmaken lukt hem nog niet echt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Damzkieee het volgende:
Jep.
En als we niet oppassen straks plaats 17 of 18.
sopcastquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even hier, omdat ik weet dat jorien hier leest:
Hoe kun je een weekend lang tele2 kijken, zodat ik dus vanavond Heracles en morgen Ajax en psv kan kijken? Ik snap er geen moer van
www.planet.nlquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even hier, omdat ik weet dat jorien hier leest:
Hoe kun je een weekend lang tele2 kijken, zodat ik dus vanavond Heracles en morgen Ajax en psv kan kijken? Ik snap er geen moer van
Mwoah, ze zijn gewoon sterker dan bijvoorbeeld Execlsior en VVV. Dan nog een zwak Willem 2 erbij en handhaving is een feit. Met deze selectie moet dat gewoon geen probleem zijn. Wél een probleem is de continuiteit, ik wil eens geen geleende topspelers zien, maar gekochte....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
3-3, tja...
Wel een leuke wedstrijd, maar eigenlijk had er gewonnen moeten worden. Heracles gaat het nog heel erg lastig krijgen om er in te blijven vrees ik
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef BOYS1985 het volgende:
Heracles is gewoon laf met dat kunstgras lekker degraderen jongens!
Ik zie je logica of analogie niet helemaal...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?
zo veld is toch dramatisch manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kun je dit ook onderbouwen, beste man?
Het programma gezien? Helaas, gaat Heracles het nog heel lastig krijgen. Maar inderdaad is Heracles beter dan die drie clubs. We wachten het af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mwoah, ze zijn gewoon sterker dan bijvoorbeeld Execlsior en VVV. Dan nog een zwak Willem 2 erbij en handhaving is een feit. Met deze selectie moet dat gewoon geen probleem zijn. Wél een probleem is de continuiteit, ik wil eens geen geleende topspelers zien, maar gekochte....
nee hoor zeker niet,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het programma gezien? Helaas, gaat Heracles het nog heel lastig krijgen. Maar inderdaad is Heracles beter dan die drie clubs. We wachten het af.
En jorientje en die andere flikker: geef het veld maar de schuld
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo veld is toch dramatisch man
ben je dan voor club
Spreekt de man die jankt dat ie geen gratis kaartje van Heracles krijgt. Tyf toch een eind op manquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
zo veld is toch dramatisch man
ben je dan voor club
Idd. Zei ik ook al in het liveverslagen topic.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Blawh het volgende:
Trouwens, volgens mij had Hofland rood moeten hebben voor die tackle en was Schilder doorgebroken toen hij werd neergehaald. Er stond nog wel iemand schuin achter, maar die stond stil en kon Schilder die op volle snelheid lag nooit meer inhalen. Vond Blom sowieso niet echt in ons voordeel fluiten.
Mjah, 3-3 is niet slecht natuurlijk. Zeker niet als je zelf ook niet goed voetbalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Idd. Zei ik ook al in het liveverslagen topic.
Schilder had zoveel snelheid dat hij zo kon doorlopen naar de goal.
veel onzin, maar boeiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hofland had donkerrood moeten hebben. Schilder was niet doorgebroken, maar die overtreding van Landzaat sloeg nergens op. De bal was al lang weg en als je dan de man op heuphoogte onderuit schopt, tja..
De pingel was er trouwens buiten, maar Greene had daar wel rood moeten hebben. Garcia Garcia was absoluut doorgebroken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef denthemen het volgende:
Mooie pot mannen, lekker sfeertje.. Wel jammer dat Feyenoord geen fans meenam, of hoorde ik ze gewoon niet?
gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles Almelo #17 Op naar nog een jaar Eredivisie
Was éénmalig.
Sfeertje valt dit seizoen nogal tegen vind ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:32 schreef denthemen het volgende:
Mooie pot mannen, lekker sfeertje.. Wel jammer dat Feyenoord geen fans meenam, of hoorde ik ze gewoon niet?
Hmmm ok, ik mis soms een beetje de lange zijde. Volgens mij is die weleens nadrukkelijker aanwezig geweest.quote:Op zondag 24 februari 2008 02:05 schreef Incolumis het volgende:
sfeer zat er wel goed in vandaag hoor, erg rumoerig de hele wedstrijd
nee man die was behoorlijk rumoerig, ik kan het weten want ik zat er middeninquote:Op zondag 24 februari 2008 02:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hmmm ok, ik mis soms een beetje de lange zijde. Volgens mij is die weleens nadrukkelijker aanwezig geweest.
dit kreeg ik in mijn inbox gister.quote:Op 22 February 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
eey,
zou je morgen fotos van heracles-feyenoord kunnen maken, en deze naar mij emailen
mvg
jorientje
Hmm, ok.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Nou de lange zijde was anders behoorlijk bezig. Zelfs nog met ons gezongen
Wat een mafketels daar vooraan in het hoekje
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dit kreeg ik in mijn inbox gister.
nou ik had wat foto's gemaakt in de rust, maar gezien zijn reacties in de live eredivisieverslagen denk ik dat ik ze maar niet meer doe.
Die kreeg ik ook, maar was ineens mijn camera vergeten. Oepsiequote:Op zondag 24 februari 2008 11:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dit kreeg ik in mijn inbox gister.
nou ik had wat foto's gemaakt in de rust, maar gezien zijn reacties in de live eredivisieverslagen denk ik dat ik ze maar niet meer doe.
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook, maar was ineens mijn camera vergeten. Oepsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |