Oei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
Roorda er niet bij, Pranjic en Sulejmani geblesseerd van de training vandaag.
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Punten blijven in Almelo hoor, ook als Pranjic en Sulejmani meedoen. Maak je niet teveel illusiesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Jullie hebben nog steeds een betere selectie dan ons ondanks die blessures, niet alvast gaan indekken he.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Poulsen er ook al niet bij, moet niet veel gekker worden.
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.quote:
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen nieuws over volgende week, beetje jammer
Soms is het niet eens zo gek om iemand te hebben die de bal het stadion uitroeit, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
wisten ze toen ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinen
Ik vind de foto gewoon lachwekkend, heb zelfs niks tegen Bosnar. Vond het een sympathieke kerel en had hem er ook graag bij gehad. Ik vond hem ook een tikkeltje onderschat, niemand vond hem goed maar statistisch gezien hebben we tot afgelopen november meer punten gepakt met Bosnar dan zonder Bosnar. Volgens mij hadden we met Bosnar zelfs 80% van de punten gehaald tot afgelopen november.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
Breukers.quote:Bij Heracles zijn verdediger Jan Wuytens en middenvelder Rob Maas geschorst. Karim Bridji is nog niet wedstrijdfit. Het lijkt erop dat Ragnar Klavan en Tim Breukers het geschorste tweetal in de basis zal vervangen.
quote:Heracles meldt zich voor Verbeek
Heracles Almelo hoopt Gertjan Verbeek te strikken als nieuwe coach voor volgend seizoen, zo meldt Omrop Fryslân. De oefenmeester heeft reeds bevestigd dat Heracles zich officieel bij hem heeft gemeld.
Tevens gaf Verbeek aan een overstap naar zijn oude werkgever, hij werkte ookal in Almelo voor zijn huidige periode in Friesland, niet uit te sluiten. Officiële gesprekken hebben echter nog niet plaatsgevonden, maar Verbeek is wel content met de interesse.
Ook twee clubs uit het buitenland hebben geïnformeerd naar de diensten van Verbeek, die aan het eind van het seizoen moet vertrekken bij Heerenveen. De trainer blijft echter het liefst in Nederland werken. Eerder werden NAC en Feyenoord al aan hem gelinkt.
Als dat meisje een kaart voor me heeft, laat ik het je weten. Dan komt het wel goed. Hoor het denk ik morgenavond, omdat zij diegene die een kaart over heeft morgenavond spreekt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |