Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, dat is gewoon altijd dat slappe gelul. Het is altijd het makkelijkst om de schuld niet bij jezelf te zoeken en het af te geven op andere zaken.
Ja, zo'n knollentuin is een excuus natuurlijk. Maar ik bedoel te zeggen dat als wij thuis winnen het bijna altijd aan het kunstgrasveld ligt volgens de trainers. Als ze winnen dan hoor je er geen woord over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als een veld slecht is, is dat altijd in het nadeel van de voetballende partij. Zoals afgelopen zondag ook weer in Kerkrade. Ik geef niet alleen het veld de schuld van de nederlaag, maar Roda heeft meer voordeel aan het veld dan Ajax. Uiteraard waren ook de scheidsrechter () en vooral Ajax zelf schuldig aan de zoveelste nederlaag dit seizoen.
Nu wil ik overigens niet beweren dat jullie veld slecht is. In tegendeel, jullie veld hoort juist in ons voordeel te werken. Aangezien dat geen hobbelige knollentuin is
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:54 schreef MaxPower het volgende:
wat vertrouwen in zaterdag?
Mwah, ik zie liever Schilder liever niet als verdedigende middenvelder, stel de Vries maar op om Bradley in de gaten te houden. Het was volgens mij Schilder die zijn mannetje 2x (bij de 1-1 sowieso) liet lopen vrijdag, dat zie ik bij de Vries niet gebeuren. Ik zie Schilder dan liever in een wat vrijere rol hangend aan de linkerkant.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik niet
Ik heb er wel vertrouwen in, hopelijk speelt Schilder op Maas z'n plek.
Maar de kans dat er van feyenoord gewonnen wordt, schat ik een stuk groter in.
Maas en Wuytens zijn geschorst.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef Apoc2003 het volgende:
Inderdaad een keertje zonder Maas spelen en kijken wat er gebeurt lijkt met niet verkeerd, maar om dat tegen Heerenveen te doen weet ik niet of dat wel zo verstandig is.
En waar is Wuytens? Die doet het m.i. toch best aardig de laatste tijd?
Klavan centraal ja, heeft hij onder Bosz een wedstrijd of 5 erg goed gedaan toen Hoogma geblesseerd was en ook tegen VVV bleef hij volgens mij aardig op de been het laatste half uur centraal achterin, al is dat natuurlijk wel andere koek dan Heerenveen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Klavan centraal Blawh?ik weet t niet hoor. Smit leeft toch ook nog?
Klavan dan op de plek van de Vries.
Eddy was wel op zijn best tegen spitsen als Sibon, N'Kufo, etc.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh ik weet het ook niet. Vroeger hadden we Eddy nog
Nu dus 100% zeker.quote:Eddy Bosnar definitief overgenomen door JEF United
HERACLES.NL - Eddy Bosnar is officieel overgenomen door het Japanse JEF United. De verdediger werkte twee weken geleden een stage af bij de club uit Japan. Eddy Bosnar had nog een contract bij Heracles Almelo tot medio 2009. De Australiër speelde in totaal 42 wedstrijden voor Heracles Almelo. Dit seizoen kwam hij veertien keer in actie waarin hij één keer scoorde.
Oei.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
Roorda er niet bij, Pranjic en Sulejmani geblesseerd van de training vandaag.
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Punten blijven in Almelo hoor, ook als Pranjic en Sulejmani meedoen. Maak je niet teveel illusiesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:23 schreef MaxPower het volgende:
De eerste eredivisie-overwinning ooit in Almelo alsnog in gevaar?
Jullie hebben nog steeds een betere selectie dan ons ondanks die blessures, niet alvast gaan indekken he.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
Poulsen er ook al niet bij, moet niet veel gekker worden.
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.quote:
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen nieuws over volgende week, beetje jammer
Soms is het niet eens zo gek om iemand te hebben die de bal het stadion uitroeit, ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
wisten ze toen ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze hebben in de gaten dat je feyenoorder bent. Anders loop je weer met je rugzakkie over het veld te struinen
Ik vind de foto gewoon lachwekkend, heb zelfs niks tegen Bosnar. Vond het een sympathieke kerel en had hem er ook graag bij gehad. Ik vond hem ook een tikkeltje onderschat, niemand vond hem goed maar statistisch gezien hebben we tot afgelopen november meer punten gepakt met Bosnar dan zonder Bosnar. Volgens mij hadden we met Bosnar zelfs 80% van de punten gehaald tot afgelopen november.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vind er niets lachwekkends aan. Sinds Bosnar pleite is spelen Wuytens en Rahim dramatisch. Dat gezeur altijd dat Bosnar er opbouwend niets van kon zal allemaal wel, maar hij schakelde Huntelaar, Farfan en Koné wel uit hier in Almelo. Heb er vooral met Rahim weinig vetrouwen in voor de rest van de competitie.
Breukers.quote:Bij Heracles zijn verdediger Jan Wuytens en middenvelder Rob Maas geschorst. Karim Bridji is nog niet wedstrijdfit. Het lijkt erop dat Ragnar Klavan en Tim Breukers het geschorste tweetal in de basis zal vervangen.
quote:Heracles meldt zich voor Verbeek
Heracles Almelo hoopt Gertjan Verbeek te strikken als nieuwe coach voor volgend seizoen, zo meldt Omrop Fryslân. De oefenmeester heeft reeds bevestigd dat Heracles zich officieel bij hem heeft gemeld.
Tevens gaf Verbeek aan een overstap naar zijn oude werkgever, hij werkte ookal in Almelo voor zijn huidige periode in Friesland, niet uit te sluiten. Officiële gesprekken hebben echter nog niet plaatsgevonden, maar Verbeek is wel content met de interesse.
Ook twee clubs uit het buitenland hebben geïnformeerd naar de diensten van Verbeek, die aan het eind van het seizoen moet vertrekken bij Heerenveen. De trainer blijft echter het liefst in Nederland werken. Eerder werden NAC en Feyenoord al aan hem gelinkt.
Als dat meisje een kaart voor me heeft, laat ik het je weten. Dan komt het wel goed. Hoor het denk ik morgenavond, omdat zij diegene die een kaart over heeft morgenavond spreekt.quote:
Ja, maar dan baal ik weer van zo'n Excelsior. Die had je op 4 punten kunnen zetten, nu staat nog steeds iedereen binnen 3 punten. Het is gewoon TE spannend onderin.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes jongens. En Blawh, 2-2 tegen Heerenveen in deze vorm is een heel erg goed resultaat.
Tjah, hij kan zeker goed voetballen. Vorig jaar scoorde hij toch 1 op 2 ondanks dat hij lange tijd de enige spits was in een dramatisch draaiend Heracles. Dit seizoen scoorde hij in het begin veel en met name tegen AZ speelde hij goed. Ook tegen Sparta viel hij goed in. In de winterstop raakte hij geblesseerd en omdat het team goed draaide moest hij het doen met invalbeurten. De laatste weken viel hij goed in en vandaag mocht hij als rechtsbuiten starten, was gewoon een ongelukkige wedstrijd van zijn kant.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoor niks hier over Everton, maar als ik die samenvattingen bekijk, valt die echt tegen scoort nauwelijks.
Volgende week doe maar nietquote:Op zondag 17 februari 2008 00:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tjah, hij kan zeker goed voetballen. Vorig jaar scoorde hij toch 1 op 2 ondanks dat hij lange tijd de enige spits was in een dramatisch draaiend Heracles. Dit seizoen scoorde hij in het begin veel en met name tegen AZ speelde hij goed. Ook tegen Sparta viel hij goed in. In de winterstop raakte hij geblesseerd en omdat het team goed draaide moest hij het doen met invalbeurten. De laatste weken viel hij goed in en vandaag mocht hij als rechtsbuiten starten, was gewoon een ongelukkige wedstrijd van zijn kant.
Voetballen kan hij wel, hij laat het alleen lang niet altijd zien. Hopelijk laat hij je volgende week zien wat hij kan.
Nou, dat denk ik niet hoor. Hij is al wel 24, geen 20 ofzo. Subtoppertje misschien ooit nog wel, maar dan mag hij eerst meer laten zien. Alhoewel je het nooit weet, hij heeft wel een neusje voor de goal en een actie. Hij mist wel wat snelheid (in zijn acties). Maar het is moeilijk om te voorspellen hoe een spits het bij een topclub zou doen, dat is heel anders voetballen natuurlijk. Een Lazovic, Farfan, ... zou ook niet uitblinken. Ik denk alleen niet dat hij de top haalt, hoop dat hij een tijdje constant goed gaat presteren bij ons, dat zou een goed begin zijn. Hij kan voor ons in ieder geval wel een hele goede zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgende week doe maar niet![]()
Maar denk je dat die nog naar een topclub in NL kan , over 2 jaar ofzo
Soms krijg je hem, soms niet. 2 weken geleden had Lakic een penalty verdiend en kregen we hem niet, nu hebben we een keer geluk dat de tegenstander hem niet krijgt.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef SCH het volgende:
Jeetje, die niet geven pingel aan het eind, kwamen jullie wel goed weg
Ik had al niet het gevoel dat de beste speler er af gingquote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wees er vooral niet te blij mee, Rahim is toch wel onste zwakste schakel vind ik.
2 linkspoten centraal achterin, ik denk dat het moet kunnen. Zeker tegen 1 spits, maar betwijfel of de staff er ook zo over denkt.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wuytens komt weer terug
Maas mag van mij wissel blijven, gewoon deze opstelling en Wuytens op de plek van Rahim.
Breukers was dramatisch.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
2 linkspoten centraal achterin, ik denk dat het moet kunnen. Zeker tegen 1 spits, maar betwijfel of de staff er ook zo over denkt.
Maas staat er toch gegarandeerd in.Slechter dan Breukers kan het in ieder geval toch niet, die komt veel tekort.
Schilder volgende keer in de basis ten koste van Michalke lijkt me.
Breukers kan gewoon niet beter, dat had ik al gezien tijdens Utrecht uit. Alleen toen beweerde Brood ook nog dat hij goed gespeeld had.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Breukers was dramatisch.
Schilder idd in de basis, hoewel Michalke gisteren niet eens zo héul slecht was.
De beleving bij Schilder op de bank bij de 1-1 ook mooi om te zien, in de samenvatting.
quote:"Wel jammer voor Heerenveen. Spelen het mooiste voetbal van Nederland. Maarja, dat kunstgras he, stelletjes valsspelers daar in Almelo "
"Ik verwijt dit puntenverlies aan dat veld van heracles. Als je niet oppast breek je daar zo je benen. "
"Ja als Verbeek tegen één club punten wil verliezen, dan is het Heracles Alemlo wel. Daarom moet ie dan lekker heen gaan volgend seizoen. [...] Lang leven het aflopende contract van Gert Jan Verbeek! "
Voetbalzone?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Even een paar reacties op internet over de wedstrijd van gisteren:
[..]
Bij ons spelen Rahim en Looms niet.quote:Feyenoord moet het zaterdag tegen Heracles doen zonder Tim de Cler, die tegen Vitesse in de slotfase een gele kaart pakte.
De schorsing van De Cler stelt trainer Bert van Marwijk voor een probleem, aangezien Tim de Cler feitelijk de enige linksback is in de Rotterdamse selectie.
,,Giovanni van Bronckhorst hebben we in deze fase hard nodig op het middenveld,’’ aldus Van Marwijk, die Fer en Bahia als alternatieven ziet.
Ik denk ook niet dat Quansah van het middenveld gehaald gaat worden. Misschien met 3 (Boakye, Wuytens en Klavan)verdedigers spelen? Feyenoord speelt namelijk maar met 1 spits, waarom zou je dan 4 verdedigers opstellen?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hmm, moeten maar even afwachten wat het gaat worden. Quansah rechtsback kan ik me nauwelijks voorstellen ...
Maar het maakt niet zoveel uit, Feyenoord pakken we wel
quote:Is er een bepaalde wedstrijd waarin iets is gebeurd. Is er iets dat je bijgebleven is?
De wedstrijd uit bij Eindhoven waarbij ik een rode kaart kreeg. Terwijl ik naar de kleedkamer liep werd ik al bespuugd door de spelers. Eenmaal aangekomen in de spelerstunnel werd ik opgewacht door onze leider (Henny) en de gehele bank met spelers en materiaalman /verzorger van Eindhoven. Ze\wilden mij aanvliegen. Samen met Henny durfde ik het gevecht wel aan. De eerste de beste die op mij af kwam gaf ik een kopstoot. Het was mij een leuke toestand daar, tien tegen twee. Ik zag Henny nog iemand een stomp geven. Werd uiteindelijk een groot gevecht met als resultaat een aantal blauwe plakken en een schorsing van drie wedstrijden. Ik weet het, het hoort niet maar ik zal het nooit vergeten.
Is er tijdens je verblijf wel eens iets ludieks gebeurd en wil je dat met ons delen?
Tijdens mijn eerste trainingskamp vroeg Folkert Velten of ik nog mee ging wat drinken, want het was immers de laatste nacht van het kamp. En het was zaterdag ! Dus ik en wat anderen gaan mee. We zetten het op een zuipen en straalbezopen komen we om een uur of zes op de kamer terug.
Om 08:00 uur moesten we eten waarna er om 09:00 uur een training op het programma stond. Maar van dhr Velten was niets te bekennen Helemaal kapot van de bosloop en met een kater van vanjewelste, zie ik Folkert op het terras zitten. Ik loop dus naar hem toe en vraag hem waarom hij daar zit. Hij reageerde heel droog en met een lachend gezicht; “ Roy je weet toch dat ik niet op zondag train en voetbal vanwege mijn geloof.” Hierop begonnen hij en de andere spelers te gieren van het lachen. Ik was er met beide benen ingetuind
Wat vind je van Heracles op dit moment?
Het elftal vind ik redelijk. Het publiek zo als altijd top. Maar als ik die kop van die Jan Smit weer op tv zie springen, krijg ik de kriebels over me lijf. Wat een stuk verdriet is dat zeg.
Ik vind het niet erg, heb het nooit in Rahim zien zitten en snapte ook niet waarom uitgerekend hij aangetrokken werd.quote:Rahim twee duels geschorst
HERACLES.NL - Rahim heeft naar aanleiding van zijn directe rode kaart die hij kreeg in de thuiswedstrijd Heracles Almelo – SC Heerenveen van afgelopen zaterdag een schorsing gekregen van drie duels waarvan één voorwaardelijk.
Rahim mist dus de competitiewedstrijd tegen Feyenoord en de KNVB-bekerwedstrijd tegen HFC Haarlem.
Omdat er dan altijd wel eentje gedold kan wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Quansah van het middenveld gehaald gaat worden. Misschien met 3 (Boakye, Wuytens en Klavan)verdedigers spelen? Feyenoord speelt namelijk maar met 1 spits, waarom zou je dan 4 verdedigers opstellen?
1 tegen 3 moet voldoende zijn lijkt me, ik zie dan liever een versterkt middenveld eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Omdat er dan altijd wel eentje gedold kan worden
Zuur voor je.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog geen uitsluitsel over zaterdag![]()
Wat is er zo bijzonder aan die mac?quote:Hoop dat door gaat, die mac vlak bij het stadion is
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zuur voor je.
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die mac?
Edwin van Lenthe? Die is denk ik te druk met bellen, heb hem de laatste maand wel 3x aan de lijn gehad of ik loten oid wou kopen.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijn![]()
Die man die er over gaat, heeft de mails nog niet beantwoord, maar gaat dat komende week doen
Dan moet je je mailtjes ook maar niet ondertekenen met Jorien van den Herikquote:Op maandag 18 februari 2008 17:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Het gevoel, gewoon chill om daar te zijn![]()
Die man die er over gaat, heeft de mails nog niet beantwoord, maar gaat dat komende week doen
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loopquote:Op maandag 18 februari 2008 17:46 schreef Damzkieee het volgende:
Hehe
En over het veld lopen.
10 jaar stadionverbod.
zwaai ook effe naar mij wil jequote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loop
Ik zal een halve liter over je heengooien vanaf rij 2 in P.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zal naar je zwaaien als ik zaterdag weer over het veld loop
Vak-D toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:47 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zwaai ook effe naar mij wil je
ik sta precies in het midden naast het Heracles bord
lol. achter doel zeker ?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal een halve liter over je heengooien vanaf rij 2 in P.
P,Q,R zijn achter de goal ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lol. achter doel zeker ?
maar niet voor gaan staan dan
staks herken je me en ga je gooienquote:Op maandag 18 februari 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
Meestal zijn de fotografen ervoor wel veilig hoor, het is geen Feyenoordpubliek.
Ik gooi nooit, schreeuw alleen beetje naar scheidsrechters... that's all. Brave jongen.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
staks herken je me en ga je gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |