Zeker weten, 2 counters is alles wat NEC heeft laten zien. Verder beetje lopen tijdrekken, laffe overtredingen maken, ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef Apoc2003 het volgende:
Erg jammer, vooral omdat het tegen de verhouding in geweest schijnt te zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in, itt vorig seizoen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb een slecht gevoel bij vrijdag
Topquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
Op verzoek van Damzkieee, alle doelpunten en assists van Heracles Almelo.
Doelpunten Heracles Almelo 2007/2008:
quote:Het is dus een reële optie om het Polman Stadion te verlaten?
Hoogma: ,,Voor ons is het eigenlijk de enige oplossing. Anders kunnen we niet verder groeien. We hebben drie locaties op het oog, die worden onderzocht. Twee plekken bij de snelweg en een stuk grond vlakbij de brug bij Wierden. Dat onderzoek kost tijd."
Zeker toen de lange zijdes werden doorgetrokken ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel jammer. Ik vind het een leuk en gezellig stadion.
Niet gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zit ik toch redelijk goed met mijn kaartje van Almelo op HAFC
Nog niet echt, voor de wedstrijden tegen de directe concurrenten voelde ik meer spanning. Enige waar ik nu wakker van lig is of mijn keel morgen hersteld is van carnaval.quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al zenuwachtig voor morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |