abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56457388
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, dan zal er zeker bekend gemaakt worden.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, het is gerucht na gerucht, maar gister hadden die vkfap wel een primeurtje...

Ik had nog nooit van die site gehoord
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56457402
een schaamteloze TVP
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:36:23 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457425
Natuurlijk is hij niet bezorgd. Volgende week loopt hij nog steeds vrij rond en anders volgende maand weer vrij rond.
pi_56457445
Ach het wordt zondag gewoon:

Joran, herken je mij nog?

tvp
pi_56457485
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie vkfap ?
http://www.volkomenkut.com
pi_56457502
Het verhaal bij de foto:
quote:
Discotheek

Volgens diverse getuigen, onder wie een dj, was Van der Sloot tot in de vroege vrijdagochtend aan het feesten in discotheek Manhattan in Arnhem. Daar was een feest onder de noemer 'Fout'.
Foto

Op het feest maakte DJ Lourenz met instemming van Van der Sloot een foto van hem. "Hij vond het erg grappig om op de foto te staan terwijl ik met mijn hand op het Fout! logo wees. Fout! is een feestje dat we in Arnhem organiseren." Van der Sloot was totaal ontspannen, vertelt de dj aan RTL Nieuws. "Van der Sloot wilde niet reageren op de onthullingen van De Vries, maar er werden wel grapjes over gemaakt."
pi_56457521
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef tequi3 het volgende:
[ afbeelding ]

Joran doet het rustig aan. Of hij heeft te lang op dat eiland geleeft en hun mentaliteit overgenomen, of Peter R heeft niets.
Die linker gozer is wel ssssuper fabulousss
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:43:19 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457584
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef Wiehoe het volgende:
Ach het wordt zondag gewoon:

[ afbeelding ]

Joran, herken je mij nog?

tvp
.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:45:48 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:48:20 #87
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_56457691
BREAKING NEWS
Joran heeft t NIET gedaan!

bron -> http://piv.pivpiv.dk/
pi_56457702
Het lijkt me niets voor PrdV om zo stellig te zeggen dat het opgelost is als het niet inderdaad volkomen helder is wat er gebeurd is.
pi_56457748
Echt, volgens mij word het gewoon een grote flop en komt Peter met een HEULE GROTE ONTDEKKING, net zoals met de moord op JFK
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:51:32 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_56457767
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef JohnDope het volgende:

Maar aan de andere kant is het misschien wel een typische Peter R ontknoping en is Joran misschien maar een hele kleine schakel in die grote corrupte arubaanse beerput.
Of een heerlijke corrupte Amerikaanse beerput.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56457787
De uitzending van NOVA geeft al een deel van de verklaring:

Geen moord maar ongeluk!

Schuldig aan het wegmaken van het lichaam...

Daarom wordt er ook niet zo hijgerig gedaan met het arresteren van Joran (indien hij aan het bovengenoemde schuldig is)...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:53:04 #92
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_56457795
Gezien de overtuiging van Peter r de vries denk ik niet dat het een grapje was. deze bekentinis het omvat denk veel details en die tevens verklaren waarom er gelogen is en dergelijke

Ik ga er van uit dat deze bekentenis alle puzzelstukjes op zijn plaats doen vallen, en het hoeft echt niet zo te zijn dat de dader jarenlang de bak ingaan. Het kon heel goed een samenloop van omstandigheden zijn die dit keer fataal zijn geworden.

Maar even de feiten:

De moeder van natalee zei in dat fragment

Look what they have done..

wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.

Ik ga er vooalsnog van uit, dat ze idd gedrogeerd is met drugs of iets dergelijks en uiteindelijk is bezweken wie dan de drugs heeft toegedient, het lijkt heeft weggewerkt zul je in de reportage wel zien.

Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw

Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
pi_56457799
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie vkfap ?
volkomen kut?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56457812
Maar 't ongeluk leek op een moord anders zou ie het lichaam niet dumpen.
pi_56457841
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw

Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:56:18 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56457858
Even verder speculazen:
Ik ben benieuwd naar welke beelden die moeder zit te kijken tijdens dat flut-filmpje op de website van Peter R.
Kennelijk is dat iets wat haar van iets doet overtuigen. Nederlands zal ze niet spreken, dus het zal geen kreet van JvdS zijn. Of ze moeten het ondertiteld hebben.

Filmpje...
quote:
Natalee Holloway dead – mother in shock

Thursday afternoon at 3 p.m. (GMT) Beth Twitty screened the most important fragments of the elaborate undercover camera operation which solved her missing daughter Natalee’s case. Dutch crime reporter Peter R. DeVries was by her side. Beth reacted deeply shocked by the pictures that proved Natalee was no longer alive.

In the meantime Peter R. de Vries has confirmed the death of the girl on Thursday at 7 p.m. (GMT) on the noted news program NOS Journaal. Sunday he will reveal the undercover footage on Dutch television.

A moment ago a fragment of the interview which Peter R. de Vries held just after the viewing, was released.
Die laatste zin klinkt overigens wel raar op een website.
'A moment ago'
Dat schrijf je toch niet op een website die over een jaar nog bekeken kan worden?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:57:59 #97
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56457892
quote:
Gezien de overtuiging van Peter r de vries denk ik niet dat het een grapje was. deze bekentinis het omvat denk veel details en die tevens verklaren waarom er gelogen is en dergelijke

Ik ga er van uit dat deze bekentenis alle puzzelstukjes op zijn plaats doen vallen, en het hoeft echt niet zo te zijn dat de dader jarenlang de bak ingaan. Het kon heel goed een samenloop van omstandigheden zijn die dit keer fataal zijn geworden.

Maar even de feiten:

wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.

Ik ga er vooalsnog van uit, dat ze idd gedrogeerd is met drugs of iets dergelijks en uiteindelijk is bezweken wie dan de drugs heeft toegedient, het lijkt heeft weggewerkt zul je in de reportage wel zien.

Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_56457924
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.
Denk toch meerdere daders, zo kwam het op mij over.
pi_56457931
quote:
...

Maar even de feiten:

...
Dat "Look what they have done to my country" was op zich ook wel frappant. Misschien toch Amerikanen die ook een rol hebben gespeeld in het geheel? Zou wel een aparte wending zijn!
pi_56457935
Het is meest voor de hand liggend is een bekentenis met daderkennis tegen meerdere personen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')