quote:Sanne boos op Pauw en Witteman
Cabaretiere Sanne Wallis de Vries is boos op tv-programma Pauw en Witteman dat weigerde gisteravond de laatste van vier paraodieën op Koningin Beatrix uit te zenden.
Eerdere uitzendingen hadden veel boze kijkers opgeleverd, en vooral Paul Witteman zou geen zin meer hebben in 'gedoe', aldus Sanne Wallis de Vries tegen Radio 1 vanmorgen. Ze is ernstig teleurgesteld in de NPS.
Eerder afgelopen week kreeg het programma een stortvloed aan kritiek over zich heen toen Sanne als een enigszins aangeschoten koningin te bedde ging met een portret van wijlen prins Claus.
ChristenUnie-voorzitter Arie Slob reageerde tijdens de uitzending al geirriteerd. Paul Witteman zei toen juist dat hij de scène erg respectvol vond. Sanne Wallis de Vries, die het vierluik in opdracht van Pauw en Witteman had gemaakt, vermoedt dat de contacten van Witteman in het Koninklijk Huis hem onder druk hebben gezet. Ze voegde daar wel aan toe dat ze daarvoor geen enkel bewijs heeft.
In de laatst gemaakte aflevering zou de koningin moe maar voldaan en een beetje aangeschoten van het feest van haar 70ste verjaardag praten tegen de foto van Claus. Volgens Sanne is de hele serie respectvol gemaakt. 'Het is te makkelijk' om het Koninklijk huis te kijk te zetten, zo zei ze tegen Radio 1 vanmorgen.
Ype heeft gepoogd m'n ex te neuken achter m'n rug om. Maar ook daarvoor was het contact verwaterd... Ik weet alleen dat hij nu 10e jaars student is...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ype ook. Hij is toen hier een keer geweest hè. Jij zit maar wat te oordelen vanaf je ivoren toren.
Nee, ik moest er om gniffelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef Monidique het volgende:
Hij hoeft toch geen toestemming te vragen je ex te liefkozen?
10e jaars en dan dacht ik dat ik lang had gestudeerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ype heeft gepoogd m'n ex te neuken achter m'n rug om. Maar ook daarvoor was het contact verwaterd... Ik weet alleen dat hij nu 10e jaars student is...
Anders ik welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:39 schreef Xtreem het volgende:
En ik dacht ik al bijna het predikaat 'eeuwige student' kreeg...
Terug naar een republiekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef Monidique het volgende:
En dat gelul over Beatrix die 70 is geworden, ben ik nu echt wel zat. Ze heeft die positie omdat erin geboren is, die feestjes worden voor haar betaald, wij mogen er niet bij zijn, ik wil er niet eens bij zijn, overigens, maar goed... waarom schenken we nog aandacht aan dat belachelijke Koningshuis?
Mja, waarschijnlijk proberen wel meer mensen met je ex te neuken he. ik ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ype heeft gepoogd m'n ex te neuken achter m'n rug om. Maar ook daarvoor was het contact verwaterd... Ik weet alleen dat hij nu 10e jaars student is...
En die vervelende kontenlikkers ook hè.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef Monidique het volgende:
En dat gelul over Beatrix die 70 is geworden, ben ik nu echt wel zat. Ze heeft die positie omdat erin geboren is, die feestjes worden voor haar betaald, wij mogen er niet bij zijn, ik wil er niet eens bij zijn, overigens, maar goed... waarom schenken we nog aandacht aan dat belachelijke Koningshuis?
Gepoogd ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:42 schreef Apropos het volgende:
Die Ype. Hij heeft gepoogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |