Nee, want ik heb de benamingen verkeerd volgens mij.... nogsteedsquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie spelen toch ook wel eens in drop C ?
Ja, maar weer anderen hier roepen van niet...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
volgens mij klopt dat wel hoor.
Volgens mij ook. Nu is er natuurlijk geen garantie dat mensen de correctequote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
volgens mij klopt dat wel hoor.
Wie?!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar weer anderen hier roepen van niet...
Er is een stemming voor elke stemming.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Het maakt niet uit in wat voor stemming je zit. Als je crappy speelt en je hebt een bagger distortion, dan klinkt het nog naar niks..
Dan klinkt het naar garagepunkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Het maakt niet uit in wat voor stemming je zit. Als je crappy speelt en je hebt een bagger distortion, dan klinkt het nog naar niks..
Het is weer vrijdag hčquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef brother52 het volgende:
Wat zijn we het weer met elkaar eens vandaag. Volgens mij klopt het ook.
En crap is crap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Er is een stemming voor elke stemming.
Weet ik niet meerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wie?!
Die moet er genadeloos vanlangs krijgen!
Maar goede distortion kan ook lekker veel verbloemenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:37 schreef Witchfynder het volgende:
Is de D-stemming niet gewoon D A D F# A D, of is dat de open D stemming?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de benamingen verkeerd volgens mij.... nogsteeds
E:
EADGBE
Drop D:
DADGBE
D:
DGCFAD
Drop C:
CGCFAD
Zo heb ik het in mijn hoofd, maar dat schijnt dus niet te kloppen
Heb altijd zo geleerd
Ik zou de eerdere stemming ook aanduiden als "omlaag stemmen naar D" en DADF#AD is idd. een open D.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is de D-stemming niet gewoon D A D F# A D, of is dat de open D stemming?
Een goede distortion maskeert niks, maar maakt je kraakheldere geluid gewoon stoerder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
Maar goede distortion kan ook lekker veel verbloemen
Have fun!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Gitarist het volgende:
Oh ja trouwens, ik ga morgen met m'n band live spelen op 100%NL. We spelen vanaf 0.00 (dus zondagochtend vroeg)!
Leg dat de gitaristen uit die het Boss Metal pedaaltje gebruiken (aka "de stofzuiger")quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een goede distortion maskeert niks, maar maakt je kraakheldere geluid gewoon stoerder..
Goed puntquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een goede distortion maskeert niks, maar maakt je kraakheldere geluid gewoon stoerder..
beetje minder gain en het klinkt weer wat beterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg dat de gitaristen uit die het Boss Metal pedaaltje gebruiken (aka "de stofzuiger").
We hadden het over goede distortion hé, niet een bak ruis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leg dat de gitaristen uit die het Boss Metal pedaaltje gebruiken (aka "de stofzuiger").
Zoals hij zelf wel eens heeft gezegd, "All it takes is five strings, two fingers and one asshole"quote:
Speelt 'ie maar met vijf snaren joh? Haha nooit gewetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals hij zelf wel eens heeft gezegd, "All it takes is five strings, two fingers and one asshole".
Die moeten gewoon meer naar Megadeth, Testament en Judas Priest luisteren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen moet dat doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die moeten gewoon meer naar Megadeth, Testament en Judas Priest luisteren..
Ik ga niet op m'n whammy gitaar spelenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
We houden je PMs, sweeps en whammy-acties nauwlettend in de gaten!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga niet op m'n whammy gitaar spelen
Verstandig. Heb je ook een non-PM en non-sweep gitaar bij de hand?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ga niet op m'n whammy gitaar spelen
Boss Metal Zone roeleert wel ff de pan uit jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet je niet ook onder de bank te zuigen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Boss Metal Zone roeleert wel ff de pan uit ja![]()
Daar heb ik een switch voor zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verstandig. Heb je ook een non-PM en non-sweep gitaar bij de hand?.
Hadden ze beter die van de ML-2 kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
(zelfde schema voor distortion zit in mijn ME-8 namelijk)
Wil niet zeggen dat het een goed schema isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
(zelfde schema voor distortion zit in mijn ME-8 namelijk)
Ksssst, straks denken ze nog dat jij mij bent!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:16 schreef Cynic het volgende:
The Girls heeft ook weer de gitarist eruit gezet
Sterker nog, wie zijn die lui?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:37 schreef Deansensitized het volgende:
Waar zijn die lui mee bezig man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef Goover het volgende:
TVPAh je hebt je kaartje Eels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, ik wil eigenlijk ook wel heen, maar geen geld.
Paar dure aankopen deze periode: Pinkpop, Lowlands, Macbook!
PS4 online: micro_nl
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hij speelt geen powerchord, dus het is sowieso geen Dean jr, nee..
Hij heeft wel de geinteresseerde uitstraling die je met de Gallagherbroertjes zou associeren, ja.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft wel de geinteresseerde uitstraling die je met de Gallagherbroertjes zou associeren, ja.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef Witchfynder het volgende:
Hij speelt geen powerchord, dus het is sowieso geen Dean jr, nee..
En dan hopen en bidden dat je straplocks het houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ mocht je nog een kunstje voor vanavond willen proberen:
===> [ afbeelding ]
Voor de verzameling "kunstjes voor Dribbel om te proberen"?quote:
Of "Redenen waarom Dean 'gitaarspeelt' "quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de verzameling "kunstjes voor Dribbel om te proberen"?.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je met regelmaat je met dergelijke truukjes moet behelpen als je alleen maar 'power chords' speelt. Dat gaat toch vervelenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of "Redenen waarom Dean 'gitaarspeelt' "
Dat wat die gast daar achter doet, van z'n versterker springen, doe ik wel eens!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
===> [ afbeelding ]
Zo niet, knak zei het ingelijmde nekje op je Les Paul van 2000,-quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan hopen en bidden dat je straplocks het houden
Stond vanochtend in DvhNquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ksssst, straks denken ze nog dat jij mij bent!
Nu gaat de gitarist van Krezip een paar shows met ze mee doen!
Edit: waar heb je dat gelezen btw?
Kijken of Ares dat eens wil proberen vanaf zijn full stack. Hij speelt doomy gloomy-muziek, dus hij moet ook nog eens in slow motion springen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat wat die gast daar achter doet, van z'n versterker springen, doe ik wel eens!
Alleen heb ik geen stack maar een combo, dus 't is iets minder hoog!
ik heb niet echt het idee dat dat stevig genoeg staat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijken of Ares dat eens wil proberen vanaf zijn full stack. Hij speelt doomy gloomy-muziek, dus hij moet ook nog eens in slow motion springen..
Niet een rem op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:19 schreef Cynic het volgende:
ik heb wieltjes onder mijn stack, daar ga ik dus echt niet vanaf springen
en dan zo hard spelen dat je hele stack zo van het podium roltquote:
Je bevestigt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer![]()
Vind dat stripje wel geniaal eigenlijk
Je zei het ook NIET niet...quote:
Amen to that...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Zygje het volgende:
The big one in zwolle is een kutwinkel, totzover mijn toevoeging.
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?quote:
Je lijkt op haarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!quote:
Ik vind het meer koper en het kan best wel in zo'n staartjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!
Ik zou mezelf verstikken in het snoer...quote:
* brengt gitaar terug naar de winkelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?
Ineens de helft minder gitaristen in dit topicquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
* brengt gitaar terug naar de winkel
Dat zijn pas straplocks!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
===> [ afbeelding ]
Nee, is al een oud kaartje. Mijn concertagenda staat in mijn sig. Op het moment niet heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah je hebt je kaartje Eels!
Tof, ik wil eigenlijk ook wel heen, maar geen geld.
Paar dure aankopen deze periode: Pinkpop, Lowlands, Macbook!
zwolle überhauptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Zygje het volgende:
The big one in zwolle is een kutwinkel, totzover mijn toevoeging.
Binnekort in de P60 halve finalequote:01 NEW PERSPECTIVE Rock 112
02 TOO LOUD FOR GRANNY Pop Punk 102
03 UNIQUE STATEMENT Pop rock 57
04 I WISH I KNEW Alternative rock 39
04 MENESIS Metal core 39
06 YOKOCOLA Underground 31
07 SODOMY & LUST Progressive 29
08 REFLECTED Indie Rock 8
Is hij nog geweest?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heb je nog 1 kaartje over
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch weer sociaal![]()
Mjah, ik vond het hard tegenvallen. Erg voorspelbaar en maar vier nummers die ik ze niet eerder live heb zien spelen. Had voor deze tour eens wat dingen opgegraven die daarna niet dood waren gespeeldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De setlist voor de Iron Maiden World Tour 2008 is ook bekend...
Lekkere nummers hoor
Nahh was dood, heb 2 dagen achter elkaar middelbare school kinders lopen vermaken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik vind het meer koper en het kan best wel in zo'n staartje![]()
Hoor je niet in Dollars te zitten onderhand? (link: daar zijn veel gitaren te vinden)
Tsja, Fear of the Dark doen ze altijd, hallowed be thy name wil ik echt live zien.. en verder maakt het me niet veel uit:P Ik vermaak me eigenlijk wel met iedere setlist van zequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, ik vond het hard tegenvallen. Erg voorspelbaar en maar vier nummers die ik ze niet eerder live heb zien spelen. Had voor deze tour eens wat dingen opgegraven die daarna niet dood waren gespeeld.
En die had er deze keer wel afgekund dus. Je doet een thematour of je doet het niet. Niet alsof ze FotD nooit eerder gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, Fear of the Dark doen ze altijd
In ieder geval te goed voor Testament, sorry Chuck.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom is Alex Skolnick zo goed? Ik vind het gewoon asociaal hoe goed die man is!
Heeft volgens mij weinig zin, heb meer uit te staan met de frequentie waar je in zit. Gretsch+Fender is hoog+hoog (beetje zwart wit gezien) terwijl Gretsch+Marshall meer hoog+mids en mid laag is.quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad" [afbeelding] [afbeelding] Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee [afbeelding]
http://youtube.com/watch?v=jNu0_ABzPCs
Alleen de intro mist [afbeelding]
Groupies!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad" [afbeelding] [afbeelding] Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee [afbeelding]
Alleen de intro mist [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
En we hebben een nieuwe bassist [afbeelding]
Bassiste zelfs [afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
En we hebben een nieuwe bassist
Bassiste zelfs
Ik schat de kans groter in dat ze Dribbel inruilt voor een tweede pony, maar het kan natuurlijk welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Of zou zijn vriendin haar pony geruild hebben tegen een basgitaar? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Deansensitized het volgende:
Of zou zijn vriendin haar pony geruild hebben tegen een basgitaar? [ afbeelding ]
so truequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schat de kans groter in dat ze Dribbel inruilt voor een tweede pony
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik schat de kans groter in dat ze Dribbel inruilt voor een tweede pony, maar het kan natuurlijk wel.
weet je toevallig waar ik dat kan doen?quote:
verkochtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ik je niet uitkopen met een mooi Frysk hynder? [ afbeelding ]
Nou, daar dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Deansensitized het volgende:
Kan ik je niet uitkopen met een mooi Frysk hynder? [ afbeelding ]
Ging me om jou, wat moet ik met zo'n blije punkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:30 schreef fraubitch het volgende:
je mag dribbel bij aflevering meteen meenemen. Ik zal er zijn riempje ook bijdoen.
Dan kan geregeld worden voor 2 bakken B&J ijsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ging me om jou, wat moet ik met zo'n blije punker
Ik bied 3. Hoor ik vier?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kan geregeld worden voor 2 bakken B&J ijsdan wil ik graag de peace of cake
dus ik krijg die fries van je en dan moet ik zo bij jou intrekken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ging me om jou, wat moet ik met zo'n blije punker
psst, ik ben al verkocht hoorquote:
Dealquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dus ik krijg die fries van je en dan moet ik zo bij jou intrekken?
mag de pony bij me in bed dan?
dan hebben we een deal [afbeelding]
het was meer dat het erg laag klonk, me gretsch is niet zoals die hollowbodies, maar een solid body, met erg warme pickups. misschien moet er een orange tiny terror bij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig zin, heb meer uit te staan met de frequentie waar je in zit. Gretsch+Fender is hoog+hoog (beetje zwart wit gezien) terwijl Gretsch+Marshall meer hoog+mids en mid laag is.
Of brabbel ik wat wiskey taal?.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat grote stuk oud ijzer wat er nog aan hangt waarschijnlijk
haha!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat grote stuk oud ijzer wat er nog aan hangt waarschijnlijk
Dupje!quote:
Iemand moest het doenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding] te makkelijk [afbeelding]
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iemand moest het doen [ afbeelding ]
een bigsby van lood zekerquote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef Jorikjet het volgende:
nou, hij weegt meer als een les paul!
net ff gewogen, en zo ongeveer 4.5/5 kilo! en geen idee waar het vandaan komt...
Dean, puur uit interesse, volgens mij zag ik ergens een paar pagina's terug dat je een nieuwe gitaar wilde kopen. Hoeveel heb jij er nu inmiddels al niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Alvast gefeliciteerd ibaneX!
Moet morgen ook weer vroeg, ook 7 uur los
2x Dean VX, Epiphone SG Special, Ibanez GRG170DX, Amuse STC-33, Nashville acoustische...quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Dean, puur uit interesse, volgens mij zag ik ergens een paar pagina's terug dat je een nieuwe gitaar wilde kopen. Hoeveel heb jij er nu inmiddels al niet?
Heeeey, ff opschrijven. Als ik dan in De Steeg plan te zijn, wellicht dat we ff langs kunnen komen. Jullie wil ik ook graag eens zien.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:23 schreef Doodkapje het volgende:
7 maart weer optreden in Arnhem,... we zijn gevraagd of we nog een keer willen meedoen aan de Lust 4 Live competitie
Ben ik de enige die dat een strontlelijke gitaar vindtquote:Op zondag 3 februari 2008 11:45 schreef Jorikjet het volgende:
neen, deze;
[ afbeelding ]
ps. het is sowieso
nee, de rest die hem lelijk vindt houdt gewoon verstandig zijn mondquote:Op maandag 4 februari 2008 03:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat een strontlelijke gitaar vindt
Carnaval in Maastricht
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
Gister aan een nieuw nummer gewerkt in de oefenruimte. Eindelijk weer inspiratie..
Ik kreeg het lumineuse idee om in één stukje de baspartij op de kwint te spelen. Klinkt nog leuk ook..
stekvee!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad"![]()
Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee
Alleen de intro mist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of echte snaren gebruikenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon zelf beetje afstellen tot het goed is.
Of gewoon de brug vastzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |