Is hij nog geweest?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan heb je nog 1 kaartje over
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch weer sociaal![]()
Mjah, ik vond het hard tegenvallen. Erg voorspelbaar en maar vier nummers die ik ze niet eerder live heb zien spelen. Had voor deze tour eens wat dingen opgegraven die daarna niet dood waren gespeeldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De setlist voor de Iron Maiden World Tour 2008 is ook bekend...
Lekkere nummers hoor
Nahh was dood, heb 2 dagen achter elkaar middelbare school kinders lopen vermaken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik vind het meer koper en het kan best wel in zo'n staartje![]()
Hoor je niet in Dollars te zitten onderhand? (link: daar zijn veel gitaren te vinden)
Tsja, Fear of the Dark doen ze altijd, hallowed be thy name wil ik echt live zien.. en verder maakt het me niet veel uit:P Ik vermaak me eigenlijk wel met iedere setlist van zequote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, ik vond het hard tegenvallen. Erg voorspelbaar en maar vier nummers die ik ze niet eerder live heb zien spelen. Had voor deze tour eens wat dingen opgegraven die daarna niet dood waren gespeeld.
En die had er deze keer wel afgekund dus. Je doet een thematour of je doet het niet. Niet alsof ze FotD nooit eerder gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, Fear of the Dark doen ze altijd
In ieder geval te goed voor Testament, sorry Chuck.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom is Alex Skolnick zo goed? Ik vind het gewoon asociaal hoe goed die man is!
Heeft volgens mij weinig zin, heb meer uit te staan met de frequentie waar je in zit. Gretsch+Fender is hoog+hoog (beetje zwart wit gezien) terwijl Gretsch+Marshall meer hoog+mids en mid laag is.quote:

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad" [afbeelding] [afbeelding] Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee [afbeelding]
http://youtube.com/watch?v=jNu0_ABzPCs
Alleen de intro mist [afbeelding]
Groupies!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad" [afbeelding] [afbeelding] Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee [afbeelding]
http://youtube.com/watch?v=jNu0_ABzPCs
Alleen de intro mist [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
En we hebben een nieuwe bassist [afbeelding]
Bassiste zelfs [afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |