het was meer dat het erg laag klonk, me gretsch is niet zoals die hollowbodies, maar een solid body, met erg warme pickups. misschien moet er een orange tiny terror bij!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Heeft volgens mij weinig zin, heb meer uit te staan met de frequentie waar je in zit. Gretsch+Fender is hoog+hoog (beetje zwart wit gezien) terwijl Gretsch+Marshall meer hoog+mids en mid laag is.
Of brabbel ik wat wiskey taal?.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat grote stuk oud ijzer wat er nog aan hangt waarschijnlijk
haha!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Dat grote stuk oud ijzer wat er nog aan hangt waarschijnlijk
Dupje!quote:
Iemand moest het doenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[afbeelding] te makkelijk [afbeelding]
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Iemand moest het doen [ afbeelding ]
een bigsby van lood zekerquote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef Jorikjet het volgende:
nou, hij weegt meer als een les paul!
net ff gewogen, en zo ongeveer 4.5/5 kilo! en geen idee waar het vandaan komt...
Dean, puur uit interesse, volgens mij zag ik ergens een paar pagina's terug dat je een nieuwe gitaar wilde kopen. Hoeveel heb jij er nu inmiddels al niet?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Alvast gefeliciteerd ibaneX!
Moet morgen ook weer vroeg, ook 7 uur los
2x Dean VX, Epiphone SG Special, Ibanez GRG170DX, Amuse STC-33, Nashville acoustische...quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Dean, puur uit interesse, volgens mij zag ik ergens een paar pagina's terug dat je een nieuwe gitaar wilde kopen. Hoeveel heb jij er nu inmiddels al niet?
Heeeey, ff opschrijven. Als ik dan in De Steeg plan te zijn, wellicht dat we ff langs kunnen komen. Jullie wil ik ook graag eens zien.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:23 schreef Doodkapje het volgende:
7 maart weer optreden in Arnhem,... we zijn gevraagd of we nog een keer willen meedoen aan de Lust 4 Live competitie
Ben ik de enige die dat een strontlelijke gitaar vindtquote:Op zondag 3 februari 2008 11:45 schreef Jorikjet het volgende:
neen, deze;
[ afbeelding ]
ps. het is sowieso
nee, de rest die hem lelijk vindt houdt gewoon verstandig zijn mondquote:Op maandag 4 februari 2008 03:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat een strontlelijke gitaar vindt
Carnaval in Maastricht
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef Witchfynder het volgende:
Gister aan een nieuw nummer gewerkt in de oefenruimte. Eindelijk weer inspiratie..
Ik kreeg het lumineuse idee om in één stukje de baspartij op de kwint te spelen. Klinkt nog leuk ook..
stekvee!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Stukkie live filmpje van onze "ballad"![]()
Kutkwaliteit enz maar gaat om het idee
http://youtube.com/watch?v=jNu0_ABzPCs
Alleen de intro mist![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Of echte snaren gebruikenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon zelf beetje afstellen tot het goed is.
Of gewoon de brug vastzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |