en dan zo hard spelen dat je hele stack zo van het podium roltquote:
Je bevestigt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer![]()
Vind dat stripje wel geniaal eigenlijk
Je zei het ook NIET niet...quote:
Amen to that...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Zygje het volgende:
The big one in zwolle is een kutwinkel, totzover mijn toevoeging.
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?quote:
Je lijkt op haarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!quote:
Ik vind het meer koper en het kan best wel in zo'n staartjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!
Ik zou mezelf verstikken in het snoer...quote:
* brengt gitaar terug naar de winkelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?
Ineens de helft minder gitaristen in dit topicquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
* brengt gitaar terug naar de winkel
Dat zijn pas straplocks!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ mocht je nog een kunstje voor vanavond willen proberen:
===> [ afbeelding ]
Nee, is al een oud kaartje. Mijn concertagenda staat in mijn sig. Op het moment niet heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah je hebt je kaartje Eels!
Tof, ik wil eigenlijk ook wel heen, maar geen geld.
Paar dure aankopen deze periode: Pinkpop, Lowlands, Macbook!
zwolle überhauptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Zygje het volgende:
The big one in zwolle is een kutwinkel, totzover mijn toevoeging.
Binnekort in de P60 halve finalequote:01 NEW PERSPECTIVE Rock 112
02 TOO LOUD FOR GRANNY Pop Punk 102
03 UNIQUE STATEMENT Pop rock 57
04 I WISH I KNEW Alternative rock 39
04 MENESIS Metal core 39
06 YOKOCOLA Underground 31
07 SODOMY & LUST Progressive 29
08 REFLECTED Indie Rock 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |