En dan hopen en bidden dat je straplocks het houdenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ mocht je nog een kunstje voor vanavond willen proberen:
===> [ afbeelding ]
Voor de verzameling "kunstjes voor Dribbel om te proberen"?quote:
Of "Redenen waarom Dean 'gitaarspeelt' "quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor de verzameling "kunstjes voor Dribbel om te proberen"?.
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je met regelmaat je met dergelijke truukjes moet behelpen als je alleen maar 'power chords' speelt. Dat gaat toch vervelenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of "Redenen waarom Dean 'gitaarspeelt' "
Dat wat die gast daar achter doet, van z'n versterker springen, doe ik wel eens!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Doodkapje het volgende:
Drib_ mocht je nog een kunstje voor vanavond willen proberen:
===> [ afbeelding ]
Zo niet, knak zei het ingelijmde nekje op je Les Paul van 2000,-quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan hopen en bidden dat je straplocks het houden
Stond vanochtend in DvhNquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ksssst, straks denken ze nog dat jij mij bent!
Nu gaat de gitarist van Krezip een paar shows met ze mee doen!
Edit: waar heb je dat gelezen btw?
Kijken of Ares dat eens wil proberen vanaf zijn full stack. Hij speelt doomy gloomy-muziek, dus hij moet ook nog eens in slow motion springen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat wat die gast daar achter doet, van z'n versterker springen, doe ik wel eens!
Alleen heb ik geen stack maar een combo, dus 't is iets minder hoog!
ik heb niet echt het idee dat dat stevig genoeg staat...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kijken of Ares dat eens wil proberen vanaf zijn full stack. Hij speelt doomy gloomy-muziek, dus hij moet ook nog eens in slow motion springen..
Niet een rem op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:19 schreef Cynic het volgende:
ik heb wieltjes onder mijn stack, daar ga ik dus echt niet vanaf springen
en dan zo hard spelen dat je hele stack zo van het podium roltquote:
Je bevestigt het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef Dupje het volgende:
Ben ik ook weer![]()
Vind dat stripje wel geniaal eigenlijk
Je zei het ook NIET niet...quote:
Amen to that...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Zygje het volgende:
The big one in zwolle is een kutwinkel, totzover mijn toevoeging.
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?quote:
Je lijkt op haarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euh klopt, maar moest ik t van tevoren even laten weten dat t stripje niet voor mij van toepassing is?
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!quote:
Ik vind het meer koper en het kan best wel in zo'n staartjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb geen bruin haar, mn haar niet in zo'n staart, en ook geen blauwe jurk. En ik ben al helemaaaaaaaaaaaaaaal niet maar een paar lijntjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |