Homo's.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
Watskebeurt?
Van Jerruh vind ik dat niet erg, want Jerruh isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Houdt Jerruh wél van Starbucks?
Tuurlijk houdt Jerruh wel van een sterretje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Houdt Jerruh wél van Starbucks?
Wat een tvp héquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Tergend vervelende positie! voor Jerruh dan!
Daarom niet, welkom op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom krijgen zulke kut topics van yvonne geen slotje?
:S dan zal heel fok op slot kunnen als elk kut topic op slot moestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ga weg n00b, we zoeken Jerruhquote:
Je bent er tóch wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
dat ik momenteel wallen tot op mijn kont heb en een zweem van rum van de vorige dag wil nog niet zeggen dat ik een n00b ben, heetwijf!quote:
Oh, wat wil het dan wel zeggen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ik momenteel wallen tot op mijn kont heb en een zweem van rum van de vorige dag wil nog niet zeggen dat ik een n00b ben, heetwijf!.
Jaaa, daar is m'n schatjequote:
dat ik vanacht een geweldige avond heb gehad waar ik nu nog maar vrij weinig van weetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wat wil het dan wel zeggen?.
Offtopic, Guruvonne vraagt je ietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ik vanacht een geweldige avond heb gehad waar ik nu nog maar vrij weinig van weet.
myst! bleu!.
wat weet J. nou van boze homo's?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Offtopic, Guruvonne vraagt je iets.
en nu miepen ze dat heel foK! homofoob isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, daar is m'n schatje!!!
Zeg, die HOMOreeks zat "opeens" in GC na 2000+ delen!
The Horror, zo'n stel van die newbienephomo's had dat "besloten"
Ik heb ze vannacht onder dwang mee teruggenomen naar "ons" waar ze horen!
Ik geloof dat ze "boos"zijn
ik zal eens kijken wat ik met de schade kan doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, daar is m'n schatje!!!
Zeg, die HOMOreeks zat "opeens" in GC na 2000+ delen!
The Horror, zo'n stel van die newbienephomo's had dat "besloten"
Ik heb ze vannacht onder dwang mee teruggenomen naar "ons" waar ze horen!
Ik geloof dat ze "boos"zijn
Leesvoerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik met de schade kan doen.
Niet deze keer, ik haal ze juist terug waar ze horenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
Yvonne en reeksen. Het blijft moeilijk.
Jij dan?quote:
You say it like it's a bad thing?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu miepen ze dat heel foK! homofoob is
Ze zeggen achter de schermen dat ik ook homo ben, dus jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You say it like it's a bad thing?.
Jammer dat ze daar zelf anders over denken. Gewoon kapotknuffelen, dan komen ze er wel overheen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet deze keer, ik haal ze juist terug waar ze horen
Dus is het een goede daad
Het is "beslist" door van die newbhomo's, wat wil jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar zelf anders over denken. Gewoon kapotknuffelen, dan komen ze er wel overheen..
het is te lang geleden, Y, te lang...quote:
vroeger, was ook hier alles beterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is "beslist" door van die newbhomo's, wat wil je
Ze missen duidelijk een stuk opvoeding
dat komt omdat jij ook van "de nieuwe generatie" bentquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijf je dan om ze op te voeden, Yvonne?
Valt het op hoe ik zo subtiel "ze" zeg im mezelf er van te distanciëren?
lesbo's dat zijn toch mensen in tuinbroeken die van scharen een werkwoord hebben gemaakt, terwijl het gewoon een gebruiksvoorwerp in meervoud is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Jerruh het volgende:
bwehehe ik moet eigenlijk best wel lachen...
en mijn punt? homo hoort in ONZ, zitten er al jaren en in die jaren is nog nooit een topic verknald door baggeraars omdat het in ONZ stond, integendeel juist! en wij homos hebben gewoon meer humor dan die GC-lesbos'!.
Rassime!1111111quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Jerruh het volgende:
en mijn punt? homo hoort in ONZ, zitten er al jaren en in die jaren is nog nooit een topic verknald door baggeraars omdat het in ONZ stond, integendeel juist! en wij homos hebben gewoon meer humor dan die GC-lesbos'!.
Oh, ze denken dat ze iets in te brengen hebben hier? Lievvvvvvv.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is "beslist" door van die newbhomo's, wat wil je
Ze missen duidelijk een stuk opvoeding
ja maar erikje is geen relnichtje en heeft nig enige waarden meegepakt van het skone homotopic.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat komt omdat jij ook van "de nieuwe generatie" bent
iew, lesbo's....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
lesbo's dat zijn toch mensen in tuinbroeken die van scharen een werkwoord hebben gemaakt, terwijl het gewoon een gebruiksvoorwerp in meervoud is?
ik ken Erik niet, dus ik onthou mij hierbij van een meningquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar erikje is geen relnichtje en heeft nig enige waarden meegepakt van het skone homotopic.
(zeg ik ben mijn 5-jarig jubileum op FOK! vergeten)
Men vindt mij tofquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ken Erik niet, dus ik onthou mij hierbij van een mening
Hebben ze je weggepest uit pe-nisnijd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale vroeger was alles op fok leuker topic? Dat kan kloppen, want ik post niet meer in het homotopic.
Eg wel!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar maar maar.... homos zijn geen razzz....
..ze waren jaloers omdat ik als enige de dansvloer op durfde in Bölke.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hebben ze je weggepest uit pe-nisnijd?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ik vanacht een geweldige avond heb gehad waar ik nu nog maar vrij weinig van weet.
myst! bleu!.
aaaahquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Men vindt mij tof. En zo niet, dan toch
.
Zo is dat, en met Krea is ook alles nog goedgekomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Jerruh het volgende:
Ha Qquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale vroeger was alles op fok leuker topic? Dat kan kloppen, want ik post niet meer in het homotopic.
Gemeen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ze waren jaloers omdat ik als enige de dansvloer op durfde in Bölke.
ik heb het daar nog maar es gepostquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo is dat, en met Krea is ook alles nog goedgekomen
voor je het weet lig je met dei chubby gaytjes de christenen in deze wereld te shokeren...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb het daar nog maar es gepost.
en als het nodig is... ik kan de rasnicht uithangen als het moet, dus wie weet wat we vanavond nog meemaken.
nouquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor je het weet lig je met dei chubby gaytjes de christenen in deze wereld te shokeren...
ik zou nog maar eens nadenken over die uitspraak van je
Jer, jij, sletten....
doe nou niet
of zijn er nog andere dingen die nichten doen?
I rest my case!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb het daar nog maar es gepost.
en als het nodig is... ik kan de rasnicht uithangen als het moet, dus wie weet wat we vanavond nog meemaken.
ik heb hier al mijn eigen verborgen cameraquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I rest my case!
Peter R, kom er maar in!
Omdat je een kutnewbie bent zonder inhoud. Word eerst maar eens een homo-die-alleen-maar-aantrekkelijke-mensen-om-zich-heen-verzamelt-om-zo-hip-over-te-komen-man.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom moet ik me nooit bij yvonne melden?
Je leek op Qquote:
Jummiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een vent was geweest, had ik je gehoekt.
Ze hoeft nog maar 1 operatie hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een vent was geweest, had ik je gehoekt.
kutnewbie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef makkie88 het volgende:
kut topic!
Pleonasme my dear Jerruh....quote:
Hè ja, laten we dat doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik wil je ook wel straffen door moderator te worden?
Samen [OUD] doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien gebeurt er dan nog es wat in dat ingekakte FB.
R&P is goed hoor.
..als het daadwerkelijk ook lezen van die topics geen criterium is.... ben ik voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:06 schreef Insomaniac het volgende:
Samen [OUD] doen?
Moet je als mod topics lezen dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
..als het daadwerkelijk ook lezen van die topics geen criterium is.... ben ik voor.
Hahaha, laten we voor de schermen de illusie hoog houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet je als mod topics lezen dan?
Ik bedoel, toen jij mod was, las je ook alles toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hahaha, laten we voor de schermen de illusie hoog houden.
Ja, ik las alle reacties, maar ik was dan ook wel perfectionistisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:54 schreef Insomaniac het volgende:
Ik bedoel, toen jij mod was, las je ook alles toch?
Hoi Snakey. 2001 heeft net voor je gebeld, het wil z'n "grap" terug.quote:
dank jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef Marble het volgende:
Nee omdat iedereen in dat topique compleet gestoord of psychotisch is op CDP en jij na.
Het is of en geintje, of naar yvonne schoppen. Als het dat laatste is zou het behoorlijk sneu zijn.quote:
Ok en jij.quote:
[HOMO]Staat vanaf het begin in ONZ, het is daar ontstaan. Ik zou niet weten waarom het dan ineens naar GC moet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef Marble het volgende:
Nee omdat iedereen in dat topique compleet gestoord of psychotisch is op CDP en jij na. Maar het gaat me om het principe en de beeldvorming die zich op deze manier doorzet. Het is net als een [Blanke] reeks die in GC mag, maar een [Neger] reeks die in Onzin moet. Gewoon erg politiek incorrect en hypocriet van yvonne, dat strijkt me tegen de haren in.
de meeste homo's zitten in SHO toch, is ook een leuk forum voor een SC...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
[HOMO]Staat vanaf het begin in ONZ, het is daar ontstaan. Ik zou niet weten waarom het dan ineens naar GC moet.
Niet dat het mij uitmaakt maar het wordt nu, onder andere door jou wel heel erg (onnodig) op de spits gedreven.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Jerruh het volgende:
na 6 jaar en 50.000 posts nog niet begrijpen dat msn-smilies niet werken op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
:S dan zal heel fok op slot kunnen als elk kut topic op slot moest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |