Homo's.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:41 schreef Biogarde het volgende:
Watskebeurt?
Van Jerruh vind ik dat niet erg, want Jerruh isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Houdt Jerruh wél van Starbucks?
Tuurlijk houdt Jerruh wel van een sterretje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:44 schreef Copycat het volgende:
Houdt Jerruh wél van Starbucks?
Wat een tvp héquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Tergend vervelende positie! voor Jerruh dan!
Daarom niet, welkom op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom krijgen zulke kut topics van yvonne geen slotje?
:S dan zal heel fok op slot kunnen als elk kut topic op slot moestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
Ga weg n00b, we zoeken Jerruhquote:
Je bent er tóch wel.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef Sala-adin het volgende:
dat ik momenteel wallen tot op mijn kont heb en een zweem van rum van de vorige dag wil nog niet zeggen dat ik een n00b ben, heetwijf!quote:
Oh, wat wil het dan wel zeggen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ik momenteel wallen tot op mijn kont heb en een zweem van rum van de vorige dag wil nog niet zeggen dat ik een n00b ben, heetwijf!.
Jaaa, daar is m'n schatjequote:
dat ik vanacht een geweldige avond heb gehad waar ik nu nog maar vrij weinig van weetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wat wil het dan wel zeggen?.
Offtopic, Guruvonne vraagt je ietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ik vanacht een geweldige avond heb gehad waar ik nu nog maar vrij weinig van weet.
myst! bleu!.
wat weet J. nou van boze homo's?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Offtopic, Guruvonne vraagt je iets.
en nu miepen ze dat heel foK! homofoob isquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, daar is m'n schatje!!!
Zeg, die HOMOreeks zat "opeens" in GC na 2000+ delen!
The Horror, zo'n stel van die newbienephomo's had dat "besloten"
Ik heb ze vannacht onder dwang mee teruggenomen naar "ons" waar ze horen!
Ik geloof dat ze "boos"zijn
ik zal eens kijken wat ik met de schade kan doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaa, daar is m'n schatje!!!
Zeg, die HOMOreeks zat "opeens" in GC na 2000+ delen!
The Horror, zo'n stel van die newbienephomo's had dat "besloten"
Ik heb ze vannacht onder dwang mee teruggenomen naar "ons" waar ze horen!
Ik geloof dat ze "boos"zijn
Leesvoerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zal eens kijken wat ik met de schade kan doen.
Niet deze keer, ik haal ze juist terug waar ze horenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
Yvonne en reeksen. Het blijft moeilijk.
Jij dan?quote:
You say it like it's a bad thing?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu miepen ze dat heel foK! homofoob is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |