ahaquote:
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze huilt geen idee waarom, want ik weiger naar die streams te lusiteren.
Dronken zul je bedoelen. En dan gaat Brian er nog eens champagne in gieten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef petraa het volgende:
Als ik alleen al naar de streams kijk van Brian en Amanda, krijg ik het gevoel van
2e rangsacteurs en word ik kotsmisselijk.
Ik dacht ook dat Brian iemand anders (Nicolaas) bedoelde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Ff wat over de ontslagronde he. Dat verhaal over de wodka in een waterfles. Volgens mij ging dat niet over Huub. Of wel?
Toekomstbeeld voor na de kooiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat ?? Massage tafel met bloemetjes ?
Daar dacht ik dus ook al aan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Brian iemand anders (Nicolaas) bedoelde.
nee, volgens mij ging dat ook over iemand anders.... maar ik kon niet verstaan wiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Ff wat over de ontslagronde he. Dat verhaal over de wodka in een waterfles. Volgens mij ging dat niet over Huub. Of wel?
Daar durven ze pas aan na de uitzending van "Deep Throat".quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef petraa het volgende:
Sex boven de dekens vandaag oftwel sex in de chill.
Gelukkig heeft Brian de woorden van Natasia goed in zijn oren geknoopt:"Wil je winnen, neuk dan Amanda en houd haar als back-up."quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat gemasseerd worden en glundert van opwinding en verliefheid ,,
Wat je doet Brian doe je goed !
Jaap heeft in het echt een hele andere blik.Heel raar vind ik het nou om hem op de streams te zien.quote:
Had Lieke ook na het paaldansen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
zo die blauwe plekken op haar benen.billen.
Zal wel komen van 'de paal' (niet die van Brian) waar ze omheen heeft gelopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
zo die blauwe plekken op haar benen.billen.
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krapquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mssage boy, Pool boy , maar nu is er voor Aman
Nee Ruud, wat je ook zegt, ik ga niet voor je luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krap
Ja, morgen, ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry. Misschien kun je naar DGK schrijven of die twee zelf en vragen wat het was.
lelelelelelele, dat willen we niet weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krap
Thanks, heerlijke nummer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef T-lex het volgende:
Eerste nummer tijdens de massage heet "Bleeding Love" en het origineel is van Leona Lewis.
Wat je nu hoort is het album van Robin Thicke.
Alles al gezien, lijkt wel of we TV zitten te kijken op oudjaar: herhaling, herhaling, herhaling.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Ruud, wat je ook zegt, ik ga niet voor je luisteren![]()
ze moest hem wel in een holletje stoppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:13 schreef Disana het volgende:
En nog meer bewijs van vaders dierenliefde: het konijn werd naar het bos gebracht toen ze op vakantie gingen.
clair's vaderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:13 schreef Disana het volgende:
En nog meer bewijs van vaders dierenliefde: het konijn werd naar het bos gebracht toen ze op vakantie gingen.
Dat was toch het muisje waar de kat mee binnen kwam?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:14 schreef petraa het volgende:
[..]
ze moest hem wel in een holletje stoppen.
Was die bedtijdregeling niet maandag t/m woensdag 01:00 en de rest van de week 03:00?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:10 schreef petraa het volgende:
Ben benieuwd of de bedtijdregeling vandaag ook van kracht is. Nu de kindjes van god aan het masseren zijn.
We hebben al genoeg van haar punani-vorm gezien, zal hij denken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Onze brave anaal ridder houdt zn handen onder de handdoek ...
Hij ramt z'n rechter vuist er vol inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:55 schreef Disana het volgende:
Huubs moeder is altijd wel leuk dronken, zegt Huub. Tegenwoordig kan ze niet meer zo goed tegen drank. Voor Huubs vertrek naar Amerika hebben hij en zijn moeder om half zeven 's ochtends een hele fles jenever opgedronken.
Leuk, zo klonk het ook van Huub. Welterusten wakkere COSsersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zit ook heel af en toe met m'n moeder in de kroeg. Helemaal gezellig.
truste, ik ga ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk, zo klonk het ook van Huub. Welterusten wakkere COSsers
Misschien is Huub wel een middeltje voor Claire om in de kooi te blijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
aha![]()
Mooie Op Disana.![]()
Zal Claire het kunnen accepteren dat zij maar 'een middeltje' voor Huub is om zijn einddoel te bereiken en dat ze dan eigenlijk niet meer is dan een middeltje om Huub's testosteron-niveau te op peil te houden.
Fijn dat je zo gecharmeerd was van de inhoudelijkheid van Brainless.Jaap is 100 x slimmer dan die sukkel en nam hem op de hak.Brainless was langdradig en maakte geen enkel krachtig punt!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:26 schreef John316 het volgende:
Brian had Jaap zo hard, jammer dat de meeste COSsers bord voor hun hoofd hebben en de rest vereren, maar zelfs mavomeisje Amanda had het door. Jaap liet zich zo kennen.. kan Brian dan wel "brainless" zijn volgens iedereen hier, hij had vanavond gewoon het beste commentaar. Klaar.
Zo goed scoorde hij nou ook weer niet bij de IQ test.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gecharmeerd was van de inhoudelijkheid van Brainless.Jaap is 100 x slimmer dan die sukkel en nam hem op de hak.Brainless was langdradig en maakte geen enkel krachtig punt!
As I said, bord, kop. Moet nou alles uitgelegd worden? Laat het niveau gewoon iets hoger zijn dan in de kooi. In-ter-pre-te-ren. Jeumpiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:29 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gecharmeerd was van de inhoudelijkheid van Brainless.Jaap is 100 x slimmer dan die sukkel en nam hem op de hak.Brainless was langdradig en maakte geen enkel krachtig punt!
Nou ,zie aan jou post hoe hoog je het niveau wiltquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:51 schreef John316 het volgende:
[..]
As I said, bord, kop. Moet nou alles uitgelegd worden? Laat het niveau gewoon iets hoger zijn dan in de kooi. In-ter-pre-te-ren. Jeumpie
Jaap is veel slimmer dan hij zich daar deed voorkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo goed scoorde hij nou ook weer niet bij de IQ test.
Wat zou je van die siliconesnol zeggen,ja die RAT dat weten we, behalve de FEBO die weet het zogenaamd niet.quote:
Dat doen RIOOL RATTEN.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan volgt hier de agenda van DGK On Tour.quote:Dan is het de beurt aan Amanda. “Ik heb helemaal niets met je. Alle woorden die ik met jou heb gewisseld, kan ik op één hand tellen. Ik stem je eruit”, spreekt ze luid en duidelijk.
Gezelligheid kent geen tijd.quote:1 feb. Jaap & Huub - 23:30 uur: Chalet fontaine, Kaatsheuvel
2 feb. Jaap - 00:30 uur: (lokatie volgt), Hengelo
- 02:00 uur: (lokatie volgt), Reeuwijk
8 feb. Jaap & Amanda - 22:30 uur: (lokatie volgt), Emmen
- 00:30 uur: (lokatie volgt), Noordbergum
9 feb. Jaap & Huub - 23:59 uur: (lokatie volgt), Medemblik
- 02:30 uur: (lokatie volgt), Drachten
23 feb. Jaap - 00:30 uur: (lokatie volgt), Ruinerwold
- 02:30 uur: (lokatie volgt), Leeuwarden
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:30 schreef Kaleddis het volgende:
Werd gisteren ook zo pissig op Amanda (en eigenlijk de FEBO) die zei dat ze al een jaar zat te wachten totdat Huub en Jaap iets tegen haar en Brian gingen doen![]()
![]()
Dat mens had er al uit moeten zijn toen Huub haar bontjasje had verstopt en Amanda zo uit haar stekker ging dat ze een kop thee over Huub ging gooien. Of die keer dat ze haar pump in Huub z'n rug zette. En die keer dat ze met servies naar Jaap z'n hoofd gooide.
Hetzelfde geld natuurlijk voor haar "lieve" vriendje. Die twee flippen de pan uit al er ook maar iets gebeurd.
Vind het heel sneu dat die twee nou perse in de finale moeten staan. Kan de FEBO dan niet zo flexibel zijn om er een andere draai aan te geven als de situatie zich zo voordoet ? Bij mij wil het er namelijk niet in dat al op voorbode Brian als de winnaar is aangewezen, daarvoor gaat het om teveel geld. (Tenzij het criminele circuit erachter zit ofzo.)
Daar wordt die RAT jaloers van,rap liedje voor alleenstaande moeders.HA HA HAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:38 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Een gedeelte uit VV van gisteravond:
[..]
En dan volgt hier de agenda van DGK On Tour.
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.
Ik kan de namen Brian en Amanda inmiddels niet meer horen, zeker niet op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:30 schreef Kaleddis het volgende:
Werd gisteren ook zo pissig op Amanda (en eigenlijk de FEBO) die zei dat ze al een jaar zat te wachten totdat Huub en Jaap iets tegen haar en Brian gingen doen![]()
![]()
Is dat een bijzonder soort viering? Het feestvarkentje ritueel in de hens steken?quote:09:25 - Opstaan!
De huishouding is al druk in de weer in de keuken. Het zal niet lang meer duren voordat de slapende Miljonairs gewekt zullen worden. Vooral voor Amanda zal het een speciale dag worden vanwege haar jaarfeest. Haar moeder kan helaas niet van de partij zijn vanwege een reis naar Miami, maar er zullen vast en zeker andere naasten zijn die de Amsterdamse komen verassen. De lichten in de Villa zijn zojuist aangesprongen, er is een nieuwe dag aangebroken voor onze Miljonairs.
Hoe vaak hebben ze die vaut al gemaakt, om je te bescheuren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
Is dat een bijzonder soort viering? Het feestvarkentje ritueel in de hens steken?
Ze hebben het inmiddels maar veranderd. Dat moeilijke woord eruit gehaald en er een ander blabla verhaaltje van gemaakt:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:37 schreef beequeen het volgende:
Hoe vaak hebben ze die vaut al gemaakt, om je te bescheuren.
As ifquote:09:25 - Opstaan!
De huishouding is al druk in de weer in de keuken. Het zal niet lang meer duren voordat de slapende Miljonairs gewekt zullen worden. Vooral voor Amanda zal het een speciale dag worden vanwege haar jaarfeest. Haar moeder kan helaas niet van de partij zijn. Zij reist naar Miami, maar ze komt vast en zeker een ander keertje langs. De lichten in de Villa zijn zojuist aangesprongen, er is dus een nieuwe dag aangebroken voor onze Miljonairs.
Maar Selene heeft toch Nadia uitgenodigd want gastspelers mogen iedereen uitnodigen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:59 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoezo langs. Amanda krijgt toch geen visite op haar jaardag, net zo min als Brian en Huub op hun jaardag, tenzij door eigen cp's uit te geven?
PoekieRoekie is in topvorm vandaag en heeft nu ook nog een rijke fantasie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben het inmiddels maar veranderd. Dat moeilijke woord eruit gehaald en er een ander blabla verhaaltje van gemaakt:
As if.
Waarschijnlijk komt dob weer langs om haar haar te verneuken..... meer kan ik er idd ook niet van makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een bijzonder soort viering? Het feestvarkentje ritueel in de hens steken?
Klopt, maar zo staat het niet in de vv, daarin staat de suggestie, dat er mensen uitgenodigd zijn of langskomen. Dan had er in de vv moeten staan dat Selene haar verrast met gasten. Zelfs haar moeder staat in de vv vermeld, nou die komt zoals wij weten helemaal niet in de kooi, vandaar mijn opmerking.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar Selene heeft toch Nadia uitgenodigd want gastspelers mogen iedereen uitnodigen.
het is toch ook niet aannemelijk meer dat Huub Jaap en Claire wel de meerderheid hebben maar er dan toch plotseling voor kiezen (het oorspronkelijke plan was anders) dat Jaap dan Maar op de bank moet.quote:
Volgens mij nodigd Selene niet Nadia(en dat hondje) uit maar Brian.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gast-spelers mogen gasten uitnodigen, het moet niet makkelijker worden)
Selene heeft Nadia uitgenodigd.
Mikey gaat Lieke uitnodigen.
Jammer, ze draaien de streams weg, dit had ik graag gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Palma vond de ontslagronde de slechtste ooit. Ze heeft de streams uitgezet.
Haar hele lichaam beweegt mee als ze dit vertelt. Nog even en ze grijpt in haar kruis en gaat al moonwalkend naar de keuken.
Dat kan ook, nu dat ik jouw bericht nalees hoop ik dat jij gelijk hebt .quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij nodigd Selene niet Nadia(en dat hondje) uit maar Brian.![]()
Selene moet het alleen ff telefonisch regelen, want die mag wel bellen.
En Brian heeft geen trek om daar ook nog 50cp's voor te betalen als hij
voor de rest weinig te melden heeft aan Nadia.
Dit staat op de DGK-site:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat kan ook, nu dat ik jouw bericht nalees hoop ik dat jij gelijk hebt .![]()
(Vrij bellen zonder 50 contactpunten ?)
Ik heb gehoord dat Amanda aan Selene vroeg,
jij bent gast-speelster, jij mag mensen uitnodigen,
wil jij Nadia uitnodigen?
Ik lees hieruit dat Selene Nadia en Juicy uitnodigt, maar met die site weet je nooit of wat er staat ook bedoeld wordt.quote:22:58-Nadia op bezoek?
Nadia op bezoek?
Zoals Brian vanavond al beloofde, wil hij Selène even spreken. Nu alle drukte rondom de ontslagronde voorbij is, grijpt de Antilliaan zijn kans…
Brian neemt Selène mee naar de Private Room. “Om 12 uur ’s nachts begint Amanda’s jaardag en ik heb een idee. Ik wil dat jij Nadia gaat bellen om haar uit te nodigen. Dan kan ze samen met Juicy langskomen. Jij hebt als gastspeelster meer privileges dus daarom vraag ik het aan jou”, onthult Brian zijn voorstel.
Wat de stemming betreft heb je helemaal gelijk, een aanfluiting idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef trettie het volgende:
Ik weet waar hij ooit gewerkt heeft maar weet ook waarom dat niet meer zo is , hij kan nog geen woord rechtuit lullen laat staan dat je zo een met klanten laat praten. Maar daar gaat het verder niet meer over het gaat over de ongeloofwaardige vertoning van gister waar gewoon niks aan is dus. En nogmaals dit idee komt niet van Huub of Jaap. Dus Febo alweer gefeliciteerd
met deze saaie stemming.
Oh ja, want ze wordt mode-ontwerpster toch? Ze kon heel goed tekenen en heeft een hele goede smaak. Nou, dan ben je er al hoor! Hoef je heus geen Arnhemse mode-academie voor te doorlopenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een schetsboek gekregen. Dat vindt ze echt supervet.
Verhaal er achter:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een schetsboek gekregen. Dat vindt ze echt supervet.
Als ik het goed begrijp wast Brian haar haar eens in de zoveel tijd, ik weet niet hoe vaak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
Claire zag ik net weer met een natte kop lopen dus ik vroeg me af hoe het eigenlijk met Amanda zelf is.
Net als Janice met z'n Halal-broek. Amanda gaat voor de Tapas-jeans. Insmeren met olijfolie en zongedroogde tomaatjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, want ze wordt mode-ontwerpster toch? Ze kon heel goed tekenen en heeft een hele goede smaak. Nou, dan ben je er al hoor! Hoef je heus geen Arnhemse mode-academie voor te doorlopen.
Ontzettend leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Verhaal er achter:
Ze kan aardig tekenen en heeft aangegeven dat ze misschien iets wil gaan doen met kleding ontwerpen. Dus vandaar.
Dit komt toch echt door het gesprek na de ontslagronde. Toen was Brian er niet eens. Huub en Amanda gingen toen tegen hem praten. Maar ja, Brian.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je kunt lullen wat je wilt maar ik heb Jaap gisteren toegesproken en wie zit er te trainen boven?
Brian de grote motivator, weer iets voor op zijn CV.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben José en Herma nog meer veren om in de kont van Brian en Amanda te steken,
ik word een beetje misselijk.
Oh my god daar had ik nog niet over nagedacht!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
En weer die suffe rozenblaadjes. De verhaallijn van Brian en Amanda lijkt meer en meer op een cheape driestuiverroman.
Kan niet wachten tot Valentijnsdag ...
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef Margo37 het volgende:
Jaap in Ede.
http://nl.youtube.com/watch?v=2YuU1mhoUmY&eurl=http
Van deze link of een andere?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tube
Verloren weddenschap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Was nog een weddenschap van het golfen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Dat noemen ze TV maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was nog een weddenschap van het golfen.
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?quote:
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?
Vanavond maar ze komt zondag weer terug.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef rooie3 het volgende:
Wanneer gaat Selene naar huis.Haar rol is echt over.
Grappig om te zien hoe iemand een bord voor zijn kop kan hebben, wie doet er nu ineens poeslief omdat hij door Andries is aangesproken op zijn gedrag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je kunt lullen wat je wilt maar ik heb Jaap gisteren toegesproken en wie zit er te trainen boven?
Brian de grote motivator, weer iets voor op zijn CV.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tube
Snap echt niet waarom die trut terug moet komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond maar ze komt zondag weer terug.
Natuurlijk, die kast van Amanda is 1 groot verdwijngat, als die weer leeg moet dan gaan ze van alles terugvinden, let maar eens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Zeur vindt allemaal kleding van zichzelf in de kleding(zooi)kast van Amanda. Spullen die volgens Zeur meegenomen waren door Lieke.
Leuk toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tube
Ik heb geen idee. Misschien dat Naad daarom niet opneemt, ze wil die hond wrs helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
Is Juicy dan nu al zeker bij Nadia?
Met die hond wordt meer gezeuld dan met een handtas, heb ik het idee.
Deze cap staat op DGK site, te treurig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Nou, dat was even pijnlijk genant, dat rondje in de tuin. Iedereen leek er ook even stil van te zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Het kindje van God wordt vandaag extra in het zonnetje gezet. Iemand interesse in dit t-shirt?
![]()
Amanda 1 jaar in dat hok, win een t- shirt
Jongens van 15 vinden haar helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Het kindje van God wordt vandaag extra in het zonnetje gezet. Iemand interesse in dit t-shirt?
![]()
Amanda 1 jaar in dat hok, win een t- shirt
Wat leuk voor hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef BuffyJan het volgende:
OT Jaap komt binnen met zijn single op nummer 58 in de single charts top 100
Oh jee en ik neem het klakkeloos over, wat een rund ben ik ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
T-shirt! De T is afgeleid van de vorm van het shirt.
Tweede liedje is leuker.Maar die is niet uitgebracht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk voor hemMet welk nummer: Focking niet normaal of Japie, Japie, Japio?
Ach ja er zijn ook zat vrouwen van tussen de dertig / vijftig die helemaal wegdweilen bij het horen van de naam Huub dus wat maakt het uit, als je maar fans hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jongens van 15 vinden haar helemaal geweldig.
Maatje van Hans.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
Wie is die kerel die er zit ?
Vriendje van Hondenkop, ook een kickbokser. Wat hij daar doet....geen idee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
Wie is die kerel die er zit ?
Vind Japie nu het leukstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach ja er zijn ook zat vrouwen van tussen de dertig / vijftig die helemaal wegdweilen bij het horen van de naam Huub dus wat maakt het uit, als je maar fans hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee hoor, ik ben vandaag in een enorme zeikbuiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
Oh jee en ik neem het klakkeloos over, wat een rund ben ik ook..
Focking niet normaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk voor hemMet welk nummer: Focking niet normaal of Japie, Japie, Japio?
Zaterdag word de klapper zegt hij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Focking niet normaal
Valt me wel tegen eigenlijk, als ie vertelt dat er zoveel singles zijn verkocht. Maar goed, ik zal de midweeks volgende week in de gaten houden en ook posten, als daar interesse voor is
Wat denk jezelf.Niks mag tegen Amanda en Brian.Vandaag is het feest dus de prinses moet in de watten worden gelegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allen
Heb begrepen dat Selene Naad heeft uitgenodigd met de overgebleven hamster.......
Kan Huub Mikey niet laten bellen om Mitch uit te nodigen?
Leuk toch, voor Amanda?
In het interview met Gnagna - voor de Party - beschreef Amanda DGK als een rustoord in vergelijking met haar leven buiten de kooi.........het mag wel ietsepietsie onrustiger worden voor A en B!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf.Niks mag tegen Amanda en Brian.Vandaag is het feest dus de prinses moet in de watten worden gelegd.
Jamaar..........Mikey doet het toch voor Amanda?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft een hekel aan Huub. Dus dat gaat 'm niet worden.
Geem gemaar! Als mikey het doet voor Amanda, wordt Brian boozzz en dat kunnen we niet hebben op de jaardag van Amanda!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Jamaar..........Mikey doet het toch voor Amanda?
Zonder dollen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:45 schreef beequeen het volgende:
Zeur zegt dat ze zin heeft in vanavond, dan gaat ze weg.
Waarom rot ze nu niet op, wat mij betreft hoeft ze niet te blijven tot vanavond.
Ze komt weer terug. Thuis heeft ze immers ook niemand die met dat gallische karakter van haar kan omgaan.quote:
Als we nu de komende dagen eens heel positief over de kooi gaan praten, zou de redaktie dan niet denken, we laten die zeur eruit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze komt weer terug. Thuis heeft ze immers ook niemand die met dat gallische karakter van haar kan omgaan.
Gofferdegofferquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Sorry Dark, ik heb je blij gemaakt met een dooie mus.
Hij ziet er ook supergoed uit, lekker fris en gezond koppie...........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
Zit zeker vooruitgang in die trainingen van Brian.
Die laatste serie stoten ging lekker fel en goed hard(en dat na al een aardige training)...die moet je niet op je kin krijgen.
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:54 schreef Dark het volgende:
Gofferdegoffer............begrijpt het hokje nou echt niet, dat wij dat zeurmokkel niet meer moeten?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?
Is dat Dick Vrij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
Leuk type heeft Hondenkop weer meegenomen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat Dick Vrij?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=a8J3SBWZzDc
Gezellig typje, ja![]()
quote:
Peet valt op blondjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat is het toch een verschrikkelijke rotsport, bah.
Petraa is helemaal weg van hem.
Hij komt, net als Hans Hondenkop, ook voor op de Endstra tapes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:15 schreef tipsch het volgende:
Dick schijnt wel een heel aardige vent te zijn. Onzuiver, dat dan weer wel, maar hoe kan het ook anders.
Nee niet Naad daar.Huub en Jaap ook al weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?
quote:
Die zegt altijd dat ze alles op de voet volgt en ook vriendinnen van haar...maar blijkbaar hebben die nog steeds niet in de gaten dat ze Nadia proberen te bereiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over de komst van Nadia of drukt ze haar snor?
Grapjurk.quote:
Het zou me niets verbazen als Nadia idd met voorbedachte rade haar telefoon niet opneemt. Neem aan dat ze nummerherkenning heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
Zeurlene en Brian hebben net weer Nadia zitten bellen...maar ze neemt weer niet op. Gaat hem niet meer worden denk ik.
Selene heeft haar mogelijkheid om iemand uit te nodigen al benut. Het is vreemd genoeg Hedda geworden die genodigd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
Zeurlene en Brian hebben net weer Nadia zitten bellen...maar ze neemt weer niet op. Gaat hem niet meer worden denk ik.
Verdomd, je hebt gelijk, nu wel. Thanx.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef tipsch het volgende:
Nee serieus, de link in je post klopt niet
Haar jaardag verloopt niet zoals ze zich gewenst had?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Amanda, ze is zo sip?
Die mocht ze niet op van Zeur, stond niet bij haar catsuit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:19 schreef Dark het volgende:
Ze is haar tiara vergeten.........dat zal het zijn
Paaldanslerares Suzy??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat de vriendin van Zeur wel eens gastspeler zou kunnen worden. Ze kijkt je zo goed gebekt aan.
Wilde ze wel, maar ze werd door Selène even gewezen op het feit dat een kroontje niet samenging met de rest van haar hippe outfitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
Goh, ik had verwacht dat ze haar kroontje vandaag wel op zou doen
Ik ben idd bang dat hij die bedoelt.quote:
quote:Brian en Selène proberen nog een keer Nadia te bereiken, maar opnieuw krijgen ze geen gehoor. Selène zit inmiddels met de handen in het haar. “Weet je zeker dat dit het goede nummer is?”, vraagt ze aan Brian. De kans dat hun plan gaat lukken voor vanavond wordt steeds kleiner. Zet door, jogens! Misschien neemt Nadia morgen wel haar telefoon op en beter laat dan nooit...
Ik wist dat ik haar in een OP geplakt had... ff checken of ze idd "goedgebekt kijkt"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben idd bang dat hij die bedoelt.
Ze zijn niet ziek, maaaaaaaaaaaaar......ze kunen niet langer dan 6 uur op de been blijven, och erm!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:38 schreef blomst het volgende:
brian en Amanda weer op bed?
Zijn ze ziek?
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........quote:
Nee, ze zijn die briljante plannen tegen Jaap aan het ontwikkelen waar niemand ooit wat van merkt en zeker Jaap niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........
Het hokje kan dan niet zien dat ze slapen.............alweer
Is dat met die kussens dan niet een beetje omslachtig?? Dan kun je toch beter een "oogmasker" nemen en met een paar komkommerschijfjes op je ogen gaan liggen? Dan zien ze ook niet dat je slaaptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........
Het hokje kan dan niet zien dat ze slapen.............alweer
Ik ben al zo achterdochtig.... Ze roepen het om ons tevreden te stellen, streams van B en A af, en ze slapen lekker door.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:53 schreef Scandalous het volgende:
brian en amanda willen jullie wakker worden
Ik heb dus precies hetzelfde idee..........kutfebo!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben al zo achterdochtig.... Ze roepen het om ons tevreden te stellen, streams van B en A af, en ze slapen lekker door.
Of ze mogen even offstream neukenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben al zo achterdochtig.... Ze roepen het om ons tevreden te stellen, streams van B en A af, en ze slapen lekker door.
Om in de "afterglow" alsnog in slaap te vallenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Of ze mogen even offstream neuken
Claire loopt naar beneden en ja hoor, Amanda ligt gewoon in bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:57 schreef mootie het volgende:
Hop Huub, ga maar naar beneden, je kan het.
Brianquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire loopt naar beneden en ja hoor, Amanda ligt gewoon in bed.
Correctie - A staat onder de douche en B ligt voor pampus! Het jochie levert al zoooooo veeeeeeeelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:58 schreef Dark het volgende:
Claire komt beneden en A en B liggen nog steeds voor pampus?
Vanochtend nog maar hij schrok zich iedere keer kapot van Brian die als een dolle rondjes liep om de paardenbak, de dorpsgek.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:00 schreef Scandalous het volgende:
lieve kleine TannerKomt die z'n stal nog wel eens uit eigenlijk?
Misschien moet iemand het Dilana gewoon even aanbiedenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:04 schreef beequeen het volgende:
Ja Dilana, vreet de barbietaart van Amanda maar van tafel.![]()
![]()
Jammer, ze doet het niet.![]()
Zo slim zijn ze daar nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Misschien moet iemand het Dilana gewoon even aanbieden
Brian mag nog 20 minuten langer blijven liggen, omdat hij zo hard heeft getraindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze daar niet![]()
Brian ligt nog steeds op bed.
Ze hebben het over een of andere curcus. Ik denk dat Jaap echt een cursus sociale vaardigheden gaat volgen, gokje hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef gan-sim het volgende:
huub en jaap hebben een nogal cryptisch gespek.....vragen of de streamers het begrijpen??
Zondag is ze weer terug. Amanda zou eens zonder vriendinnetje in de kooi moeten zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:20 schreef Scandalous het volgende:
Nu ze weggaat is Selene ineens heel begaan met Jaap?
Claire is al weer aan het stoken. Uiteraard wéér bij Jaap/Claire/Huub.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:20 schreef Scandalous het volgende:
Nu ze weggaat is Selene ineens heel begaan met Jaap?
Hoooooooho, we hebben de bouwvakkers nog he? Met de geile voorman die een open relatie heeft en naakt met Claire in de jacuzzi wil.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:29 schreef Dark het volgende:
Vanavond wordt weer een boeiende streamavond............zucht
Selene om 21:00 uur weg - Jippie(dat ze maar nooit meer terug mogen komen)
Huub en Jaap weg om 22:00 uur.
A en B vieren A haar jaardag........
Claire en Mikey samen over...........
Filmpje huren dus
Mooi toneelstukje was dit weer. Compensatie, werkt niet. Opdonderen met dat mokkelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef Scandalous het volgende:
Jaap: Brian en Amanda hebben wel mazzel met zo'n gastspeler die af en toe naar huis mag. als je de dagverslagen leest weet je al heel veel
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:32 schreef mootie het volgende:
Amanda, de halve zool, gaat alle kerels langs om ze 3 zoenen te geven.
haal brian en camera's weg en amanda maakt dankbaar gebruikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:29 schreef mootie het volgende:
Zo had Amanda haar jaardag vast voorgesteld, pak em beet 10 poolse (zometeen bezopen) bouwvakkers op bezoek.
Dat is toch ook niet normaal? Met dat meidenfeest ook. Komen er ca 25 onbekende vrouwen in je huis, gaan ze ze allemaal 3 zoenen gevenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, steeds al die vreemde mensen in je huis.
Heeft ze hun sterrenbeelden al gevraagd?
Iemand zei: Аманда - проститутка, ура!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:41 schreef mootie het volgende:
Er komt overigens geen stom woord uit het bezoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |