Maar Selene heeft toch Nadia uitgenodigd want gastspelers mogen iedereen uitnodigen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:59 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoezo langs. Amanda krijgt toch geen visite op haar jaardag, net zo min als Brian en Huub op hun jaardag, tenzij door eigen cp's uit te geven?
PoekieRoekie is in topvorm vandaag en heeft nu ook nog een rijke fantasie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben het inmiddels maar veranderd. Dat moeilijke woord eruit gehaald en er een ander blabla verhaaltje van gemaakt:
As if.
Waarschijnlijk komt dob weer langs om haar haar te verneuken..... meer kan ik er idd ook niet van makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een bijzonder soort viering? Het feestvarkentje ritueel in de hens steken?
Klopt, maar zo staat het niet in de vv, daarin staat de suggestie, dat er mensen uitgenodigd zijn of langskomen. Dan had er in de vv moeten staan dat Selene haar verrast met gasten. Zelfs haar moeder staat in de vv vermeld, nou die komt zoals wij weten helemaal niet in de kooi, vandaar mijn opmerking.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar Selene heeft toch Nadia uitgenodigd want gastspelers mogen iedereen uitnodigen.
het is toch ook niet aannemelijk meer dat Huub Jaap en Claire wel de meerderheid hebben maar er dan toch plotseling voor kiezen (het oorspronkelijke plan was anders) dat Jaap dan Maar op de bank moet.quote:
Volgens mij nodigd Selene niet Nadia(en dat hondje) uit maar Brian.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
(Gast-spelers mogen gasten uitnodigen, het moet niet makkelijker worden)
Selene heeft Nadia uitgenodigd.
Mikey gaat Lieke uitnodigen.
Jammer, ze draaien de streams weg, dit had ik graag gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:26 schreef noekje het volgende:
Palma vond de ontslagronde de slechtste ooit. Ze heeft de streams uitgezet.
Haar hele lichaam beweegt mee als ze dit vertelt. Nog even en ze grijpt in haar kruis en gaat al moonwalkend naar de keuken.
Dat kan ook, nu dat ik jouw bericht nalees hoop ik dat jij gelijk hebt .quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:33 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij nodigd Selene niet Nadia(en dat hondje) uit maar Brian.![]()
Selene moet het alleen ff telefonisch regelen, want die mag wel bellen.
En Brian heeft geen trek om daar ook nog 50cp's voor te betalen als hij
voor de rest weinig te melden heeft aan Nadia.
Dit staat op de DGK-site:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat kan ook, nu dat ik jouw bericht nalees hoop ik dat jij gelijk hebt .![]()
(Vrij bellen zonder 50 contactpunten ?)
Ik heb gehoord dat Amanda aan Selene vroeg,
jij bent gast-speelster, jij mag mensen uitnodigen,
wil jij Nadia uitnodigen?
Ik lees hieruit dat Selene Nadia en Juicy uitnodigt, maar met die site weet je nooit of wat er staat ook bedoeld wordt.quote:22:58-Nadia op bezoek?
Nadia op bezoek?
Zoals Brian vanavond al beloofde, wil hij Selène even spreken. Nu alle drukte rondom de ontslagronde voorbij is, grijpt de Antilliaan zijn kans…
Brian neemt Selène mee naar de Private Room. “Om 12 uur ’s nachts begint Amanda’s jaardag en ik heb een idee. Ik wil dat jij Nadia gaat bellen om haar uit te nodigen. Dan kan ze samen met Juicy langskomen. Jij hebt als gastspeelster meer privileges dus daarom vraag ik het aan jou”, onthult Brian zijn voorstel.
Wat de stemming betreft heb je helemaal gelijk, een aanfluiting idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:25 schreef trettie het volgende:
Ik weet waar hij ooit gewerkt heeft maar weet ook waarom dat niet meer zo is , hij kan nog geen woord rechtuit lullen laat staan dat je zo een met klanten laat praten. Maar daar gaat het verder niet meer over het gaat over de ongeloofwaardige vertoning van gister waar gewoon niks aan is dus. En nogmaals dit idee komt niet van Huub of Jaap. Dus Febo alweer gefeliciteerd
met deze saaie stemming.
Oh ja, want ze wordt mode-ontwerpster toch? Ze kon heel goed tekenen en heeft een hele goede smaak. Nou, dan ben je er al hoor! Hoef je heus geen Arnhemse mode-academie voor te doorlopenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een schetsboek gekregen. Dat vindt ze echt supervet.
Verhaal er achter:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft een schetsboek gekregen. Dat vindt ze echt supervet.
Als ik het goed begrijp wast Brian haar haar eens in de zoveel tijd, ik weet niet hoe vaak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:41 schreef noekje het volgende:
Claire zag ik net weer met een natte kop lopen dus ik vroeg me af hoe het eigenlijk met Amanda zelf is.
Net als Janice met z'n Halal-broek. Amanda gaat voor de Tapas-jeans. Insmeren met olijfolie en zongedroogde tomaatjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, want ze wordt mode-ontwerpster toch? Ze kon heel goed tekenen en heeft een hele goede smaak. Nou, dan ben je er al hoor! Hoef je heus geen Arnhemse mode-academie voor te doorlopen.
Ontzettend leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Verhaal er achter:
Ze kan aardig tekenen en heeft aangegeven dat ze misschien iets wil gaan doen met kleding ontwerpen. Dus vandaar.
Dit komt toch echt door het gesprek na de ontslagronde. Toen was Brian er niet eens. Huub en Amanda gingen toen tegen hem praten. Maar ja, Brian.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je kunt lullen wat je wilt maar ik heb Jaap gisteren toegesproken en wie zit er te trainen boven?
Brian de grote motivator, weer iets voor op zijn CV.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben José en Herma nog meer veren om in de kont van Brian en Amanda te steken,
ik word een beetje misselijk.
Oh my god daar had ik nog niet over nagedacht!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
En weer die suffe rozenblaadjes. De verhaallijn van Brian en Amanda lijkt meer en meer op een cheape driestuiverroman.
Kan niet wachten tot Valentijnsdag ...
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef Margo37 het volgende:
Jaap in Ede.
http://nl.youtube.com/watch?v=2YuU1mhoUmY&eurl=http
Van deze link of een andere?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tube
Verloren weddenschap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Was nog een weddenschap van het golfen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Dat noemen ze TV maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was nog een weddenschap van het golfen.
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?quote:
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?
Vanavond maar ze komt zondag weer terug.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef rooie3 het volgende:
Wanneer gaat Selene naar huis.Haar rol is echt over.
Grappig om te zien hoe iemand een bord voor zijn kop kan hebben, wie doet er nu ineens poeslief omdat hij door Andries is aangesproken op zijn gedrag?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je kunt lullen wat je wilt maar ik heb Jaap gisteren toegesproken en wie zit er te trainen boven?
Brian de grote motivator, weer iets voor op zijn CV.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tube
Snap echt niet waarom die trut terug moet komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanavond maar ze komt zondag weer terug.
Natuurlijk, die kast van Amanda is 1 groot verdwijngat, als die weer leeg moet dan gaan ze van alles terugvinden, let maar eens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Zeur vindt allemaal kleding van zichzelf in de kleding(zooi)kast van Amanda. Spullen die volgens Zeur meegenomen waren door Lieke.
Leuk toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tube
Ik heb geen idee. Misschien dat Naad daarom niet opneemt, ze wil die hond wrs helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
Is Juicy dan nu al zeker bij Nadia?
Met die hond wordt meer gezeuld dan met een handtas, heb ik het idee.
Deze cap staat op DGK site, te treurig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
Nou, dat was even pijnlijk genant, dat rondje in de tuin. Iedereen leek er ook even stil van te zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Het kindje van God wordt vandaag extra in het zonnetje gezet. Iemand interesse in dit t-shirt?
![]()
Amanda 1 jaar in dat hok, win een t- shirt
Jongens van 15 vinden haar helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Het kindje van God wordt vandaag extra in het zonnetje gezet. Iemand interesse in dit t-shirt?
![]()
Amanda 1 jaar in dat hok, win een t- shirt
Wat leuk voor hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:24 schreef BuffyJan het volgende:
OT Jaap komt binnen met zijn single op nummer 58 in de single charts top 100
Oh jee en ik neem het klakkeloos over, wat een rund ben ik ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
T-shirt! De T is afgeleid van de vorm van het shirt.
Tweede liedje is leuker.Maar die is niet uitgebracht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk voor hemMet welk nummer: Focking niet normaal of Japie, Japie, Japio?
Ach ja er zijn ook zat vrouwen van tussen de dertig / vijftig die helemaal wegdweilen bij het horen van de naam Huub dus wat maakt het uit, als je maar fans hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jongens van 15 vinden haar helemaal geweldig.
Maatje van Hans.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
Wie is die kerel die er zit ?
Vriendje van Hondenkop, ook een kickbokser. Wat hij daar doet....geen idee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
Wie is die kerel die er zit ?
Vind Japie nu het leukstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:29 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ach ja er zijn ook zat vrouwen van tussen de dertig / vijftig die helemaal wegdweilen bij het horen van de naam Huub dus wat maakt het uit, als je maar fans hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nee hoor, ik ben vandaag in een enorme zeikbuiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:28 schreef beequeen het volgende:
Oh jee en ik neem het klakkeloos over, wat een rund ben ik ook..
Focking niet normaalquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat leuk voor hemMet welk nummer: Focking niet normaal of Japie, Japie, Japio?
Zaterdag word de klapper zegt hij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Focking niet normaal
Valt me wel tegen eigenlijk, als ie vertelt dat er zoveel singles zijn verkocht. Maar goed, ik zal de midweeks volgende week in de gaten houden en ook posten, als daar interesse voor is
Wat denk jezelf.Niks mag tegen Amanda en Brian.Vandaag is het feest dus de prinses moet in de watten worden gelegd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:35 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag allen
Heb begrepen dat Selene Naad heeft uitgenodigd met de overgebleven hamster.......
Kan Huub Mikey niet laten bellen om Mitch uit te nodigen?
Leuk toch, voor Amanda?
In het interview met Gnagna - voor de Party - beschreef Amanda DGK als een rustoord in vergelijking met haar leven buiten de kooi.........het mag wel ietsepietsie onrustiger worden voor A en B!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf.Niks mag tegen Amanda en Brian.Vandaag is het feest dus de prinses moet in de watten worden gelegd.
Jamaar..........Mikey doet het toch voor Amanda?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft een hekel aan Huub. Dus dat gaat 'm niet worden.
Geem gemaar! Als mikey het doet voor Amanda, wordt Brian boozzz en dat kunnen we niet hebben op de jaardag van Amanda!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Jamaar..........Mikey doet het toch voor Amanda?
Zonder dollen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:45 schreef beequeen het volgende:
Zeur zegt dat ze zin heeft in vanavond, dan gaat ze weg.
Waarom rot ze nu niet op, wat mij betreft hoeft ze niet te blijven tot vanavond.
Ze komt weer terug. Thuis heeft ze immers ook niemand die met dat gallische karakter van haar kan omgaan.quote:
Als we nu de komende dagen eens heel positief over de kooi gaan praten, zou de redaktie dan niet denken, we laten die zeur eruit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze komt weer terug. Thuis heeft ze immers ook niemand die met dat gallische karakter van haar kan omgaan.
Gofferdegofferquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Sorry Dark, ik heb je blij gemaakt met een dooie mus.
Hij ziet er ook supergoed uit, lekker fris en gezond koppie...........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
Zit zeker vooruitgang in die trainingen van Brian.
Die laatste serie stoten ging lekker fel en goed hard(en dat na al een aardige training)...die moet je niet op je kin krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |