Ontzettend leuk verhaal!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Verhaal er achter:
Ze kan aardig tekenen en heeft aangegeven dat ze misschien iets wil gaan doen met kleding ontwerpen. Dus vandaar.
Dit komt toch echt door het gesprek na de ontslagronde. Toen was Brian er niet eens. Huub en Amanda gingen toen tegen hem praten. Maar ja, Brian.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
Brian: Je kunt lullen wat je wilt maar ik heb Jaap gisteren toegesproken en wie zit er te trainen boven?
Brian de grote motivator, weer iets voor op zijn CV.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
Hebben José en Herma nog meer veren om in de kont van Brian en Amanda te steken,
ik word een beetje misselijk.
Oh my god daar had ik nog niet over nagedacht!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
En weer die suffe rozenblaadjes. De verhaallijn van Brian en Amanda lijkt meer en meer op een cheape driestuiverroman.
Kan niet wachten tot Valentijnsdag ...
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:38 schreef Margo37 het volgende:
Jaap in Ede.
http://nl.youtube.com/watch?v=2YuU1mhoUmY&eurl=http
Van deze link of een andere?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk filmpje.Me kids staan nu op you tube
Verloren weddenschap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Was nog een weddenschap van het golfen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef petraa het volgende:
waarom moet amanda half naakt rondrennen.
Dat noemen ze TV maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was nog een weddenschap van het golfen.
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?quote:
Rode trui,rood haar en dat kleintje met zijn strepentrui.Op dat hek onder die grote zwarte box.Ik had het kunnen weten,gouden kooi is meteen you tubequote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal vooraan, een met een rode jas, klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |