Hij ziet er ook supergoed uit, lekker fris en gezond koppie...........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:54 schreef T-lex het volgende:
Zit zeker vooruitgang in die trainingen van Brian.
Die laatste serie stoten ging lekker fel en goed hard(en dat na al een aardige training)...die moet je niet op je kin krijgen.
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:54 schreef Dark het volgende:
Gofferdegoffer............begrijpt het hokje nou echt niet, dat wij dat zeurmokkel niet meer moeten?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?
Is dat Dick Vrij?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
Leuk type heeft Hondenkop weer meegenomen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is dat Dick Vrij?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=a8J3SBWZzDc
Gezellig typje, ja![]()
quote:
Peet valt op blondjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat is het toch een verschrikkelijke rotsport, bah.
Petraa is helemaal weg van hem.
Hij komt, net als Hans Hondenkop, ook voor op de Endstra tapes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:15 schreef tipsch het volgende:
Dick schijnt wel een heel aardige vent te zijn. Onzuiver, dat dan weer wel, maar hoe kan het ook anders.
Nee niet Naad daar.Huub en Jaap ook al weg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ik het goedmaken door te zeggen dat Naad vanavond misschien op bezoek komt bij Amanda?
quote:
Die zegt altijd dat ze alles op de voet volgt en ook vriendinnen van haar...maar blijkbaar hebben die nog steeds niet in de gaten dat ze Nadia proberen te bereiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:55 schreef Copycat het volgende:
Is er al duidelijkheid over de komst van Nadia of drukt ze haar snor?
Grapjurk.quote:
Het zou me niets verbazen als Nadia idd met voorbedachte rade haar telefoon niet opneemt. Neem aan dat ze nummerherkenning heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
Zeurlene en Brian hebben net weer Nadia zitten bellen...maar ze neemt weer niet op. Gaat hem niet meer worden denk ik.
Selene heeft haar mogelijkheid om iemand uit te nodigen al benut. Het is vreemd genoeg Hedda geworden die genodigd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef T-lex het volgende:
Zeurlene en Brian hebben net weer Nadia zitten bellen...maar ze neemt weer niet op. Gaat hem niet meer worden denk ik.
Verdomd, je hebt gelijk, nu wel. Thanx.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef tipsch het volgende:
Nee serieus, de link in je post klopt niet
Haar jaardag verloopt niet zoals ze zich gewenst had?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:16 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met Amanda, ze is zo sip?
Die mocht ze niet op van Zeur, stond niet bij haar catsuit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:19 schreef Dark het volgende:
Ze is haar tiara vergeten.........dat zal het zijn
Paaldanslerares Suzy??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
Brian denkt dat de vriendin van Zeur wel eens gastspeler zou kunnen worden. Ze kijkt je zo goed gebekt aan.
Wilde ze wel, maar ze werd door Selène even gewezen op het feit dat een kroontje niet samenging met de rest van haar hippe outfitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef mazaru het volgende:
Goh, ik had verwacht dat ze haar kroontje vandaag wel op zou doen
Ik ben idd bang dat hij die bedoelt.quote:
quote:Brian en Selène proberen nog een keer Nadia te bereiken, maar opnieuw krijgen ze geen gehoor. Selène zit inmiddels met de handen in het haar. “Weet je zeker dat dit het goede nummer is?”, vraagt ze aan Brian. De kans dat hun plan gaat lukken voor vanavond wordt steeds kleiner. Zet door, jogens! Misschien neemt Nadia morgen wel haar telefoon op en beter laat dan nooit...
Ik wist dat ik haar in een OP geplakt had... ff checken of ze idd "goedgebekt kijkt"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben idd bang dat hij die bedoelt.
Ze zijn niet ziek, maaaaaaaaaaaaar......ze kunen niet langer dan 6 uur op de been blijven, och erm!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:38 schreef blomst het volgende:
brian en Amanda weer op bed?
Zijn ze ziek?
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........quote:
Nee, ze zijn die briljante plannen tegen Jaap aan het ontwikkelen waar niemand ooit wat van merkt en zeker Jaap niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........
Het hokje kan dan niet zien dat ze slapen.............alweer
Is dat met die kussens dan niet een beetje omslachtig?? Dan kun je toch beter een "oogmasker" nemen en met een paar komkommerschijfjes op je ogen gaan liggen? Dan zien ze ook niet dat je slaaptquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Die kussens op de hoofden van A en B, is camouflage...........
Het hokje kan dan niet zien dat ze slapen.............alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |