ahaquote:
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:24 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze huilt geen idee waarom, want ik weiger naar die streams te lusiteren.
Dronken zul je bedoelen. En dan gaat Brian er nog eens champagne in gieten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia altijd in hart, Nikki dood, Selene in hart, jank jank, gevoelsmens enzo.
+1quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef petraa het volgende:
Als ik alleen al naar de streams kijk van Brian en Amanda, krijg ik het gevoel van
2e rangsacteurs en word ik kotsmisselijk.
Ik dacht ook dat Brian iemand anders (Nicolaas) bedoelde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Ff wat over de ontslagronde he. Dat verhaal over de wodka in een waterfles. Volgens mij ging dat niet over Huub. Of wel?
Toekomstbeeld voor na de kooiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat ?? Massage tafel met bloemetjes ?
Daar dacht ik dus ook al aan!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Brian iemand anders (Nicolaas) bedoelde.
nee, volgens mij ging dat ook over iemand anders.... maar ik kon niet verstaan wiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Ff wat over de ontslagronde he. Dat verhaal over de wodka in een waterfles. Volgens mij ging dat niet over Huub. Of wel?
Daar durven ze pas aan na de uitzending van "Deep Throat".quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef petraa het volgende:
Sex boven de dekens vandaag oftwel sex in de chill.
Gelukkig heeft Brian de woorden van Natasia goed in zijn oren geknoopt:"Wil je winnen, neuk dan Amanda en houd haar als back-up."quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman gaat gemasseerd worden en glundert van opwinding en verliefheid ,,
Wat je doet Brian doe je goed !
Jaap heeft in het echt een hele andere blik.Heel raar vind ik het nou om hem op de streams te zien.quote:
Had Lieke ook na het paaldansen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
zo die blauwe plekken op haar benen.billen.
Zal wel komen van 'de paal' (niet die van Brian) waar ze omheen heeft gelopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
zo die blauwe plekken op haar benen.billen.
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krapquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mssage boy, Pool boy , maar nu is er voor Aman
Nee Ruud, wat je ook zegt, ik ga niet voor je luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krap
Ja, morgen, ja!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry. Misschien kun je naar DGK schrijven of die twee zelf en vragen wat het was.
lelelelelelele, dat willen we niet weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als hij zwaar begint te ademen wordt zijn broek te krap
Thanks, heerlijke nummer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef T-lex het volgende:
Eerste nummer tijdens de massage heet "Bleeding Love" en het origineel is van Leona Lewis.
Wat je nu hoort is het album van Robin Thicke.
Alles al gezien, lijkt wel of we TV zitten te kijken op oudjaar: herhaling, herhaling, herhaling.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee Ruud, wat je ook zegt, ik ga niet voor je luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |