Vindt je dat serieus mooi? Wat een afschuwelijke tatoeagesquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.janine2008.com/
iemand die toevallig de kalender al thuis heeft liggen en even kan kopieeren????
Kut topic, kut fanboyquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het Grote a.s. Ajax-Fey-BoF Topic: Waar Hyves het weer doet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut topic, kut fanboy![]()
2 wedstrijden voor Davids
Goedemorgen
ja die tattoes vind ik wel erg mooi staan. hou helemaal niet van tattoo's verder , maar bij haarquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vindt je dat serieus mooi? Wat een afschuwelijke tatoeages
is het suitable for work?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:34 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.janine2008.com/
iemand die toevallig de kalender al thuis heeft liggen en even kan kopieeren????
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen, homo's!
Nog niet zeker..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:05 schreef FJD het volgende:
Whehe Alves naar Engeland![]()
Verder is het hier wel saai als ik wakker ben
Ik denk het niet. Denk wel dat hij het heeft opgelost.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
volgens mij bluft die de Vries met zijn onthulling die 'toevallig' uitlekt...
Ik denk ook wel dat zijn team op zijn minst een aantal feiten / verklaringen aan het licht heeft gekregen..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Denk wel dat hij het heeft opgelost.
Waarom zou hij bluffen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:59 schreef jpjedi het volgende:
volgens mij bluft die de Vries met zijn onthulling die 'toevallig' uitlekt...
Wat zijn wij het vaak eensch!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Waarom zou hij bluffen?
Tuurlijk de media aandacht die hij nu krijgt is enorm en hij zal daar ook wel een grote tokus van krijgen in zijn broek, maar als het allemaal niet waar is dan krijgt hij de andere kant van de media te zien, die hem dan neer zullen sabelen.
Weet niet of hij zo snel zijn carriere op het spel zou zetten voor een beetje media aandacht.
ja hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
is het suitable for work?
volgens mij een retorische vraag
Het is nog waar ookquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
shizzle heeft HYVes, die raak ik niet aan
HYVes staat gelijk aan HIVquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:36 schreef ursel het volgende:
IJs,
Mag ik trouwens een verklaring tussen deze post van jou en je TT??
[..]
die ga ik vanavond maar weer eens aanzettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts zijn avatar is minder suited for work.
Heb al menig collega achter me gehad en zien staren naar die tieten
Ik voel me ne zoveel beter nu ik weet dat ik niks hebquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
HYVes staat gelijk aan HIV
shizzle dacht dattie HIV had
Ik heb HYVes
HIV is kut
HYVes is da bomb
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef staticdata het volgende:360
Man doodt dochter vanwege omstoten 360
Viro kom er maar in![]()
quote:Tyrone Spellman wordt beschuldigd van het doodslaan van zijn zeventien maanden oude dochter nadat ze zijn Xbox 360 omstootte en daardoor beschadigde. De schedel van het meisje was op vijf plaatsen gebroken.
De aanklagers menen dat Spellman verslaafd was aan games, welke hij soms zes uur per dag speelde. Toen zijn dochter zijn 360 beschadigde ontstak hij in woede. Spellman zelf zegt dat hij het kind twee keer in haar gezicht sloeg en haar tegen een stoel gooide, maar dat het niet zijn bedoeling was haar te doden.
De man is schuldig verklaard door de jury.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:05 schreef IJsmuts het volgende:
iedereen die mijn pc sloopt kan ook een portie klappen verwachten hoor![]()
je moet gewoon met je tengels van andermans spulletjes afblijven, laat staan kapot maken
IJs en een werkende PCquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
[..]![]()
maar goed dat ik net me thee had neergezet
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoeverquote:
Ik heb hem ook vloeiend uitgespeeld..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoever![]()
JIJ NIET!!!!!!![]()
mijn PC kicked ass!!! en iedereen die eraan zit maak ik helemaal kapot!!!![]()
KAPOT!!! ZEG IK JE!!! KAPOT KAPOT KAPOT!!!!
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vloeiend uitgespeeld..
tuurlijk, hij lult maar watquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.
Net zo als mensen die je midden in de nacht wakker maken, zeker...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb wel crysis uitgespeeld, vloeiend in 1x zonder crashes or whatsoever![]()
JIJ NIET!!!!!!![]()
mijn PC kicked ass!!! en iedereen die eraan zit maak ik helemaal kapot!!!![]()
KAPOT!!! ZEG IK JE!!! KAPOT KAPOT KAPOT!!!!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb hem ook vloekend uitgespeeld..
nou, dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Net zo als mensen die je midden in de nacht wakker maken, zeker...
Op low ging die vloeiend..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
echt niet, jij had problemen in een of andere berg.
Uhm, ik heb ook maar geen 1 seconden het spel gespeeld, of aan downloaden gedachtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Op low ging die vloeiend..
Alsof jij alles op high vloeiend hebt kunnen spelen..
De jij was eigenlijk ook meer bedoeld oor IJs, de eerste zin was als reactie op jouw commentaar over de berg..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uhm, ik heb ook maar geen 1 seconden het spel gespeeld, of aan downloaden gedacht
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier voor de liefhebbers (met geduld).
BootLan feat. IJsmuts - Wakker worden!!!
rechtermuisknop save as is het verstandigste
Ik weet niet eens wat ik aantrek, laat dus staan hoe ik mezelf opmaak..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
Goeiemiddag.
Nog mensen die zich opmaken voor het volksfeest CARNAVAL
Dus dat betekend een JAquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik aantrek, laat dus staan hoe ik mezelf opmaak..
Het mooiste filmpje wel jaquote:
Langleve de 36 uur werkweekquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het mooiste filmpje wel ja
Deze is vanuit het ruim gefilmd.
quote:
De workshop waar ik van de week was ging over Server & Storage Virtualisatie. Kregen er demonstratie van VMware tesamen met Lefthand.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag naar een presentatie van het pakket Parallels Virtuozzo geweest! Mooi pakket zeg
Lang leve de harde werkers..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Lang leven vroeg beginnen misschien
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
De workshop waar ik van de week was ging over Server & Storage Virtualisatie. Kregen er demonstratie van VMware tesamen met Lefthand.
Moet zeggen dat dat ook wel grappig en interessant was om te zien.. Niet dat het mijn vakgebied was, maar het eten en het uitzocht was perfect..
NEE!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:42 schreef Cardinal_NL het volgende:![]()
Goeiemiddag.
Nog mensen die zich opmaken voor het volksfeest CARNAVAL
Moet je ook VMware ESX draaien, da's veel snellerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja wij hebben nu VMware draaien maar daar hebben we nogal wat performance problemen mee, vandaar de interesse voor Virtuozo.
Als je je matras toch nog niet hebt, hoef je ook niet te slapen. Kan je net zo goed Carnaval vierenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
NEE!!
Door van die Carnaval mongolen wacht ik al 3 weken op mn matras
en dan zou het normaal volgende week komen
maar het is Carnaval dus komen ze niet!!
Wij hebben ook VMware ESX.... maar die servers hebben echt veel last van haperingenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Moet je ook VMware ESX draaien, da's veel sneller
Wij doen heel veel met virtuele machines, van desktops, tot servers.
Werk elke dag met Virtual PC 2007, werk prima
op een te dun Matrasquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Eensch![]()
en wel geil geen bed, waar neuk je nu?
*eens*quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef staticdata het volgende:
Waarom zou hij bluffen?
Weet niet of hij zo snel zijn carriere op het spel zou zetten voor een beetje media aandacht.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:05 schreef IJsmuts het volgende:
iedereen die mijn pc sloopt kan ook een portie klappen verwachten hoor![]()
je moet gewoon met je tengels van andermans spulletjes afblijven, laat staan kapot maken
Great minds think alikequote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net zo als mensen die je midden in de nacht wakker maken, zeker...
Nu pas weekendquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:21 schreef Sickert het volgende:
Door van die Carnaval mongolen wacht ik al 3 weken op mn matras
en dan zou het normaal volgende week komen
maar het is Carnaval dus komen ze niet!!
die prijzen zijn al retegoedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef FJD het volgende:
Die performance van de nieuwe Core 2 Duos zien er erg goed uitNog eventjes wachten op goede beschikbaarheid zodat de prijzen ook iets beter worden.
Valt dit jaar ook wel extreem vroeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:46 schreef jpjedi het volgende:
Realiseer ik nu pas dat als ik een vlucht na het weekend had geboekt terug naar India dat ik voor vanmiddag een easyjet vlucht had kunnen pakken naar NL en dan ff Carnaval meepakken.![]()
Nog een paar weekjes en dan haal ik er eentjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:26 schreef IJsmuts het volgende:
die prijzen zijn al retegoedE8400 voor 190euro >> echt een topdeal is dat
![]()
dat ding outperformed alle oude C2D, voor een luizige <200euro![]()
Laat maar weten wanneer je gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan haal ik er eentje![]()
Over de videokaart blijf ik nog even door twijfelen...zo veel geweldige spellen staan er toch niet op de kalender en als ik zie hoe vaak ik de laatste tijd heb gegamed op m'n PC...misschien toch maar wat andere dingen upgraden dan
Iemand die vanavond nog zin heeft in een rondje BF2?
Zwengel je Xfire eens aanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef BugWorks het volgende:
Laat maar weten wanneer je gaat(zolang het IO is).
Ik had het er met mijn collega uit Australië over toevallig (komt uit Breda). Wanneer NAC bekerfinale speelt komt hij over vliegen voor de wedstrijd.quote:
Die kans zit er best nog inquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:09 schreef jpjedi het volgende:
Ik had het er met mijn collega uit Australië over toevallig (komt uit Breda). Wanneer NAC bekerfinale speelt komt hij over vliegen voor de wedstrijd.
Wat betaald het..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef Mr_Baus het volgende:
TVP!!
Weekend en 36 uurs werkweken zijn voor nephomo's!![]()
Baus staat morgen gewoon weer verf te snuivenEn de hele maand op maandag en dinsdag 14 uurs diensten draaien
![]()
![]()
Ondertussen als "noob" in de verfscene even eigenhandig een langlopend probleem verholpen dmv een, uiteraard, geniale oplossing. Beetje vanjezelf, beetje van Maggie en hoppa! Hele meng homogeen, daar waar hij altijd verschil had tussen de eerste emmers en de laatste tijdens het tappen![]()
Oh ja; we zoeken nog een senior laborant (R&D) en een assistent voor deze.. Ursel?
Geen idee, maar dat je mij elke werkdag ziet is natuurlijk al een hele hoop waardquote:
c1000quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
Je moet ook gewoon langsgaan. Dat scheelt alles
Dat betwijfel ik... ben een keer terug geweest toen ik alles net nieuw had en die vent is 1,5 uur bezig geweest en uiteindelijk was dat nog niet de oplossing. Ik heb toen ander geheugen gekregen omdat dat beter zou werken met me asus moederbord maar ik heb steeds meer het vermoeden dat die BSOD door me geheugen word veroorzaakt wat niet goed samenwerkt met het moederbord....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:39 schreef FJD het volgende:
Je moet ook gewoon langsgaan. Dat scheelt alles
Ik zal wel nerd zijn maar snap er nog weinig vanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Selecteer handmatig een IRQ adres voor je geluidskaart waar nog niks anders op zit
Ja in je bios kun je zien welk IRQ slot al bezet is.... heb je uberhaupt al in je bios gekeken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik zal wel nerd zijn maar snap er nog weinig vanIRQ adres... waar niks anders op zit??
Het vervelende is wanneer ik in me bios kijken en dingen eventueel aanpast ik de bekende CMOS - chassis intruded - PC halted error weer krijgt bij het opstarten en ik helemaal niks meer kan doen. Zie eerdere post.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja in je bios kun je zien welk IRQ slot al bezet is.... heb je uberhaupt al in je bios gekeken?
Vraag anders hulp aan JP, dan komt het zeker goed
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:52 schreef Bruce117 het volgende:Wie hebben in januari 2008 't vaakst in het Games & Consoles-forum gepost?
001. (003) 406 ursel
002. (001) 369 AQuila360
003. (002) 365 FJD
004. (005) 270 Cyberia18
005. (004) 226 staticdata
006. (020) 214 Strolie75
007. (096) 207 jorienvdherik
008. (010) 203 Morpheus2002
009. (018) 202 DJ_
010. (200) 199 IJsmuts
(alle posts van januari 2008 zijn meegenomen in deze lijst)
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn ik sta in de nerdposters top 10
Je zou bijna denken dat ik echt iets productiefs doe op m'n werkquote:
Alsof je al zo lang werkt..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik echt iets productiefs doe op m'n werk
Tegen een gemiddelde van 10 posts per dag, kost dat me toch een post of 30, dan was het nog een stuk closer geweestquote:
zijn naam is iets van morpheu$2002 ofzo, alleen kan ik niks vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:39 schreef BugWorks het volgende:
Geen idee wat hij voor naam had. Zie trouwens ook dat chiel zijn account gebanned is en opnieuw begonnen is.![]()
Volgende om in te halen ben jij dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:53 schreef IJsmuts het volgende:
hij heeft een spm van 44 nogwat![]()
![]()
[BoF] Leaderboard
wtfquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja Pvt. Hawk gok ikOf Frank22 oid?
Maar ik own wel.
Badges krijgen terwijl je niet aan de criteria voldoetquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:28 schreef IJsmuts het volgende:
OMFG![]()
kijk ook eens naar al die gouden badges van kevin!!!
![]()
hij heeft op 27januari echt lopen ownen![]()
moest dan nou?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:10 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Na de kevers van IJs nu ook de schimmelkaas die de lasagna in verdween
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:10 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Na de kevers van IJs nu ook de schimmelkaas die de lasagna in verdween
Nog steeds hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:41 schreef IJsmuts het volgende:![]()
![]()
en ik dat altijd maar vrolijk opvreten
Hoef ik iig geen warming up meer te draaienquote:Op zondag 3 februari 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
Maar goed dat je al wel warm gelopen hebt vanochtend dan..
Ik kijk hem wel een paar keer boos aan en blaas dan heel hard, wedden dat ie valtquote:Succes Fer.. Schoffel die Suarez maar ff goed onderuit..
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:33 schreef jpjedi het volgende:
Verwachtte verkopen van de PS3 voor 2008 worden geschat op 3 keer het aantal xbos360`s waarbij interessant is te vermelden dat de PS3 vanaf januari winstgevend is.
Maw: PS3 is los!![]()
Heb hier trouwens COD4 gekocht voor op de PC.. 20 euro en het lijkt een originele.
Waar denk je dat die verwachting op gebaseerd is?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef ursel het volgende:
Diamond, de wedstrijd is al 10seconden afgelopen, waar blijft je post!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
We zaten vol spanning op jou te wachten..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX !!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat is het opmerkelijk stil hier...
Volgens mij sprak ik nog een aantal mensen verder na zondag???![]()
Groetjes vanuit Friesland!!!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:44 schreef ursel het volgende:
[..]
We zaten vol spanning op jou te wachten..
En stil.. Alleen Feyenoorders waren hier te vinden..
Je maakt er echt een sport van om jezelf belachelijk te maken he?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is het opmerkelijk stil hier...
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef RudyCarell het volgende:
Kut!
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht.
en dan direct na de wedstrijd:quote:Op zondag 3 februari 2008 13:52 schreef ursel het volgende:
Volkomen terecht, helaas. Ach ja, er moet nog gebouwd worden natuurlijk dus we wachten met smart op volgend jaar
FJD
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepostquote:
Je blijft grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar denk je dat die verwachting op gebaseerd is?![]()
-Topgames komen in 2008
K geloof het niet...maar we zien wel wat er gebeurtquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Joran komt er nog mee weg, voel het aan me Poolse water
Truste
Hmmm en waarom zouden dit geen topgames zijn dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je blijft grappig![]()
Welke? En kom nou niet aan met MGS & GT...
Weet je dat ik niet eens de reacties las... alleen maar jennen. Jij reageerd er toch wel opquote:Op zondag 3 februari 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om jezelf belachelijk te maken he?
Tijdens de wedstrijd al:
[..]
[..]
[..]
en dan direct na de wedstrijd:
[..]
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepost
wat dacht je van LBPquote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je blijft grappig![]()
Welke? En kom nou niet aan met MGS & GT...
wtf is breath of fire?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
o nie persee hor.quote:
aan de afbeeldingen te zien is het een kut gamequote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
WTF is gebruken? is dat soms verleden tijd van rukkenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Er is maar 1 BoF en dat is band of fokkers.. als wij anders hadden geheten hadden we namelijk niet zoveel voetbaldiscussies gehad en vandaar deze naam.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Er is maar 1 BoF en dat is band of fokkers.. als wij anders hadden geheten hadden we namelijk niet zoveel voetbaldiscussies gehad en vandaar deze naam.
Keltie had een dagje:quote:Op zondag 3 februari 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepost
Ik ga kaarten halen zaterdag met m'n paquote:Eagles naar Rotterdam
De Eagles komt voor een optreden naar Nederland. De Amerikaanse muzikanten geven dinsdag 1 april een concert in Ahoy in Rotterdam. Dat meldde concertorganisator Mojo maandag.
Glenn Frey, Don Henley, Joe Walsh en Timothy B. Schmit spelen tijdens het optreden recente hits van het album Long Out Of Eden, waaronder How Long en Busy Being Fabulous. Ook oude hits als Hotel California, Desperado, Take It To The Limit, Life In The Fast Lane en Take It Easy zullen voorbij komen.
De band was voor het laatst in Nederland in 2006. De kaartverkoop voor het concert in april begint zaterdag.
Jij bent zeker geen simyo beller?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:00 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Homo's![]()
Heb een baan aangeboden gekregen bij een bedrijf die handelt in laboratorium spullen.
Zit te denken of ik het zal aannemen
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen simyo beller?
je snapt wel dat dit een grap is hequote:Op maandag 4 februari 2008 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga kaarten halen zaterdag met m'n paWel ¤ 98,- p.s.
Hij gaat alleen kaarten halen met zijn pa, staat niet dat ie er ook daadwerkelijk naartoe gaatquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je snapt wel dat dit een grap is he
Nee hoor. M'n pa betaalt dus ik ga wel mee. En The Eagles zijn geweldigquote:Op maandag 4 februari 2008 12:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je snapt wel dat dit een grap is he
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:41 schreef Sickert het volgende:
eaguls!leuke radio muziek
een concert? nee..
ach.. ambte....
Als je Pa betaalt zou je dan ook naar Celine Dion gaanquote:Op maandag 4 februari 2008 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. M'n pa betaalt dus ik ga wel mee. En The Eagles zijn geweldig
Euhmquote:Op maandag 4 februari 2008 11:32 schreef staticdata het volgende:
Ik mag toch hopen dat je na de wedstrijd die 10 minuten met je vriendin weer hebt goedgemaakt
Haha nee. Ik moet de muziek wel goed vindenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Als je Pa betaalt zou je dan ook naar Celine Dion gaan
quote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lelijke benenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bier gedronkenquote:
als je ook nog pijn hebt in je poepert is het feessie compleetquote:Op maandag 4 februari 2008 13:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfff om 3 uur slapen en 5 uur wakker worden om 6 uur in de trein van heerenveen naar rotterdam te zitten om vervolgens te werken doe ik nooit meer. En dat terwijl je die ochtend pas om half 10 thuis was van een homo-bar in Groningen
Dat gelukkig niet. Alleen als jij langs bent geweestquote:Op maandag 4 februari 2008 13:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je ook nog pijn hebt in je poepert is het feessie compleet
Je mag ze wel weer eens scheren joh..quote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je aardappel?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef RudyCarell het volgende:
Zjemanko!
quote:Op maandag 4 februari 2008 13:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet. Alleen als jij langs bent geweest
Oke danquote:Op maandag 4 februari 2008 14:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, ik ben subtiel
heul niet waarquote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap waarom jij het niks vindtEmo muziek ftw!
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...quote:Op maandag 4 februari 2008 16:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
heul niet waar
maar The Eagles kom op zeg Frankie!
Doe maar leeft ook nog..quote:Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...
Op Deep Purple na dan.
Met recht eenquote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Plaatjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Eagles zijn top!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja andere toffe bands van toen er nog wel goede muziek in de Top 40 stond zijn allemaal of uit elkaar of dood...
Op Deep Purple na dan.
Opaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:43 schreef -chiel- het volgende:
De Eagles zijn top!Deep Purple ook wel......
maarja ik ben ook een dagje ouder he
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:51 schreef staticdata het volgende:
Wie van uw reislustigen is reeds in Costa Rica geweest?
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Van de WII heb ik een tijd geleden ook zo`n mod gezien. Denk toch dat we stiekem die kant op gaan met console gaming aangezien daar de console zich echt kan onderscheiden t.o.v. de pc.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:19 schreef RudyCarell het volgende:
Te vet! Virtual Reality met PlayStation 3 Eye
Beessies..quote:Op maandag 4 februari 2008 21:09 schreef FJD het volgende:
Ursel z'n huisdieren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De resizer van Windows heeft de foto's natuurlijk geen goed gedaan![]()
500 wat?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
vieze gore wormvretende kutbeesten !
Me zwager handelt daarin... die koop van die beestjes voor 500 p/s. Geen idee wat voor het zijn maar het zijn vaak hele dikke en gele
Zo hoor je mij toch ook niet over ajaxieden praten..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
vieze gore wormvretende kutbeesten !
Me zwager handelt daarin... die koop van die beestjes voor 500 p/s. Geen idee wat voor het zijn maar het zijn vaak hele dikke en gele
Da's niet duur.. Mag die er voor mij ook wel een koppeltje halen..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
wat denk je zelf ???
500 wormen natuurlijk!!
Die heeft die: http://www.reptimorph.nl/quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's niet duur.. Mag die er voor mij ook wel een koppeltje halen..
Heb nog wel 500 wormen thuis liggen..
Die website..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Die heeft die: http://www.reptimorph.nl/
Gekko's dus... alleen dan soms wat groter en viezer haha
Ja die is idd mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Die website..![]()
![]()
Maar goed.. Wel keune beestjes..
We hebben zelf ook Gecko's gehad, maar zijn tochw eer terug gegaan naar de slangen..
[ afbeelding ]
Die is wel erg mooi..
Duidelijk, bestelling nog een keer doenquote:# Ik heb aangegeven te willen betalen via iDEAL, maar ik kan de betaling niet direct voldoen. Vervalt dan mijn reservering?
* Wanneer de betaling via iDEAL vanaf het moment van boeken niet binnen een uur ontvangen is, komt uw reservering volgens een automatisch proces te vervallen. U ontvangt per e-mail bericht wanneer de reservering is geannuleerd. U wordt in dat geval geadviseerd opnieuw te reserveren. Alsnog betalen heeft geen zin, doe dit dus niet.
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..quote:
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Bestel je kaartjes voor Tarzan, wil je met iDeal betalen -> Sluit je het venstertje van iDeal per ongeluk
Krijg ik nu wel of niet de kaartjes en hoe betaal ik ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..![]()
![]()
![]()
[..]
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..
Voor het bevestigen van de opdracht, krijg je niets. Na het bevestigen krijg je ze gewoon.. Zo moeilijk is dat toch niet..Gast, ik heb niets betaald.. Terwijl ik met iDeal wilde betalen maar ik sloot het iDeal venster .. Dus er word niets afgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je sowieso kaartjes voor Tarzan willen kopen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Bestel je kaartjes voor Tarzan, wil je met iDeal betalen -> Sluit je het venstertje van iDeal per ongeluk
Krijg ik nu wel of niet de kaartjes en hoe betaal ik ervoor?
EDIT:
[..]
Duidelijk, bestelling nog een keer doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, ik het feessie van mijn 10.000 post gemist..![]()
![]()
![]()
[..]
Ligt eraan op welk moment je afgesloten hebt..
Voor het bevestigen van de opdracht, krijg je niets. Na het bevestigen krijg je ze gewoon.. Zo moeilijk is dat toch niet..Ik heb er net iets meer dan 9000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat de meid weleens heeft laten vallen dat haar dat leuk lijktquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso kaartjes voor Tarzan willen kopen...
Nou vooruit dan maar... Musicals, ik kan niet tegen dat overacteren...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat de meid weleens heeft laten vallen dat haar dat leuk lijkt
Weet niet, op een dingetje in Londen na nog nooit naar een musical geweestquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... Musicals, ik kan niet tegen dat overacteren...
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef staticdata het volgende:
Bedoeld ze niet dat je een tarzan voor haar moet kopen?
Nog maar 982quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb er net iets meer dan 9000
Pfff ik moet meer in het weekend gaan posten danquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Nog maar 982
Over 81.8 daagjes heb je het ook..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:48 schreef jpjedi het volgende:
Die Gekko`s zitten hier wel 20 in mijn tuin en soms binnen. Ze zijn ideaal tegen insecten en verder doen ze geen vlieg kwaad.
Vorige week een slang op kantoor van 7 feet. Gelukkig dat ik er niet was. brrrr
7 feet maarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:48 schreef jpjedi het volgende:
Die Gekko`s zitten hier wel 20 in mijn tuin en soms binnen. Ze zijn ideaal tegen insecten en verder doen ze geen vlieg kwaad.
Vorige week een slang op kantoor van 7 feet. Gelukkig dat ik er niet was. brrrr
Dan is de boodschap toch al duidelijk..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens nog steeds een pending aanvraag naar je, om je als vriend toe tevoegen op de ps3.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan is de boodschap toch al duidelijk..
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
Naam: Daury Francisco
Leeftijd: 23
Voeg toe als vriend -> Deze Hyver is niet ok![]()
Ik zal hem nog eens aanslingeren en kijken of het nu lukt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens nog steeds een pending aanvraag naar je, om je als vriend toe tevoegen op de ps3.
voeg kogelvoer dan ook even toe (A)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zal hem nog eens aanslingeren en kijken of het nu lukt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 @ 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik die Joran zo zag paffen in die auto kan ik me wel voorstellen dat er rook uit zijn leuter kwam.
Gewoon een rookvergiftiging dus.
dat zou relaxt zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.reactionengines.co.uk/index.html
van europa naar australie in minder dan 5uur![]()
![]()
>mach 6
eer dat ding klaar is ben je al bijna met pensioenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
http://www.reactionengines.co.uk/index.html
van europa naar australie in minder dan 5uur![]()
![]()
>mach 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |