Nerd postquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
.
dat zijn echt super slowmo beeldendat beest jumpt gewoon een paar meter boven het water uit >> dikke vette tanden die je ziet
Pas je op dat je je vingers er zometeen niet aan gaat snijden..quote:
Je hebt het dus duidelijk over mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef IJsmuts het volgende:
wees blij dat ze die lelijke schuur grateloos van zn fundamenten raggen ipv elk excuus aan te pakken om een vrije middag thuis te zitten
0900-BAUS, voor al uw demolitie werkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef ursel het volgende:
Tis een betonnen schutting / muurtje.. Zo eentje waar je die platen tussen de palen schuift..Dus die zal alleen een beetje zwart worden.. Hooguit dat mijn "lelijke" schuur eraan zal gaan..
haha! wilde net zeggen bel Baus evenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef ursel het volgende:
[..]Waar heb jij last van dan.. :")
a) Die lelijke schuur staat er nog steeds.
b) welk excuus?
c) Ik was voor 12-en alweer op het werk..![]()
[..]
Tis een betonnen schutting / muurtje.. Zo eentje waar je die platen tussen de palen schuift..Dus die zal alleen een beetje zwart worden.. Hooguit dat mijn "lelijke" schuur eraan zal gaan..
quote:
Ben ook idd mijn BBQ hoekje kwijt nu.. Dus als je BBQ wilt zal de muur weg moeten..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Bier en BBQ!!![]()
![]()
![]()
Als Keltie dan ook komt, gaan we gewoon gezellig met zijn allen de hooligan uithangen, schoppen we die platen er gewoon tussenuit
.. Zit je alleen nog met die palen.. kan je laten staan om je buren op te spiezen, of we schieten ze in een baan om de aarde
quote:
Je mag hem nog niet afbreken.. Heb dinsdag pas gesprek met de advocaat..quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Zondag kom ik denk ik wel kijkenMoet nog even m'n duurloop er om heen plannen maar dat kan 's ochtends wel denk ik.
dit?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ok. Wat ik ook een bizar stukje vind is die Witte haai die zo uit het water jumpt om een zeehond te doden.
YUPquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
dit?
http://www.youtube.com/watch?v=fDKp5eRhiFE&feature=related
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hyves is down! M'n leven, wat doe je!
Ik dacht dat jullie deze bedoelde...quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hyves is down! M'n leven, wat doe je!
Maak er nou ook eens een Hyves aan man.. veur de lul.. ben ik je eerste vriendjequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:05 schreef ursel het volgende:
[..]Eindelijk.. de wereld is er eindelijk van verlost..
Ik zou wel willen, maar hij is kapuut..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maak er nou ook eens een Hyves aan man.. veur de lul.. ben ik je eerste vriendje![]()
Wat kan jou het schelen, doe je gewoon een foto van een knappe vent ofzo, hoef je je helemaal niet te schamen![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Anders maken wij wel een Hyves voor je aan UrselHeb nog wel een foto van een BoF! meeting
Nu maar hopen dat een Hyves hebben maar deze niet gebruiken Tha BomB in 2009 wordt, anders ben ik echt hopeloos verlorenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef staticdata het volgende:
Niet doen hoor Urselik heb er ook nog geen een
.
Geen hyves is Tha BomB voor 2008
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef staticdata het volgende:
Niet doen hoor Urselik heb er ook nog geen een
.
Geen hyves is Tha BomB voor 2008
waarom niet dan? Je kan er opzetten wat je zelf wilt, je kan zelf bepalen of het openbaar is of niet.. what's the problem? Of anders gezegd, wat is het verschil met Fok! ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..
Misschien vind je wel allerlei oud collega's, klasgenoten, Polen etc. Leuk tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zal mij daar zelfs nooit aantreffen..
Ik heb het altijd al gezegd; er zijn op 1 of 2 mensen na geen personen waarvan ik het enorm jammer vind dat ik geen contact meer met ze heb. Er is namelijk een reden dat je er geen contact meer mee hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien vind je wel allerlei oud collega's, klasgenoten, Polen etc. Leuk toch
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:32 schreef Mr_Baus het volgende:
precies! ik zoek ook altijd Polen op Hyves![]()
WTF Frankie?![]()
Doodverklaringen op hyves is Tha BomB !!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat een Hyves hebben maar deze niet gebruiken Tha BomB in 2009 wordt, anders ben ik echt hopeloos verloren
Dus wij zijn eigenlijk maar een stapeltje surrogaat-Hyvertjes voor je..quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ja ik kan niet Hyven, dan maar Fok!ken
@Ferdi: in jouw geval snap ik dat volkomen
Die man in pak is je buurman?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef ursel het volgende:
De nieuwe schutting..
[ afbeelding ]
Nog meer, inclusief de Polen op www.ursel.nl
Dat is hun zogenaamde "advocaat".quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die man in pak is je buurman?
Niks dervan.. Dat gaan wij doen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sickert het volgende:
Hoop zo dat je je gelijk krijgt urs
kunnen ze die lelijke tering muur mooi afbreken !!
Vraag me af aan welke kant Shizzle dan gaat staan..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:30 schreef IJsmuts het volgende:
nouja ursel, als het echt ruig gaat worden bel je maar, kom ik wel even rammen hoor!
neem ik wat matties mee, trappen we die schutting zo in je buur zn aars
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Vraag me af aan welke kant Shizzle dan gaat staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |