Hoef ik iig geen warming up meer te draaienquote:Op zondag 3 februari 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
Maar goed dat je al wel warm gelopen hebt vanochtend dan..
Ik kijk hem wel een paar keer boos aan en blaas dan heel hard, wedden dat ie valtquote:Succes Fer.. Schoffel die Suarez maar ff goed onderuit..
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:33 schreef jpjedi het volgende:
Verwachtte verkopen van de PS3 voor 2008 worden geschat op 3 keer het aantal xbos360`s waarbij interessant is te vermelden dat de PS3 vanaf januari winstgevend is.
Maw: PS3 is los!![]()
Heb hier trouwens COD4 gekocht voor op de PC.. 20 euro en het lijkt een originele.
Waar denk je dat die verwachting op gebaseerd is?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:25 schreef ursel het volgende:
Diamond, de wedstrijd is al 10seconden afgelopen, waar blijft je post!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
We zaten vol spanning op jou te wachten..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
AJAX !!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat is het opmerkelijk stil hier...
Volgens mij sprak ik nog een aantal mensen verder na zondag???![]()
Groetjes vanuit Friesland!!!!
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:44 schreef ursel het volgende:
[..]
We zaten vol spanning op jou te wachten..
En stil.. Alleen Feyenoorders waren hier te vinden..
Je maakt er echt een sport van om jezelf belachelijk te maken he?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat is het opmerkelijk stil hier...
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef RudyCarell het volgende:
Kut!
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zucht.
en dan direct na de wedstrijd:quote:Op zondag 3 februari 2008 13:52 schreef ursel het volgende:
Volkomen terecht, helaas. Ach ja, er moet nog gebouwd worden natuurlijk dus we wachten met smart op volgend jaar
FJD
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepostquote:
Je blijft grappigquote:Op zondag 3 februari 2008 15:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar denk je dat die verwachting op gebaseerd is?![]()
-Topgames komen in 2008
K geloof het niet...maar we zien wel wat er gebeurtquote:Op zondag 3 februari 2008 23:50 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Joran komt er nog mee weg, voel het aan me Poolse water
Truste
Hmmm en waarom zouden dit geen topgames zijn dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je blijft grappig![]()
Welke? En kom nou niet aan met MGS & GT...
Weet je dat ik niet eens de reacties las... alleen maar jennen. Jij reageerd er toch wel opquote:Op zondag 3 februari 2008 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Je maakt er echt een sport van om jezelf belachelijk te maken he?
Tijdens de wedstrijd al:
[..]
[..]
[..]
en dan direct na de wedstrijd:
[..]
Kortom, op Keltie na hebben alle Feyenoord supporters gepost
wat dacht je van LBPquote:Op zondag 3 februari 2008 20:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je blijft grappig![]()
Welke? En kom nou niet aan met MGS & GT...
wtf is breath of fire?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
o nie persee hor.quote:
aan de afbeeldingen te zien is het een kut gamequote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
Hoe durf je die afkorting te gebruken! Iedereen weet dat BoF, Breath of Fire is [ afbeelding ]
WTF is gebruken? is dat soms verleden tijd van rukkenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:34 schreef Reki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |